Love Island (Deel 2)

Love island uk komt 8 augustus eeeindelijk op videoland!

5 likes

UK 39!

Ik hoop zo dat Tasha en Andrew naar huis gaan! En als enkel een van de twee ‘moet’ en de ander gaat niet mee, dan bevestigen ze gelijk dat 't fake is allemaal

Heb me deze aflevering zo zitten ergeren aan ze, met dat boyfriend/girlfriend gedoe. Zelden zo’n onsymphatiek en nep koppel in de villa gezien. En dat ook iedereen ging juichen hahah terwijl, eerst vonden ze het allemaal maar een stom koppel :roll_eyes: Vraag me echt af wat er in hun hoofd omgaat. Wel blij dat het Engelse publiek dit doorheeft, gaan ze iig nooit winnen

En die Luca die ‘I love you’ tegen Gemma zegt, en zij zegt het niet terug haha (logisch). Zo cringe weer. Geloof wel dat hij haar helemaal geweldig vindt maar ik vind 'm echt too much

1 like

Ik kan Tene echt niet uitstaan haha, sowieso dit seizoen tot nu toe, zo leeg en echt niks aan

2 likes

UK42

Die filmavond heeft niet veel goeds gedaan haha :popcorn:

Allereerst geloof ik echt NIETS van wat Ekin-Su zegt, denk dat ze wel degelijk wat heeft gedaan in bed. Hoe graag ik haar ook samen zie met Davida, ik vind haar wel echt een grote red flag

En wåt een aansteller is Luca weer. Er is precies niets gebeurd en Gemma krijgt weer de wind van voren, heb echt medelijden met dr. Vind haar ook zo volwassen reageren altijd voor haar leeftijd. Denk dat zodra ze uit de villa is ze wel wordt wakker geschud en ze niet lang samen zullen zijn. Oh en ook die beelden van Luca, vond 't wel mooi dat die eruit gepikt zijn en dat de crew van Love Island het blijkbaar dus ook opvalt dat hij constant soort van drama creëert, of er bij aanwezig is

Dami vind ik ook echt een eikel en respectloos, jammer dat Indiyah voor 'm blijft vallen. Maar denk ook dat zij niet lang samen zullen blijven in de buitenwereld

En Andrew en Tasha doen alsof ze helemaal happy zijn, maar denk dat ze gewoon hebben afgesproken om alsnog te winnen ofzo zodat ze iig geld hebben

1 like
uk aflevering 42

Zo ja dat laatste denk ik ook: ik vond het zo vreemd hoe opvallend rustig Tasha bleef onder de beelden die ze te zien kreeg van Andrew. Ze huilt continu als het over haar eigen positie gaat maar Andrew gerelateerd lijkt het haar zo weinig te doen ik vind dat echt vreemd.

Ik zat echt met open mond te kijken naar Dami die tekeer gaat tegen Summer ik vond dat ZO vuil. Hij was mn favoriet in het begin maar heeft echt een 180 gedaan mijn hemel wat een verrot gedrag.
Ik vind sowieso dat dit een kut seizoen is, zit echt niemand in waarvoor ik root. Ja eigenlijk alleen voor Summer: dat er nog maar een nieuwe vent mag binnenkomen voor haar waarmee ze wint :heart_eyes:

Ik was ook blij dat de beelden van Luca toonden dat hij continu iedereen zit op te jutten want dat doet ie al vanaf de eerste week. ZO hypocriet ook hoe hij over Gemma praat en ik werd er zowat een beetje bang van? Hij klonk zo haatdragend oid, dat ik denk: heb je echt 0 zelfreflectie ook? WAT heeft Gemma nou uiteindelijk gedaan? Vind het ook heel typisch dat hij haar dus niet gewoon gelooft, maar Billy erbij haalt dat ik denk ??? Die vent heeft nota bene zelf gezegd dat ie met alles en iedereen flirt, hij houdt dan echt geen rekening met Gemma en of ze ervoor open staat of nee, dat boeit zon vieze gluiperd echt 0. Luca zou Gemma gewoon moeten geloven op haar woord

Ik vind het sowieso super giftig gedrag van al die jongens om te zien, ik vraag me echt af of er geen klachten over gaan komen in het kader het geestelijke welzijn van die meiden want mijn hemel die worden gemanipuleerd en ze vallen er ook nog voor

Ik las vd week trouwens ook een item over Adam en dat ie zn “long term girlfriend” 2 weken voor de villa gedumpt heeft :+1:t3:

2 likes

Ik hoop dat die nieuwe FĂ© kiest

en wow wat gaat Sunita morgen vertellen

2 likes

Ik weet niet zeker of je dit sarcastisch bedoelt maar ik denk dat die preview puur montage is en dat de emoties horen bij het vertrek van 1 van de jongens. Ik denk dat het niets met elkaar te maken heeft eigenlijk

