Dagtrips naar Brighton, Bath, oxford, Cambridge of York zijn heel leuk.
Wat voor musea zoek je? Tate Modern is voor moderne kunst.V&A, National History en Science Museum zijn perfect te combineren omdat ze bij elkaar zitten.
Minder bekende musea: Bij Museum of Home kan je woonkamers door de jaren heen zien. Deze raad ik vooral rond kerst aan, want dat is het extra ‘ingericht’.
Black Penny in Covent Garden is een van mijn favo lunch / ontbijt tenten, er is in het weekend wel altijd een rij. Je kan ook bij Watch House en Redemption Roasters (koffietent met lunchmenu) en Breakfast Club (all day American style Breakfast) Ze hebben ketens door de hele stad.
Hebben jullie fijne tips voor een hotel, beetje centraal gelegen?
En is een tripje naar Harry Potter Studio’s een aanrader?
Jaaaaa ik ben 4 weken geleden naar de studio’s geweest en denk er nog bijna elke dag aan (ben wel HP fan) Is zo mooi opgezet, echt zo erg de moeite waard!
Ik vind het royal national hotel erg fijn.
Wel een groot hotel. Maar nette kamers en ligt vlakbij metro station Russel square.
Hiervandaan gaat de Piccadilly line wat 1 vd grootste metro lijnen is ook.
Het zit mega centraal dus en er zit ook een klein winkel centrum zelfs ook vlakbij
Haha, ik zat Holiday Inn Bloomsbury, ik zie dat dat 2 straten verder zit, ik vond locatie Russell Square en bij dat winkelcentrum echt ideaal. Lopen naar St Pancras was ook te doen maar via Russell Square was ook maar 1 halte. Er zat ook een megalekker vegan pastarestaurant in dat winkelcentrum en vlakbij ook heel lekkere pizza gegeten in klein restaurantje
Oh wat leuk! Haha ga die ook onthouden.
Ik vind die locatie ook perfect! Overal dichtbij en metro super dichtbij en veel op loopafstand ook.
Krijg nu gelijk weer zin om een Londen trip te boeken
Ik zat in een hotel aan Cartwright Gardens, is ook in die buurt!10 minuten lopen vanaf St. Pancrass en inderdaad vlakbij dat winkelcentrum. Vond het een prettige buurt en ook 's avonds niet vervelend om te lopen, ik was alleen. Ben de naam van het hotel even kwijt maar er zaten er meer aan dat plein.
Vega pasta is volgens mij punk pasta, ik heb het zien zitten maar niet geweest. Dus dat gaat op de lijst voor volgend jaar.
Jaaaa die bedoel ik haha, heel lekker!
Tower hotel. Echt het geld meer dan waard
Ziet er goed uit! Maar voor in december echt wat te prijzig…
Als je per se naar bepaalde restaurants wilt dan zou ik wel reserveren ja. Je kunt bijna altijd wel ergens terecht omdat er natuurlijk superveel restaurants zijn (heel veel ketens ook), daarom reserveer ik bijna nooit behalve als ik echt naar iets specifieks wil, maar ik heb ook wel eens een avond gehad dat ik letterlijk nergens terecht kon en het opgegeven heb (is wel zeldzaam hoor)
Oh ja, last niet dat het december was. Ja dan zal het flink oplopen
Ah ben echt benieuwd! Kennissen van ons wonen daae vlakbij, dus gaan we combineren.
Mag ik vragen via welke site jij vooraf tickets hebt geboekt? En is het gewoon een soort ticket of heb je meerdere tours/opties?
Edit: nevermind, zit al helemaal vol
En via Get Your Guide? Ik was ook te laat met boeken, maar via hen nog wel ticket kunnen kopen, met busreis er naartoe (maar vond ik chill, ik was alleen, en hoefde ik niet achter vervoer aan verder) Was wel duurder dan gewoon ticket, maar was allang blij dat ik nog kon gaan
Ohh wat stom zeg. Ik ga in oktober en wij wilden er ook heen, maar is ook al uitverkocht?!
Wij hebben trouwens gewoon een relatief goedkoop hotel gedaan, vind de hotelprijzen zo hoog!
Ja heel veel is al vol, mega jammer!
vind niks echt ‘goedkoop’ of je hebt een kamer zonder ramen echt niet normaal meer joh. Heb nu een optie op een hotel, kan er nog wat nachtjes over nadenken haha!
@nomnom wij hebben al vervoer, dus dan vind ik die meerprijs best wel veel + ook vol dat weekend. Helaas!
Ja daarom relatief goedkoop, in nederland zou je een veel luxere kamer kunnen huren. Onze enige eisen waren een raam en een eigen badkamer en we zitten nu op 120 euro per nacht
Woensdag - zondag zeker doen. Heb gemerkt dat het overal druk is. Tenzij je laat gaat lunch / vroeg gaat avondeten, maar zou zonde zijn als je iets mist omdat ee geen plek is.
Ik kreeg vorige week het Eurostar-magazine Metropolitan weer in de bus en daar staan ook altijd leuke tips in voor Londen! (en Parijs, Brussel, Lille, Amsterdam en Rotterdam trouwens) Ook onbekende suburbs, nu bijvoorbeeld Crystal Palace. Je kan het magazine hier online lezen: Metropolitan Magazine | Eurostar | Eurostar maar volgens mij krijg ik het omdat ik een Eurostar-account heb. En het is tweetalig dus kun je gelijk je Frans oefenen
edit: wow als ik het Google is Crystal Palace echt the place to be. Jammer dat ik voorlopig niet maar Londen ga.