Love Island (Deel 2)

Jaaa en ook benieuwd wat die teaser met Lio en Mert was maar denk dat het misschien gewoon iets leek door montage en een grapje van Lio.

2 likes

Ongeveer een week vroeger dan bij de vorige editie. Gisteren toevallig even opgezocht :smiley: Heb dat seizoen nooit gezien en was benieuwd hoe de ontknoping vorige keer gebracht werd.

1 like

Ik ook. Kan niet wachten. Vond zaterdag die blikken van Lennert, Marvin en Lio ook wel mooi😅

6 likes

Zo die Raphaëlla maakt zich weer lekker geliefd he. Gelijk Amandine op de hoogte stellen van hoe goed zij heeft gehandeld in deze situatie. Terwijl, als Jules haar wel wilde was ze 100% met hem mee gegaan hoor.

Oh en Raphaëlla wilde Amandine nog wegstemmen ook, trut

15 likes

Vind Sunita toch een rare vrouw, echt 0 emotie toonde zij. En zo oppervlakkig en ontwijkend reageren.
Ook Raphaella vind ik een bijzonder persoon, maar goed ze heeft haar zin nu en is in de villa :face_exhaling:

6 likes

https://join.streamz.be/loveeilandje/ Je kan via Streamz een date winnen met een van de afvallers :stuck_out_tongue:

En 13 augustus al finale, dat is volgende week zaterdag. Gaat ineens zo snel.

1 like
UK aflevering 56

Zo ja ik ben ook blij dat Adam en Paige eruit zijn, kon met name haar gedrag echt niet meer aan. Ik vind Adam sowieso fake maar ik zie ook oprecht wat haar moeder zei dat ze veel meer “bubbly” leek bij Jacques. Ik krijg soms het gevoel alsof ze rond Adam zo’n perfect wifey wilt zijn. Ik kan me echt niet voorstellen dat dat lang stand houdt

Ik ben ZO voor Davide en Ekin-Su, tranen ook bij zijn moeder :heart_eyes: bij hun 2 heb ik echt het idee dat ze gegroeid zijn met/door elkaar.
Ik vond het bij Dami overigens ZO tegenvallen dat ie zelfs in die allerlaatste aflevering nog z’n eigen gedrag in Casa Amor probeerde goed te praten. Duidelijk dat ie geen spijt oid heeft en gewoon zo is
Gemma is m’n favoriet maar ik voel niks bij Luca. Maar Gemma vind ik zo volwassen en ze is pas 19, echt wauw.

Bij Tasha geloof ik het nog steeds niet dus beter winnen die niet hoor ik vind haar positive vibes only gedrag zo cringy, blessed, dankbaar, blablablaaaa

Blij dat dit seizoen bijna voorbij is haha dat gevoel had ik nog nooit
Ik zit nu de finale te kijken en word normaal altijd super emotioneel bij die speeches naar elkaar maar nu alleen bij Davide en Ekin-Su, hoe zij kijken naar elkaar, echt :two_hearts::two_hearts:

1 like

Spoiler finale

Haha ik kijk deze afl altijd met x2 snelheid omdat ‘t zo saai is en zoveel herhaling. Denk dat dit uiteindelijk wel de beste uitkomst is ja! Al denk ik dat de winnaars niet lang samenblijven (hoop ‘t wel!)

Kijk je ook US? Ik kan er niet echt inkomen ofzo. Misschien omdat ik er drie tegelijk keek. Maar kan me nog herinneren dat ik er vorig jaar gelijk in zat. Hoop dat er snel een AUS seizoen komt

En hoezo huilt Sydney om alles als een kleuter :tired_face:

finale UK

Ooooohh ik ben zo happy met deze uitkomst :heart_eyes::heart_eyes: echt de ultieme top 4 ook wat mij betreft
Schijnbaar is er aanstaande zondag al een reĂŒnie, wel erg snel maar denk alsnog dat Adam en Paige al uit elkaar zijn :woman_shrugging:t2:
Ik heb ook alle terugblikken en gesprekken doorgespoeld, alleen die van Davide en Ekin-Su gekeken haha

