Weet niet het hele verhaal natuurlijk maar vond die Manon echt gemeen en kinderachtig doen.
Vreemd dat ze van de productie zo de nadruk leggen op Merijn en Sunita, Ik zie hun niet zo samen eigenlijk. Het verhaal van haar over haar stem vind ik ook wat vreemd ofzo? wist niet dat dat bestond ook.
Van Jotti en Wesley sneijer zei mijn vriend ook al iets over, dat die nog aan het daten waren voor ze mee deed. Denk niet dat Jotti daar voor de liefde is, meer voor Insta ofzo?
Ja het kwam over alsof ze van de productie dat verhaal tijdens dat gesprek moest vertellen. Zoals soms bij first dates het ook opvalt dat ze bepaalde onderwerpen moeten aansnijden.
De discussie van Marvin en Manin vond ik ook vreemd snap de aanleiding eigenlijk niet.
Denk idd dat hij dat moest vragen. En verder zijn de meeste sowieso voor de fame en leuk als er toevallig een match uit komt.
uk aflevering 44
Ik vind het uitdraaien op zon stom seizoen ik ben er helemaal beetje chagrijnig van. Hoezo is Indiyah zo vergevingsgezind naar Dami?? Hoe makkelijk komt hij overal mee weg ik snap er niks van. Het verbaast me dan weer niks dat ie hij bij de bottom 2 zit, wat een hufterig gedrag vertoont hij de laatste dagen/weken eigenlijk al
Maar die BILLY. Die gaat sowieso naar huis bij deze 2 en dat is maar goed ook want ik kan zijn hoofd echt niet meer verdragen. āIts just banterā hij heeft Danica nooit leuk gevonden en vond het ook walgelijk hoe ie alsnog Gemma zoende nadat zij hem afgewezen had. Vond wel top dat ze dat zo deed EN eigenlijk in haar voordeel dat ie haar alsnog zoende want zo kon Luca ook zien dat hij gewoon geen nee accepteert, heel eng eigenlijk, compleet in zn eigen wereld
Danica zo met r te doen deze aflevering, echt niet verdiend ook in de bottom 2 en ik hoop dat ze blijft en dat de vonk overslaat tussen haar en Deji
Ik vond die snog marry pie challenge sowieso best intens want ik heb volgens mij nog geen enkel seizoen gezien waarbij zo veel mensen voor een ander dan hun partner kozen bij de zoen. Lijkt mij logischer om je partner te zoenen want bij het marry deel kun je nog iets zeggen als ābeste vrienden/je bent goed voor mn vriendinā of whatever maar ok, you do you die jongens zijn toch wel binnen 3 seconden vergeven voor wat ze ook flikken
44
Haha ik vind het ook een stom seizoen, vooral omdat ik geen enkel koppel echt leuk vindt ofzo, terwijl ik dat vorige seizoenen altijd wel had. Maar er komen wel vier nieuwe Islanders bij vanavond zag ik, dus ik ben benieuwd!!
