Oh het zijn alleen maar oude deelnemers Konden ze geen nieuwe kandidaten vinden. Heb geen zin in deze irritante mensen haha. En hoe fame hungry ben je dan. Oh en Imen ziet er echt anders uit ofzo
Echt? Wat stom
Mac ook echt, ik vind hem zo vreselijk
Ik vind mensen niet snel saai maar ik vind Mara echt oersaai. En totaal geen match met Marvin
#teamMertSunita
Jaa vind ik ook. Heb het idee dat ze fillers bij haar jukbeenderen of iets heeft
Ik wil de spoilers niet lezen, maar welk seizoen UK kijken jullie? Ik zie op videoland seizoen 7 als laatste en seizoen 8 begint 8 augustus. Of kijken jullie het ergens anders?
NL/BE: Sunita en Jules gaan echt voor een ander (naast Marvin, Jotti en Yousri)
Seizoen 8 wordt in de UK al uitgezonden maar komt pas later op videoland
Ik gun Jules wel een meisje die ook meer interesse in hem toont en ook wat liever doet
Ik vind Mert zoooo irritant hè, was even vergeten dat dat de vorige keer ook zo was.
Woo vanavond Love Island UK finale, blij dat het dan eindelijk klaar is.
Wat een gaar seizoen was dit zeg. En ik heb ook geen idee wie er gaan winnen eigenlijk? Vind geen enkel koppel echt winnaar-waardig.
Ik vind Gemma los heel leuk, Indiyah en Tasha vind ik nu ook wel weer leuk (lol) en Ekin-Su heeft ook haar leuke momenten. Alleen ik vind ze in hun koppel gewoon niet leuk, ze passen echt niet bij elkaar ofzo. Zo nep ook allemaal, naarmate het einde in zicht kwam. Dan vind ik Tasha en Andrew nog het beste koppel denk ik, wie had dat gedacht En wellicht Indiyah en Demi, hoop dat hij echt van z’n fouten heeft geleerd maar man, ik kan hem gewoon niet meer verdragen.
Vond het ook mooi om te zien dat die moeder van Paige de liefde tussen Adam en haar dochter niet geloofde. Blij dat ze eruit zijn en benieuwd hoe lang ze nog samen blijven. Hoopte dat dit ook ging gebeuren bij Gemma/Luca, dat die moeder hun niet samen zag, maar helaasss
Ligt het aan mij of kwam Casa Amor mega snel/vroeg?
Jaaa en ook benieuwd wat die teaser met Lio en Mert was maar denk dat het misschien gewoon iets leek door montage en een grapje van Lio.
Ongeveer een week vroeger dan bij de vorige editie. Gisteren toevallig even opgezocht Heb dat seizoen nooit gezien en was benieuwd hoe de ontknoping vorige keer gebracht werd.
Ik ook. Kan niet wachten. Vond zaterdag die blikken van Lennert, Marvin en Lio ook wel mooi😅
Zo die Raphaëlla maakt zich weer lekker geliefd he. Gelijk Amandine op de hoogte stellen van hoe goed zij heeft gehandeld in deze situatie. Terwijl, als Jules haar wel wilde was ze 100% met hem mee gegaan hoor.
Oh en Raphaëlla wilde Amandine nog wegstemmen ook, trut
Vind Sunita toch een rare vrouw, echt 0 emotie toonde zij. En zo oppervlakkig en ontwijkend reageren.
Ook Raphaella vind ik een bijzonder persoon, maar goed ze heeft haar zin nu en is in de villa
https://join.streamz.be/loveeilandje/ Je kan via Streamz een date winnen met een van de afvallers
En 13 augustus al finale, dat is volgende week zaterdag. Gaat ineens zo snel.
UK aflevering 56
Zo ja ik ben ook blij dat Adam en Paige eruit zijn, kon met name haar gedrag echt niet meer aan. Ik vind Adam sowieso fake maar ik zie ook oprecht wat haar moeder zei dat ze veel meer “bubbly” leek bij Jacques. Ik krijg soms het gevoel alsof ze rond Adam zo’n perfect wifey wilt zijn. Ik kan me echt niet voorstellen dat dat lang stand houdt
Ik ben ZO voor Davide en Ekin-Su, tranen ook bij zijn moeder bij hun 2 heb ik echt het idee dat ze gegroeid zijn met/door elkaar.
Ik vond het bij Dami overigens ZO tegenvallen dat ie zelfs in die allerlaatste aflevering nog z’n eigen gedrag in Casa Amor probeerde goed te praten. Duidelijk dat ie geen spijt oid heeft en gewoon zo is
Gemma is m’n favoriet maar ik voel niks bij Luca. Maar Gemma vind ik zo volwassen en ze is pas 19, echt wauw.
Bij Tasha geloof ik het nog steeds niet dus beter winnen die niet hoor ik vind haar positive vibes only gedrag zo cringy, blessed, dankbaar, blablablaaaa
Blij dat dit seizoen bijna voorbij is haha dat gevoel had ik nog nooit
Ik zit nu de finale te kijken en word normaal altijd super emotioneel bij die speeches naar elkaar maar nu alleen bij Davide en Ekin-Su, hoe zij kijken naar elkaar, echt
Spoiler finale
Haha ik kijk deze afl altijd met x2 snelheid omdat ‘t zo saai is en zoveel herhaling. Denk dat dit uiteindelijk wel de beste uitkomst is ja! Al denk ik dat de winnaars niet lang samenblijven (hoop ‘t wel!)
Kijk je ook US? Ik kan er niet echt inkomen ofzo. Misschien omdat ik er drie tegelijk keek. Maar kan me nog herinneren dat ik er vorig jaar gelijk in zat. Hoop dat er snel een AUS seizoen komt
En hoezo huilt Sydney om alles als een kleuter