Afl 23
Huh Mehdi??? Ben echt confused
Kan zo drie andere mannen benoemen die kutter zijn
Hoop op een leuke man voor Whitney!
Afl 23
Huh Mehdi??? Ben echt confused
Kan zo drie andere mannen benoemen die kutter zijn
Hoop op een leuke man voor Whitney!
Ja? Ik ben niet echt verbaasd. Vond hem in het begin heel leuk, maar was echt behoorlijk op hem afgeknapt inmiddels. Neemt niet weg dat de andere kerels weinig beter zijn (behalve Scott en misschien Montel, maar die zien we te weinig), maar Whitney is superpopulair bij het publiek, en hoe hij regelmatig op haar reageerde was echt niet ok, denk dat dat hem echt de das heeft omgedaan.
Lees dat Molly weer in Spanje is, zou ze terugkomen in Casa? Dat begint volgens mij snel
Lees ook net dat Davide en Ekin-Su uit elkaar zijn Niet onverwacht, want zoveel roddels over dat hij bij de vleet vreemd zou gaan, dus uiteindelijk vast beter voor haar, maar toch ook wel jammer want ik vond ze wel echt heel leuk samen
Ik denk juist dat de populariteit van Whitney hiervoor heeft gezorgd, ik vind ook dat ie haar niet helemaal fair behandelde obv wat we afgelopen dagen gezien hebben. Ze heeft zelf ook wel een aandeel in de situatie gehad maar ik vond hem echt overkomen als een lul
Volgens mij start aanstaande maandag casa amor en ik ben zo benieuwd. Volgens mij kan het voor letterlijk iedereen nog alle kanten op. Ella en Tyrique gaan ook per aflevering up en down en des te vaker Scott en Catharine zeggen dat het goed zit, des te minder ik het geloof. Ik heb het gevoel dat hij het uitzit, wachtend op beter. Wat ik niet snap overigens want ik vind Catherine top maar vertrouw hem niet om 1 of andere reden
Oh ja ik hoop/denk wel dat Montel en Leah stand zouden kunnen houden. Ik vind dat echt overkomen als een goeie match
@Brum Oh ik was wel echt in shock. Vind Whitney wel te leuk voor hem maar ik vind die andere mannen (of jongens beter gezegd) echt 3x niks. Dacht dat Sammy of Mitch wel laatste zouden eindigen eigenlijk
En nu kijk ik de nieuwste aflevering en bloeit er iets op tussen Zach en Whitney volgens mij
Ben ook benieuwd naar Casa Amor! Maar idd nog geen enkel hecht koppel en 100% dat Catherine en Ella trouw blijven maar dat hun mannen met een ander terugkomen
Ben pas bij aflevering 12 maar wie gelooft Mitch dat hij opeens interesse heeft in Jess? Ik weet niet, vind Sammy ook onoprecht alsof ze allebei op die manier ver willen komen in de show…
Niet zozeer de aflevering zelf eigenlijk, die vond ik niet heel spannend. Maar het voorstukje voor de volgende aflevering… Noooooooo, Catherine! Die zag ik niet aankomen… En yaaaaaay Zachariah (ZachaLIAR) die alweer geswerved wordt als hij iemand probeert te zoenen
Hoop wel dat Ella Ouzy mee terugneemt naar de villa, die is (of iig lijkt) een stuk leuker dan “I miss the game” Tyrique en hij is ook nog eens veel hotter. Las ook al op reddit dat mensen erop rekenen dat Ella hem niet meeneemt, maar dat er dan wel een kans is dat Kady hem meeneemt, omdat ze Zachariah (terecht) niet vertrouwt en niet alleen achter wil blijven, en dan wel ook de hotste kerel mee wil nemen, waardoor hij toch in de villa komt en er alsnog Ella-Ty-Ouzy drama komt. Klinkt ook wel als een mogelijkheid.
