Love Island (Deel 2)

22

Ja Jessie en Will zie je gewoon bijna niets van?? En als ik ze zie vind ik de liefde er niet vanaf spatten trouwens :yawning_face:

Shaq is wel echt m’n fav tot nu toe, maar hij en Tanya zijn inderdaad ook heel weinig te zien. Zie hun trouwens wel winnen, of er moeten gekke dingen gebeuren in Casa Amor (wat ik stiekem hoop lol)

Ben Olivia moe en die drie mannen Tom, Kai en Ron ughhh maakt me niet uit wie van de drie er als eerste uitgaat

4 likes
LI UK S09E24

Aan de ene kant vond ik het heel cute hoe Will door zijn grapjes de situatie een beetje minder grimmig maakte, want er stonden wat mensen op het punt om moeilijk te gaan doen over dat iemand anders de hartslag het meest had verhoogd, maar aan de andere kant hebben we daardoor volgens mij wel wat drama gemist.
Verder vind ik het seizoen echt behoorlijk saai tot nu toe, laat Casa maar beginnen hoor. Ben niet eens benieuwd wie er naar huis gaat tbh, vind ze allemaal maar meh.

2 likes

Ik vind hem zo’n kneus. Hij doet ook zo overdreven welbespraakt, kijk mij eens volwassen zijn. Nee je bent een lul

4 likes

UK afl 30

Sorry maar Will??? Als ik van iemand niks had verwacht in CA dan was het van hem. Wat een sukkel.

2 likes

Oooh zo verleidelijk om alle spoilers te openen maar ik ga het niet doen, loop zelf gelijk met Videoland.

Echt bizar hoe weinig steady koppels er pas zijn en hoe iedereen nog wisselt, normaal is het echt al veel verder dan dit na twee weken.

3 likes

UK Recoupling

Aahh Shaq :sob: :sob: :sob: Ik gun hem echt een leuke vrouw maar hoop dat 'ie nu gewoon naar huis gaat en niet Tanya alsnog een kans geeft ofzo, echt ik snap niet dat zij voor Martin is gevallen want hij was obvi alleen aan het flirten en is volgens mij helemaal niet serieus met haar, zo zonde.

Ik had voor het eerste te doen met Jessie, denk dat ze toch wel oprecht is anders kan ze wel heel goed acteren. Hoop alleen niet dat ze Will zo snel vergeeft, wat een sukkel

En Lana en Ron waren ook wel leuk om te zien, al heb ik nog steeds m’n twijfels bij hem om hoe hij eerder dit seizoen was

Oh en Olivia liet zich erg zooo erg kennen echt gĂȘnant

6 likes
uk aflevering 32

Ik geloofde dus juist bar weinig van Jessie dr reactie. Tot nu toe nooit aan getwijfeld aan haar intenties met Will maar dat moment dat ze, na de eerste reactie, weer omhoog keek/dr haren uit haar gezicht haalde vond ik zo vreemd. Geen emotie en vooral: geen traan te zien terwijl ze daarvoor wel de bijbehorende geluiden maakte. Geen emotie kan ook vanuit shock zijn natuurlijk maar ik weet niet, vond het heel raar.

En Olivia wooooowww die valt door de mand zeg, eerstvolgende vrouw die eruit gaat denk ik. Zo onterecht al die sneren naar Kai terwijl zij precies hetzelfde deed. Ik dacht het al maar bleek nu wel erg: ze heeft hem nooit echt leuk gevonden, was een manier om erin te blijven

Ik hoop idd dat Shaq bij zn woord blijft (its the end for me) en verwacht dat Martin de asshole is zoals ie nu overkomt en dat Tanya alleen achter blijft. Triest, maar geloofde t vanuit haar richting Shaq toch al niet zo.

Benieuwd hoe al die meiden om zullen gaan met hun “loyal” mannen die uiteindelijk voor hun hebben gekozen maar wel eerst die test moesten ondergaan hoor :upside_down_face::upside_down_face:kan het woord test niet meer horen na deze aflevering

7 likes

Recoupling 32

Haha ja snap wel wat je bedoelt hoor wbt Jessie, ik vond ook dat ze wel heel koeltjes reageerde erna maar toch deed ‘t me wat. Ben benieuwd naar haar reactie als ze alleen is met hem en hoe snel ze Will vergeeft

1 like

UK afl 36

Wow wat een rare move van Tanya, midden in de nacht ineens iemand betasten die ligt te slapen

Ik kan haar echt niet meer aan. Ik hoop dat er snel nieuwe vrouwen komen voor Shaq!!!

