Met de wissslkoers kan het soms ook voordeel zijn om met een NL pas te betalen.
Ik denk dat het vooral voor gemak handig is: je hoeft niet in de rij te staan om hem te halen, eventueel bij te laden en aan het einde terug te brengen voor de £5 borg.
Met de wissslkoers kan het soms ook voordeel zijn om met een NL pas te betalen.
Ik denk dat het vooral voor gemak handig is: je hoeft niet in de rij te staan om hem te halen, eventueel bij te laden en aan het einde terug te brengen voor de £5 borg.
The ship rooms
Wat misschien ook wel leuk is om te doen is een wandeling langs alle Harry Potter locaties van de films. Ik heb deze aantal jaar geleden gedaan en was erg leuk om te doen. (Heb meerdere van hun wandelingen gedaan, ook een ghost tour en is echt een aanrader.)
Poh ik keek even naar de tarieven voor een tweepersoonskamer maar die is dus gewoon 150 pond per nacht. The Ship Rooms is niet beschikbaar helaas.
Ik ben net als @anon4775214 het topic aan het doorspitten voor hotel tips dus deze twee kwamen me goed uit.
Travelodge Kings Cross mss? Buiten de feestdagen waren de kamers in het weekend max £100. Dit was wel pre-covid.
Oh jee! Was t hotel niet schoon genoeg? Of al vol?
Een vriend van mij heeft een hele schone airbnb geboekt laatst. Misschien ook nog het proberen waard?
Wanneer ga je?
Laatste week van maart is het plan, voor zover ik weet is er dan niks bijzonders dus ik hoop op redelijke hotelprijzen
Jammer dat ie al vol zit. Of iemand moet m nog annuleren paar dagen van te voren. T is echt een fijne plek.
Heeton concept misschien? Daar zaten wij en dat was echt prima. Wel mini kamer en een hele kleine badkamer, maar ja. Wel dichtbij de metro!
Het ziet er mooi uit inderdaad, ik heb 'm opgeslagen voor future reference
Novotel hotels vind ik wel prima, Novotel London bridge was schoon en gezellig met een heel lekker restaurant.
Omg ik zie nu de prijzen, mijn vriend heeft betaald niet ik. Wat een ziek dure stad!
Trouwens je betaalt bij de ov kosten indd wel een percentage bij het omwisselen maar dat is dan evenveel als dat je een oyster card zou kopen en er dan in 1 x een tientje ofzo op zet, doordat het een percentage is is het relatief evenveel.
Wel ff rekening houden met dat als je met je pinpas incheckt er een bedrag van ongeveer 23 euro wordt gereserveerd en dag later is het dan verrekend.
Ik zou never 200 euro voor een hotelkamer betalen
Maar ik denk dat voor de dingen die jij noemt, 2 dagen (1 nachtje) genoeg zijn eigenlijk. 5 dagen is wel erg lang?
Ohh voor ons was dat toen oprecht de goedkoopste optie! Maar londen is echt heel erg duur, niet alleen de overnachting
Ik denk inderdaad dat de prijzen daarom zo hoog zijn. Ik ben er nu en ons hotel is dan 2.5x zo duur en het was al duur haha
Voor de trein geldt hoe eerder je boekt hoe goedkoper, dus daar zou ik niet te lang mee wachten.
Heh 1 hele dag in london eye en dungeon hoe dan
Ah haha ja oke dat klinkt al beter dan hele dag haha
Wij waren vgm tegelijk in londen was toen heeerlijk weer he
Wellcome Collection!!!
Wallace Collection