Oh thanks! Ik ga sowieso kijken dus klinkt goed
Lol Callum en Jess tweede ook alleen maar omdat Callum zo populair is bij de kijkers
Echt bizar hoe anders Jess eruit ziet trouwens
UK S11 is begonnen! Ben benieuwd, eerste paar afleveringen zijn altijd even wennen aan de nieuwe islanders. Maar heb net de eerste aflevering (af)gekeken, en er was een flinke twist aan het einde (als je van Britse reality tv houdt
) Vind de nieuwe villa trouwens wel lelijk, al die monochrome ruimtes zijn echt hysterischâŠ
s11 tm e4
Ik vind dit maar een vervelende groep aan mensen so far. Was ook wel te verwachten want wie doet er tegenwoordig niet mee voor de fame, maar toch. Ik vind het jammer dat we steeds dezelfde mensen te zien krijgen want Munveer en Patsy lijken me tof maar je ziet ze beide misschien 10 seconden per aflevering
Uma, die er net bij is gekomen, vind ik zo cringy. Ze is zo luid en dat JoJo met Joey hele tijd đ« alsjeblieft zeg
Nicole stoort me trouwens super erg die praat constant door iedereen heen. Vind het ook echt opvallend hoe oud die meiden lijken maar blijkbaar 24 zijn?
Samantha is ook helemaal star struck wat betreft Joey vind dat beetje ongemakkelijk om te zien. Ik snap ook niet zo goed wat hij daar doet vind hem geen toevoeging
Ik kijk al vrij lang UK reality programmas zonder ondertiteling etc maar Nicole en Samantha zijn wel something else qua accent haha ik kom er uit maar vind het wel grappig om te lezen dat zelfs/ook UK natives er moeite mee hebben (en ja ik weet dat elk accent anders is dat is niet het punt)
Heb nog nooit Love Island gekeken, waar begin ik? En wat vonden jullie de leukste seizoenen?
2 en 5 van UK zijn mijn favoriet maar mocht je de tijd ervoor/zin erin hebben zou ik wel gewoon beginnen bij 1. Ik vond het juist leuk om te zien hoe het programma, de setting en de mensen etc veranderden, met name van 1 tm 5 zijn de verschillen groot, sindsdien staat het beetje stil.
Australie seizoen 1 vond ik ook leuk trouwens maar ja die eerste seizoenen zijn sowieso leuk
USA seizoen 6 is trouwens ook alweer begonnen afgelopen dinsdag! Ik vind de verschillen met UK altijd zo grappig, bij de amerikaanse versie hebben ze elkaar allemaal al gezoend voor de eerste koppels gevormd zijn
Iedereen is wel nog meer dan bij UK van 1 tot 100. Na 1 dag al âhes perfect/my best friend/this is all i ever wantedâ huil huil
Mijn favorieten van UK zijn 3 en 5, maar 2 is inderdaad ook goed! Maar ben het met Brum eens, zou bij seizoen 1 beginnen. US heb ik alleen get vorige seizoen gekeken, dat was ook nice. Wist niet dat seizoen 6 ook al begonnen was (dus thanks @Brum !), ga ik ook maar eens aan beginnen dan
Ben bij UK1 begonnen, vind het leuk tot nu toe! Wel per ongeluk gelezen wie er hebben gewonnen.
Ik heb UK S11 opgegeven, lees alleen af en toe wat op de reddit, vond het saai en de mensen niet boeiend. Maar ben US S06 aan het kijken, en holy shit, wat een seizoen. Casa is net voorbij, en het was savageâŠ
Verbaasd me dat er nog niks bekend is over het 4e seizoen Nederland/belgie. Het enige wat ik kan vinden, is dat je je nog op kan geven op de site van Videoland.
Temptation maken ze momenteel niet vanwege klachten oud deelnemers, maar dacht niet dat dit ook gold voor love island. Andere seizoenen waren in augustus toch?
Iets zegt me dat dit niet een gevalletje âwe houden niet meer van elkaarâ is⊠er waren sowieso al eerder geruchten dat Tommy aandacht had voor andere vrouwen. Ben benieuwd of daar nog meer over naar buiten komt. Volgens mij werden zij wel echt opgehemeld als hĂ©t succeskoppel van Love Island, wel erg onverwacht dus
Nou, daar waren al flinke scheuren in ontstaan toen hij tijdens haar zwangerschap constant op pad was in plaats van bij haar. Op reddit wordt gespeculeerd over een affaire/iemand anders zwanger gemaakt, aangezien er inderdaad al zoveel geruchten over hem rondgingen en die nooit genoeg waren voor een split, denkt men daar dat hij echt een buitenvrouw had.
Hét succeskoppel in mijn ogen blijft overigens Camilla en Jamie (met Dom en Jess als goede tweede)
Iemand anders ook LI All Stars aan het kijken? Heb de eerste drie afleveringen net gekeken en het begint iig goed qua actie en drama
Ja ben aflevering vier nu zelfs live in een discord aan het kijken haha
Oh, die ga ik pas zaterdag kijken, want ga nu slapen en heb morgen ook plannen. Ben benieuwd naar de fallout van Kaz & Ronnie Kaz is een van mijn lievelings-islanders ooit, dus hoop niet dat ze door wat ze nu allemaal uithaalt als een van de eersten naar huis wordt gestuurd
Molly Mae van s5 heeft nu haar eigen serie op Prime, vond haar toen echt irritant weet ik nog wel (met dat Lucie gedoe) maar vind haar nu wel leuk. Ze komt heel oprecht over, heb echt met haar te doen (en het lijkt erop dat ze weer samenkomt met Tommy)
Het nieuwe uk all stars seizoen staat nu op Videoland! Zin in
LI All Stars S02E11 (of 12?)
Turbo en Harrers round 2 Heb dat seizoen niet eens afgekeken, was al gestopt met kijken voor zij eruit werden gegooid, maar vond hun gedoe een van de weinige leuke dingen aan dat seizoen. En vind Elma echt irritant, dus prima als zij straks single is en naar huis mag
Van mij mogen Ekin en Curtis ook zsm naar huis, vind ze echt veel te overdreven en te duidelijk aan het acteren zodat ze maar schermtijd krijgen. Dat geode over die zoen-challenge, echt houd op met me hoor