Love Island (Deel 2)

LI All Stars S02 Luca (TW: verkrachting)

Ik word er echt droevig van dat ik online zoveel lees over mensen die Luca zoveel leuker vinden dan in zijn eigen seizoen. Die dude is beste vrienden met fucking Conor McGregor, die veroordeeld is voor verkrachting en daarnaast ook nog een hele rits aan beschuldigingen van verkrachtingen en misbruik heeft afgekocht of nog lopend. Scum of the earth, en als je daar besties mee bent/blijft ben je imo bijna net zo erg

1 like

Ja snap niet dat ze zo’n iemand een podium geven. Die Ron (niet Ronnie) is ook een Trump supporter en heeft mega veel denigrerende uitspraken over vrouwen gedaan. Heel veel van die mannen zijn echt trash.

2 likes

Ik loop een week achter ofzo maar Ronnie :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like

Vind het echt typisch dat er zoveel leuke vrouwen in dit seizoen zitten/zaten en echt zo weinig leuke mannen.

1 like

Ik vind de mensen dit seizoen sowieso tegenvallen, vind de vrouwen ook niet zoveel aan en heb niet echt een favoriet (maar die zijn alsnog beter dan de mannen :smiling_face_with_tear:)

1 like

Ik WALG echt van hoe Ronnie praat en wat hij dan elke keer met zijn tong doet? Echt goor.

4 likes

Het lekkere weer inspireert me om weer eens Love Island te kijken en ben heerlijk bezig met DE klassieker, Love Island UK seizoen 3. Ik ben nu bij de aflevering waar Kem Operation Amber inzet.

Vind de oude seizoenen sowieso charmanter, zijn ze allemaal nog iets minder gericht op een influencer-bestaan na de show, ze hebben ook gewoon seks op camera, ze zijn behoorlijk messy, laf it

3 likes

Omg, UK seizoen 3 is echt het allerbeste seizoen ooit. Camilla :pleading_face: En mijn problematic fave Olivia Attwood :hearts:

3 likes

Ja ik ben ook erg fan van Kem en Chris (ook al beiden problematic) :heart:

Die Chris was ook op Celebrity Big Brother UK en papte daar aan met JoJo Siwa. Hij is 32 en zij is 21 (:nauseated_face:), en zij identificeerde zich eigenlijk als lesbisch en had een non-binaire partner. Maar dat is gelijk nadat ze dat huis uit ging uitgegaan en nu schijnt ze dan met hem te zijn?