Love Island (Deel 2)

Waar kijk jij het?

Oh sorry, helemaal gemist. Ik download met een app, maar op de subreddit is ook een hele thread met links: Ways to watch Love Island Games

Oh top, dankjewel!

Ik weet niet of er nog mensen kijken maar ik zit regelmatig vol spanning naar die Love Island Games afleveringen te kijken :flushed: sommige challenges zijn echt intens!
Zat nu bij de semi finale (aflevering 18) ook helemaal mee te leven vanaf de bank, ook omdat ik het zo leuk vind om mensen van separate landen/seizoenen die ik toentertijd allemaal gevolgd heb nu nieuwe (romantische) koppels te zien vormen

(Semi) finale spoiler

en love echt dat de gedumpte islanders nu hun voorkeuren uit mogen spreken en ze allesss gezien hebben.
Als Justine en Jack niet al veilig waren denk ik dat zij de minste stemmen zouden hebben gekregen door hun actie naar Ray en Imani, ze hebben echt geluk. Vond dat ook een stomme move, tuurlijk denk je aan het spel maar door deze keuze kan ik me voorstellen dat anderen hun vertrouwen in Justine en Jack juist kwijt raken. En ook dat verhaal elke keer over Imani en dr loyaliteit, ehm volgens mij waren ze gewoon de grootste concurrent
Hoop zo dat de relatie van Imani en Ray blijft duren, vond het super aandoenlijk hoe enthousiast hij al was over haar voordat ie dr ontmoet had en dan blijkt het zo’n match te zijn aaaahh

LI Games S01 Finale

Jackstine :hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :hearts:
Zo blij ook dat Johnny niet gewonnen heeft. Hoe die van de een naar de ander sprong en elke vrouw als een object behandelde ipv als mens, en dan alsnog zoveel van de gedumpte islanders die voor hem stemmen?!

2 likes
LI games finale

ik kreeg de melding dat je reageerde op mn post terwijl ik de finale zit te kijken haha ik moest me inhouden de spoiler niet te openen
ik ben ook blij!! en wow ik begreep veel van de opmerkingen bij het stemmen door de gedumpte islanders ook niet zo. Ik krijg totaal niet het idee dat Jack Justine heeft gemanipuleerd, wat Johnny idd wel bij meerdere vrouwen heeft gedaan en ik zat me ook te ergeren aan alle steun die hij kreeg, puur omdat ie zo loyal is naar zn vrienden? Snap echt niet dat je als vrouw voor hun als koppel kon stemmen
Ik hoop dat Jack oprecht is met haar, hij is altijd al 1 van mn favoriete islanders geweest en Justine in haar seizoen was ook :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:
En vond de sneren naar Cely ook wel intens. Ik vind haar irritant maar de opmerkingen naar haar stonden totaal niet in verhouding tot de juist ontbrekende opmerkingen naar Johnny. double standards weer

1 like

Aaah ik ben ook maar begonnen aan LI Games en ik vind het zo leuk! Ben nu op de helft (en moet me inhouden om niet al spoilers te bekijken), maar ik vind Jess en Johnny ZO irritant. En ben nu bij een aflevering waarbij ze weer ‘gered’ worden :roll_eyes: ik weet nog dat ik ze in hun eigen seizoen ook al zo irritant vond. Vooral Johnny, hij was toen al een toxic trash, snap echt niet wat mensen in hem zien. Zo onsympathiek

Lib vind ik ook een beetje tegenvallen, in haar seizoen vond ik haar wel heel leuk weet ik nog. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat lopen! Tot nu toe ben ik vooral team Cely, Justine en Kyra :cupid: De mannen vertrouw ik niet zo. Behalve Ray!! Vind hem heel leuk en zie hem liever met Cely of Justine haha

2 likes

Omg, ik vond Ray echt afschuwelijk! Vind hem ook echt helemaal niet oprecht overkomen met Imani. En dikke kontenlikker van Johnny :nauseated_face: Jack is mijn fave, maar dat was hij ook al in zijn gewone seizoen, love hem. En weet niet of ze al in hun (friendship) koppel zitten waar jij nu bent, maar Lib & Callum zijn echt een gouden duo :smiling_face_with_three_hearts:. Vond Cely en Justine ook wel leuk trouwens, Kyra vond ik vrij nietszeggend. Maar heb alleen het laatste US seizoen gezien, dus heb sws minder met alle Amerikanen. Gaat toch niks boven LI UK qua deelnemers imho.

