Love Island (Deel 2)

finale UK

Ooooohh ik ben zo happy met deze uitkomst :heart_eyes::heart_eyes: echt de ultieme top 4 ook wat mij betreft
Schijnbaar is er aanstaande zondag al een reĂŒnie, wel erg snel maar denk alsnog dat Adam en Paige al uit elkaar zijn :woman_shrugging:t2:
Ik heb ook alle terugblikken en gesprekken doorgespoeld, alleen die van Davide en Ekin-Su gekeken haha

USA aflevering 12

Ja ik kijk ook USA! Vind het tot nu toe ook nog niet heel boeiend, ik zit me vooral te ergeren aan Deb die Jesse nog een kans geeft nadat ie dr zo straal negeerde in die challenge.
Ik vind die 2 nieuwe jongens wel leuk so far en vind het maar stom dat ze er een broer en zus in hebben gestopt. Lijkt me best een kans aanwezig dat een herkoppeling dan een keer beĂŻnvloed moet worden omdat zij anders met elkaar in een koppel terecht komen :dizzy_face:

Ik vind Australië vaak ook lekker dan USA! volgens mij kwam dat seizoen vorige keer alleen pas veel later in het jaar

2 likes

Ik weet niet zo goed waarom, maar ik vind Cas zo ongeloofwaardig en nep overkomen in de NL versie

3 likes

Ik heb het idee dat het bij Cas en Jotti vooral lust is

Mijn god hoe dom is Mert, ik kan er gewoon niet overuit. Snap echt niet wat Sunita in hem ziet
Hij moet het echt van z’n bovenlichaam hebben want voor de rest heeft 'ie precies 0 inhoud

Ook toen 'ie ging vertellen aan Tyra over hoe het tussen Sunita en hem zit. ‘En toen
En toen
En toen
’ echt net een kleuter

13 likes

Ik ook! Vooral na dat moment met die vergelijking met Imen en Sunita?Heel weird.

1 like

Ik moest wel lachen om de opmerking van Merijn over zn weekplanning :joy:

En volgens mij is Sunita Mert nu ook al zat, er speelt echt niks meer tussen hun

2 likes

Ze heeft hem sowieso alleen maar gekozen in Casa Amor om Merijn extra duidelijk te maken dat ze hem niet meer wilt.

6 likes

Nahhh, wel echt een lief gebaar voor Imen dat alle mannen meewerken!

love island USA aflevering 15

Ik kan me niet voorstellen dat deze speech van Chazz puur uit hemzelf kwam want alles leek op Sereniti te wijzen maar plot twist; Kat!! Is natuurlijk expres zo gedaan maar ik ben erin getrapt haha want ik had dit niet verwacht
Maar aan de andere kant zou het ook vreemd en lullig zijn als Kat na ±24 uur al naar huis zou moeten. Meestal mogen nieuwe islanders dan eerst kiezen
Ik vond het wel jammer dat Nadjha zich zo op Isaiah leek te richten want ik zie het heeeeelemaal voor me tussen haar en Jeff :heart_eyes: leuke man

Moeilijke namen allemaal trouwens zeg, ik heb alles gegoogled

Ik vind Courtney en Bryce zo nietszeggend, ik ben wel benieuwd op welke vlak die klikken want je ziet zo weinig van ze. Ik was in het begin geen fan van Jesse en Deb maar heb het idee dat dat inmiddels zich wel echt ontwikkelt :hugs:

1 like

Haha wat een chaos in de nieuwe NL aflevering. Sfeer zat er al niet echt meer in volgens mij, maar heeft nu wel een nieuw dieptepunt bereikt :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik vond Jules echt leuk in het begin, maar hoe hij Lisa heeft behandeld, vind ik echt een rotstreek! Snap ook niet dat niemand tegen hem zegt dat hij even moet stoppen met “nadenken” en duidelijk moet zijn tegen Lisa. Hij doet ook zo geïrriteerd en lelijk.