Hoop iemand voor Danica, ben nog steeds verbaasd dat niemand haar lijkt te willen ofzo, ze friendzonen haar allemaal terwijl ze me juist wel leuk en heel loyaal lijkt? En hoop dat Indiyah ook naar iemand anders toe gaat trekken (Dami zal wel niet naar huis gaan )
Hahaha WAT, Jules die de bruiloft van zijn zus mist omdat hij zich een maand heeft vergist?!?! en dan nu lopen janken
Merijn doet me denken aan Papa Sjenkieš
Oooh love island USA is ook weer begonnen! Ik zit nu de eerste aflevering te kijken dit wordt wel een beetje veel haha maar love it, alleen Australiƫ nog
Grappig dat Sarah Hyland (van Modern Family) de nieuwe host is van Love Island US! Helemaal leuk dat dit weer is begonnen
Eerste aflevering:
Weet nu al dat ik me zo erg ga ergeren aan Courtney (doe ik al)
Naar het schijnt was dat filmpje vanop de bruiloft ook met wat tegenzin opgenomen
Omg die tweeling, hou op hoor
Vandaag Methi gespot in Nijmegen
uk aflevering 46
Ik zit me zo te ergeren aan Adam en Paige. Ik vind het iets te opvallend dat hij ZO vol voor 1 van de publieksfavorieten gaat, na een week al exclusief willen zijn? Ik vind hem een vieze gluiperd dus ik geloof er weinig van en zij de hele tijd met dat perky gedrag komt ook echt mn strot uit. Paige ook āthis is what i have been waiting for!!ā Voor de afgelopen 7 dagen dan zeker want daarvoor was je toch met Jacques. Vind ze beide fake en ik vind het sowieso nergens op slaan dat ze een ex-islander nog een keer toelaten. Ik weet dat je niet meteen alles moet geloven wat er over mensen gezegd wordt maar van Adam geloof ik het dus wel direct dat ie zn vriendin vlak voor love island gedumpt heeft en dit alleen maar doet voor de fame
En voor Paige: Jacques who? Ik kon hem ook niet uitstaan maar vind het wel een beetje vreemd wat voor 180 ze gedaan lijkt te hebben. Ik ben benieuwd of ze nog wel over m praat met de meiden maar dat het niet wordt uitgezonden
Verder vind ik de nieuwe islanders maar niks. Ik hoop dat Davide en Ekin-Su winnen. Kan het seizoen alvast afgelopen zijn?
ik zit er nu naar te kijken, echt super cringe dit. Die wisseltruc hebben ze toen ook gedaan met Josh en Luke, bij love island australia, zo weinig origineel.
Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik uberhaupt kijk want ik vind het allemaal zo geforceerd. Ik heb echt gelachen om Jotti op die stier, zij is sowieso mān favoriet samen met Amandine maar daar houdt het ook meteen op. Vooral die Merijn⦠die focust echt te veel op zān imago
het irriteert me ook buitenproportioneel veel dat elke nieuwe deelnemer een bombshell is zeg gewoon ānieuwe islanderā oid
UK E46
Ik vind die voetballer en Lacey juist heel leuk! Die andere twee meh. Hoop dat hij oprecht is met Danica, gun het haar echt. Hoop idd ook dat Davide en Ekin-Sue winnen! En hoop dat ze die ābaby-challengeā dit jaar overslaan, maar dat zal wel nietā¦
Ik loop 2 aflv achter met love island maar wat erger ik me aan Manon. Dat ze gelijk zo aanvallend deed naar Amadine. En daarna opeens āintresseā heeft in Gideon. En tijdens dat gesprek paar aflv terug met marvin deed zij alsof hij kinderachtig deed maar zij kan er ook wat van zeg.
Nou heb weer even mijn ergenis uitgesproken haha
Ik vind ook niemand echt uitspringen dit jaar. Maar het kan ook zijn omdat de meeste deelnemers 10 jaar jonger zijn dan mijš¤
Dat heb ik ook met eotb en temptation dit jaar
We worden oud
Ik vond Rick wel leuk eigenlijk š«¢ jammer dat hij het vrij kort heeft volgehouden.
En Merijn denkt echt dat hij de koning van het eiland is, moet overal bovenuit schreeuwen en heeft volgens mij het gevoel dat hij privilege heeft om op het eiland te blijven (toen hij het gevoel had dat Sunita niet duidelijk genoeg was geweest tegen Y), maar het blijft een spel dus hoe oprecht ben je dan
Ik vind dat Gideon echt naar doet tegen Tene. Alleen omdat ze die kat als grapje weggooide wilde hij geen challenge meer met haar doen? Echt overdreven, lijkt ook alsof hij steeds een beetje met walging naar haar kijkt. Hoop dat ie snel weg is en er een man voor Tene binnenkomt.