(even paar spoilers omdat je dat misschien/waarschijnlijk nog niet hebt gezien)

Haha grappig, ik vind Jack dus echt vreselijk en heel nep ook. En ben nu bij die aflevering dat er 6 bombshells binnenwandelen en alle vrouwen willen hem echt why :weary:

Vind Lib en Callum nu wel weer leuker ja nu ze een powercouple zijn! Vond haar in ‘t begin vooral niet zo leuk omdat ze zo aan ‘t snichten was

Hoop nog steeds dat Jess snel naar huis gaat en Johnny natuurlijk bah bah

1 like

LI Games finale

Ahh zo chill dat Justine en Jack gewonnen hebben, voor de neus van Johnny :clap: :clap: :clap:

Ik was eigenlijk voor Callum en Deb maar ok dit was dan nog een goede uitkomst. Ik vond die twist met dat de Islanders terugkwamen echt leuk alleen ik snapte totaal niet hoe iedereen stemde. Waarom is Johnny zo populair, ze hebben de afleveringen toch gekeken??? Ik vind hem denk ik 1 van de minst sympathieke Islanders ooit (vond ik in zijn seizoen al maar ok). En snap de haat op Cely en Eyal ook totaal niet

Jammer dat Justine het geld niet zelf gehouden heeft trouwens, vind haar heel leuk maar Jack niet. Denk ook niet dat ze nog samen zijn

1 like
LI Games Finale

Ze zijn niet samen samen, vanwege de afstand, maar ze praten elke dag en hij was bijvoorbeeld ook in LA voor Thanksgiving.

Ahh dat is wel leuk voor ze. En dat krijg je natuurlijk met dat er mensen over de hele wereld meedoen, dat je niet makkelijk iets kunt opbouwen. Dat merk je in LI USA ook al, omdat mensen daar ook op vliegafstand van elkaar wonen

Hoop wel dat er een S2 komt :smiley:

1 like

Zoveel zin in Love Island All Stars vanaf volgende week :pray:

3 likes

Via wat kijk je dat? Ik wacht meestal tot het op Videoland komt maar heb echt behoefte aan een nieuw seizoen

Vpn, maar er is online ook genoeg te vinden. Maandag begint het overigens pas

Tot nu toe mwah kandidaten, maar hopelijk komen er nog verrassende bombshells

2 likes

Chris Taylor :star_struck: Verder idd meh, maar ben benieuwd.
Er worden vast ook weer links op de reddit gedeeld om het online te kijken trouwens @Rasmus , hier is de megathread (wel van 2023, mss komt er een nieuwe voor 2024): How to watch megathread 2023

1 like

Ik wil Mauraaaa maar die heeft vgm een relatie :slightly_frowning_face: (leuk voor haar wel)

Ja, die is geen vrijgezel idd. Fijn voor haar natuurlijk dat ze gelukkig is met iemand, maar wel jammer voor ons :sweat_smile: Ben wel benieuwd naar de bombshells, hoop dat er wat leuke tussenzitten

Ik ben benieuwd of ze dan ook als bombshells nog oudkandidaten erin gaan brengen. Lijkt me wel minder chill om als onbekende hier tussen te komen. Deze mensen kennen elkaar allemaal waarschijnlijk.

Ik erger me zo aan Georgia S, volgens mij doet zij echt wat met r stem om het zo te laten klinken. Dat ze in aflevering 1 ook al zo twijfelachtig doet “ugh i dannooowww” :nauseated_face: zowat al die islanders hebben nep tanden volgens mij maar bij haar ziet het er wel heel nep uit

Ik ben heel blij dat Chris erbij is, hij zat er in zijn seizoen niet lang genoeg in en heerlijk ook dat Hannah er is :star_struck:

Bombshells aflevering 1

Geloof geen donder van die Callum en Molly situatie. Ze vertrokken beide zowat geen spier toen ze elkaar zagen, denk niet dat het een verrassing was