Byeeeeee Mert
En vind die Lucinda ook zo irri he
Byeeeeee Mert
En vind die Lucinda ook zo irri he
Zo dom om als Nederlander (en Française, alhoewel zij meer voor de doos-optie leek te gaan) erop te vertrouwen dat Amerikaanse kijkers jou er niet uit zullen stemmen, terwijl in de andere vulnerable koppels allemaal minstens 1 Amerikaan zat⦠Ga hem niet missen, maar vind het wel jammer dat Solène nu weg is, die had wel potentie voor lekker veel drama. Als ik had mogen kiezen waren Johnny en Andreina eruit gevlogen, heb echt een grafhekel aan hem na vorig seizoen, en vind haar echt heel irritant. Ook nu weer, die geluidjes, zo overdreven en nep, net als die lach, ugh.
Love island games is vanaf morgen te zien op Videoland!
Ja Johnny is nog steeds een kneus, maar blijkbaar is usa helemaal weg van hem. Net als Tyrique, ik snap dat niet. Zo onbetrouwbaar ook
Ik vond Ty in zijn seizoen ook echt een naar mannetje, maar hier vind ik hem tot nu toe eigenlijk helemaal niet zo vervelend. Ja, hij is een shit stirrer, maar daar komt hij ook gewoon openlijk voor uit
Johnny daarentegen is nog steeds een triest achterbaks mannetje, en dat gelul over dat hij nu hij een dochter heeft helemaal veranderd is en anders naar vrouwen kijkt en bladibladibla
![]()
En toen was ik ineens voor Johnny aan het juichen tijdens de duel in E08
Blij met de uitkomst na deze aflevering zeg. Ben wel benieuwd naar de nieuwe bombshells, die hebben we amper nog gezien⦠Las ergens dat die Marvin 4 kinderen bij 4 vrouwen heeft, belooft veel goeds ![]()
Oh nee ik baal wel, ben echt bang dat die kneus gaat winnen
En damn wat is er met Sydney gebeurd
Neeeeee, Nicola
Vind Garbi ook best leuk, maar Nicola was wel echt mijn fave
En arme Garbi, eerst zo een duel winnen, en dan ook nog Kendall weg (alhoewel ik dat niet per se jammer vind, vind hem maar niks.
En ook die challenge van de aflevering ervoor, Ty en Toby waren zooooo grappig. Ik moest echt hardop lachen toen zij zo aan het giechelen waren
Ik had echt een hekel aan Ty in zijn seizoen, en hij is een menace, maar hij is zo entertaining nu. En hij en Justine hebben ook echt fantastische chemistry (hoop wel dat ze met hem is for a good time, not a long time, want het blijft natuurlijk Ty
)
LI Games 15
OH MY ben zo benieuwd naar aflevering 16, hoop dat Johnny en Gabby vertrekken, karma is a bitchhh. Had wel liever Ty en Toby zien gaan, echt de grootste kneuzen van dit seizoen ![]()
En dat dan uiteindelijk Josh en Andrea winnen <3
Ik vind Garbi en Casey ook leuk.
Lucinda en Zay mogen ook weg bye. Zay loopt iedereen achterna en heeft geen mening en Lucinda roept de hele tijd van die domme kreten en komt overal mee weg omdat ze ābest friendsā is met iedereen. Vind het sowieso gaar dat de meeste vrouwen echt onderdanig zijn aan hun partner trouwens.
LI games aflevering 16
ik lees dit bericht terwijl ik dus net de aflevering van gisteravond heb gekeken dus ben benieuwd hoe je er nu naar kijkt⦠ik vond Josh mega irritant en hoe leuk ik Andrea ook vind, ze kon het niet voor hem compenseren. Vond het low key zelfs een beetje grappig dat hij hun eigen glazen heeft ingegooid met zān āknow it allā houding maar wel sneu voor haar
Van Garbi en Casey vond ik het dan wel weer zielig hoe ze vertrokken, ik denk dat ze zichzelf lager hadden gescoord tov de andere islanders dan het geval was want qua competitie zouden hun allemaal Johnny en Gabby er sowieso uitgestemd hebben als ze een kans hadden als deze
ik vind Zay en Lucinda dus eigenlijk wel heel leuk, ik kan echt genieten van haar clueless gedrag hierin (ik hoop dat het geen act is) en ik denk oprecht dat hij vrienden probeert te zijn met iedereen
overigens wel ERG eens met je laatste opmerking want het verbaast me dus echt mega erg hoe met name Justine zich gedraagt tov Tyrique. Die vent heeft nog NIKS laten zien, anders dan leugens en bedrog, en zij weet volgens mij veel beter dan dat. Als ze niet al had gewonnen had ik gehoopt dat zij in dr eentje al het geld zou pakken bij winst maar nu ben ik voor Sydney die de 250k meeneemt ![]()
LI Games 16
Oh haha ik vond Josh en Andrea samen dus wel echt heel leuk en heb echt met frustratie naar de semi-finale gekeken omdat ik het zo stom vond dat iedereen op hen ging. Ze maakten geen schijn van kans zo, dus ik vond hun tactiek wel slim alleen jammer dat het mislukt is.
