Belle schijnt een ‘van zonnebrand krijg je kanker’ persoon te zijn, dus die was heel snel van mijn favorietenlijstje. Whitney ook, die liket Andrew Tate en Jordan Peterson posts (alhoewel ik haar duidelijk een stuk meer entertaining vind dan Belle). Er is echt niemand die ik dit seizoen echt mag. Samie is teringsaai. Millie en Helena zijn bij vlagen leuk, maar overwegend ook saai. Lucinda is vermakelijk want instigeert een hoop drama, maar blijft Lucinda. Jess is net zo irritant als in haar originele seizoen, snap echt nog steeds niet hoe zij heeft kunnen winnen. Belle en Whit zie hierboven. Leanne heeft potentie maar krijgt een ghost edit. En de mannen zijn allemaal kut, behalve potentieel Konnor. Maar alsnog is het vermakelijk met alle drama (ik vind het echt helemaal niet saai). In ieder geval duidelijk beter dan All Stars 2.
Weet niet of jullie de aflevering van gisterenavond al hebben gezien, maar Scott gaat zeker niet (meer) winnen, de fiat 500/facebook mums zijn keihard voor Seans krokodillentranen gevallen ![]()