Ik zie net dat de eerste aflevering op videoland staat!
Met een VPN kun je via ITVX live kijken en het terugkijken.
UK S09E16 Haha, that didnât age well⊠wat een klein kind! En het gaat echt lekker los nu, wat een berg drama Wat zijn al die kerels kut, alleen Shaq en Will zijn ok. Oh en Spencer, maar die is ook wel een beetje saaiâŠ
Oh ja, sorry, heb mijn post nu geblurd, en zal er vanaf nu weer rekening mee houden!
Love Island UK S09E17
Voor mijn gevoel zijn er normaal echt al veel meer serieuzere koppels rond deze tijd? Die twee nieuwe boys lijken me wel tof, ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Hoop dat Lana en Casey (?) gaat werken, zij verdient zoveel beter! En Jordan is hot, maar wel een beetje erg serieus, hoop dat hij Olivia ook nog kiest en dat er dan wat meer banter is, want met Tanyel was wel heel droog (en nul sparks).
Shaq wordt ook echt elke aflevering beter, vind het zo heerlijk hoe hij de anderen elke keer called op hun bullshit (sorry, kom even niet op de goede Nederlandse vertaling)
UK s09e19 spoiler
Ik ben zoooo verbaasd dat Tom en Ron door het publiek zijn gekozen als favorieten. Echt why??? En al helemaal dat Spencer en Aaron daardoor niet safe zijn, ok ze zijn misschien wel saai maar de goede persoon is ook nog niet gekomen voor ze denk ik
En wedden dat Kai straks nog gered wordt ook want hij heeft zogenaamd een connectie
Wilde net gelijk verder kijken maar is weer die stomme Unseen Bits
uk aflevering 19
Ja dit moet wel productie zijn geweest, ik begrijp echt wel dat er veel gestuurd wordt maar dit was wel heel overduidelijk en ongeloofwaardig. De driehoek met Casey trekt kijkers terwijl Aaron en Spencer als saai worden gezien vrees ik. Dat waren juist 2 van mân favorieten maar Kai zal inderdaad wel gered worden want Olivia. Terwijl die volgens mij alleen maar naar elkaar trekken omdat ze de bui al zagen hangen, ik vind Olivia sowieso heel vervelend
Ik had ook echt graag meer van Spencer gezien (Aaron in Australia al gezien en die komt hier echt niet goed uit de verf want was toen 1 van mân favorieten)
Shaq staat echt in mân top 3 van favoriete islanders ooit. Van de meiden vind ik Ellie leuk maar vind het verder nog erg saaaaii. Ik kan dat gedrag van Ron bijna niet meer aan zien, ik word er helemaal ongemakkelijk van
UK S09E19/Unseen Bits
Shaq heeft bij mij wel een klein deukje opgelopen door zijn reactie op die zoenchallenge⊠Baal echt dat Aaron en Spencer er nu (waarschijnlijk) uit gaan vliegen, en Kai gaat blijven. Hij is zooooo saai. Snap die match met Olivia die uit het niets ineens ontstond ook echt niet.
Ik vind Unseen Bits trouwens juist heel erg leuk @Xiomara daar zie je tenminste wat persoonlijkheid van de deelnemers en ook grappige dingen. Zou echt willen dat ze dat wat meer in de gewone afleveringen zouden doen, in plaats van de zoveelste morning debrief, heb geen samenvatting nodig bij een dagelijkse serie⊠En al die âwhereâs you head atâ-gesprekken mogen ook wel wat minder, net als dat 80% van de aflevering om Ron en Lana draait, is ook wel genoeg geweest wat mij betreft.
Is toch meer een samenvatting van de hele week, dus veel herhaling, en hier en daar dan wat exclusieve fragmenten. Maar de grootste juice is dan al in de aflevering geweest heb ik het idee
Ja, de juice idd wel, maar in Unseen Bits zie je ze ook plezier maken, en de gekke dingen die ze uit verveling doen, en komen sommige mensen echt heel anders over dan in de normale afleveringen (Kai heeft bijvoorbeeld zowaar een beetje persoonlijkheid - niet veel, maar wel meer dan hij in de normale afleveringen lijkt te hebben). Zou natuurlijk beter zijn als ze dat ook gewoon in de normale afleveringen zouden laten zien, maar vind het zoals het nu is wel een aanvulling
Edit: Net de laatste aflevering gezien
UK S09E21
Yeeeeeeeeeeeessssss Lana
!!!
Heel jammer dat Liv idd haar zin heeft doorgedrukt, had gehoopt dat de andere meiden daar ook wel klaar mee zouden zijn en Tanyel een kans zouden gunnen met Spencer, en die dooie Kai eruit zou gaan. Vond Liv in het begin best tof, maar nu wel beetje klaar mee.
