Ik heb een paar jaar geleden in Palmers Lodge (Swiss Cotage) geslapen. Super mooi gebouw en ook verder heel netjes. Weet alleen niet meer wat ik er toen voor betaalde en of het nu veel duurder is geworden.
Wij hebben Good Hotel geboekt voor over twee weken. Iets buiten het drukke centrum, maar zeker goed te doen met ov.
Je kan ook voor een Hub kiezen? Dit heb ik vorig jaar gedaan. Het was deze:
Het is klein, maar wel handig ingedeeld. Je zit waarschijnlijk toch niet veel op de kamer. Vond het zelf prima! De buurt ook.
Wij gaan zaterdag tot maandag naar London. Vrij spontaan geboekt haha. We hebben al één eettentje gevonden (Emilia’s Crafted Pasta) en verder staat nog niets op de planning. Vriend wilde wel naar het Imperial War Museum. Tips zijn welkom!
We gaan normaal altijd met de Kerst, dus we moeten even schakelen haha.
Ik vind vakanties boeken toch zo moeilijk he haha. Ik wil graag naar Londen en heb een weekje vrij en heb al wel vliegtickets gevonden maar heeft iemand misschien een tip voor een niet al te duur hotel?
Wij vliegen in december op vliegveld Stansted, nu zie ik dat je vanaf hier een trein express hebt naar het centrum, hier zou je 44 pond voor 2 personen heen en terug voor betalen. Weet iemand of dit een beetje een reële prijs is of kunnen we beter zelf met het OV gaan?
Ik vind de bussen van National Express vanaf stansted altijd goed te doen. En veeeel goedkoper (soms maar 5-7 pond pp). Het duurt wel iets langer (ligt eraan waar in Londen je wil uitstappen) maar de bussen zijn hartstikke modern en comfortabel.
Oh top dankjewel! Dan ga ik daar even naar kijken
Er is nu een nieuwe buurt in de omgeving van St. Pancras dat ook echt wel de moeite is. Het heet Coal Drops Yard. Ik heb daar bij Happy Face Pizza voor £5 een goede pizza gegeten.
Ik ga in mei voor het eerst naar Londen. Ik wil graag ergens een high tea doen. Wat is de leukste plek? Ik vind het niet erg om wat meer te betalen.
En we willen ook naar een musical. Welke raden jullie aan?
Verder gaan we vooral toeristische dingen doen.
De afternoon tea bij Sketch staat al eeuwenlang op mijn lijstje: https://femkekamps.nl/blog/2018/05/sketch-afternoon-tea-review/ Dat roze interieur
Het ziet er geweldig uit! Hopelijk vindt m’n vader dat roze niet erg
Mathilda schijnt ook een hele leuke musical te zijn.
@Itsu @Swelgje dank je voor de tips! Ik ga denk voor Matilda, de lion king heb ik al 3x gezien in Nederland
Ja Matilda is echt heel leuk!! Aanrader!
Top! Ik heb hem net geboekt. Ik heb hem ook al in New York gezien en wil hem nog een keer zien
Net te laat met reageren op je vraag, maar ik ga de maand naar Tina Turner, ook een leuke optie denk ik!
Heeft iemand tips voor leuke restaurants waar je zowel goed vega als niet-vega kan eten? Ik heb al een tafel geboekt bij een ottolenghi restaurant zin innn
Wij hebben heerlijk pasta gegeten bij Emilia’s crafted pasta. Heel klein zaakje (St. Katherine docks), maar wel super lekker gegeten. Wel op tijd reserveren. Er zit ook eentje in Aldgate.
Ik heb al veel positiefs gehoord over Dishoom, maar ik ben er nog nooit geweest. En Rosa’s Thai Cafe vond ik ook erg lekker.