Thanks! Ik ben sowieso dol op supermarkten in het buitenland, maar voorheen ging ik vaak met vliegtuig en enkel handbagage naar de UK, dus heb nooit hele zware of grote verpakkingen met vloeistoffen kunnen kopen. Supermarkttips zijn dus ook welkom! Tot op heden heb ik vooral chocola en koekjes van M&S op de planning. En deze hebben ze momenteel ook, echt enig:
tatcha producten bij space NK
De cliché classic collection concealer!!! De formule is nu echt 100x beter dan vroeger
Gracias! Deze concealer kocht ik vroegâh altijd, was ‘m helemaal vergeten.
Zou hebben Glossier lijst willen delen? Ik ga woensdag voor twee nachtjes.
@Swelgje en jouw drugstore favorieten?
De kleuren zijn wel heel anders tegenwoordig, ik ben die van mij om gaan ruilen. Vond de oude verpakking ook fijner (want kleiner maar ongeveer dezelfde inhoud volgens mij) @FredPaillet
Yes, ik heb de volgende items op mijn wishlist. De uiteindelijke kleur(en) moet ik in de winkel even bekijken:
Priming moisterizer
Haloscope (highlighter)
Cloud paint
Generation G (lipstick)
Lidstar (ogen)
Lip gloss
Balm dotcom
Twijfels over:
De perfecting skin tint is ook hoog beoordeeld (en krijgt goedkeuring van Paula Begoun), maar ik heb al goede ervaringen met de foundation van Jetske Ultee, dus daar hou ik het bij denk ik.
De mascara van Glossier krijgt ook goedkeuring van Paula, maar weet niet of ik dat aandurf (heb moeilijke wimpers).
Weet jij al wat je wilt kopen bij Glossier?? Veel plezier alvast!
Neen geen idee, wilde naar daar gaan en dingen uittesten. Wat gevaarlijk is want dan wil ik alles kopen.
Bedankt, ga wat research doen.
Mijn aller lievelings van Glossier zijn de mascara, cloud paint en boy brow. Echt hele goede producten!
Ik ben erg benieuwd naar de producten van Hado Labo (vooral de premium range maar die is vaak uitverkocht) en Curel. En dan bij boots de gezichtsproducten van Aveeno (mijn huid doet het erg goed op havermout extract) en verder wilde ik even kijken naar this works perfect legs een mini van Colorwow. En vind de nagellak van Barry M meestal wel fijn. Oh en de vitamine C primer van Ole Hendriksen. En gewoon rond kijken en zien wat me aanstaat.
En nu wil ik ook naar Glossier dankzij jullie!
Weet iemand hoe het qua dresscode zit voor uitgaan in londen? Moet je echt hakken aan of is nette schoenen ook prima? Hoe streng zijn ze aan de deur?
@Itsu als ik het me goed herinner woon jij daar of niet?
Wil iemand die binnenkort gaat een foto maken van de merchandise bij Starbucks?
M&S heeft ook hele fijne kruiden. Als je van koken houdt dan raad ik aan om daar ook even te kijken.
Andere supermarkten hebben ook Nando en Wahaca sausjes.
Heeft iemand hier een Nederlandse bankpas gebruikt voor het OV in Londen? Deed die het?
Ben een post aan het updaten en weet dat het een paar jaar geleden alleen met ABN en Rabobank kon. Ben nu benieuwd of het inmiddels met meer bankpassen kan.
ING werkt ook, was er afgelopen maart.
Voor mocht iemand met hetzelfde zitten als ik, er zijn inmiddels treinen bijgekomen! En ook extra treinen in de ochtend
Wie weet waar in Londen ik het best Vietnamees kan eten?
Ik ga over een maand voor het eerst naar Londen. Wat zijn echte tips qua musea en bezienswaardigheden?
En wat zijn leuke adresjes voor ontbijt en lunch?
Hebben jullie ook wel eens een dagtrip naar een plek in de buurt gedaan?