Ik vind het wel grappig dat Zay en Lucinda nu in de finale zitten aangezien die āsquadā met Ty, Toby en Johnny sowieso met elkaar in de finale wilden staan en dan ook Lucinda en Zay eruit zouden stemmen
fuck hun hoor. Vooral Ty en Toby
En ik begin Sydney ook steeds meer te waarderen, ook nu ze niet voor die fake excuses van Toby valt dus hoop indd dat zij wint als āunderdogā en dan die 250k lekker zelf houdt!!
LI Games Finale
Alhoewel ik voor Sydney was vind ik het wel nice dat Lucinda en Isaiah gewonnen hebben en niet een van de drie musketiers
Sowieso hadden al die mannen uiteindelijk voor de money gekozen. Dacht ook even dat Isaiah voor het geld zou gaan maar dat kwam vast door de edit
Had trouwens niet verwacht dat zoveel mensen achter hem zouden staan ipv Lucinda, echt een groot contrast was dat
Vond Love Island Games echt weer topppp, heb helemaal zin om een nieuw seizoen te bingen. Is Love Island Aus 6 een aanrader? Of beter US 7?
Dit begreep ik helemaal, Lucinda is echt
Het hele gedoe met Garbi met die smerige baby-birding challenge (die ze echt eens af moeten schaffen), waarbij ze haar achter haar rug compleet af liep te zeiken maar poeslief in haar gezicht deed. De extreem overdreven reactie toen Kendall wegging. Haar eenzijdige haat voor Sydney, alleen omdat ze Zays ex is. Hoopte echt dat Justine de threepeat ging doen, ook al was dat met Ty (idealiter zou ze het geld gehouden hebben, maar ik denk dat Justine dat nooit zou doen). Ty was in ieder geval nog grappig en goede televisie, Lucinda was alleen maar zeikerig en saai.
Ja ik weet dat kijkers haar niet leuk vinden, maar in de villa was ze wel geliefd en was ze met iedereen best friends, dus ik had wel meer mensen achter haar verwacht
Volgens mij was dat vooral vanuit haar eigen oogpunt
Geloof alleen dat Andrea echt bevriend met haar was (en die is Trumpie, dus fuck haar
)
Love Island AUS 6 vond ik wel leuk, maar het nieuwe seizoen (nu bezig) is zo Saahaaaaii
Kijkt er nog iemand All Stars? Vind āt nog een beetje saai wel. En omg ik vind Lucinda zoooo irritant weer, maar hoop ergens dat āt met Ciaran wat wordt want vind hem ook een dom joch
Scott en Leanne vind ik heel leuk ![]()
![]()
en ik hoop dat er een leuke man komt voor Belle (my fav) want die huidige mannen (Sean en Shaq) vertrouw ik voor geen meter. Lol @ dat neppe gejank van Shaq
En Whitney is ook off dit seizoen zeg
Ik ben ook team Belle!! En vond Jess in haar vorige seizoen leuk en in de Unseen Bits (die veel meer zeggen eigenlijk) ook maar in de reguliere afleveringen niet zo. Whitney is unhinged idd, die heeft btw een publieke messy break-up gehad. Vertrouw Scott niet; denk toch dat ie in the end overstapt naar Milly.
Oh ja dat zou me niks verbazen, maar toch denk ik dat hij wel trouw blijft, al is āt alleen maar om te winnen
maar denk dat hij haar wel echt leuk vindt. Snap ook niet dat iedereen achter Millie aanloopt, ja vanwege haar uiterlijk, maar vind haar persoonlijkheid echt nietszeggend
En eens wbt Jess, ze maakt soms wel echt grappige opmerkingen maar volgens mij komt het er niet altijd uit
Vind Millie ook niet per se knap⦠dus nee, ik snap dit op geen enkel front.
Vind All Stars Games toch altijd leuker om te kijken, lijkt me voor de deelnemers ook leuker om aan mee te doen. Nu de hele dag maar dat gelul met elkaar ![]()