uk aflevering 46
Ik zit me zo te ergeren aan Adam en Paige. Ik vind het iets te opvallend dat hij ZO vol voor 1 van de publieksfavorieten gaat, na een week al exclusief willen zijn? Ik vind hem een vieze gluiperd dus ik geloof er weinig van en zij de hele tijd met dat perky gedrag komt ook echt mn strot uit. Paige ook “this is what i have been waiting for!!” Voor de afgelopen 7 dagen dan zeker want daarvoor was je toch met Jacques. Vind ze beide fake en ik vind het sowieso nergens op slaan dat ze een ex-islander nog een keer toelaten. Ik weet dat je niet meteen alles moet geloven wat er over mensen gezegd wordt maar van Adam geloof ik het dus wel direct dat ie zn vriendin vlak voor love island gedumpt heeft en dit alleen maar doet voor de fame
En voor Paige: Jacques who? Ik kon hem ook niet uitstaan maar vind het wel een beetje vreemd wat voor 180 ze gedaan lijkt te hebben. Ik ben benieuwd of ze nog wel over m praat met de meiden maar dat het niet wordt uitgezonden
Verder vind ik de nieuwe islanders maar niks. Ik hoop dat Davide en Ekin-Su winnen. Kan het seizoen alvast afgelopen zijn?