Ja Merijn wil een beetje dat het de Merijn show is. Als iemand niet naar wens op zn grappen reageert gaat ie het ook gelijk overschreeuwen. Irritante gast.
wow morgen alweer Casa Amor joh!!
Ben heel benieuwd, vind nog geen enkel koppel echt sterk ofzo. Courtney en Bryce is puur lust denk ik, dus ik zie het wel gebeuren in Casa Amor dat ze beiden voor een ander gaan. Ben ook heel benieuwd naar Timmy en Zeta in Casa Amor, vind hun ook te geforceerd ineens. En ik vind Sydney nog steeds irritant met haar jaloers gedrag, Isaiah hoeft maar een andere kant op te kijken en ze is gelijk weer aan 't huilen, wordt nog wat buiten de villa
Ook wel weer grappig het verschil met USA en UK, hoe touchy ze hier zijn. Bij elke herkoppeling gelijk zoenen enz, niet even snel een kus. En bij elke challenge gaan ze er ook helemaal voor
Ik vind het eigenlijk TE toevallig dat die nieuwe jongen Nathan een week voor de finale voor publieksfavoriet Imen kiest
Ik vind Imen eigenlijk ook heel dom en nep. Ze gedraagt zich echt als een kleutertje en ze legt het er tĂš dik bovenop dat hij alles is wat ze besproken hebben etc.
En ik geloof ook niet dat Sunita oprecht is met MertâŠ
Ik vind Mert ook echt een rare. Dan gaat hij naar die vrouwen kleedkamer en kijkt in de kasten en bepaalt even dat de vrouwen moeten opruimen?? En dat doen ze ook nog lachend? Echt waar bemoeit die vent zich mee. Rare vogel
Sowieso is hij heel dwingend in wanneer hij iemand zân kapsel of outfit wil veranderen, zij nee zeggen en hij zân zin doordrukt. En Sunita die hem dan gaat halen om te controleren en blij in de camera zegt dat ze hem trots heeft gemaakt. Heftig wel.
Fé kwam echt met veel bombarie de villa binnen, en vertoonde gelijk al ontzettend jaloers gedrag. Maar nu ze in een koppel zit met Lennart vind ik dr wel oké. Alleen ik vind Lennart dus echt een vaatdoek
Van mij mogen Jotti en Cas wel winnen trouwens
@Calypso ja donât know denk dat mensen nog medelijden met dr hebben ofzo? Of dat ze als gekke Brabander lekker relatable is
Love de voice-over trouwens, zoveel savage ook dat Sunita nu nog ff een tandje bijzet zo vlak voor de finale. Ze is echt een actrice haha, en alsof Mert nog een keer zal winnen
Ik vind Imen nogal desperate overkomen. Vorige keer was ze ook binnen 1,5 uur âverliefdâ en nu met Merijn weer. Vond haar wel leuk, maar nu word ik er een beetje moe van.
Ik vond het wel bijzonder dat Marvin en Lio eruit moesten, ik vond dat zij het meest potentie hadden voor de toekomst.
Cas en Jotti vind ik heel leuk, maar verwacht dat dit geen stand houdt. FĂ© en Lennert volgens mij gewoon puur lust en perfecte koppel om te winnen.
Ik weet ook niet zo goed wat ik van Imen moet vinden.
Sunita is echt mijn BEC, wat nep zeg.
zou zo grappig zijn als iedereen dalijk op Merijn en Raphaella stemt en zij winnen
Vind geen een koppel oprecht eigenlijk
Wat is Mert handtastelijk bij Cas haha
Maat ik vind ook dat Cas er zo ongemakkelijk mee omgaat ofzo, alhoewel ik zelf ook geen houding zou weten te nemen bij Mert.
Deze herkoppeling vandaag was zoooo nutteloos hé. En ook zo serieus
Wat een verrassing
Ik haak altijd een beetje af die laatste week, met al die dates en 100 x elkaar de liefde verklaren en zo oppervlakkig allemaal.
Ik spoel dat vaak door allemaal wanneer ik het binge (zoân seizoen van t buitenland).
Vind die leuke momentjes in de villa met commentaar het leukste, die grappen en gekke dingen die ze soms uit verveling bedenken haha.
Ik las net dit interview met Lotte (oud deelneemster)
Eigenlijk heel sneu allemaal ofzo?
love island USA aflevering 22
Ok, de tranen rollen over mân wangen bij de herkoppeling na Casa Amor: Jeff ik vind hem zo leuk en het gebeurt nu al voor de tweede keer dat iemand niet voor hem gaat. WHY? ik vind hem zoân good guy, hij blijft positief maar echt, mân hart
Heb de aflevering speciaal gepauzeerd om dit te zeggen haha hij is echt mân fav islander van alle USA seizoenen denk ik
Die Phoebe vind ik overigens zoooo irritant, zit er duidelijk alleen in voor zichzelf/om een punt te maken, ik zie echt die spark niet waarover zij het steeds heeft. Vind het ook vuil dat ze (Isaiahâs relatie met) Sydney naar beneden haalt om er zelf beter uit te komen. Zou niet nodig moeten zijn als het zo âechtâ is tussen hun
Moet de aflevering nog verder kijken dus hoop dat ie gewoon voor Sydney kiest. Ja ze is/was onzeker en (daardoor?) emotioneel maar vind het dan zo jammer om te zien dat dat dus wel gegrond is want hij was zo in dubio na 3 dagen
Ok heb het inmiddels gezien en natuurlijk is Isaiah een lul dat ie dit doet maar die Phoebe loopt ook echt met zon vieze grijns naar beneden
Kijkt er nog iemand het monstersaaie Nederlandse seizoen?
Wie moet er winnen:
- Mert en Sunita
- Imen en Nathan
- FĂ© en Lennert
- Cas en Jotti
- Kan niet kiezen, allemaal kut
0 stemmers
Nou finale was saaaaai
Ja. Ik heb dit seizoen zoooo vaak doorgespoeld. Hopelijk volgend seizoen meer actie en leukere mensen
Wel beter dat FĂ© en Lennert niet hebben gewonnen, dan was het helemaaaal saai geweest