Londen-topic

Hamilton is echt mijn favoriet, Lion King, Prince of Egypt, Book of Mormon en Les Miserables. Alles is goed.

3 likes

Les miserables en mamma mia, beide fantastisch!

3 likes

Mamma mia stond al op het lijstje. Leuk!

Hadestown!!! Echt zo prachtig, ontzettende aanrader

2 likes

Ik hoorde dat Hadestown geweldig was. (Wel inlezen in het verhaal begreep ik.)
En Titanique maar daar moet je van houden.

1 like

Starlight express, een musical volledig op rolschaatsen. Het is wel een beetje de soldaat van Oranje van Londen, want hij speelt al heel lang maar is wel leuk!

Ik ben naar The Phantom of the Opera geweest, was heel leuk en toffe sets.

Ook naar die ‘Harry Potter’ musical trouwens, die was ook wel heel gaaf (en lang), maar moet je ding zijn natuurlijk

Mammia Mia en Don Quichot! De eerste vond ik heel erg leuk, de tweede minder.

1 like

Wij hebben kaartjes voor Hadestown! Ik moest mijn gezelschap even overtuigen, maar ik heb er héél veel zin in.

2 likes

Ik ben naar Wicked geweest en vond die heel leuk. Sowieso dat alle liedjes in het Engels zijn vond ik heel fijn.

1 like

Lion King en Wicked vond ik allebei heel leuk!

3 likes

Ik heb dit gedaan!!! Was zo leuk

1 like

Weet iemand of het vanaf London Stansted goed/makkelijk te doen is naar het centrum?

Ik vond het wel prima. Je hebt national express bussen en dat is wel echt goed georganiseerd. Kost alleen wat extra tijd maar als je dat van tevoren weet is het niet zo erg.

1 like

Een retourtje Stansted Express (trein) naar Liverpool Street!

@zmic ik koop de interrail altijd in november met black friday korting lol scheelt echt veel. Heb afgelopen november voor 527 euro 15 dagen eerste klas gekocht. Ga het pas over 6 weken ofzo activeren want dan ga ik naar Zwitserland. Dat scheelt echt veel met normaal een trein ticket kopen. Oost Europa vond ik heel betaalbaar met de trein, zou ik zelf geen interrail voor gebruiken maar zelf tickets los kopen. Te koud ligt wel een beetje aan wat je wilt doen natuurlijk.

5 likes

Ja is prima te doen, maar ik zou het niet voor de terugweg doen als je vlucht rond/net na de spits is, zo heb ik een keer m’n vlucht gemist door files waardoor we echt 5min te laat op het vliegveld waren terwijl we dik 3,5 van te voren vertrokken. :smiling_face_with_tear:

Ik ga over ruim 2 weken weer naar Londen toe, en ik heb er echt heel veel zin in. Ik ben in november voor het eerst helemaal alleen gegaan, en dat beviel heel goed.

Heb al wat dingen gereserveerd, waaronder een tour van de tower of London en toegang tot de tower brigde en tickets voor Wicked. Echt heel veel zin in!

3 likes

Hebben jullie nog aanraders (of afraders) in Londen nu het zo warm is daar?

Kew Gardens (wel eindje buiten Londen), je kan gaan zwemmen in Hampstead Heath, veel in de parkeren wandelen, de musea hebben arico en vooral de metro vermijden. En al helemaal in de spits!

2 likes

Wat @Swelgje zegt + veel water drinken! Er zijn in de stad veel refill punten. Ik vond rondlopen met dit weer ok omdat er altijd wel een koudere schaduwkant is.

Je kan ook naar een lido (buitenzwembad) die zijn wat drukker nu, maar het is er altijd gezellig en je koelt in het water echt af.

1 like