Ik weet ook niet zo goed wat ik van Imen moet vinden.
Sunita is echt mijn BEC, wat nep zeg.
zou zo grappig zijn als iedereen dalijk op Merijn en Raphaella stemt en zij winnen
Vind geen een koppel oprecht eigenlijk
Wat is Mert handtastelijk bij Cas haha
Maat ik vind ook dat Cas er zo ongemakkelijk mee omgaat ofzo, alhoewel ik zelf ook geen houding zou weten te nemen bij Mert.
Deze herkoppeling vandaag was zoooo nutteloos hé. En ook zo serieus
Wat een verrassing
Ik haak altijd een beetje af die laatste week, met al die dates en 100 x elkaar de liefde verklaren en zo oppervlakkig allemaal.
Ik spoel dat vaak door allemaal wanneer ik het binge (zoân seizoen van t buitenland).
Vind die leuke momentjes in de villa met commentaar het leukste, die grappen en gekke dingen die ze soms uit verveling bedenken haha.
Ik las net dit interview met Lotte (oud deelneemster)
Eigenlijk heel sneu allemaal ofzo?
love island USA aflevering 22
Ok, de tranen rollen over mân wangen bij de herkoppeling na Casa Amor: Jeff ik vind hem zo leuk en het gebeurt nu al voor de tweede keer dat iemand niet voor hem gaat. WHY? ik vind hem zoân good guy, hij blijft positief maar echt, mân hart
Heb de aflevering speciaal gepauzeerd om dit te zeggen haha hij is echt mân fav islander van alle USA seizoenen denk ik
Die Phoebe vind ik overigens zoooo irritant, zit er duidelijk alleen in voor zichzelf/om een punt te maken, ik zie echt die spark niet waarover zij het steeds heeft. Vind het ook vuil dat ze (Isaiahâs relatie met) Sydney naar beneden haalt om er zelf beter uit te komen. Zou niet nodig moeten zijn als het zo âechtâ is tussen hun
Moet de aflevering nog verder kijken dus hoop dat ie gewoon voor Sydney kiest. Ja ze is/was onzeker en (daardoor?) emotioneel maar vind het dan zo jammer om te zien dat dat dus wel gegrond is want hij was zo in dubio na 3 dagen
Ok heb het inmiddels gezien en natuurlijk is Isaiah een lul dat ie dit doet maar die Phoebe loopt ook echt met zon vieze grijns naar beneden
Kijkt er nog iemand het monstersaaie Nederlandse seizoen?
Wie moet er winnen:
- Mert en Sunita
- Imen en Nathan
- FĂ© en Lennert
- Cas en Jotti
- Kan niet kiezen, allemaal kut
0 stemmers
Nou finale was saaaaai
Ja. Ik heb dit seizoen zoooo vaak doorgespoeld. Hopelijk volgend seizoen meer actie en leukere mensen
Wel beter dat FĂ© en Lennert niet hebben gewonnen, dan was het helemaaaal saai geweest
usa aflevering 28
Ok geen idee of iemand dit ook nog kijkt haha maar ik hoop ZO dat Phoebe naar huis gaat met deze herkoppeling, ik trek haar aanwezigheid echt niet langer. Ik vind haar gedrag zo vuil, en maar zeggen dat ze een âgirls-girlâ is maar ze papt met elke vent aan die ze tegenkomt en het lijkt erop alsof ze nooit met 1 van de meiden erover praat, het wordt in ieder geval niet uitgezonden. In de aanloop naar die herkoppeling ook? Ze wilt gewoon blijven, of dat nou met Chad of met Joel is. ik hoop echt dat Chad voor McKenzie gaat en Joel voor Courtney. Ik vind het overigens wel stom van Courtney dat ze zo vaag blijft? Own gewoon wat je voelt en spreek het uit naar Chad, hij is ook stom bezig en ze hoeft dat helemaal niet te accepteren maar ze blijft zo schaapachtig lachen erom in zijn aanwezigheid
Verder hoop ik zo dat Nadjha (inmiddels) echt ziet wat ze met Jeff heeft want mân favoriet.
Goh wat een verrassing
Diegene die vandaags date heeft gepland is zeker een Kardashian fan
ik wordt helemaal heet van Davide met krullend haar
oh hahah Ik doe andere dingen tijdens andrew en tashas scĂšnes
Eerste aflevering van nieuw seizoen USA staat op Videoland. Zo op het eerste gezicht niet echt hele diepgaande karakters maar wie weet! Lijken wel weer echt allemaal modellen
Awh, Molly-Mae en Tommy krijgen een kindje!
Ik heb me eindelijk door US seizoen 4 heen geworsteld. Was halverwege gestopt met kijken want zo saai, echt mân minste favoriete Love Island seizoen ooit denk ik (op NL na dan). Voorspelbare winnaars ook
Blij dat Love Island Australia deze maand weer begint
Ik kijk nu de eerste aflevering van AUS en wauw,
gelijk al iemand naar huis bij de eerste âherkoppelingâ, waarbij de single zelfs de macht heeft
Ik snap trouwens niet wat iedereen âineensâ in Jordan ziet, eerst wilde niemand hem en nu staan ze in de rij, ik vind het zo nep, vooral bij Claudia. Ik denk overigens dat Holly en Jordan wel goed bij elkaar passen
En die Conor vind ik nu al zo vreselijk, hij heeft Jessica nu al onder de duim vgm, denk dat er wel drama zal komen tussen hen
Edit: oh lama, ze mag toch blijven. Goh