Love Island (Deel 2)

Belle schijnt een ‘van zonnebrand krijg je kanker’ persoon te zijn, dus die was heel snel van mijn favorietenlijstje. Whitney ook, die liket Andrew Tate en Jordan Peterson posts (alhoewel ik haar duidelijk een stuk meer entertaining vind dan Belle). Er is echt niemand die ik dit seizoen echt mag. Samie is teringsaai. Millie en Helena zijn bij vlagen leuk, maar overwegend ook saai. Lucinda is vermakelijk want instigeert een hoop drama, maar blijft Lucinda. Jess is net zo irritant als in haar originele seizoen, snap echt nog steeds niet hoe zij heeft kunnen winnen. Belle en Whit zie hierboven. Leanne heeft potentie maar krijgt een ghost edit. En de mannen zijn allemaal kut, behalve potentieel Konnor. Maar alsnog is het vermakelijk met alle drama (ik vind het echt helemaal niet saai). In ieder geval duidelijk beter dan All Stars 2.

Weet niet of jullie de aflevering van gisterenavond al hebben gezien, maar Scott gaat zeker niet (meer) winnen, de fiat 500/facebook mums zijn keihard voor Seans krokodillentranen gevallen :cry:

AAAh ik heb echt zo met Belle te doen he, wat een shitzooi weer. Ik vind Lucinda zooooo irritant en fake echt ik hoop dat zij en Sean er vanavond uitgestemd worden bahh :roll_eyes: :roll_eyes: Wel eindelijk een beetje leven in de brouwerij

En dan snel een leuke man voor Belle pls (Carrington vertrouw ik niet)

1 like

Three fucking days :clap:t3: Vraag me af of Sean de verwijzing begreep, maar loved dat ze het er zo in gooide. Vond Anna echt irritant, maar “Two fucking days” is wel echt iconic.

Ik heb zijn seizoen nooit gekeken maar ik geloof dat hij zich daar ook niet heeft gedragen 🫠

Ik heb volgens mij de eerste anderhalve week van zijn seizoen gezien, maar dat was zo verschrikkelijk dat ik gestopt ben (Joey Essex verpestte echt alles). Maar die “Two Fucking Days” is uit Belle’s eigen seizoen (UK seizoen 5). Was Anna die losging tegen Jordan, die 2 dagen nadat hij haar had gevraagd zijn vriendin te worden met India aan het flirten was. Weet ook helemaal niet of Belle dat bewust deed nu met de Three Fucking Days, maar ik vond het iig geweldig :grin:

1 like

Love it hoe messy de laatste afleveringen zijn, zoveel dramaaaa

Ik vind Lucinda echt de vreselijkste deelnemer ooit maar ik geniet wel lol

1 like

Ik vind die discussies/ruzies saai worden. Belle is echt in mijn achting gedaald ook.

1 like

Ja eens maar ze heeft wel een punt

Ik ben nu vooral team Whitney nu. Ben alleen bang dat Samie en Ciaran gaan winnen maar vind hun zo saaiiiiii en inhoudloos (vooral hij).

Ik ben al wat verder, ik kijk de clips op Insta. En ze is echt totaal overtrokken agressief aan het doen, en nog hypocriet ook (maar zal niet spoileren hoe precies en met wie).

Whitney vind ik ook irritant worden met haar charge it. En ze deelt uit maar kan slecht incasseren.

2 likes

Ik ben ook bij hoor! Je bedoelt dat ze achter Scott aan zat? Ik vond dat niet hetzelfde als hoe Lucinda dat deed.

Ik vind Whitney nu juist leuker dan in het begin, zegt tenminste waar het op slaat zonder in iemand’s kont te zitten

Oké, ik vind het nog veel erger. Zij en Leanne zijn goede vriendinnen, ook al was Scott officieel single, dat doe je niet als zelfbenoemde ‘girls girl’. Daarbij wilde Leanne Scott nog wel, hij deed alleen heel onduidelijk dus ze trok een grens.

2 likes

Oh nee Leanne had het al afgekapt, snap ook niet dat ze hem nu weer terugneemt (voor de 2e keer). Ik voorspel dat ze na de finale uit elkaar gaan en dat Scott alsnog teruggaat naar Belle. Vond het echt heissa om niets.

Lucinda daarentegen die lokt het allemaal gewoon uit, die weet precies hoe ze moet doen en wat ze moet zeggen om mensen uit de tent te lokken

Belle gelooft dat de aarde plat is :clown_face:

1 like

Ja ik zag het :skull::skull::skull: grappig dat Ciaran haar dat uitlegt want vind hem juist altijd zo dom overkomen

Ik vind hem juist wel leuk, door z’n accent lijkt ie dom maar ik vind hem wel nuchter (wat geen reet aan aan is om naar te kijken, klopt, maar ik baseer mijn mening over mensen ook liever op Unseen Bits).

Sluit me verder helemaal aan bij deze comment.

Ik vind deze mensen allemaal even vreselijk, maar dat is ook precies waar ik Love Island voor kijk :joy:

1 like

Ik ben zo klaar met dat gekrijs van Belle. En dan ook nog glashard beweren dat je niet schreeuwde, hoe delulu is zij?

Ik ben het helemaal met Lucinda eens dat het hypocriet is. Zoals iemand op reddit zei ging ze er ‘40 days and 40 nights’ over door en op ze hakt op Lucinda in als die ook maar in haar buurt ademt. Maar dan vervolgens doet ze zelf iets vergelijkbaars maar nog een stapje erger. Ja, Scott en Leanne waren op dat moment misschien over, maar ook echt nog maar net, en als Leanne zogenaamd je vriendin is dan ga je niet binnen een paar uur nadat ze het heeft beëindigd achter hem aan, en al zeker niet zonder dat eerst met Leanne te bespreken…

Ik had echt medelijden met ze allemaal bij de challenge trouwens, ze hadden het duidelijk zo koud!

2 likes

Dit!!

Ga ook stuk om de comments op Insta over Samie. ‘Die heeft het in het verzorgingshuis nog over hoe hard ze gepie’d werd.’

2 likes

Ik gillllll echt om Sean en Lucinda :skull::skull: bf en gf en ook nog fav couple :skull: en love you zeggen :skull: it’s giving fakeeeee :face_exhaling: maar zij gaan zo hard winnen denk ik, echt bizar hoeveel fans zij hebben, mensen zijn echt knettergek online

Het enige koppel dat ik wel geloof bij elkaar te blijven zijn Samie en Ciaran. En maybe Millie en Zac (al weet ik het van hem niet zo), vind ze wel cute. Maar hoooop dat Whitney en Yamen gaan winnen eigenlijk, maar kweenie of het buiten de villa wat wordt tussen hen

2 likes