Love Island (Deel 2)

usa aflevering 28

Ok geen idee of iemand dit ook nog kijkt haha maar ik hoop ZO dat Phoebe naar huis gaat met deze herkoppeling, ik trek haar aanwezigheid echt niet langer. Ik vind haar gedrag zo vuil, en maar zeggen dat ze een “girls-girl” is maar ze papt met elke vent aan die ze tegenkomt en het lijkt erop alsof ze nooit met 1 van de meiden erover praat, het wordt in ieder geval niet uitgezonden. In de aanloop naar die herkoppeling ook? Ze wilt gewoon blijven, of dat nou met Chad of met Joel is. ik hoop echt dat Chad voor McKenzie gaat en Joel voor Courtney. Ik vind het overigens wel stom van Courtney dat ze zo vaag blijft? Own gewoon wat je voelt en spreek het uit naar Chad, hij is ook stom bezig en ze hoeft dat helemaal niet te accepteren maar ze blijft zo schaapachtig lachen erom in zijn aanwezigheid

Verder hoop ik zo dat Nadjha (inmiddels) echt ziet wat ze met Jeff heeft want :two_hearts::two_hearts::two_hearts: m’n favoriet.

Goh wat een verrassing

3 likes

Diegene die vandaags date heeft gepland is zeker een Kardashian fan :joy:

ik wordt helemaal heet van Davide met krullend haar :japanese_ogre:

2 likes

oh hahah :rofl: Ik doe andere dingen tijdens andrew en tashas scènes :skull:

Eerste aflevering van nieuw seizoen USA staat op Videoland. Zo op het eerste gezicht niet echt hele diepgaande karakters maar wie weet! Lijken wel weer echt allemaal modellen

2 likes

Awh, Molly-Mae en Tommy krijgen een kindje!

9 likes

Ik heb me eindelijk door US seizoen 4 heen geworsteld. Was halverwege gestopt met kijken want zo saai, echt m’n minste favoriete Love Island seizoen ooit denk ik (op NL na dan). Voorspelbare winnaars ook

Blij dat Love Island Australia deze maand weer begint :smiley:

Ik kijk nu de eerste aflevering van AUS en wauw,

gelijk al iemand naar huis bij de eerste ‘herkoppeling’, waarbij de single zelfs de macht heeft

Ik snap trouwens niet wat iedereen ‘ineens’ in Jordan ziet, eerst wilde niemand hem en nu staan ze in de rij, ik vind het zo nep, vooral bij Claudia. Ik denk overigens dat Holly en Jordan wel goed bij elkaar passen

En die Conor vind ik nu al zo vreselijk, hij heeft Jessica nu al onder de duim vgm, denk dat er wel drama zal komen tussen hen

Edit: oh lama, ze mag toch blijven. Goh

1 like

https://www.hln.be/bv/love-island-winnaars-jotti-en-cas-uit-elkaar-na-vermeende-ontrouw-ik-ben-in-shock~a9562274/

Daelorian heeft een podcast en praat daar met mensen welke hebben mee gedaan aan reality tv en wat de impact hiervan was op hun mental health. Victoria Vermeer deed ook een aflevering. Maar amai, daar kwam zo weinig zinnigs uit… heel veel verder dan Amerika, slechte relatie before haar deelname & veel nieuwe vrienden kwam ze niet.

ze benoemde onder andere tegenwoordig veel met spiritualiteit bezig te zijn maar kon eigenlijk weinig hierover zeggen of voorbeelden noemen.

En ze adviseerde ook specifiek jonge mensen om mee te doen

Daarnaast benoemde ze ook meer diepgang te willen aanbrengen in haar instafeed ipv alleen maar vakantie kiekjes, maar haar insta is nog een samenraapsel van reclame en vakantie kiekjes

Het concept is heel interessant, maar de kwaliteit en de inhoud is echt slecht helaas…

1 like

Ja het concept is echt mega interessant!! Ik vond de aflevering met Cecilia al iets beter. En die van merel vond ik ook leuk, maar meer gewoon door het stukje context wat je krijgt rondom the bachelor. Niet zo zeer vanwege mental health

Ik heb ook die met Victoria geluisterd na die met Merel (die ik super vermakelijk vond trouwens). Ik heb hem afgeluisterd maar ik weet eigenlijk niet waarom, want er werd idd niks zinnigs gezegd. Vond hetzelfde eigenlijk ook bij die van Zwanetta. Maar het concept klinkt leuk en vind Daelorian ook een prettige stem hebben om naar te luisteren.