Ik ben bij aflevering 22 en vind Whitney de leukste vrouw. Zo’n beetje al die mannen zitten vol met bullshit
Ja ik vind haar ook fantastisch. Vind Catherine, en over het algemeen alle vrouwen, ook echt leuk. De mannen zijn echt van mindere kwaliteit vergeleken met hen dit jaar!
Ik ben pas bij afl 10 maar vind Ella echt verschrikkelijk. Zo jaloers en ‘ik ben hier te knap voor’. Wtf. Snap ook niet wat al die vrouwen zien in Zach. Dat is toch een wandelende red flag.
Casa recoupling
Ugh ik vind Tyrique zo vreselijk he, echt zo hypocriet. Eerder zelf wel alle opties openhouden en nu Ella rondkijkt is het hek van de dam. Sowieso is Ouzy 100x beter dan Ty maar ok, ze zullen waarschijnlijk na alle drama wel weer bij elkaar komen
En ik vind Leah heel leuk, ik gun haar iemand zoveel beter dan sneaky Montel (Ouzy? ) en Jess is ook top
Oh en Sammy, geen woorden voor hem
Ik kijk het vorige UK seizoen met veel doorspoelen terug. Ben bij aflevering 37, vlak na casa amor, en flink afgeknapt op Tanya. Ik snap ook niet waarom iedereen achter haar staat en Martin aanvalt. Ik vond Olivia in het begin ook leuk, maar hoe ze nu doet tegen Kai, hypocriet. Afgeknapt ook
Het vorige seizoen was best slecht ja. Het huidige seizoen daarentegen is echt top, doet me wel wat aan seizoen 3 denken (alleen wel minder echte koppels).
Ik vind het huidige seizoen echt saaaai eigenlijk
En zet Zach nou een andere stem op? Als hij lacht heeft hij zo’n hele hoge lach en als ie praat zo’n monotone stem met een bepaald accent
Saai? Het is constant drama! En ook al zo ongeveer vanaf het begin. Zaten echt maar een paar afleveringen tussen waar wat minder gebeurde
Ja ik vind het echt saai vorig seizoen was veel meer drama voor m’n gevoel
Haha, ik heb het echt compleet andersom, geniet echt van dit seizoen (al heb ik wel echt medelijden met Ella, Ty is echt een enorme lul, maar zonder hem zou het seizoen wel ook saaier zijn)
Ik vind dit seizoen ook saaiiiiiii. Maar heb ik sowieso bij de laatste seizoenen. Niets wordt meer zoals 2, 3 en 5
En ik vind het echt kut hoe Ella weer met hangende pootjes naar Ty gaat, hij is zo manipulatief
Echt zo jammer dat Casa de laatste jaren elke keer eigenlijk precies niks doet voor de bestaande koppels en ze toch weer bij elkaar komen, nu ook weer Sammy & Jess en Ella & Ty. Ik had zo gehoopt dat Ella in Casa zich zou realiseren hoe afschuwelijk Ty is…
Ik hoop dat movie night complete carnage wordt. Sammy die telkens zegt dat hij Jess eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk vindt, Ty die iedereen manipuleert (“Fuck Jess” tegen Sammy…), Cat die tegen Zach, Scott en Elom zegt dat ze nog nooit zo’n lach op haar gezicht heeft gehad, Ella die vrolijk en zorgeloos is bij Ouzy en alle keren dat Toxique haar aan het huilen heeft gemaakt.
Edit: Omg, kom net deze foto tegen:
Aflevering 29
Ik snap niet dat mensen Elom volwassen vinden, ik vind dat ie echt poep praat en dat het er vanaf druipt dat ie een spelletje speelt. Ughhh.
Oh ja en echt geen woorden voor Zacharia, wat een loser. En zoent Sammy nou met drie meiden??
Elom is ook zo’n motivational speaker/MLM type volgens zijn tiktok, krijg echt de kriebels van die kerel. Cat is echt zo hard in mijn achting gedaald sinds casa…