Liefde voor designertassen

Doe mij dan maar de donkerrode :heart:

Ik heb mijn trio vandaag opgestuurd naar Italië. Hoop dat het allemaal niet te lang duurt haha. Mis 'm nu al. :disappointed_relieved:

Prachtig! :heart_eyes:

Zo, weer 40 euro erboven op! Had ‘m in mei nog voor 750.

Doen ze dat zodat hun stuff lekker exclusief™ blijft en minder toegankelijk blijft voor de plebs waarvan ook de koopkracht stapsgewijs toeneemt? Als dat de daadwerkelijke reden is achter al die absurde prijsverhogingen (en niet een klein beetje omdat de productiekosten stijgen) is het eigenlijk lachwekkend.
Terwijl het eigenlijk helemaal niet zo exclusief is want veel mensen kopen toch hetzelfde tassen. Je bent eigenlijk alleen exclusief als je dingen helemaal zelf maakt. :stuck_out_tongue:

Ik krijg deze van m’n schoonouders voor m’n verjaardag! M’n eerste designerbag. Kan niet wachten! Ben helemaal zenuwachtig, haha. Nog een paar dagen!

6 likes

Deze twee staan al jaren op mijn verlanglijstje:

44

59

6 likes

Ja klopt, heb er ook een aantal keer bij gestaan maar ook laten liggen :sob:

1 like

Ik heb afgelopend weekend deze met sterrenprint nog met 70% off uit de sale gevist. Ik vind dit model en die mini zip altijd wel een fijn formaat.

7 likes

Ik heb er 68 euro voor betaald in plaats van 230 +/-.

3 likes

Waar?

Die met sterren heb ik vandaag in Leiden gezien met 70% korting

Iemand interesse in een Louis Vuitton mini pochette in damier azur? Ik gebruik die van mij eigenlijk niet meer.

1 like

Ben nu niet thuis maar kan morgen wel foto’s voor je maken.

Het duurde even, excuses. Er zijn wel gebruikerssporen zichtbaar.

4 likes

Ik zou hem voor 130 euro willen verkopen. Nieuwprijs is 210 euro.
Heb er eventueel nog een lange dunne ketting bij voor als je hem als crossbody zou willen dragen.

Edit: Heb hem in april 2016 gekocht.

Mijn Trio komt weer terug! Ben trouwens helemaal niet op de hoogte gehouden van de reparatie, dus ben benieuwd of ik een nieuwe front pouch heb gekregen of niet. Kreeg alleen van UPS een smsje dat hij eraan komt.

1 like

Hij is terug! Heb er zelfs een mooie magnetische doos bij gekregen haha.

En een mooie nieuwe front pouch zonder diepe scheuren. :heart:

23 likes

Weet je of het gerepareerd is? Of hebben ze het toch vervangen?

100% een nieuwe haha. Echt die andere zag er niet mooi uit. Staat wel ergens hier in het topic.

2 likes