Waar zit je ongeveer? Ik verbleef in paddington en daar had je een mega lekker libanees tentje. Zag er heel knus uit was niet duur en was meer zon tent van even eten en weer door. Mocht je interesse hebben kan ik t wel even opzoeken.
Paramount heet het. Misschien zijn er meerdere vestegingen.
Ik kon laatst niet vinden waar dat kon. Moet dat bij een speciale machine/een loket/specifieke stations?
(Heb het eerder wel eens gedaan, maar vergeten hoe & wat precies)
Nee gewoon bij een normale machine waar je ze ook kunt opladen (met contant geld). Je houdt hem ervoor en klikt op ‘refund’ (of een soortgelijke knop) Dan krijg je het geld uit de automaat.
Ok ik zal volgende keer beter opletten!
Haha ik weet zeker dat je het kan
Ik bedenk me wel dat het volgens mij alleen kan als je niet veel credit erop hebt staan! Je krijgt muntjes terug.
En mocht je een Costa tegenkomen, de Terry’s orange hot chocolate is echt
Voor goede cheap eats zou ik het in de Aziatische hoek zoeken. Yoric Koreaans, heb je een Bibimbap voor £10 en je kan ook nog sides bestellen als dat past. Pho voor £11 bij Viet Food, of Katsu rice (schnitzel in curry), ook voor £11 bij Misato.
Wasabi was getipt en paar jaar terug toen ik er was, hadden ze daar ook 40-50% korting voor sluitingstijd. Geen idee of dat nog steeds zo is nu.
Zag ook nog je vraag over scones/cream tea en ik had laatst met een vriendin afternoon tea gedaan bij The Ivy Chelsea Garden. Was £29 per afternoon tea maar op aanraden van de medewerker hadden we ‘m gedeeld en dat was zelfs voldoende! En ze hebben daar ook cream tea voor £10. Echt wel goede prijzen en het ziet er leuk uit van binnen.
Ben nu een paar dagen terug, welliswaar met een extra souvenir: corona, maar ondanks dat, oh wat mis ik Londen alweer. Kan niet wachten om terug te gaan
Aawh balen! Beterschap.
Ik was gisteren in Covent Garden en hoorde heel veel Nederlands om me heen. Voor mijn gevoel waren er ook veel minder Italianen en Spanjaarden dan normaal.
Als je flexibel bent dan kan Too Good To Go een optie zijn! In Central zitten hele goeie restaurants bij.
Wetherspoons is goedkoop maar daar is dan ook alles mee gezegd en de eigenaar is een die hard Brexiteer die miljonair is en die zijn 43000 werknemers doodleuk niet betaalde tijdens de covid crisis.
No judgement als je toch gaat hoor (ik snap best waarom het misschien een optie is als je een krap budget hebt), maar ik wilde het toch even zeggen
Deze video is van een tijd geleden maar misschien heb je hier nog iets aan qua tips:
Ik weet ook niet van elke pub in Londen wie de eigenaar is en hoe die politiek zijn hoor, helemaal niet raar!
Maar Timothy Randall Martin vind ik zo erg (en Wetherspoons is zo groot) dat ik het toch graag even aangeef…
Maar nogmaals, als je op vakantie bent snap ik best wel als je er toch heen gaat hoor! Het is wel echt heel goedkoop.
Ik ga maandag 4 dagen naar Londen en kan niet wachten we willen zoveel zien/doen, dus wil vandaag een planning maken en kijken wat vlak bij elkaar ligt etc… anders is het niet te doen denk ik.
Vandaag is het eindelijk zo ver het is echt 2 keer uitgesteld vanwege corona, dus ben extra blij dat het nu doorgaat.
Ik zat te scrollen en vroeg me af of je nog ergens een cream tea hebt gedaan:)
Heaven, leukste club
Oh jammer! Mocht je nog andere tips hebben dan ben ik ook geïnteresseerd! Ik ga volgende week😊
Evans & Peel detective agency is echt een aanrader!!!
Ja! Love