Haha ik vind ze wel echt bij elkaar passen qua type ofzo. Ik denk dat ze voor veel mensen een beetje dat perfecte koppeltje zijn (op het oog vooral).
Geen fan van Manon hier, vind haar echt heeel ergerlijk hoe ze telkens moeilijk doet en ruzie maakt.
Zorgt wel voor lekker wat drama haha.
Jaaa dat was zo overdreven over die knuffelkat, wat een dramaqueen. En daarna al voor de tweede keer het gezeur dat hij naar huis wilde, hij had bij de herkoppeling ook zijn moment kunnen pakken om te gaan zodat Rick kon blijven
Ik vind Manon ook echt heel vervelend, constant iedereen aanvallen, maar als het bij haar gebeurt is het gelijk einde van de wereldâŠ
Wat een interessantdoenerij
Productie misschien?
Wauw dat gesprekje met Gideon en Tene toen ze er uit gestemd waren. Zooooo ongemakkelijk!
Wel stiekem benieuwd naar wat er gespeeld zou hebben
Ja ik had verwacht omdat er nog een twist kwam. Dat anderen ze nog konden redden.
Wel props dat we de volledige eliminatieronde hebben gezien ipv een cliffhanger na het wegstemmen van T&G.
Wel een raar moment om te elimineren op basis van hoe goed de koppels zijn, logisch dat 1 van die tweeling dan zou afvallen want die zitten er het kortst in. Niet dat ik er rouwig om ben maar toch
Tja het tweelingeffect is uitgespeeld, dan is het alleen nog entertainmentwaardig om ze op te breken.
Ja voor Tene en Gideon geldt hetzelfde. Het is niet alsof er voor hen nog mensen binnenkwamen. Echt walgeijk hoe zij er zo makkelijk uitgespeeld zijn
Maar de productie van Love Island kan weer lekker achterover leunen! Nu weer precies 0 diversiteit in de villa
Sunita en marvin toch wel?
Jammer dat er niemand was voor Tene. Maar blij dat Gideon eruit is met zijn negatieve houdingđ
Nouja, het was wel duidelijk dat Tene en Gideon voor de diversiteit in de villa zaten. Ze (de productie) hebben er alleen niets mee gedaan. Heb ook het idee dat ze beiden op een hele nare manier in beeld zijn gebracht, want kan me niet voorstellen dat Gideon echt zo nors is, lijkt me juist een lieve, zachte jongen. Sunita is volgens mij driekwart Nederlands en Marvin, geen idee, maar het overgrote deel is gewoon wit, blond en slank Is bij US en UK wel anders gelukkig
Huh komt morgen al casa amor? Ik heb echt het gevoel alsof alles zo afgeraffeld wordt. Er is duidelijk minder budget dan bij de andere landen en het duurt ook korter maar ik vind het nu allemaal zo net niet waardoor die mensen amper de kans krijgen elkaars naam te leren voor ze er alweer uitgestemd worden.
Ik vergeet overigens steeds dat die Mara er is. Dan is ze weer eens in beeld en dan denk ik âwanneer ben jij erbij gekomen dan?â
Kreeg echt het gevoel dat Sunita echt helemaal niet met Merijn in de Hide Away wilde zijn.
Ik zou het zo leuk vinden om te zien dat een type als Fe dan vol voor Gideon zou zijn gegaan, dat ze er gewoon op Love Island achter komen dat er meer is dan alleen een zogenaamd perfecte buitenkant, en leren dat het meer om karakter enzo gaat.
Nu zie je ook vaak dat degene die dan voor diversiteit zorgen juist naar elkaar toe trekken, ook wel in de andere landen (love island, maar ook andere programmaâs) dat mensen van kleur bijvoorbeeld meer met elkaar om gaan. Vraag me dan af waarom eigenlijk.
Krijg het gevoel dat zij sowieso helemaal niet met hem wil zijn. Merijn is helemaal into haar maar lijkt niet echt wederzijds. Zou me niks verbazen als Sunita na casa amor met iemand anders overblijft
Ja heel ongemakkelijk. Vind het er ook echt onnatuurlijk uitzien hoe klef hij is en hoe ze erop reageert arme meid.
UK afl 51
Zo blij dat Paige en Adam genomineerd zijn. Ze zullen helaas niet naar huis gaan (denk ik), maar hoop dat dit ze ff wakker schut, ze zijn echt niet zo leuk als ze (me name Paige) eerst waren. En Adam heeft haar natuurlijk gekozen omdat ze eerst publieksfavoriet was. Hoop ook snel exit voor Dami, wel jammer voor Indiyah maarja
En wat was Luca weer buitensporig kinderachtig deze aflevering, echt, dit koppel gaat toch niet werken aan de buitenkant. Gemma is ook veel te leuk voor hem. Ik heb echt zin in die aflevering dat familie langskomst, ben benieuwd wat Gemmaâs familie dan over Luca gaat zeggen, dat kan toch niet positief zijn. Alhoewel ze vaak ook alles rooskleurig vertellen omdat ze dan misschien nog kans maken om te winnen
Huh wat vreemd ook, hij had toen ook Love Island gewonnen toch, alsof hij dan nog een keer gaat winnen
En hij is nu ook nog maar 22 wat een kleuters brengen ze steeds de villa in