Limburg-topic

ja heel verdrietig :slightly_frowning_face:

Mr. Sammi: mooie locatie, uitgebreide kaart en cocktails.
Wieck: lekkere burgers.
Liggen allebei in Roermond en ben bij beide nog nooit teleurgesteld. Mr Sammi is een beetje fancy en Wieck ‘gewoon’.

Sorry zie nu pas dat je het voor gisteravond vroeg. Wat is het uiteindelijk geworden?

Ohh ik zoek nog een cadeau voor mijn moeder en dit ziet er erg goed uit :ok_hand:t3:

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: wie gaat er meeee

Meteen mn moeder net gevraagd of we daar kunnen eten na mn P uitreiking. Ik vertrouw echt volledig op jullie smaak haha.

Heb jij ook tot half 3 moeten doorgeven welk menu je wilde?

Ik woon echt dichtbij dat restaurant maar ben er nog nooit geweest. Daar moet verandering in komen na jullie foto’s :heart_eyes:

Is de TK Maxx in Heerlen beetje ok? Ik moet morgen in de buurt een examen doen (of all fucking places, kon normaliter gewoon hier met de fiets in de stad terecht!!) dus ben er toch in de buurt. Als het niks is dan ga ik maar gewoon meteen naar IKEA voor boterhamzakjes :woman_shrugging:.

1 like

@mikselke ja ik kan me er altijd wel goed vermaken! Maar ik hou wel echt van schat zoeken :joy:

1 like

Ik had uiteindelijk geen zin meer :joy:. Examen gehaald en toen was het 12 minuten lopen #luiemeid dus ben naar huis gereden HAHA maar good to know :grimacing:

2 likes

oh dat is ook wel een heftige afstand ja. Had ik ook niet gedaan

1 like

Wij gaan in de herfstvakantie een week naar een boerderij in Zuid limburg (vlakbij Valkenburg/schin op geul

Heeft iemand tips voor glutenvrij eten? Misschien ergens een echte goeie glutenvrije vlaai? (Net niet die van multi vlaai)

Ik zou even kijken bij de website van maakhetglutenvrij! Die heeft zo’n kaartje met hotspots, hoewel je daar wellicht allang van weet. Als ik met glutenintolerante moeders ergens heenga check ik dat kaartje van die site meestal! Woon zelf elders in Limburg maar glutenvrije vlaai kun je hier vrijwel niet krijgen bij gewone bakkers


1 like

Ja uiteindelijk kijk ik altijd wel op dat soort sites.
Maar hoop toch altijd op een local met een pareltje :laughing:
En om ooit weer eens een kruimel room vlaai te eten :drooling_face:

1 like

Volgens mij werd er bij de Bisschopsmolen ook glutenvrije vlaai gemaakt, maar ik weet het niet meer zeker!

@TantePollewop en @Oprah oh yes!!
Ik ga op zoek! :pie:

Is er al eens iemand bij Mind Mystery in Horst geweest?
Het leek me wel leuk om met mijn nichtje van 9 jaar heen te gaan en vroeg me af of het de moeite waard is

Ik weet dat mijn neefje er al eens geweest is en hij vond het leuk! (Destijds 8)
Maar geen persoonlijke ervaring mee dus


1 like

Vrienden met kinderen rond die leeftijd zijn er geweest en hebben een leuke middag gehad. Het levert vooral ook veel grappige foto’s op.
Ik wil er zelf ook nog wel een keer heen.

1 like

Ja ik ben er geweest! Vooral als je met jongere kinderen gaat is het erg leuk! Voor volwassenen ook wel maar dan ben je iets sneller klaar. Je kunt leuke dingen doen en krijgt een rondleiding en daarna de kans om alles zelf te ontdekken.

2 likes

Dankjewel allemaal! Dan gaat dat haar verjaardags uitje worden

1 like

Hoi! Ik post hier normaal niet aangezien ik niet in Limburg woon, maar ik heb nu hulp nodig van Limburgers haha. Ik ben bezig met mijn scriptie en in mijn scriptie gaan participanten via een online enquĂȘte geluidsfragmenten beoordelen. Maar daarvoor heb ik natuurlijk sprekers nodig. Ik heb voor mijn onderzoek sprekers nodig uit verschillende regio’s uit Nederland, maar ik ken eigenlijk niemand in Limburg dus ik zoek nog twee mensen met een Limburgs accent (of Brabants mag ook, maar die zullen hier misschien niet lezen) die voor mij in totaal vier zinnen in willen spreken die ik dan kan gebruiken in de enquĂȘte. Er zal in de enquĂȘte verder geen informatie worden gegeven over de sprekers ofzo, het is echt alleen een geluidsfragment dat de participanten te horen krijgen. Het opnemen kan je gewoon thuis doen met je laptop of mobiel, hoeft geen professionele microfoon te zijn. Wel belangrijk dat er zo min mogelijk achtergrondgeluid is natuurlijk. Er doet ook al een andere forummer mee als spreker haha. Dus als iemand hier een zuidelijk accent heeft en tijd/zin heeft om (waarschijnlijk) komende week vier zinnen in te spreken, let me know! :grin:

4 likes