Aawh balen! Beterschap.
Ik was gisteren in Covent Garden en hoorde heel veel Nederlands om me heen. Voor mijn gevoel waren er ook veel minder Italianen en Spanjaarden dan normaal.
Aawh balen! Beterschap.
Ik was gisteren in Covent Garden en hoorde heel veel Nederlands om me heen. Voor mijn gevoel waren er ook veel minder Italianen en Spanjaarden dan normaal.
Als je flexibel bent dan kan Too Good To Go een optie zijn! In Central zitten hele goeie restaurants bij.
Wetherspoons is goedkoop maar daar is dan ook alles mee gezegd en de eigenaar is een die hard Brexiteer die miljonair is en die zijn 43000 werknemers doodleuk niet betaalde tijdens de covid crisis.
No judgement als je toch gaat hoor (ik snap best waarom het misschien een optie is als je een krap budget hebt), maar ik wilde het toch even zeggen
Deze video is van een tijd geleden maar misschien heb je hier nog iets aan qua tips:
Ik weet ook niet van elke pub in Londen wie de eigenaar is en hoe die politiek zijn hoor, helemaal niet raar!
Maar Timothy Randall Martin vind ik zo erg (en Wetherspoons is zo groot) dat ik het toch graag even aangeef…
Maar nogmaals, als je op vakantie bent snap ik best wel als je er toch heen gaat hoor! Het is wel echt heel goedkoop.
Ik ga maandag 4 dagen naar Londen en kan niet wachten we willen zoveel zien/doen, dus wil vandaag een planning maken en kijken wat vlak bij elkaar ligt etc… anders is het niet te doen denk ik.
Vandaag is het eindelijk zo ver het is echt 2 keer uitgesteld vanwege corona, dus ben extra blij dat het nu doorgaat.
Ik zat te scrollen en vroeg me af of je nog ergens een cream tea hebt gedaan:)
Heaven, leukste club
Oh jammer! Mocht je nog andere tips hebben dan ben ik ook geïnteresseerd! Ik ga volgende week😊
Evans & Peel detective agency is echt een aanrader!!!
Ja! Love
Ik wil heel graag naar een concert in Londen, maar ik heb het te laat ontdekt en nu lijkt het uitverkocht te zijn. Nu heb ik een melding aangezet via de internationale Ticketswap. Wat zijn nog meer veilige opties om aan een kaartje te komen?
waar is het? de O2 zelf biedt ook vaak doorverkooptickets aan
Roundhouse
Is iemand de afgelopen dagen nog in Londen geweest die iets meer kan vertellen over de strikes? Ligt echt de hele Underground eruit tot 7 januari?
Op https://tfl.gov.uk/ kun je de status van de lijnen zien, ook voor komend weekend. Ik was er vorige week en ik heb niets gemerkt (behalve dat het ov er op 1e kerstdag compleet uit lag maar dat heeft niets met de stakingen te maken)
Tegenwoordig heb je geen oystercard nodig maar kun je betalen met je je pinpas of telefoon. In vijf dagen kun je niet alles zien dus maak voorjezelf een lijstje uit de tips van eerder wat je zou willen doen.
Ik weet niet waar je woont maar ik zou je aanraden ook eens naar de trein te kijken ipv vliegen. Het is zoveel makkelijker en comfortabeler! Geen gedoe met bagage, je kunt zoveel vloeistoffen en eten meenemen als je wilt, veel comfortabelere zitplaatsen en je komt midden in Londen aan. Als je vliegt moet je meestal in Engeland nog een dure bus of trein naar Londen nemen
Ik ben nu in Londen en er is eigenlijk niets van te merken. Prima te doen, ook tijdens de spits.
De stakingen zijn vooral de trein maatschappijen en een paar Tube lijnen. Je kan hier een overzicht vinden: Strikes - Transport for London