Limburg-topic

Haha oke prima!
@Oprah ik stuur je begin komende week een pb!

1 like

Als je nog iemand nodig zou hebben , laat maar weten

2 likes

Mij mag je ook gerust pb-en!!

en @Zora oh sorry ik zie jullie berichten nu pas haha! maar bedankt voor het aanbod, misschien stuur ik jullie nog wel een pb.
@Oprah en @Chippie ik zei dat ik begin deze week een pb zou sturen maar dat is duidelijk niet gelukt haha, mijn begeleider kwam opeens met nog nieuwe ideeën die ik nu eerst nog moet verwerken enzo dus ja duurt nog eventjes :sweat_smile:

3 likes

Nederlands Limburg.
Wij waren dit weekend in Valkenburg en deze locatie kan ik echt wel aanraden.
Wij gaan er zeker nog terug.
-aangepast door moderator-

1 like

@9LivesCatsEtc Ik heb je bericht aangepast. Het is hier niet toegestaan om je eigen blog te delen, behalve in het juiste topic Het blog tip-topic. Lees graag even de huisregels door.

Ik ben ooit in Maastricht naar een heel leuk bruin café geweest met lekkere biertjes, waar je ook doppinda’s kreeg waarvan je de schillen op de grond mocht gooien. Het zat in het centrum in een straatje met veel meer horeca. Vond het er heel gezellig en wil weer eens terug haha. Weet iemand waar ik het over heb?

1 like

Het klonk bekend maar het ziet er inderdaad wat te hip uit haha. Maar misschien hebben ze verbouwd! Klinkt wel leuk, gaat gewoon op de lijst voor als het ooit weer kan :stuck_out_tongue: het zat niet aan een plein geloof ik maar midden in een drukke straat

Yess ik denk dat je gastrobar twee heeren bedoelt in de Platielstraat. Erg leuk café met idd de pinda’s!

1 like

Je had vroeger ook Take One in de Rechtstraat, maar die is inmiddels al een tijdje gesloten.

Waar vinden jullie de beste vlaai van Roermond? :joy:

Late reactie maar Tribunal voldoet ook aan je omschrijving

1 like

Ligt eraan welke vlaai je graag eet. Voor kruimelvlaai ga ik naar Hannen en abrikozen bij Loven.

4 likes

Eens! Voor christoffel taart of kleinere gebakjes (longeurs :heart_eyes:) ga ik naar de Kroon

3 likes

Bakkerij Mans in Montfort heeft heerlijke Skivlaai :heart_eyes:
Je kunt kiezen uit abrikozen of kersen.
En verder de Christoffelvlaai van Bakkerij Hannen.

1 like

Waar kan je in Heerlen (of omgeving) lekker All you can eat sushi eten?

1 like

Sushi Vandaag in het centrum!

1 like

Nuth! Sushi oranje :grin:

3 likes

Ik ga binnenkort een weekend naar Valkenburg met de hele familie. Nu heb ik al aan de hand van dit topic een hele lijst gemaakt met restaurantjes e.d. maar ik zoek eigenlijk nog 1 of 2 leuke activiteiten.

Ik heb Mystery House (escaperoom) al genoteerd staan. Weet iemand nog iets om daar aan toe te voegen? Mag een klein beetje actief zijn, maar niet té. Heuvel op wandelen is met dit gezelschap bijvoorbeeld geen goed idee. Mag ook in Maastricht of ergens anders in de omgeving zijn!

1 like

Je kunt eventueel ook met een kabelbaan de heuvel op. En volgensmij is het van daaruit ook niet ver naar de kasteelruïne. Verder vind ik de grotten altijd wel interessant om te zien (kan in Valkenburg maar ook in Maastricht).

2 likes