Love Island (Deel 2)

Wow ja, dat arme kind liet zo over zich heen lopen he. Mijn vertrouwen zou allang weg zijn.

Dat seizoen is net klaar, is toch niet zo gek dat ze nog bij elkaar zijn?

UK overzicht even van reddit geplukt:

• Season 1: 1 baby (Cally & Luis, niet meer samen)
  • Season 2: 2 marriages, 3 babies (Cara & Nathan, Liv & Alex)
  • Season 3: 2 marriages, 4 babies (Camila & Jamie, Jess & Dom)
  • Season 4: total wipeout
  • Season 5: 1 relationship, 1 baby (Molly Mae & Tommy)
  • Season 6: 2 relationships (Eva & Nas, Molly & Callum)
  • Season 7: 1 relationship (Millie & Liam)
  • Season 8: 3 relationships (Ekin-Su & Davide, Tasha & Andrew, Indiyah & Dami)
  • Season 9: 4 relationships (Jessie & Will, Lana & Ron, Sanam & Kai, Tanya & Shaq)

Vooral van het laatste seizoen zullen er nog wel wat sneuvelen, maar al met al toch niet heel slecht (behalve seizoen 4 :joy:)

Camilla & Jamie mijn eeuwige faves trouwens :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wie zijn er gesneuveld behalve Tom & Samie wat iedereen al mijlenver had aan zien komen en Liv en die kerel die überhaupt nooit serieus een koppel waren?
En hoe de relatie tot stand is gekomen is toch niet veel anders dan andere koppels in LI?

Aah ik kom er nu achter dat Paige en Finn uit elkaar zijn?? Ik was echt all for Luke en Siannise dat seizoen maar vond hun ook wel echt een leuk stel
In seizoen 4 zit wel 1 van m’n meest favoriete islanders, gebaseerd op uiterlijk dan :flushed: ik vond/vind die Jack Fowler zo leuk

1 like

Omg ja!! Dit was echt een sprookje

3 likes

UK afl 10

Ik loop drie afleveringen achter maar mijn god wat is die Mitch irritant en claimerig. Hij lijkt qua uiterlijk ook heel erg op Luca van seizoen 8 maar qua innerlijk al helemaal, bah

Toch denk ik dat Molly en Mitch echt typisch zo’n koppel wordt wat dan uiteindelijk alsnog bij elkaar komt en dan in de finale staat

Tot nu toe nog erg saai hoor en vind de mensen ook maar zozo. Ella is ook echt zo’n dramaqueen, jammer dat ze gered is, vind dr zo zeurderig, get over it. Ik vind Mehdi en Whitney wel heel leuk!! En Jess vind ik ook grappig.

2 likes

LI UK S10
Ik vind het seizoen tot nu toe (afl 13) echt veel leuker dan het winterseizoen. Lekker veel drama. Whitney en Mehdi zijn absoluut mijn faves, maar als romantisch koppel werken ze niet echt volgens mij, helaas. Hoop dat er leuke mensen voor ze komen nog en dat ze allebei heel lang blijven en goed bevriend blijven, want ze zijn wel echt heel grappig samen.
Molly is volgens mij wel echt compleet afgeknapt op Mitch (en terecht), hoop niet dat ze weer bij elkaar komen. Vind haar trouwens ook vrij irritant, heftige theater-kid energy, maar dat is ze natuurlijk ook.
Ik vind Ella eigenlijk heel leuk buiten de duidelijk jaloezie om, ze is vooral heel erg onzeker volgens mij.
Die nieuwste bombshell (voetballer Scott) is trouwens best hot, zou hem alleen wel echt ouder dan 22 schatten

Ik loop gelijk met videoland (nu aflevering 8) maar wauw dit seizoen haha.

Maar waarom worden al deze mensen boos op elkaar als iemand openstaat voor iemand? Ze zitten net een week in dat huis en het is fucking love island! Mitch is sowieso craycray.