Edit: ik zie nu pas die speach op ‘t einde pff jezus wat kut

3 likes

UK alf.36

ja dat was raar hĂš? Hoe ze hem ook wakker schudde.
Ik vind hoe ze met de hele situatie omgaat zo egoĂŻstisch. Arme Martin tijdens die speech.

Ik hoop echt dat er nog leukere nieuwe mensen komen.

UK S09E39

Zo klaar met haar, ik wil een public vote en dat ze meekrijgt dat Kai inmiddels populair is (echt kudos voor hoe hij gewoon niet meer dealt met haar bullshit) en zij in de bottom three beland.
En Tanya met haar, arme Shaq :disappointed:

4 likes

Lio en Melvin verwachten een baby!

2 likes
UK S09E45

Wat een drama de laatste paar afleveringen, heerlijk. En Liv naar huis :tada:! Ben benieuwd wie ze als tweede koppel gaan kiezen, kan haast niet anders dan Claudia en Keanan zou je denken, dat zijn de enige waar niks romantisch is, maar wie weet komt er naast dat Liv & Max mogen kiezen wel nog een twist en verrassen ze ons :crossed_fingers:t3:

2 likes

Ik hoop dat ze niet twee personen van het zelfde koppel mogen kiezen. Dus dat ze opgesplitst moeten worden :smiling_imp:

4 likes

UK Afl 45

OH ik ben zo blij dat Olivia naar huis gaat. De enige fake persoon in de villa is zijzelf :upside_down_face: Echt wat een gezeik om niets allemaal op Jessie, en dan natuurlijk allemaal weer van die meelopers zoals Lana

Wel heel raar dat zij en Maxwell nu mogen beslissen wie er nog meer naar huis moeten. Waarom deze twist, extra drama ofzo?

4 likes

Ja ik zag het ook! Had het niet verwacht wow!

1 like

Ik kijk op Videoland maar heb sinds aflevering 36 ineens geen ondertiteling meer, nog iemand die daar last van heeft? Vind het echt lastig volgen met al die verschillende accenten haha

Ja huhh heb ik ook last van
 dacht dat t aan mij lag :sweat_smile:

2 likes
uk aflevering 49

Waarom kijk ik dit nog? Het is zon vreemd seizoen, ik weet niet of het aan de mensen ligt of het feit dat er zo weinig challenges en dates zijn (waarschijnlijk beide) maar deze groep is elkaar volgens mij zo zat. Of productie laat de leuke gesprekken niet zien, die kans is ook nog heel groot.
Lopen alleen maar te roddelen over en fitten op elkaar, elke dag is er wel wat maar het komt allemaal zo kinderachtig over.
Shaq heeft ook echt zon lelijke kant van zichzelf laten zien de laatste week, echt vuil gedrag terwijl hij in het begin mn favoriet was
En een andere switch: ik vond Ron juist heel leuk en fair de laatste dagen. Ja in het begin deed ie veel verkeerd maar nu lijken ze hem echt aan te vallen om niks. Echt nare mensen dit, ik hoop dat Kai en Sanam winnen pff de enige normale mensen in deze toko, gelukkig is de finale volgende week
Ik zit nu te kijken naar 49 maar had al in de preview gezien dat Rosie de woorden van Ron ook compleet verdraait pff zij is ook zo vervelend

5 likes
UK S09E49

Ja, ze zijn er echt zo duidelijk klaar mee en ze vinden elkaar allemaal ook echt niet leuk. Nog een weekje, dan worden ze vrijgelaten :smile:
Ik vond nog het meest frappant trouwens dat Samie tegen Lana iets zei over dat ze het niet tof vindt als mensen over elkaar lullen. Zij is de grootste shit-stirrer van allemaal! Zij en Tom zijn bij al deze onzinnige ruzietjes betrokken of zelfs de aanstichters. Ook bij Rosie, dat gesprek met Ron & Lana was gewoon prima, ze gaven haar advies en dat was het, totdat Samie & Tom begonnen te stoken