1 like
love Island AUS seizoen 4 halverwege aflevering 12

Ugh ik voel me echt zowat fysiek naar door het gedrag van Mitchell en Callum. De UK versie heeft de laatste jaren wat meer aandacht gekregen voor het welzijn van de deelnemers en ik vraag me echt af hoeveel klachten de productie van AUS krijgt voor dit. Ik snap dat het “reality” is en drama kijkers trekt maar er moet iets van begeleiding zijn voor die meiden want dit gaat zo ver, wtf gebeurt hier in een paar dagen. Stuur beide naar huis, echt walgelijk. Ik kijk ook ja maar twijfel oprecht of ik blijf kijken pff

AU s4e12

Ik zat begin vd week nog te denken hoe saai dit seizoen weer is, met maar 4 afl per week en weinig challenges en andere dingen (wss ook geen casa amor). Maar wat er nu gaande is is ook wel next level shit

Echt dat gedrag van Callum is echt vreselijk, en Mitchel die er zo dom in meegaat. Ik denk dat ze ook oprecht dom zijn gewoon. Die laatste challenge ook, ik snap gewoon niet dat de productie hier niet ingrijpt. Het wordt zo weggelachen allemaal, maar dit is toch niet om aan te zien. Leyla die niemand mag zoenen en Callum die zichzelf steeds een ander laat zoenen door dat draairad te saboteren, zo dom ook. Echt twee grote kleuters

En dan zegt Maddy er later wat van en wordt het weer zo omgedraaid alsof zij de boosdoener is. Echt niemand zegt gewoon in hun gezicht wat voor achterlijk gedrag dit is. Ook de andere jongens niet… En ik vind het ook jammer om te zien dat Leyla dit allemaal accepteert, zo jammer. en Phoebe idem overigens. Mogen wat mij betreft snel weer nieuwe mensen in de villa komen

Ik denk dat Phoebe (kort haar) echt goed bij Jordan zou passen :heart_on_fire:

Edit: Ik zie overigens op IG ook veeeel fans van Callum en Mitchel. Echt walgelijk, vooral ook omdat ze openlijk ‘fuckboys’ zijn dus wat is het probleem. Ze zijn toch eerlijk? En niemand vindt liefde in Love Island want daar is het niet voor en blabla, ze zien het gewoon als een soort vakantie

1 like
tweede helft aflevering 12

Ik kijk nu het vervolg want ik had het echt stil gezet dus zit nu naar dat rad te kijken en ik denk ook echt dat productie Callum daar wel bewust gezet heeft en dat maakt het nog erger. Als ze het hadden gewild, hadden ze dit echt wel kunnen voorkomen. Je gaat mij niet vertellen dat er niemand aan meewerkt die zn gedrag niet had voorspeld
Mbt opmerkingen als “ze zijn toch eerlijk erover” nou dat is volgens mij juist niet waar want Callum doet naar Layla alsof ie niet wist wat ie deed, spijt hij kijkt zo onschuldig blablabla maar hij doet alles bewust om haar te stangen en het is zo naar

Ik zit nu naar het deel te kijken dat hij elke keer het rad stil zet op zichzelf en WTF. ik hoop dat de rest van de villa nu eindelijk echt op m afgeknapt is zodat ie zsm naar huis wordt gestuurd als productie het blijkbaar niet doet.

Walgelijk ook hoe ie over/tegen Maddy praat, dit KAN toch niet.
Woooowww en Layla “we are on the same page” wow die is echt gehersenspoeld beter sturen ze hun als koppel naar huis, voor haar eigen welzijn
Mogelijk doet Mitchell dan ook weer een beetje normaal en komt er een leukere vent binnen voor original Phoebe zodat hij haar kwijt raakt en het nog kan zien ook :+1:t3:

Love AUS ep 18

Wat irritant dat de winnaar van vorig jaar nu weer meedoet :yawning_face: En volgens mij las ik ergens dat Tina ook nog komt, maar dat zou ik al helemaal stom vinden. Waren vorig jaar wel m’n favorieten hoor maar nu weer meedoen snap ik gewoon echt niet, ook niet van de Love Island, zoek ff nieuwe mensen ofzo. Nu ook dat gezeik met die ex van Claudia

En ik vind Callum en z’n best friend Mitch echt zulke sfeerverziekers, bah echt ik hoop dat ze snel naar huis gaan maar dat zal wel niet

Edit: Inderdaad ook nog Tina, ben echt benieuwd hoe dit zich gaat ontpoppen en of er drama van komt

Morgen een nieuw seizoen Love Island UK!

6 likes

Lana en Ron zijn m’n favs tot nu toe :pray::pray:

Ik was vergeten hoe saai die eerste week altijd is… Hopelijk wordt het volgende week wat interessanter.

Vond het echt overdreven dat Lana daar zat te huilen omdat Ron door iemand anders werd gekozen. Je kent elkaar 3 dagen, chill out.
Heb geen AUS gekeken, dus ken die twee die erin gaan komen niet, maar hoop dat ze voor wat echt drama gaan zorgen.
Schijnt trouwens ook dat Zara en Olivia elkaar al voor LI kenden, dus misschien komt het daar vandaan dat ze voor haar ging bij dat two-faced gebeuren?

4 likes