Liefde voor designertassen

Mooi!! Die heb ik ook, maar dan in turquoise :grin:
Vind die kleur ook wel heel erg mooi!

@Batalash Nee, nog niet, maar ga ik doen.

2 likes

Waar is deze van? :heart_eyes:

Echt prachtig! :heart:

https://www.theoutnet.com/en-nl/shop/product/cross-body_cod82673812090823.html#dept=INTL_Bags Iemand enig idee wat de naam van dit model tas is? En The Outnet stuurt vanuit Amerika toch of heb ik het verkeerd? :stuck_out_tongue: Edit heb het model al [gevonden (https://www.saksoff5th.com/main/ProductDetail.jsp?PRODUCT<>prd_id=845524442366299&ranMID=38801&ranEAID=tZkYzve9Cvk&ranSiteID=tZkYzve9Cvk-IOOpSsqtv63w6Fx4Fhi4RQ&site_refer=AFF001&mid=38801&siteID=tZkYzve9Cvk-IOOpSsqtv63w6Fx4Fhi4RQ):

Ik vind Rebecca Minkoff niet echt een designermerk omdat haar tassen zo veel lijken op tassen van andere merken. Maar misschien ben ik ook gewoon allergisch voor elk merk wat iets uitbrengt wat lijkt op een 2.55 maar dat net niet is.

Hoe heb je trouwens geprobeerd de metropolis open te maken? Je hebt die twee bolletjes op de sluiting, die moet je naar elkaar toe schuiven en dan hoort hij best gemakkelijk open te gaan.

@Lula, jij hebt mijn droomcollectie in tassen. Behalve de Puzzle, als ik er het geld voor zou hebben dan zou ik die in het zwart kopen. Maar ik ben skeer, kan mij geen tassen veroorloven en zal waarschijnlijk altijd in de All Saints en Furla hoek blijven hangen.

image


Mijn schatjes <3
Gucci bucket bag en de suede zwarte met bamboo beide vintage gekocht op ebay, zo blij mee!
En net de gucci supreme canvas pouch/wallet aangeschaft onder het mom van “treat yourself”

3 likes

J

Celine Trio small in het zwart! Half mei ‘18 gekocht.

Heb overigens wel contact opgenomen met CĂ©line, want hij had bij aankoop kleine rimpeltjes die ondertussen dikke grove scheurtjes zijn geworden. Ik vind het zelf heel jammer. CĂ©line reageerde goed en ik moet binnenkort even naar Amsterdam om ‘m te laten zien.

Op de foto links, iets te donkere foto om het goed te zien helaas.

6 likes

Heb vroeger een speedy gekocht van louis vuitton en vind 'm nog steeds enorm mooi maar toch spijt dat ik niet de neverfull heb gekocht. Vind een gewone schoudertas toch veel handiger uiteindelijk

Jaa ook al vaak aan gedacht maar denk dat ik 'm dan toch ga missen :roll_eyes:
Vind de neverfull veel handiger voor dagelijks gebruik maar de speedy is eleganter ofzo?
Ga maar gewoon weer sparen.

Joe! Weet niet of mijn vraag hier helemaal past maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben op zoek naar een mooie tas die ik voor werk kan gebruiken. Mijn eisen zijn dus minimaal ruimte voor een 13’ laptop + als kleur zwart. Het mag wat kosten maar hoeft zeker niet per se designer te zijn (hence mijn twijfel of ik hiermee wel het juiste topic onderspam haha)

Mijn vriend is heel erg aan het lobbyen voor een rugzak (zoals deze https://www.sandqvist.com/en/shop/backpacks/alva-black) maar ik voel meer wat voor dit soort babies: https://www.sandqvist.com/en/shop/tote_bags/kajsa-black

Ik weet dat ik eigenlijk het hele internet kan/moet afspeuren maar ik vind het aanbod vaak overweldigend en dan raak ik helemaal moedeloos na 18 pagina`s doorklikken voor niks DUS mocht iemand dé tip hebben (een bepaald merk, bepaalde site of beter nog, een fysieke winkel in Amsterdam eo) dan hoor ik het heeeel graag :hugs:

Ik heb er geen ervaring mee maar las ooit in een Beau Monde dat Leontien Borsato via hun haar ongebruikte tassen verkoopt. Het schijnt dus wel legit te zijn, het is alleen niet altijd nieuw of ongebruikt.

1 like

Is de Matt and Nat Kintla misschien iets voor jou? €180 en te koop bij Hundson’s Bay. Er zit een apart vak met rits in voor je laptop en nog twee vakken met drukknoop. Je kunt ‘em aan de hengsels dragen of crossbody. Het is geen echt leer trouwens.

https://mattandnat.com/shop/handbags/satchels/kintla-black

Deze tas is echt ontzettend zwaar. Ik heb deze gehad en hij is prachtig maar vond hem echt veel te zwaar om dagelijks met laptop te dragen, zelfs crossbody. Ook als ik laptop + andere dingen erin had was het soms te zwaar voor het crossbody hengsel. Heb een macbook pro (wel oud). Wil dit er gewoon eerlijk vermelden, heb de mijne verkocht. Wel een hele mooie tas.

Haha wat grappig, dit is de tas waar ik zelf ook op uitgekomen ben na heel Adam rondgefietst te hebben haha. Vind m heel mooi, en gelukkig hadden ze ‘m bij de geiten wollenwinkel in het blauw staan dus kon ik hem ook even irl zien.

@Rosemary Thanks voor je opmerking! Bedoel je dat de tas oncomfortabel is om zwaardere dingen mee te vervoeren? Heb zelf ook een oude + zware MacBook pro maar denk m alleen te gebruiken met mijn werklaptop die maar 1 kg is. En nog een vraagje, blijft het vegan leer naar jouw idee lang mooi? De verkoopster had het er namelijk over dat deze tassen ‘zelfs na 2 jaar’ nog mooi zijn en dat vond ik eerlijk gezegd een beetje kort

Ik vind dat de tas zelf al veel weegt. Als je er dan nog dingen bij doet vind ik het oncomfortabel in het met het schouderhengsel te dragen.

Ik heb de tas maar een paar keer gebruikt omdat hij dus te zwaar was. Ik heb wel een andere tas van dit merk en die gebruik ik nu drie jaar intensief en die ziet er nog hetzelfde uit als toen ik hem kocht. Veel plezier met je nieuwe tas!

1 like

Ik heb zelf een rugzak en een heuptasje van matt&nat en ik heb die rugzak al 4 jaar denk ik en hij is nog heel erg mooi, ik vind de vorm zelfs mooier geworden met de jaren omdat ie wat minder stijfjes is, en het heuptasje (die ik altijd mee heb met uitgaan en festivals, dus echt niet voorzichtig mee ben) heb ik al meer dan 2 jaar en die ziet er ook piekfijn uit.

1 like


Deze is sinds vandaag van mij :smile:

9 likes

Heb deze afgelopen weekend even geaaid in de Bijenkorf. :heart_eyes: Zo mooi!

2 likes

Ik heb de LV 6 keyholder, hier kunnen tot ong. 3 kaarten in. Gebruik ‘m nu zo’n 3/4 jaar en nog steeds in goede staat! Dus die kan ik zeker aanraden

2 likes

Nou, ik heb echt heel onverwacht een groot cadeau gehad.

Zo lief!

Ik weet alleen niet zo goed of de kleur bij mij (bleek) en mijn garderobe past. Dus ik mag nadenken over een zwarte

3 likes