2 likes

Oh haha nee was niet sarcastisch maar nou je het zegt :expressionless: dat zal het wel zijn inderdaad

2 likes

Weet niet het hele verhaal natuurlijk maar vond die Manon echt gemeen en kinderachtig doen.
Vreemd dat ze van de productie zo de nadruk leggen op Merijn en Sunita, Ik zie hun niet zo samen eigenlijk. Het verhaal van haar over haar stem vind ik ook wat vreemd ofzo? wist niet dat dat bestond ook.
Van Jotti en Wesley sneijer zei mijn vriend ook al iets over, dat die nog aan het daten waren voor ze mee deed. Denk niet dat Jotti daar voor de liefde is, meer voor Insta ofzo?

1 like

Ja het kwam over alsof ze van de productie dat verhaal tijdens dat gesprek moest vertellen. Zoals soms bij first dates het ook opvalt dat ze bepaalde onderwerpen moeten aansnijden.

De discussie van Marvin en Manin vond ik ook vreemd snap de aanleiding eigenlijk niet.

1 like

Denk idd dat hij dat moest vragen. En verder zijn de meeste sowieso voor de fame en leuk als er toevallig een match uit komt.

uk aflevering 44

Ik vind het uitdraaien op zon stom seizoen ik ben er helemaal beetje chagrijnig van. Hoezo is Indiyah zo vergevingsgezind naar Dami?? Hoe makkelijk komt hij overal mee weg ik snap er niks van. Het verbaast me dan weer niks dat ie hij bij de bottom 2 zit, wat een hufterig gedrag vertoont hij de laatste dagen/weken eigenlijk al
Maar die BILLY. Die gaat sowieso naar huis bij deze 2 en dat is maar goed ook want ik kan zijn hoofd echt niet meer verdragen. “Its just banter” :face_vomiting::face_vomiting: hij heeft Danica nooit leuk gevonden en vond het ook walgelijk hoe ie alsnog Gemma zoende nadat zij hem afgewezen had. Vond wel top dat ze dat zo deed EN eigenlijk in haar voordeel dat ie haar alsnog zoende want zo kon Luca ook zien dat hij gewoon geen nee accepteert, heel eng eigenlijk, compleet in zn eigen wereld
Danica :heart::heart::heart: zo met r te doen deze aflevering, echt niet verdiend ook in de bottom 2 en ik hoop dat ze blijft en dat de vonk overslaat tussen haar en Deji

Ik vond die snog marry pie challenge sowieso best intens want ik heb volgens mij nog geen enkel seizoen gezien waarbij zo veel mensen voor een ander dan hun partner kozen bij de zoen. Lijkt mij logischer om je partner te zoenen want bij het marry deel kun je nog iets zeggen als “beste vrienden/je bent goed voor mn vriendin” of whatever maar ok, you do you :+1:t3: die jongens zijn toch wel binnen 3 seconden vergeven voor wat ze ook flikken

2 likes

44

Haha ik vind het ook een stom seizoen, vooral omdat ik geen enkel koppel echt leuk vindt ofzo, terwijl ik dat vorige seizoenen altijd wel had. Maar er komen wel vier nieuwe Islanders bij vanavond zag ik, dus ik ben benieuwd!!

Hoop iemand voor Danica, ben nog steeds verbaasd dat niemand haar lijkt te willen ofzo, ze friendzonen haar allemaal terwijl ze me juist wel leuk en heel loyaal lijkt? En hoop dat Indiyah ook naar iemand anders toe gaat trekken (Dami zal wel niet naar huis gaan :roll_eyes:)

Hahaha WAT, Jules die de bruiloft van zijn zus mist omdat hij zich een maand heeft vergist?!?! :exploding_head::joy: en dan nu lopen janken

4 likes

Merijn doet me denken aan Papa Sjenkie😅

1 like

Oooh love island USA is ook weer begonnen! Ik zit nu de eerste aflevering te kijken :star_struck: dit wordt wel een beetje veel haha maar love it, alleen Australië nog

Grappig dat Sarah Hyland (van Modern Family) de nieuwe host is van Love Island US! Helemaal leuk dat dit weer is begonnen

Eerste aflevering:

Weet nu al dat ik me zo erg ga ergeren aan Courtney (doe ik al)

Naar het schijnt was dat filmpje vanop de bruiloft ook met wat tegenzin opgenomen :sweat_smile::speak_no_evil:

2 likes

Omg die tweeling, hou op hoor

4 likes

Vandaag Methi gespot in Nijmegen :joy:

2 likes