Reddit denkt dat eind deze week Casa Amor komt, ben benieuwd
Uk9 afl 22
Ik dacht dat Ron naar huis zou gaan nu Lana hem niet gekozen heeft maar ik was Tanyel vergeten, wat een deceptie
Hoop dat âie alsnog snel vertrekt, maar ben bang dat ze alsnog terug bij elkaar komen
Ik wil Casa Amor
Zo eens! Ik wil ook meer zien van Tanya & Shaq en Jessie & Will (ook al begint Will een beetje op mijn zenuwen te werken, krijg beetje Curtis-vibes van hem), ipv alleen maar alle zichzelf steeds herhalende gezeik van Lana & Ron en Olivia & ongeveer alle andere eilanders. Hoop dat reddit gelijk heeft en Casa Amor eind deze week begint
22
Ja Jessie en Will zie je gewoon bijna niets van?? En als ik ze zie vind ik de liefde er niet vanaf spatten trouwens
Shaq is wel echt mân fav tot nu toe, maar hij en Tanya zijn inderdaad ook heel weinig te zien. Zie hun trouwens wel winnen, of er moeten gekke dingen gebeuren in Casa Amor (wat ik stiekem hoop lol)
Ben Olivia moe en die drie mannen Tom, Kai en Ron ughhh maakt me niet uit wie van de drie er als eerste uitgaat
LI UK S09E24
Aan de ene kant vond ik het heel cute hoe Will door zijn grapjes de situatie een beetje minder grimmig maakte, want er stonden wat mensen op het punt om moeilijk te gaan doen over dat iemand anders de hartslag het meest had verhoogd, maar aan de andere kant hebben we daardoor volgens mij wel wat drama gemist.
Verder vind ik het seizoen echt behoorlijk saai tot nu toe, laat Casa maar beginnen hoor. Ben niet eens benieuwd wie er naar huis gaat tbh, vind ze allemaal maar meh.
Ik vind hem zoân kneus. Hij doet ook zo overdreven welbespraakt, kijk mij eens volwassen zijn. Nee je bent een lul
UK afl 30
Sorry maar Will??? Als ik van iemand niks had verwacht in CA dan was het van hem. Wat een sukkel.
Oooh zo verleidelijk om alle spoilers te openen maar ik ga het niet doen, loop zelf gelijk met Videoland.
Echt bizar hoe weinig steady koppels er pas zijn en hoe iedereen nog wisselt, normaal is het echt al veel verder dan dit na twee weken.
UK Recoupling
Aahh Shaq
Ik gun hem echt een leuke vrouw maar hoop dat 'ie nu gewoon naar huis gaat en niet Tanya alsnog een kans geeft ofzo, echt ik snap niet dat zij voor Martin is gevallen want hij was obvi alleen aan het flirten en is volgens mij helemaal niet serieus met haar, zo zonde.
Ik had voor het eerste te doen met Jessie, denk dat ze toch wel oprecht is anders kan ze wel heel goed acteren. Hoop alleen niet dat ze Will zo snel vergeeft, wat een sukkel
En Lana en Ron waren ook wel leuk om te zien, al heb ik nog steeds mân twijfels bij hem om hoe hij eerder dit seizoen was
Oh en Olivia liet zich erg zooo erg kennen echt gĂȘnant
uk aflevering 32
Ik geloofde dus juist bar weinig van Jessie dr reactie. Tot nu toe nooit aan getwijfeld aan haar intenties met Will maar dat moment dat ze, na de eerste reactie, weer omhoog keek/dr haren uit haar gezicht haalde vond ik zo vreemd. Geen emotie en vooral: geen traan te zien terwijl ze daarvoor wel de bijbehorende geluiden maakte. Geen emotie kan ook vanuit shock zijn natuurlijk maar ik weet niet, vond het heel raar.
En Olivia wooooowww die valt door de mand zeg, eerstvolgende vrouw die eruit gaat denk ik. Zo onterecht al die sneren naar Kai terwijl zij precies hetzelfde deed. Ik dacht het al maar bleek nu wel erg: ze heeft hem nooit echt leuk gevonden, was een manier om erin te blijven
Ik hoop idd dat Shaq bij zn woord blijft (its the end for me) en verwacht dat Martin de asshole is zoals ie nu overkomt en dat Tanya alleen achter blijft. Triest, maar geloofde t vanuit haar richting Shaq toch al niet zo.
Benieuwd hoe al die meiden om zullen gaan met hun âloyalâ mannen die uiteindelijk voor hun hebben gekozen maar wel eerst die test moesten ondergaan hoor kan het woord test niet meer horen na deze aflevering
Recoupling 32
Haha ja snap wel wat je bedoelt hoor wbt Jessie, ik vond ook dat ze wel heel koeltjes reageerde erna maar toch deed ât me wat. Ben benieuwd naar haar reactie als ze alleen is met hem en hoe snel ze Will vergeeft