Zit ook op tiktok in een volledig LI algoritme, heerlijk. Verademing dit seizoen na vorige, maar hoop dat het niet te veel drama en trashy wordt.

ik vind dat er helemaal niet veel drama is dit seizoen? Loop gelijk met UK maar vind het nog best wel tam en boring

Hopelijk brengt Casa Amor daar verandeing in

Voor de eerste week vind ik dat wel echt! Normaal is het nog heel tam. Met Mitch die zo bezitterig doet en boos wordt op zowel Molly als Zach, Jess die op elke manier haat uitspreekt over Molly, Catherina de onenigheid met Zach en Andre. Maar misschien heeft tiktok de drama versterkt door mensen hun analyses haha

Haha ja wow die Jess haat Molly echt. Misschien ook een beetje jaloezie omdat er meerdere mannen geïnteresseerd zijn in Molly en Jess niemand heeft.

1 like

Ja dat is gestart bij de binnenkomst waar Jess denk ik hoopte met Mitch gekoppeld te worden maar dat ze met George eindigde en Mitch direct helemaal in love was met Molly. Vond George trouwens erg sympathiek en normaal, jammer dat hij zo snel weg moest.

1 like
LI UK S10 t/m afl. 16

Ok, dat laatste neem ik terug, ik had niet goed gekeken, hij is heel doorsnee en ook best saai.

Vind de laatste twist wel echt goed! Sammy is echt eww, ben blij dat Jess van hem af is. Hoop dat die nieuwe wat voor haar is, die zag er op het eerste gezicht goed uit!

afl 16

Omg ja wat een verschrikking is die Sammy zeg. Eerst steeds alle opties open willen houden, constant flirten met Leah, en Jess moest dat allemaal maar accepteren. Nu wil Jess ook ff verder kijken en dan is het gelijk het einde van de wereld. Echt ik erger me zo aan hem en aan Mitch ook. Allebei hun gezichtsuitdrukkingen tijdens het keuzemoment van gisteravond, niet om aan te zien

Leah en Jess verdienen beter, hopelijk zijn die nieuwe bombshells wat

1 like

Hoe kijken jullie al verder? Zie op VL maar tot afl 10? Ik begin nu met kijken. Ben benieuwd!

Zijn manieren genoeg om de laatste aflevering te zien, maar idd niet via een Videoland abo :sweat_smile:

UK S10E17

Wat een afschuwelijke kerel is die Sammy zeg, gadver. Dit moment was wel echt amazing. Zij is sowieso echt mijn favoriet, niet zo gemaakt. Vond Catherine deze aflevering ook eindelijk weer heel leuk, we hebben haar voor mijn gevoel een hele tijd amper gezien.

UK S10E19

Hooooooly shit!! Die twist had ik niet aan zien komen. Ook dat er geen muziek bij is, alleen maar krekels en geschokte islanders. Vind het echt een topseizoen so far, er gebeurt zoveel en er zijn nog steeds geen echt serieuze koppels, alles kan gebeuren, love it.
Ik ben heel benieuwd of er wat tussen Kady en Zach gaat groeien nu. Hoop dat Kady niet té veel influencer is geworden en inderdaad nog zo fiery is als ze zelf beweerde :grin: Heb ook echt zin in Casa Amor, dat wordt complete chaos :tada:

Aflevering 10

Ik vind Ella echt onsympathiek. Verder vind ik weinig mensen echt een leuke persoonlijkheid hebben? Whitney en Mehdi vind ik wel leuk. De rest is saaaai. Die nieuwe meiden ook? En Mitch is een beetje cray hè.

1 like

Omg Ella wordt echt steeds erger wat een asociale dramaqueen

1 like

Afl 19

Omg dat einde van aflevering van 19, love deze plottwist wel!

Ben benieuwd of Zach met haar meegaat (vast niet). En ik vond Kady in seizoen 2 heel irritant maar ook wel vermakelijk dus hopelijk gooit ze ff wat reuring de groep

2 likes