UK aflevering 7
Oh nee ik vond Jessie zo irritant ik love island AUS. Verder vind ik zara ook echt irritant. En wat ziet zij er anders uit zonder make up jeetje.
UK aflevering 7
Oh nee ik vond Jessie zo irritant ik love island AUS. Verder vind ik zara ook echt irritant. En wat ziet zij er anders uit zonder make up jeetje.
UK afl 54
Ik vind die laatste afleveringen altijd zoooo saaiiii, met die final dates waarbij iedereen overdreven de liefde uitspreekt en ze ineens boyfriend en girlfriend worden (en ik vond het al saai). Hoop dat de familie nog langskomst dat is altijd wel leuk
En ik hoop zoooo dat Kai en Sanam winnen, enige leuke en oprechte koppel dat nog over is. Zo raar ook die stem op hen. En dan Ron en Lana tweede graag, de rest mag allemaal ophoepelen.
Sowieso was er heel anders gestemd als het aan het publiek lag. Bijv. Tom en Sammie, alsof zij zo erg âgetestâ zijn, is duidelijk alleen seksuele aantrekkingskracht dan dat het echt zou werken buiten de villa. Echt het naarste koppel dit seizoen. En Tanya en Shaq ook, zo arrogant.
Zo ja ik ben ook blij dat het publiek mag stemmen op de âgenomineerdenâ want dit was zo irritant om aan te zien. Vanuit het publiek zouden Ron en Lana en Kai en Sanam er never bij hebben gezeten en ik vond het goed dat Lana en Ron dat gelukkig zelf ook al opmerkten.
Tom kan alleen maar zeggen hoe knap Samie is ik zie daar verder echt niks tussen hun. Zij lijkt ook helemaal niet zo enthousiast over hem, volgens mij vindt ze het vooral heel leuk hoe leuk/knap hij haar vindt
Ik hoop ook dat de familie nog even lekker wat roet in het eten gooit voor de koppels die denken dat ze al gewonnen hebben (Shaq en Tanya en Tom en Samie looking at you)
Ik vond wel dat Ron vreemde opmerkingen maakte naar Lana met die baby aflevering, maar inderdaad als zij tweede worden en Kai en Sanam winnen ben ik happy de rest is kut
Ik vond de dates ook vrij lame. Ik zou echt teleurgesteld zijn als ik geiten en kippen op mijn date in Zuid-Afrika zou krijgen ipv olifanten en leeuwen. Vond denk ik die van Ron & Lana nog het leukst, met dat koor. Dat had iig nog iets met waar ze zijn te maken ook. Maar kon verder alleen aan de insecten denken die daar rond moesten zoemen boven dat stilstaande waterâŠ
Familie komt volgens mij in de aflevering die vanavond in de UK wordt uitgezonden en dan morgen dat cringy âpromâ en de finale.
Hoop ook op Kai & Sanam, maar blijkbaar zijn Tom & Samie erg populair bij de facebook-fans (echt puur pretty privilege, want ze zijn nou niet bepaald leuke mensen met hun gestook, en behalve dat ze elkaar duidelijk geil vinden denk ik ook niet dat ze nou echt een heel oprechte band hebben), en die geven vaak de doorslag.
Vond het seizoen verder idd vrij saai, met een hele hoop onsympathieke deelnemers. Maar weet nu al dat ik toch ook weer het volgende seizoen weer ga kijken
Edit: vind het trouwens wel verfrissend hoe het met boyfriend-girlfriend dingen gaat dit jaar, niet van die afschuwelijke over the top proposals, maar gewoon 1 op 1. En ook nice dat Jessie Will gevraagd heeft ipv dat het altijd maar de man moet zijn die het vraagt
hi! via waar kijk jij vooruit?
Praat met mezelf maar ok
Nu bij aflevering 12 en ik kan Zara echt niet meer uitstaan. Waarom is ze altijd zo fel??
En Tom en Ron zijn echt van die passieve zoutzakken die denken dat ze kunnen doen wat hen het beste uitkomt en niet nadenken over het effect op anderen. Sukkels.
Ja Tom en Ron zijn echt een beetje dom hoor, zeer triest niveau van zelfreflectie.
Ik ben nu bij aflevering 33 en ben maandag begonnen ai :â) Ben blij als ik er doorheen ben.
Haha ik ben bij 16 en woensdag begonnen
OMG Tom en Ron maken het steeds erger. Lana kap het ajb af. Ik hoop dat er binnenkort een stemming komt en dat zij daar heel slecht uitkomen. Ze denken ook echt dat ze niks verkeerd doen. Idd nul zelfreflectie.
Maakt me ook boos omdat ik dit herken bij mannen die ik heb gedatet
Zara is idd echt een onaardige trut die zou ik zo hard negeren he.
Finale UK seizoen 9
Wow precies verwacht en gehoopt hoe het zou eindigen. Hele leuke winnaars!!
Ondanks dat ik het seizoen echt mega saai vond wel echt een leuk einde. Ben wel benieuwd naar welke relaties er binnenkort al stranden
Spoil me please
Ik ben nu bij die aflevering dat Tom niet tegen zijn verlies kan en zich gedraagt als een klein kind verlos mij
Hahaha niet Tom & Samie, geen zorgen!
ah ik ben zo BLIJ heb gewoon zitten schreeuwen naar mn laptop. Zowel bij het aankondigen van nummer 4 en 3 als de winnaars, echt perfecte uitkomst dit en vooral lekker voor Shaq en Tanya volgens mij had Tanya echt iets tegen Kai en Sanam, dat ze erop stemden ook de laatste keer pff. Ben ook benieuwd hoe lang zij en Shaq bij elkaar blijven want volgens mij wordt zij afgemaakt door zijn familie
Ik ging googlen wat de verdeling was van het stemmen en blijkbaar hebben Shaq en Tanya maar 2% van de stemmen gekregen hahaha heerlijk, Sami en Tom nog relatief veel (24) vergeleken met Ron en Lana (30) maar ja de winnaars toch 44
Aflevering 46 ik vind Jessie ZO vervelend. Ik snap wel dat mensen haar nep vinden. Alles lijkt zo gemaakt.
Oeps ik heb per ongeluk gelezen wie de winnaars zijn terwijl ik nog niet bij de laatste aflevering was
Ik ben niet zo blij al de rest haha, ben in ieder geval verbaasd! Ik vind het best een leuk koppel maar ik vind Kai zoân natte tosti. Had eigenlijk verwacht dat Tom en Samie zouden winnen.
Volgende week begint UK weer! Hopelijk een leuker seizoen dan de vorige. Er zijn al wat kandidaten bekend
Ja ik vond vorig seizoen ook niet zo, heb het ook niet afgekeken. Die met millie en liam enzo wel. Die zijn trouwens ook uit elkaar. Volgens mij is paige 1 van de weinige die nog bij elkaar is.
Edit: lees nu dat zij ook uit elkaar zijn
Millie en Liam zijn wel alweer samen gespot, dat ze het weer proberen. Ik ben wel benieuwd, vind de zomer editie altijd wel veel leuker dan de winter editie. Ekin-Su en Davide waren ook wel pareltjes vorig jaar hahaha, love de drama