Love Island (Deel 2)

UK afl 36

Wow wat een rare move van Tanya, midden in de nacht ineens iemand betasten die ligt te slapen

Ik kan haar echt niet meer aan. Ik hoop dat er snel nieuwe vrouwen komen voor Shaq!!!

Edit: ik zie nu pas die speach op ‘t einde pff jezus wat kut

3 likes

UK alf.36

ja dat was raar hè? Hoe ze hem ook wakker schudde.
Ik vind hoe ze met de hele situatie omgaat zo egoïstisch. Arme Martin tijdens die speech.

Ik hoop echt dat er nog leukere nieuwe mensen komen.

UK S09E39

Zo klaar met haar, ik wil een public vote en dat ze meekrijgt dat Kai inmiddels populair is (echt kudos voor hoe hij gewoon niet meer dealt met haar bullshit) en zij in de bottom three beland.
En Tanya met haar, arme Shaq :disappointed:

4 likes

Lio en Melvin verwachten een baby!

2 likes
UK S09E45

Wat een drama de laatste paar afleveringen, heerlijk. En Liv naar huis :tada:! Ben benieuwd wie ze als tweede koppel gaan kiezen, kan haast niet anders dan Claudia en Keanan zou je denken, dat zijn de enige waar niks romantisch is, maar wie weet komt er naast dat Liv & Max mogen kiezen wel nog een twist en verrassen ze ons :crossed_fingers:t3:

2 likes

Ik hoop dat ze niet twee personen van het zelfde koppel mogen kiezen. Dus dat ze opgesplitst moeten worden :smiling_imp:

4 likes

UK Afl 45

OH ik ben zo blij dat Olivia naar huis gaat. De enige fake persoon in de villa is zijzelf :upside_down_face: Echt wat een gezeik om niets allemaal op Jessie, en dan natuurlijk allemaal weer van die meelopers zoals Lana

Wel heel raar dat zij en Maxwell nu mogen beslissen wie er nog meer naar huis moeten. Waarom deze twist, extra drama ofzo?

4 likes

Ja ik zag het ook! Had het niet verwacht wow!

1 like

Ik kijk op Videoland maar heb sinds aflevering 36 ineens geen ondertiteling meer, nog iemand die daar last van heeft? Vind het echt lastig volgen met al die verschillende accenten haha

Ja huhh heb ik ook last van… dacht dat t aan mij lag :sweat_smile:

2 likes
uk aflevering 49

Waarom kijk ik dit nog? Het is zon vreemd seizoen, ik weet niet of het aan de mensen ligt of het feit dat er zo weinig challenges en dates zijn (waarschijnlijk beide) maar deze groep is elkaar volgens mij zo zat. Of productie laat de leuke gesprekken niet zien, die kans is ook nog heel groot.
Lopen alleen maar te roddelen over en fitten op elkaar, elke dag is er wel wat maar het komt allemaal zo kinderachtig over.
Shaq heeft ook echt zon lelijke kant van zichzelf laten zien de laatste week, echt vuil gedrag terwijl hij in het begin mn favoriet was
En een andere switch: ik vond Ron juist heel leuk en fair de laatste dagen. Ja in het begin deed ie veel verkeerd maar nu lijken ze hem echt aan te vallen om niks. Echt nare mensen dit, ik hoop dat Kai en Sanam winnen pff de enige normale mensen in deze toko, gelukkig is de finale volgende week
Ik zit nu te kijken naar 49 maar had al in de preview gezien dat Rosie de woorden van Ron ook compleet verdraait pff zij is ook zo vervelend

5 likes
UK S09E49

Ja, ze zijn er echt zo duidelijk klaar mee en ze vinden elkaar allemaal ook echt niet leuk. Nog een weekje, dan worden ze vrijgelaten :smile:
Ik vond nog het meest frappant trouwens dat Samie tegen Lana iets zei over dat ze het niet tof vindt als mensen over elkaar lullen. Zij is de grootste shit-stirrer van allemaal! Zij en Tom zijn bij al deze onzinnige ruzietjes betrokken of zelfs de aanstichters. Ook bij Rosie, dat gesprek met Ron & Lana was gewoon prima, ze gaven haar advies en dat was het, totdat Samie & Tom begonnen te stoken…

UK afl 54

Ik vind die laatste afleveringen altijd zoooo saaiiii, met die final dates waarbij iedereen overdreven de liefde uitspreekt en ze ineens boyfriend en girlfriend worden (en ik vond het al saai). Hoop dat de familie nog langskomst dat is altijd wel leuk

En ik hoop zoooo dat Kai en Sanam winnen, enige leuke en oprechte koppel dat nog over is. Zo raar ook die stem op hen. En dan Ron en Lana tweede graag, de rest mag allemaal ophoepelen.

