Heeton concept misschien? Daar zaten wij en dat was echt prima. Wel mini kamer en een hele kleine badkamer, maar ja. Wel dichtbij de metro!
Het ziet er mooi uit inderdaad, ik heb 'm opgeslagen voor future reference
Novotel hotels vind ik wel prima, Novotel London bridge was schoon en gezellig met een heel lekker restaurant.
Omg ik zie nu de prijzen, mijn vriend heeft betaald niet ik. Wat een ziek dure stad!
Trouwens je betaalt bij de ov kosten indd wel een percentage bij het omwisselen maar dat is dan evenveel als dat je een oyster card zou kopen en er dan in 1 x een tientje ofzo op zet, doordat het een percentage is is het relatief evenveel.
Wel ff rekening houden met dat als je met je pinpas incheckt er een bedrag van ongeveer 23 euro wordt gereserveerd en dag later is het dan verrekend.
Ik zou never 200 euro voor een hotelkamer betalen
Maar ik denk dat voor de dingen die jij noemt, 2 dagen (1 nachtje) genoeg zijn eigenlijk. 5 dagen is wel erg lang?
Ik heb zelf ook smetvrees, en in hotels heb ik daar ook last van. Maar ik garandeer dat The Phoenix echt ontzettend schoon en netjes is. Heb zelfs extra fooi gegeven aan de schoonmaakster omdat ze onze kamer zo goed schoonmaakte.
Londen is duur. Voor het geld wat ik daar uit geef voor een week, kan ik ook 2 weken naar Spanje. Maar het is er zo ontzettend mooi! Musea zijn allemaal vrije toegang, dat scheelt wel enorm.
Ohh voor ons was dat toen oprecht de goedkoopste optie! Maar londen is echt heel erg duur, niet alleen de overnachting
Ik denk inderdaad dat de prijzen daarom zo hoog zijn. Ik ben er nu en ons hotel is dan 2.5x zo duur en het was al duur haha
Voor de trein geldt hoe eerder je boekt hoe goedkoper, dus daar zou ik niet te lang mee wachten.
Heh 1 hele dag in london eye en dungeon hoe dan
Ah haha ja oke dat klinkt al beter dan hele dag haha
Wij waren vgm tegelijk in londen was toen heeerlijk weer he
Wellcome Collection!!!
Sir John Soane’s Museum. Gewoon leuk om een keer geweest te zijn.
Wallace Collection
Oh en Barbican wil ik komende keer ook zien.
Beste koffietenten in Holborn
Black Penny
% Arabica (vooral voor de matcha latte)
Redemption Roasters
Foyoles (aan de Tottenham Rd kant) is mijn favoriete boekenwinkel. En als je tweedehands zoekt dan heb je een strip op Charing Cross Rd waar o.a Any Amount of Books zit.
Als je geen geld wil uitgeven aan een tentoonstelling kun als alternatief naar the Barbican Conservatory. Je moet wel een tijdslot boeken, maar het is gratis.
Heel random, maar ik zie altijd fotoshoots bij St Dunstan In The East Pergola & Hill Gardens. Mss die locaties op Insta zoeken en daar de Londen based fotografen uit halen. Kun je ook meteen hun portfolio zien.
Ik ken er twee, maar die zijn £££
Wil je mij een dm sturen? Ik heb mogelijk een oplossing
Heb je via booking of een andere boek website gekeken? Daar moet je vaak met credit card betalen. Ik boek vaak via de site van het hotel zelf. En mocht daar ook credit card staan kan je ze even mailen of je daar ter plekke wel met bankkaart of cash kan betalen.
Wanneer gaan jullie?
Ik ga weer in mei en juni, zo zin in