s11 tm e4
Ik vind dit maar een vervelende groep aan mensen so far. Was ook wel te verwachten want wie doet er tegenwoordig niet mee voor de fame, maar toch. Ik vind het jammer dat we steeds dezelfde mensen te zien krijgen want Munveer en Patsy lijken me tof maar je ziet ze beide misschien 10 seconden per aflevering
Uma, die er net bij is gekomen, vind ik zo cringy. Ze is zo luid en dat JoJo met Joey hele tijd đ« alsjeblieft zeg
Nicole stoort me trouwens super erg die praat constant door iedereen heen. Vind het ook echt opvallend hoe oud die meiden lijken maar blijkbaar 24 zijn?
Samantha is ook helemaal star struck wat betreft Joey vind dat beetje ongemakkelijk om te zien. Ik snap ook niet zo goed wat hij daar doet vind hem geen toevoeging
Ik kijk al vrij lang UK reality programmas zonder ondertiteling etc maar Nicole en Samantha zijn wel something else qua accent haha ik kom er uit maar vind het wel grappig om te lezen dat zelfs/ook UK natives er moeite mee hebben (en ja ik weet dat elk accent anders is dat is niet het punt)