Sowieso was er heel anders gestemd als het aan het publiek lag. Bijv. Tom en Sammie, alsof zij zo erg ‘getest’ zijn, is duidelijk alleen seksuele aantrekkingskracht dan dat het echt zou werken buiten de villa. Echt het naarste koppel dit seizoen. En Tanya en Shaq ook, zo arrogant.

3 likes
aflevering 54

Zo ja ik ben ook blij dat het publiek mag stemmen op de “genomineerden” want dit was zo irritant om aan te zien. Vanuit het publiek zouden Ron en Lana en Kai en Sanam er never bij hebben gezeten en ik vond het goed dat Lana en Ron dat gelukkig zelf ook al opmerkten.
Tom kan alleen maar zeggen hoe knap Samie is ik zie daar verder echt niks tussen hun. Zij lijkt ook helemaal niet zo enthousiast over hem, volgens mij vindt ze het vooral heel leuk hoe leuk/knap hij haar vindt
Ik hoop ook dat de familie nog even lekker wat roet in het eten gooit voor de koppels die denken dat ze al gewonnen hebben (Shaq en Tanya en Tom en Samie looking at you)

Ik vond wel dat Ron vreemde opmerkingen maakte naar Lana met die baby aflevering, maar inderdaad als zij tweede worden en Kai en Sanam winnen ben ik happy de rest is kut

7 likes
LI UK S09E54

Ik vond de dates ook vrij lame. Ik zou echt teleurgesteld zijn als ik geiten en kippen op mijn date in Zuid-Afrika zou krijgen ipv olifanten en leeuwen. Vond denk ik die van Ron & Lana nog het leukst, met dat koor. Dat had iig nog iets met waar ze zijn te maken ook. Maar kon verder alleen aan de insecten denken die daar rond moesten zoemen boven dat stilstaande water…
Familie komt volgens mij in de aflevering die vanavond in de UK wordt uitgezonden en dan morgen dat cringy ‘prom’ en de finale.
Hoop ook op Kai & Sanam, maar blijkbaar zijn Tom & Samie erg populair bij de facebook-fans (echt puur pretty privilege, want ze zijn nou niet bepaald leuke mensen met hun gestook, en behalve dat ze elkaar duidelijk geil vinden denk ik ook niet dat ze nou echt een heel oprechte band hebben), en die geven vaak de doorslag.
Vond het seizoen verder idd vrij saai, met een hele hoop onsympathieke deelnemers. Maar weet nu al dat ik toch ook weer het volgende seizoen weer ga kijken :sweat_smile:

Edit: vind het trouwens wel verfrissend hoe het met boyfriend-girlfriend dingen gaat dit jaar, niet van die afschuwelijke over the top proposals, maar gewoon 1 op 1. En ook nice dat Jessie Will gevraagd heeft ipv dat het altijd maar de man moet zijn die het vraagt

hi! via waar kijk jij vooruit?

Ja Tom en Ron zijn echt een beetje dom hoor, zeer triest niveau van zelfreflectie.

Ik ben nu bij aflevering 33 en ben maandag begonnen ai :’) Ben blij als ik er doorheen ben.

2 likes

Zara is idd echt een onaardige trut :stuck_out_tongue_closed_eyes: die zou ik zo hard negeren he.

1 like

Finale UK seizoen 9

Wow precies verwacht en gehoopt hoe het zou eindigen. Hele leuke winnaars!!

Ondanks dat ik het seizoen echt mega saai vond wel echt een leuk einde. Ben wel benieuwd naar welke relaties er binnenkort al stranden :grimacing:

2 likes
UK S09 Finale

Terechte winnaars! Vind ze zo lief en leuk samen, echt zo’n wholesome koppel.
En nu nog maar 3 maanden wachten :sweat_smile:

4 likes