Lifehacks

Jaa dit is zo handig. Soort van ‘likken’ aan je gehemelte.

Doe je dan spuug op de aspirine en wrijf je die over de plek? Of verkruimel je die aspirine?

Als je spuug op de plek doet en daar de aspirine op doet, verkruimelt/bruist het

2 likes

Bedankt voor je tip. Ik heb het meteen geprobeerd en het werkt super goed :slight_smile:

Ik knijp gewoon mijn neus dicht :grin: werkt ook goed haha

1 like

Deze lifehack is zo chill!

Lifesaver ik ga dit meteen uitproberen. Ik word echt gestoord van die vliegen om mijn hoofd als ik op de bank zit. Mijn vriend krijgt er ook echt moordneigingen van.

Top tip!

Deze tip is geweldig! Was veel sneller klaar omdat ik normaal altijd zo aan het kloten ben met die haartjes!

Als je een mug zoekt in je donkere slaapkamer, doe dan niet het grote licht aan maar je zaklamp van je mobiel. Dan zie je hem veel sneller ivm schaduw! Soms zoek ik alsnog heel lang maar net had ik hem toevallig meteen

2 likes

Was je beautyblender in een waszakje mee in de was. Schone beautyblender!

13 likes

je kan ook een popsocket op de achterkant van je ereader plaatsen.
leest veel fijner

3 likes

Ik heb echt iets aan mijn ogen :roll_eyes: dankjewel @Briseis

1 like

Jij bent geweldig! Net heel m’n bank haarvrij gemaakt :heart: :ok_hand:

1 like

Ik had altijd heel erg last van mascara die aan het einde van de dag onder m’n ogen zat, zo’n zwarte waas. Zag er zo onverzorgd uit.
Maar ik doe nu wenkbrauwgel op m’n wimpers na aanbrengen van mascara en geen last meer van!

6 likes

Dit ga ik proberen!!

1 like

Ik ook!!

1 like

Eyebrow fix can Make Up Studio

1 like

In aanvulling op de beautyblender tip hierboven. Ik was vroeger altijd te lui om mijn make-upkwasten te wassen. Nu neem ik ze gewoon mee in de douche. Beetje babyshampoo, even uitspoelen, en klaar. Op een of andere manier voelt dit als veel minder moeite, haha.

14 likes

Wow geniaal!
(Mijn partner was laatst al aan het klagen dat ik zoveel doucheproducten heb, kom ik aan mef 20 kwasten :rofl:)
Jij bedoelt zeker gewoon een paar per douchebeurt ofnie?

1 like