USA aflevering 12

Ja ik kijk ook USA! Vind het tot nu toe ook nog niet heel boeiend, ik zit me vooral te ergeren aan Deb die Jesse nog een kans geeft nadat ie dr zo straal negeerde in die challenge.
Ik vind die 2 nieuwe jongens wel leuk so far en vind het maar stom dat ze er een broer en zus in hebben gestopt. Lijkt me best een kans aanwezig dat een herkoppeling dan een keer beĂŻnvloed moet worden omdat zij anders met elkaar in een koppel terecht komen :dizzy_face:

Ik vind Australië vaak ook lekker dan USA! volgens mij kwam dat seizoen vorige keer alleen pas veel later in het jaar

2 likes

Ik weet niet zo goed waarom, maar ik vind Cas zo ongeloofwaardig en nep overkomen in de NL versie

3 likes

Ik heb het idee dat het bij Cas en Jotti vooral lust is

Mijn god hoe dom is Mert, ik kan er gewoon niet overuit. Snap echt niet wat Sunita in hem ziet
Hij moet het echt van z’n bovenlichaam hebben want voor de rest heeft 'ie precies 0 inhoud

Ook toen 'ie ging vertellen aan Tyra over hoe het tussen Sunita en hem zit. ‘En toen
En toen
En toen
’ echt net een kleuter

13 likes

Ik ook! Vooral na dat moment met die vergelijking met Imen en Sunita?Heel weird.

1 like

Ik moest wel lachen om de opmerking van Merijn over zn weekplanning :joy:

En volgens mij is Sunita Mert nu ook al zat, er speelt echt niks meer tussen hun

2 likes

Ze heeft hem sowieso alleen maar gekozen in Casa Amor om Merijn extra duidelijk te maken dat ze hem niet meer wilt.

6 likes

Nahhh, wel echt een lief gebaar voor Imen dat alle mannen meewerken!

love island USA aflevering 15

Ik kan me niet voorstellen dat deze speech van Chazz puur uit hemzelf kwam want alles leek op Sereniti te wijzen maar plot twist; Kat!! Is natuurlijk expres zo gedaan maar ik ben erin getrapt haha want ik had dit niet verwacht
Maar aan de andere kant zou het ook vreemd en lullig zijn als Kat na ±24 uur al naar huis zou moeten. Meestal mogen nieuwe islanders dan eerst kiezen
Ik vond het wel jammer dat Nadjha zich zo op Isaiah leek te richten want ik zie het heeeeelemaal voor me tussen haar en Jeff :heart_eyes: leuke man

Moeilijke namen allemaal trouwens zeg, ik heb alles gegoogled

Ik vind Courtney en Bryce zo nietszeggend, ik ben wel benieuwd op welke vlak die klikken want je ziet zo weinig van ze. Ik was in het begin geen fan van Jesse en Deb maar heb het idee dat dat inmiddels zich wel echt ontwikkelt :hugs:

1 like

Haha wat een chaos in de nieuwe NL aflevering. Sfeer zat er al niet echt meer in volgens mij, maar heeft nu wel een nieuw dieptepunt bereikt :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ik vond Jules echt leuk in het begin, maar hoe hij Lisa heeft behandeld, vind ik echt een rotstreek! Snap ook niet dat niemand tegen hem zegt dat hij even moet stoppen met “nadenken” en duidelijk moet zijn tegen Lisa. Hij doet ook zo geïrriteerd en lelijk.

Snap ook erg goed dat Imen meer van Merijn haf gehoopt. Hij zoende haar toch ook bij die lapdance? Dan geef je wel hele gekke signalen af als je het alleen vriendschappelijk wilt houden :woozy_face:

9 likes

Ja en om dat dan bij de vuurkorf zo te zeggen. Doe dan een beetje vaag denk ik dan

4 likes

Ik vind Merijn ook zo’n botte hork, waarom is hij steeds favoriet bij de kijkers. Echt alles moet een ‘grap’ zijn. Wel mooi dat Holly aan 'm vroeg of 'ie ook eens zonder een grap iets kan zeggen

En ik vind het ook sneu voor Tyra dat ze binnenkomt in een villa waarbij eigenlijk niemand haar wil leren kennen. Elke keuze was verkeerd geweest want elk koppel zit ‘zogenaamd’ goed, en dan die domme reactie van Mert natuurlijk

10 likes