uk aflevering 32
Ik geloofde dus juist bar weinig van Jessie dr reactie. Tot nu toe nooit aan getwijfeld aan haar intenties met Will maar dat moment dat ze, na de eerste reactie, weer omhoog keek/dr haren uit haar gezicht haalde vond ik zo vreemd. Geen emotie en vooral: geen traan te zien terwijl ze daarvoor wel de bijbehorende geluiden maakte. Geen emotie kan ook vanuit shock zijn natuurlijk maar ik weet niet, vond het heel raar.
En Olivia wooooowww die valt door de mand zeg, eerstvolgende vrouw die eruit gaat denk ik. Zo onterecht al die sneren naar Kai terwijl zij precies hetzelfde deed. Ik dacht het al maar bleek nu wel erg: ze heeft hem nooit echt leuk gevonden, was een manier om erin te blijven
Ik hoop idd dat Shaq bij zn woord blijft (its the end for me) en verwacht dat Martin de asshole is zoals ie nu overkomt en dat Tanya alleen achter blijft. Triest, maar geloofde t vanuit haar richting Shaq toch al niet zo.
Benieuwd hoe al die meiden om zullen gaan met hun âloyalâ mannen die uiteindelijk voor hun hebben gekozen maar wel eerst die test moesten ondergaan hoor 
kan het woord test niet meer horen na deze aflevering