Love Island (Deel 2)

Love Island UK S09E08

Jezus, wat is die Zara kut zeg… Waarom zou Liv haar moeten vertellen waar Tom en zij over gepraat hebben? Vraag dat aan Tom, daar zit je mee in een koppel. Ben wel echt benieuwd wat er tussen hun gebeurd is hiervoor, omdat ze elkaar blijkbaar al kenden.

Dit heeft volgens mij niks met Tom te maken. Die twee hadden volgens mij al een issues of ze hebben het gewoon afgesproken. Anders had ze echt wel kunnen zeggen, dat ze elkaar al kennen.

Ja, hier vind ik het inderdaad erg op lijken, omdat Zara ook zegt dat ze heus niet om ruzie te maken met Liv naar Zuid-Afrika is gevlogen. Maar daar lijkt het wel echt op, met hoe ze telkens op haar reageert… Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat lopen, denk dat Zara wel punten verspeelt bij het publiek iig

Ik heb altijd het idee dat kandidaten die in het begin niet zo geliefd zijn juist publieksfavoriet worden, net zoals met Ekin Su.

Als er morgen een nieuwe bombshell binnenkomt voor Jessie, is ze weg hoor. Man wat een poppenkast. Vgm weet ze gewoon dat Will favoriet is bij de kijkers

4 likes
Love Island S09E11

Ben pas ergens halverwege de aflevering, komt geloof ik nog meer drama (surprise surprise tussen Zara en Liv), maar moest even kwijt dat Shaq die Ron even goed de waarheid vertelt echt chef’s kiss is :clap:t3:

2 likes

Morgen nog meer drama met Zara en Olivia volgens mij :melting_face: Ik vind die Zara echt zo irritant in alles, zo jaloers en claimerig ook

En waaarom vindt iedereen Tom zo respectvol? Ik zie dat nergens hoor

3 likes

Waar kijken jullie dit?

Ik zie net dat de eerste aflevering op videoland staat!

1 like

Met een VPN kun je via ITVX live kijken en het terugkijken.

2 likes

UK S09E16 Haha, that didn’t age well… wat een klein kind! En het gaat echt lekker los nu, wat een berg drama :rofl: Wat zijn al die kerels kut, alleen Shaq en Will zijn ok. Oh en Spencer, maar die is ook wel een beetje saai…

7 likes

Oh ja, sorry, heb mijn post nu geblurd, en zal er vanaf nu weer rekening mee houden!

1 like
Love Island UK S09E17

Voor mijn gevoel zijn er normaal echt al veel meer serieuzere koppels rond deze tijd? Die twee nieuwe boys lijken me wel tof, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Hoop dat Lana en Casey (?) gaat werken, zij verdient zoveel beter! En Jordan is hot, maar wel een beetje erg serieus, hoop dat hij Olivia ook nog kiest en dat er dan wat meer banter is, want met Tanyel was wel heel droog (en nul sparks).
Shaq wordt ook echt elke aflevering beter, vind het zo heerlijk hoe hij de anderen elke keer called op hun bullshit (sorry, kom even niet op de goede Nederlandse vertaling)

2 likes

UK s09e19 spoiler

Ik ben zoooo verbaasd dat Tom en Ron door het publiek zijn gekozen als favorieten. Echt why??? :expressionless: En al helemaal dat Spencer en Aaron daardoor niet safe zijn, ok ze zijn misschien wel saai maar de goede persoon is ook nog niet gekomen voor ze denk ik

En wedden dat Kai straks nog gered wordt ook :roll_eyes: want hij heeft zogenaamd een connectie

Wilde net gelijk verder kijken maar is weer die stomme Unseen Bits

3 likes
uk aflevering 19

Ja dit moet wel productie zijn geweest, ik begrijp echt wel dat er veel gestuurd wordt maar dit was wel heel overduidelijk en ongeloofwaardig. De driehoek met Casey trekt kijkers terwijl Aaron en Spencer als saai worden gezien vrees ik. Dat waren juist 2 van m’n favorieten maar Kai zal inderdaad wel gered worden want Olivia. Terwijl die volgens mij alleen maar naar elkaar trekken omdat ze de bui al zagen hangen, ik vind Olivia sowieso heel vervelend
Ik had ook echt graag meer van Spencer gezien (Aaron in Australia al gezien en die komt hier echt niet goed uit de verf want was toen 1 van m’n favorieten)
Shaq staat echt in m’n top 3 van favoriete islanders ooit. Van de meiden vind ik Ellie leuk maar vind het verder nog erg saaaaii. Ik kan dat gedrag van Ron bijna niet meer aan zien, ik word er helemaal ongemakkelijk van

3 likes
UK S09E19/Unseen Bits

Shaq heeft bij mij wel een klein deukje opgelopen door zijn reactie op die zoenchallenge… Baal echt dat Aaron en Spencer er nu (waarschijnlijk) uit gaan vliegen, en Kai gaat blijven. Hij is zooooo saai. Snap die match met Olivia die uit het niets ineens ontstond ook echt niet.
Ik vind Unseen Bits trouwens juist heel erg leuk @Xiomara daar zie je tenminste wat persoonlijkheid van de deelnemers en ook grappige dingen. Zou echt willen dat ze dat wat meer in de gewone afleveringen zouden doen, in plaats van de zoveelste morning debrief, heb geen samenvatting nodig bij een dagelijkse serie… En al die ‘where’s you head at’-gesprekken mogen ook wel wat minder, net als dat 80% van de aflevering om Ron en Lana draait, is ook wel genoeg geweest wat mij betreft.

Is toch meer een samenvatting van de hele week, dus veel herhaling, en hier en daar dan wat exclusieve fragmenten. Maar de grootste juice is dan al in de aflevering geweest heb ik het idee

3 likes

Ja, de juice idd wel, maar in Unseen Bits zie je ze ook plezier maken, en de gekke dingen die ze uit verveling doen, en komen sommige mensen echt heel anders over dan in de normale afleveringen (Kai heeft bijvoorbeeld zowaar een beetje persoonlijkheid - niet veel, maar wel meer dan hij in de normale afleveringen lijkt te hebben). Zou natuurlijk beter zijn als ze dat ook gewoon in de normale afleveringen zouden laten zien, maar vind het zoals het nu is wel een aanvulling

Edit: Net de laatste aflevering gezien

UK S09E21

Yeeeeeeeeeeeessssss Lana :raised_hands:t3: :star_struck:!!!
Heel jammer dat Liv idd haar zin heeft doorgedrukt, had gehoopt dat de andere meiden daar ook wel klaar mee zouden zijn en Tanyel een kans zouden gunnen met Spencer, en die dooie Kai eruit zou gaan. Vond Liv in het begin best tof, maar nu wel beetje klaar mee.
Reddit denkt dat eind deze week Casa Amor komt, ben benieuwd

1 like

Uk9 afl 22

Ik dacht dat Ron naar huis zou gaan nu Lana hem niet gekozen heeft maar ik was Tanyel vergeten, wat een deceptie :triumph:

Hoop dat ‘ie alsnog snel vertrekt, maar ben bang dat ze alsnog terug bij elkaar komen

Ik wil Casa Amor

2 likes

Zo eens! Ik wil ook meer zien van Tanya & Shaq en Jessie & Will (ook al begint Will een beetje op mijn zenuwen te werken, krijg beetje Curtis-vibes van hem), ipv alleen maar alle zichzelf steeds herhalende gezeik van Lana & Ron en Olivia & ongeveer alle andere eilanders. Hoop dat reddit gelijk heeft en Casa Amor eind deze week begint :crossed_fingers:t3:

1 like