Love Island (Deel 2)

uk aflevering 46

Ik zit me zo te ergeren aan Adam en Paige. Ik vind het iets te opvallend dat hij ZO vol voor 1 van de publieksfavorieten gaat, na een week al exclusief willen zijn? Ik vind hem een vieze gluiperd dus ik geloof er weinig van en zij de hele tijd met dat perky gedrag komt ook echt mn strot uit. Paige ook “this is what i have been waiting for!!” :thinking::thinking: Voor de afgelopen 7 dagen dan zeker want daarvoor was je toch met Jacques. Vind ze beide fake en ik vind het sowieso nergens op slaan dat ze een ex-islander nog een keer toelaten. Ik weet dat je niet meteen alles moet geloven wat er over mensen gezegd wordt maar van Adam geloof ik het dus wel direct dat ie zn vriendin vlak voor love island gedumpt heeft en dit alleen maar doet voor de fame
En voor Paige: Jacques who? Ik kon hem ook niet uitstaan maar vind het wel een beetje vreemd wat voor 180 ze gedaan lijkt te hebben. Ik ben benieuwd of ze nog wel over m praat met de meiden maar dat het niet wordt uitgezonden

Verder vind ik de nieuwe islanders maar niks. Ik hoop dat Davide en Ekin-Su winnen. Kan het seizoen alvast afgelopen zijn?

2 likes

ik zit er nu naar te kijken, echt super cringe dit. Die wisseltruc hebben ze toen ook gedaan met Josh en Luke, bij love island australia, zo weinig origineel.
Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik uberhaupt kijk want ik vind het allemaal zo geforceerd. Ik heb echt gelachen om Jotti op die stier, zij is sowieso m’n favoriet samen met Amandine maar daar houdt het ook meteen op. Vooral die Merijn… die focust echt te veel op z’n imago

het irriteert me ook buitenproportioneel veel dat elke nieuwe deelnemer een bombshell is :thinking: zeg gewoon ‘nieuwe islander’ oid

3 likes

UK E46

Ik vind die voetballer en Lacey juist heel leuk! Die andere twee meh. Hoop dat hij oprecht is met Danica, gun het haar echt. Hoop idd ook dat Davide en Ekin-Sue winnen! En hoop dat ze die ‘baby-challenge’ dit jaar overslaan, maar dat zal wel niet…

1 like

Ik loop 2 aflv achter met love island maar wat erger ik me aan Manon. Dat ze gelijk zo aanvallend deed naar Amadine. En daarna opeens ‘intresse’ heeft in Gideon. En tijdens dat gesprek paar aflv terug met marvin deed zij alsof hij kinderachtig deed maar zij kan er ook wat van zeg.

Nou heb weer even mijn ergenis uitgesproken haha

6 likes

Ik vind ook niemand echt uitspringen dit jaar. Maar het kan ook zijn omdat de meeste deelnemers 10 jaar jonger zijn dan mij🤔

Dat heb ik ook met eotb en temptation dit jaar

1 like

We worden oud :cry:

1 like

Ik vond Rick wel leuk eigenlijk 🫢 jammer dat hij het vrij kort heeft volgehouden.

En Merijn denkt echt dat hij de koning van het eiland is, moet overal bovenuit schreeuwen en heeft volgens mij het gevoel dat hij privilege heeft om op het eiland te blijven (toen hij het gevoel had dat Sunita niet duidelijk genoeg was geweest tegen Y), maar het blijft een spel dus hoe oprecht ben je dan

Ik vind dat Gideon echt naar doet tegen Tene. Alleen omdat ze die kat als grapje weggooide wilde hij geen challenge meer met haar doen? Echt overdreven, lijkt ook alsof hij steeds een beetje met walging naar haar kijkt. Hoop dat ie snel weg is en er een man voor Tene binnenkomt.

6 likes

Haha ik vind ze wel echt bij elkaar passen qua type ofzo. Ik denk dat ze voor veel mensen een beetje dat perfecte koppeltje zijn (op het oog vooral).
Geen fan van Manon hier, vind haar echt heeel ergerlijk hoe ze telkens moeilijk doet en ruzie maakt.
Zorgt wel voor lekker wat drama haha.

Jaaa dat was zo overdreven over die knuffelkat, wat een dramaqueen. En daarna al voor de tweede keer het gezeur dat hij naar huis wilde, hij had bij de herkoppeling ook zijn moment kunnen pakken om te gaan zodat Rick kon blijven :confused:

3 likes

Ik vind Manon ook echt heel vervelend, constant iedereen aanvallen, maar als het bij haar gebeurt is het gelijk einde van de wereld…

2 likes

Wat een interessantdoenerij

3 likes

Productie misschien?

Wauw dat gesprekje met Gideon en Tene toen ze er uit gestemd waren. Zooooo ongemakkelijk!

Wel stiekem benieuwd naar wat er gespeeld zou hebben

Ja ik had verwacht omdat er nog een twist kwam. Dat anderen ze nog konden redden.
Wel props dat we de volledige eliminatieronde hebben gezien ipv een cliffhanger na het wegstemmen van T&G.

1 like

Wel een raar moment om te elimineren op basis van hoe goed de koppels zijn, logisch dat 1 van die tweeling dan zou afvallen want die zitten er het kortst in. Niet dat ik er rouwig om ben maar toch

1 like

Tja het tweelingeffect is uitgespeeld, dan is het alleen nog entertainmentwaardig om ze op te breken.

4 likes

Ja voor Tene en Gideon geldt hetzelfde. Het is niet alsof er voor hen nog mensen binnenkwamen. Echt walgeijk hoe zij er zo makkelijk uitgespeeld zijn

Maar de productie van Love Island kan weer lekker achterover leunen! Nu weer precies 0 diversiteit in de villa :+1:

5 likes

Sunita en marvin toch wel?
Jammer dat er niemand was voor Tene. Maar blij dat Gideon eruit is met zijn negatieve houding👍

Nouja, het was wel duidelijk dat Tene en Gideon voor de diversiteit in de villa zaten. Ze (de productie) hebben er alleen niets mee gedaan. Heb ook het idee dat ze beiden op een hele nare manier in beeld zijn gebracht, want kan me niet voorstellen dat Gideon echt zo nors is, lijkt me juist een lieve, zachte jongen. Sunita is volgens mij driekwart Nederlands en Marvin, geen idee, maar het overgrote deel is gewoon wit, blond en slank :smiling_face_with_tear: Is bij US en UK wel anders gelukkig

4 likes