Love Island (Deel 2)

Ik had dit in het begin ook met Toni, die bij alles over Amerika begon. Maar inmiddels vind ik haar wel leuk en lekker direct in communicatie.

En ik weet zeker dat Dejon bij Megan is om zo proberen te winnen. Ik vind ze ook echt geen sterk koppel en Megan wordt om alles wat Dejon doet boos.

Trouwens, wat vinden jullie van de Harry, Helena en Shakira saga??

Helena vind ik echt vreselijk! Zag net op TikTok ook een analyse van iemand die zei dat ze zo gewend is om de side chick te zijn dat ze daar bijna trots op is.
Harry echt mixed feelings, geweldige TV, maar bizarre player
Shakira vind ik echt geweldig, al helemaal als je bedenkt dat ze nog maar 22 is

1 like

Ik vind Dejon zo irritant, hij doet de hele tijd domme dingen en snapt dan ineens totaaaaal niet waarom Meg boos is

En Ben is ook zo’n kneusje

2 likes

Zin in Casa Amor :heart_eyes::heart_eyes:
Er is geen enkel koppel die ik het echt gun om bij elkaar te blijven, dus hopen op veel drama. Nu al zin in Harry die waarschijnlijk weer met iemand anders gaat koppelen :joy:

2 likes

Dit seizoen is echt GENIETEN. Mag van mij nog weken doorgaan.

2 likes

Het voelt echt weer ouderwets, niet allemaal van die wannabe-influencers die zich heel erg bewust zijn van hoe ze overkomen, maar echte (en heel erg messy :sweat_smile:) mensen. Heb het vorige seizoen niet eens afgekeken, daar was ik in week 2 al afgehaakt, maar nu verheug ik me (bijna) elke dag op de nieuwe aflevering

Precies dit ja. Ik denk elke keer dat we alles wel gehad hebben en dan is er weer nieuw drama. Ik dacht dat Harry erg was, maar Harrison is me er ƩƩn :joy::joy::joy: en hij komt er nog mee weg ook.

2 likes

Vanaf 15 augustus is Love Island USA S7 te zien op Videoland! Een veelbesproken seizoen, dus ik ga me eraan wagen. Ik kan tot nu toe van geen enkele franchise een seizoen afmaken, omdat ik de afleveringen te lang vind.

1 like

Is dat die van I’m a mommy, mamacita?

Ik houd LI ook niet meer vol door de hoeveelheid afleveringen. Echt jammer

Juist!

Ik dacht dat ik de enige was!

3 likes

Het was altijd al zo lang, ik kijk volgens mij sinds UK Seizoen 2 of 3 elk jaar en het is altijd de hele zomer zo’n beetje (en dan nog de iets kortere winter- en nu All Stars versie)

1 like

Klopt en in het begin hield ik dat vol maar nu niet meer. In het begin was het nieuw en leuk en nu ben ik het blijkbaar sneller zat

Ja same

Ik kan er ook niet meer bijblijven. Ik zie nu op TikTok veel voorbij komen over het nieuwste uk seizoen en ā€˜t schijnt echt heftig te zijn allemaal, met pesterijen en moeders van deelenemers die zich ermee bemoeien 🫨

2 likes

Ah op die manier. Bij mij ligt het echt heel erg aan de deelnemers en drama. Dit seizoen is echt extreem qua drama, een soort trainwreck waarbij ik gewoon niet weg kan kijken :sweat_smile: het is echt weer ouderwets (doet me aan seizoen 3 denken, alleen met minder echte koppels, het love gedeelte mist wel een beetje dit jaar). Maar vorig jaar ben ik na een week of 2 afgehaakt omdat ik de mensen zo extreem kut vond.

1 like

Aah ja @Xiomara ik wilde dit seizoen eigenlijk wel kijken door alle drama die er schijnt te zijn maar ik zit volgens mij op aflevering 8 en heb gewoon echt geen zin om verder te kijken. Heb nu wel vrij dus mocht de verveling enorm toeslaan dan geef ik het nog een kans!

Edit: who am i kidding. Dat ga ik waarschijnlijk toch niet doen. Ik volg het semi op TikTok en houd het daar wel bij :joy:

1 like

Er is megadrama tussen JaNa en Kenny van LI US (seizoen 6). Nog niet helemaal duidelijk wet, maar waarschijnlijk heeft hij die hele relatie een jaar lang gefaket voor clout/geld en heeft hij racistische dingen in een appgroep gezegd over zwarte vrouwen (terwijl JaNa zwart is). Ook echt alle andere deelnemers en de presentratrice hebben hem ontvolgd, at zegt wel echt duidelijk dat hij iets heel kuts heeft gedaan. Arme JaNa… Hoop dat Peacock nog steeds therapie aanbiedt aan de deelnemers, dat zal ze wel kunnen gebruiken. Wat een klootzak.

Love Island Games seizoen 2 is begonnen :pray: vond seizoen 1 heel leuk. En omg die irritante Mert uit het seizoen van NL doet ook mee. Gelijk al cringe als hij zich voorstelt en iemand vraagt waar hij vandaag komt: ā€œNetherlandsā€, reageert ze met oh my god love that for you :skull: en er doet ook een Belgische meid mee

Ohh waar kijk je dit? Staat het enkel op Peacock? Ik zag een paar snippets en ga nu al stuk om Mert zijn gebrekkige Engels

Jaa waar kijk je dit?
En zag dat stukje haha, Lucinda die dat vroeg.

Ja vreselijk is het, maar hij heeft amper drie zinnen gezegd denk ik. Denk dat hij er zo uitvliegt want hij vibed totaal niet met die Amerikanen

Ik kijk het gewoon online, het staat op heel veel (sketchy) websites wel! @Pudding

1 like