Vind het echt typisch dat er zoveel leuke vrouwen in dit seizoen zitten/zaten en echt zo weinig leuke mannen.
Ik vind de mensen dit seizoen sowieso tegenvallen, vind de vrouwen ook niet zoveel aan en heb niet echt een favoriet (maar die zijn alsnog beter dan de mannen
)
Ik WALG echt van hoe Ronnie praat en wat hij dan elke keer met zijn tong doet? Echt goor.
Omg, UK seizoen 3 is echt het allerbeste seizoen ooit. Camilla
En mijn problematic fave Olivia Attwood ![]()
Iemand ook UK S12 aan het kijken? Ik ben echt aan het genieten, het is bijna weer ouderwetse LI. Vorig seizoen was ik rond deze tijd al afgehaakt, maar nu verheug ik me elke dag op de nieuwe aflevering ![]()
Jaaa same! Het voelt weer zoals vroeger, alsof ze minder alleen maar bezig zijn met hoe ze overkomen en veel drama.
Ik ben het ook aan het kijken en love it tot nu toe! Die scheiding tussen de vrouwen is ook echt te merken. Veel drama!
t/m afl 4 vind ik nog wel erg saai tot nu toe, zelfs als er mensen naar de hideaway sneaken boeit het niemand lol. Hopelijk komt er snel wat actie
Ik vind het dubbel want als er niks gebeurt vind ik het saai maar ik vind het uk seizoen tot nu toe best intens. Er worden behoorlijke woorden over en weer gebruikt, elke aflevering ongeveer, en ik vind het nogal op het randje, ook gezien de geschiedenis van dit programma. Volgens mij is het helemaal geen gezellige villa dit jaar, bij zowel de mannen als de vrouwen zijn er 2 kampen. Maar ja ik blijf wel kijken dus beetje hypocriet ook dit🙃
Ja de sfeer is wel vrij ongezellig en in elke aflevering wel ruzie, waardoor er ook minder ruimte is voor leuke/grappige momenten. Ik vond dat ook toen het tussen Alima en Remmell nog goed ging, daar zag je als kijker echt helemaal niks van omdat alleen de ruzies werden uitgezonden. Alima komt ook alleen in beeld als ze gedoe ergens mee heeft. Wel jammer, want ze lijkt me wel een leuk persoon!
Ja helemaal eens, kon er totaal niet in komen dus gestopt ![]()
Ik vond de eerste week ook niet heel boeiend, maar kwam er daarna wel lekker in. Ze hebben weer een blik aan eikels opengetrokken hoor, die Ben is ook een wandelende red flag
Remell ook, met dat zijn partner geen mannelijke beste vriend ‘mag’ hebben
En hoe hij ook volledig omsloeg toen Alima zich niet aan zijn voeten wierp nadat hij haar had gekozen nadat hij volop met iemand anders had gezoend, in een bed geslapen, etc. Echt blij dat hij weg is. Heb de aflevering van gisteren nog niet gezien, maar hoop dat ze snel een matching bombshell voor Alima sturen
Spoilers t/m UK S12E20
Vind het ergens wel jammer dat er nog geen hele sterke stellen zijn (misschien Meg en Dejon, alhoewel ik heel erg het gevoel heb dat hij vooral blijft omdat ze het sterkste koppel zijn en zo tot de finale kunnen komen), nu Mean ook nog weg terwijl zij en Conor juist wat aan het opbouwen waren. Snap die liefde van het publiek voor Tommy ook niet (want daarom is zij er nu uitgestemd), zo’n ontzettend bland moederskindje… Maar ik geniet van alle drama, en vind het ook wel weer eens fijn dat niet iedereen besties is. Alhoewel dat ook wel een beetje de plotlijn van de producers is volgens mij, want in Unseen Bits lijkt dat veel minder
Oeh, misschien dan toch gaan voor een tweede poging haha
Ik word heeeel ongemakkelijk van Yasmin.
Op Reddit word ze YasGTP genoemd😂
Ik ben inmiddels wel fan na hoe ze met B om is gegaan na die kutopmerkingen
Ja, ik was in het begin ook geen fan, maar inmiddels is ze een van mijn faves Ook in de Snog Marry Pie van gisteren weer ![]()
Komt vooral omdat ze al-tijd zo kaarsrecht op zit haha. Maar denk dat ze door de makers in het begin ook wel op een bepaalde manier is neergezet die niet fair is.
Waar kijken jullie dit seizoen? Staat het al op videoland?
Ja