Londen-topic

Nee eet helaas geen vlees, had ik even moeten zeggen! Wel vis.

Hou je van Indiaas? Dan is Dishoom een echte aanrader!

1 like

Yes zeker! Ga ‘m opslaan en aan mn ma laten zien, thanks!

1 like

Waar is het concert? Mss handig om iets in de buurt van de zaal te hebben.

Islington assembly hall!

Oowh! Scheelt dat het geen arena is waar je al vroeg heen moet.

Ottolenghi (vega + vis opties) en OmNom (vega) zitten in dezelfde straat als Islington Assembly Hall.

Mildred’s (vega) is verderop richting King’s Cross. Daar heb je ook Drop Coal Yards met o.a Dishoom.

3 likes

Oeh ottolenghi! Goeie, tnx! Zelf ook geweest daar? Nog tips qua gerechten?

1 like

Honey & co is ook heel erg leuk, is zelfde stijl als Ottolenghi. Ze zeggen dat hun de beste cheesecake van Londen hebben. Voor lunch kan je evt ook naar een deli van Ottolenghi. Rovi van Ottolenghi moet ook leuk zijn voor diner.

1 like

Ik ga in de zomer naar Londen en zoek een leuk en betaalbaar hotel/B&B, heeft iemand tips?
Het is midden in het hoogseizoen helaas dus ik verwacht alsnog torenhoge prijzen, maar wie weet.
Ga het topic nog doorspitten voor andere leuke tips.

Ik heb vorige week Ibis Canning Town geboekt voor in juli. Die was het relatief goedkoop én had goede reviews. En verder had ik als optie Ibis Canary Wharf en wat hotels nabij Excel.
Maar ik schrok me rot toen ik de prijzen en beschikbaarheid zag. Hotel waar ik februari zat was nu dubbel zo duur :dizzy_face:

Ja ik vond de prijzen ook echt mega hoog, 200 per nacht is blijkbaar redelijk gangbaar. Was even een tegenvaller, haha.

1 like

Ja echt belachelijk. Ik betaal nu doordeweeks £73.58 per nacht en van vrijdag op zaterdag is het ineens £164.70 voor dezelfde kamer :cry: Volgende keer maar weer buiten het hoogseizoen…

1 like

Weet iemand of er later nog meer tijden voor de eurostar beschikbaar komen? Ik ben een weekendje weg aan het plannen in oktober (flink op tijd toch?) en zie geen beschikbaarbeid in de weekenden helaas

1 like

Ze (de eurostar) beweert steeds van wel, er zijn heel veel treinen verdwenen met de corona-pandemie. Maar ondertussen is er inderdaad in het weekend nog niet veel van terug. Misschien geen personeel ofzo?

2 likes

Ahh check, klinkt logisch! Nouja helaas voor ons

2 likes

Soms zijn het werkzaamheden of nog onduidelijkheid qua werkzaamheden aan het spoor.

1 like

Ik ga in aug naar Ibis Canary Wharf idd! Ben benieuwd, ligt totaal niet centraal maar de andere hotels kan ik echt niet betalen gewoon.

Ik ben binnenkort ook weer in town. Heeft iemand tips voor leuke of goede producten die alleen in Londen/VK te koop zijn? Ik heb al een lijstje met Glossier en MS food. Wil ik graag aanvullen met andere parels. Ik ga met de trein, dus kan ook meer dan 100 ml vloeistof meenemen. :sunglasses:

Ik weet niet of het alleen in VK te krijgen is, maar ik vind de parfum en geurkaarsen die ze bij Earl of East verkopen ook top!

1 like

Ben benieuwd wat je bij M&S food op je lijstje hebt staan.
Ik heb nog opgeschreven Hado Labo lotion (Superdrug), Aveeno producten (Boots) en vind altijd heel handig dat ze overal mini’s van hebben, kan ik wat dingen uitproberen. (ga ook over paar weken richting Londen voor een paar dagen dus was ook al lijstje aan het maken.)

1 like