Snap ook erg goed dat Imen meer van Merijn haf gehoopt. Hij zoende haar toch ook bij die lapdance? Dan geef je wel hele gekke signalen af als je het alleen vriendschappelijk wilt houden :woozy_face:

9 likes

Ja en om dat dan bij de vuurkorf zo te zeggen. Doe dan een beetje vaag denk ik dan

4 likes

Ik vind Merijn ook zo’n botte hork, waarom is hij steeds favoriet bij de kijkers. Echt alles moet een ‘grap’ zijn. Wel mooi dat Holly aan 'm vroeg of 'ie ook eens zonder een grap iets kan zeggen

En ik vind het ook sneu voor Tyra dat ze binnenkomt in een villa waarbij eigenlijk niemand haar wil leren kennen. Elke keuze was verkeerd geweest want elk koppel zit ‘zogenaamd’ goed, en dan die domme reactie van Mert natuurlijk

10 likes

Ja Merijn wil een beetje dat het de Merijn show is. Als iemand niet naar wens op zn grappen reageert gaat ie het ook gelijk overschreeuwen. Irritante gast.

2 likes

wow morgen alweer Casa Amor joh!!

Ben heel benieuwd, vind nog geen enkel koppel echt sterk ofzo. Courtney en Bryce is puur lust denk ik, dus ik zie het wel gebeuren in Casa Amor dat ze beiden voor een ander gaan. Ben ook heel benieuwd naar Timmy en Zeta in Casa Amor, vind hun ook te geforceerd ineens. En ik vind Sydney nog steeds irritant met haar jaloers gedrag, Isaiah hoeft maar een andere kant op te kijken en ze is gelijk weer aan 't huilen, wordt nog wat buiten de villa

Ook wel weer grappig het verschil met USA en UK, hoe touchy ze hier zijn. Bij elke herkoppeling gelijk zoenen enz, niet even snel een kus. En bij elke challenge gaan ze er ook helemaal voor

1 like

Ik vind het eigenlijk TE toevallig dat die nieuwe jongen Nathan een week voor de finale voor publieksfavoriet Imen kiest

1 like

Ik vind Imen eigenlijk ook heel dom en nep. Ze gedraagt zich echt als een kleutertje en ze legt het er tĂš dik bovenop dat hij alles is wat ze besproken hebben etc.

En ik geloof ook niet dat Sunita oprecht is met Mert

2 likes

Ik vind Mert ook echt een rare. Dan gaat hij naar die vrouwen kleedkamer en kijkt in de kasten en bepaalt even dat de vrouwen moeten opruimen?? En dat doen ze ook nog lachend? Echt waar bemoeit die vent zich mee. Rare vogel

4 likes

Sowieso is hij heel dwingend in wanneer hij iemand z’n kapsel of outfit wil veranderen, zij nee zeggen en hij z’n zin doordrukt. En Sunita die hem dan gaat halen om te controleren en blij in de camera zegt dat ze hem trots heeft gemaakt. Heftig wel.

5 likes

Fé kwam echt met veel bombarie de villa binnen, en vertoonde gelijk al ontzettend jaloers gedrag. Maar nu ze in een koppel zit met Lennart vind ik dr wel oké. Alleen ik vind Lennart dus echt een vaatdoek

Van mij mogen Jotti en Cas wel winnen trouwens

@Calypso ja don’t know denk dat mensen nog medelijden met dr hebben ofzo? Of dat ze als gekke Brabander lekker relatable is

Love de voice-over trouwens, zoveel savage :smiling_imp: ook dat Sunita nu nog ff een tandje bijzet zo vlak voor de finale. Ze is echt een actrice haha, en alsof Mert nog een keer zal winnen

2 likes

Ik vind Imen nogal desperate overkomen. Vorige keer was ze ook binnen 1,5 uur “verliefd” en nu met Merijn weer. Vond haar wel leuk, maar nu word ik er een beetje moe van.

Ik vond het wel bijzonder dat Marvin en Lio eruit moesten, ik vond dat zij het meest potentie hadden voor de toekomst.

Cas en Jotti vind ik heel leuk, maar verwacht dat dit geen stand houdt. FĂ© en Lennert volgens mij gewoon puur lust en perfecte koppel om te winnen.

4 likes