Huh? Het is niet mijn grap ik leg m alleen uit. Richt je quote maar op Mari
Klopt, ik had het gezien en hierboven idd al gezegd
Volgens mij doe jij vooral zuur
Die handbeweging
Hahhaah die hand er bij hardop aan het lachen
@Hoihoi plaatste dit in het verkeerde topic:
Maar het klopt wel?! Ik zie Boos niet meer staan, terwijl ik het wel via youtube nog kan vinden. Wel nog een artikel van kwakzalverij ergens halverwege de pagina.
Als je zoekt icm “boos” komt het wel naar voren. Maar alleen bij haar naam verder niks idd
Als je op mamaworden.nl googled zie je de video ook niet in de zoekresultaten…
Zou ze google hebben omgekocht
Royke in de bocht
Of wij denken dat één boos aflevering meteen jarenlange google resultaten beïnvloed? Natuurlijk staat dit niet bovenaan als je alleen op haar naam zoekt.
Jawel toch. Video’s met de meeste views komen altijd bovenaan en in Google. En deze had veruit de meeste views.
Dit was wel zo een paar dagen tot zeker een week na de BOOS-aflevering. Toen waren, als je Annic ten Duis googlede, (op een paar na) alle hits negatief. Boos, kwakzalverij, viva, Telegraaf, alles stond bovenaan. Nu is dat inderdaad heeeeel anders…
Edit: grote kans dat ze achter de schermen druk bezig is met alles te laten verwijderen/verbloemen
Je kunt er wel voor zorgen dat bepaalde sites bovenaan komen te staan in Google.
Vraag me niet hoe, maar ik weet dat je dat kan doen als een webshop heb die normaal pas in pagina 22 naar voren komt, dan kun je met wat aanpassingen ergens ervoor zorgen dat hij bovenaan komt…
Misschien is dat wel hier gedaan, aangezien het voornamelijk haar eigen sites zijn…?
Denk dat ze traffic heeft laten gaan naar haar eigen site.
Maar alles wat bovenaan stond is weg, Viva artikel, Telegraaf artikel, boos video. Enige is nog vereniging van kwakzalverij, en dat is een follow up artikel, dus dat wordt over het algemeen ook minder gelezen dan de eerste. Serieus hoe dan.
Zo’n verzoek wordt bijna nooit ingewilligd. Bovendien kan het enige tijd duren voordat bepaalde zoekresultaten een hogere ranking hebben.
Je kan ook betalen om hoger in de zoekresultaten te komen!
Volgens mij wel als het “belastend” is
@Yzile Ja maar dan zou het een advertentie bovenaan moeten zijn (SEA) organisch zoekverkeer kan je wel beinvloeden maar niet als in ik gooi geld naar Google en zij lossen het voor me op.
De video van Boos komt pas in de zoekresultaten tevoorschijn bij ‘Annic ten Duis’ als je hieronder (op pagina 8 bij mij) op klikt en dan daarna alsnog pas op pagina 6.
Dacht dat ik ook een megagoed idee had door de Google resultaten door een Wayback Machine te halen en te kijken of ik de resultaten van een paar dagen geleden kon zien, maar die pakt dus geen google resultaten…
Sorry dan begreep ik je verkeerd!
Dan staat er wel altijd advertentie bij, je kan niet betalen om hoog te komen in de organische zoekresultaten! Dat hangt echt van SEO af (hoe goed jouw pagina scoort op bepaalde zoekwoorden etc.)