Love Island (Deel 2)

Huh komt morgen al casa amor? Ik heb echt het gevoel alsof alles zo afgeraffeld wordt. Er is duidelijk minder budget dan bij de andere landen en het duurt ook korter maar ik vind het nu allemaal zo net niet waardoor die mensen amper de kans krijgen elkaars naam te leren voor ze er alweer uitgestemd worden.

Ik vergeet overigens steeds dat die Mara er is. Dan is ze weer eens in beeld en dan denk ik “wanneer ben jij erbij gekomen dan?”

2 likes

Kreeg echt het gevoel dat Sunita echt helemaal niet met Merijn in de Hide Away wilde zijn.

3 likes

Ik zou het zo leuk vinden om te zien dat een type als Fe dan vol voor Gideon zou zijn gegaan, dat ze er gewoon op Love Island achter komen dat er meer is dan alleen een zogenaamd perfecte buitenkant, en leren dat het meer om karakter enzo gaat.

Nu zie je ook vaak dat degene die dan voor diversiteit zorgen juist naar elkaar toe trekken, ook wel in de andere landen (love island, maar ook andere programma’s) dat mensen van kleur bijvoorbeeld meer met elkaar om gaan. Vraag me dan af waarom eigenlijk.

1 like

Krijg het gevoel dat zij sowieso helemaal niet met hem wil zijn. Merijn is helemaal into haar maar lijkt niet echt wederzijds. Zou me niks verbazen als Sunita na casa amor met iemand anders overblijft

2 likes

Ja heel ongemakkelijk. Vind het er ook echt onnatuurlijk uitzien hoe klef hij is en hoe ze erop reageert arme meid.

2 likes

https://www.instagram.com/p/CghR8m9KmxW/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

O god… Mert komt terug

2 likes

UK afl 51

Zo blij dat Paige en Adam genomineerd zijn. Ze zullen helaas niet naar huis gaan (denk ik), maar hoop dat dit ze ff wakker schut, ze zijn echt niet zo leuk als ze (me name Paige) eerst waren. En Adam heeft haar natuurlijk gekozen omdat ze eerst publieksfavoriet was. Hoop ook snel exit voor Dami, wel jammer voor Indiyah maarja

En wat was Luca weer buitensporig kinderachtig deze aflevering, echt, dit koppel gaat toch niet werken aan de buitenkant. Gemma is ook veel te leuk voor hem. Ik heb echt zin in die aflevering dat familie langskomst, ben benieuwd wat Gemma’s familie dan over Luca gaat zeggen, dat kan toch niet positief zijn. Alhoewel ze vaak ook alles rooskleurig vertellen omdat ze dan misschien nog kans maken om te winnen

Huh wat vreemd ook, hij had toen ook Love Island gewonnen toch, alsof hij dan nog een keer gaat winnen

En hij is nu ook nog maar 22 :grimacing: wat een kleuters brengen ze steeds de villa in

2 likes

Oh het zijn alleen maar oude deelnemers :upside_down_face: Konden ze geen nieuwe kandidaten vinden. Heb geen zin in deze irritante mensen haha. En hoe fame hungry ben je dan. Oh en Imen ziet er echt anders uit ofzo

1 like

Echt? Wat stom

Mac ook echt, ik vind hem zo vreselijk

4 likes

Ik vind mensen niet snel saai maar ik vind Mara echt oersaai. En totaal geen match met Marvin

4 likes

#teamMertSunita

4 likes

Jaa vind ik ook. Heb het idee dat ze fillers bij haar jukbeenderen of iets heeft

Ik wil de spoilers niet lezen, maar welk seizoen UK kijken jullie? Ik zie op videoland seizoen 7 als laatste en seizoen 8 begint 8 augustus. Of kijken jullie het ergens anders?

NL/BE: Sunita en Jules gaan echt voor een ander (naast Marvin, Jotti en Yousri)

1 like

Seizoen 8 wordt in de UK al uitgezonden maar komt pas later op videoland

1 like

Ik gun Jules wel een meisje die ook meer interesse in hem toont en ook wat liever doet

1 like

Ik vind Mert zoooo irritant hè, was even vergeten dat dat de vorige keer ook zo was.

8 likes

Woo vanavond Love Island UK finale, blij dat het dan eindelijk klaar is.

Wat een gaar seizoen was dit zeg. En ik heb ook geen idee wie er gaan winnen eigenlijk? Vind geen enkel koppel echt winnaar-waardig.

Ik vind Gemma los heel leuk, Indiyah en Tasha vind ik nu ook wel weer leuk (lol) en Ekin-Su heeft ook haar leuke momenten. Alleen ik vind ze in hun koppel gewoon niet leuk, ze passen echt niet bij elkaar ofzo. Zo nep ook allemaal, naarmate het einde in zicht kwam. Dan vind ik Tasha en Andrew nog het beste koppel denk ik, wie had dat gedacht :laughing: En wellicht Indiyah en Demi, hoop dat hij echt van z’n fouten heeft geleerd maar man, ik kan hem gewoon niet meer verdragen.

Vond het ook mooi om te zien dat die moeder van Paige de liefde tussen Adam en haar dochter niet geloofde. Blij dat ze eruit zijn en benieuwd hoe lang ze nog samen blijven. Hoopte dat dit ook ging gebeuren bij Gemma/Luca, dat die moeder hun niet samen zag, maar helaasss

1 like

Ligt het aan mij of kwam Casa Amor mega snel/vroeg?

1 like