Love Island (Deel 2)

Ik ben eindelijk begonnen aan seizoen 3 van love island Australië en ik weet niet waarom ik het zo lang heb uitgesteld want ik zit er weer helemaal in, love it
Zitten wel echt een paar heel vervelende mensen in mijn hemel

Ik ben ook begonnen! Ben bij aflevering 4 nu. Ik vind Ari zoooo irritant, zo claimerig ook. Ze doet net of ze al 2 jaar getrouwd is met Ryan. Ryan is trouwens ook wel echt te dom om te poepen he. Jess doet me trouwens heel erg denken aan Jessie van vorig seizoen

Zag trouwens dat er maar 27 afleveringen zijn

ik ben inmiddels al bij aflevering 19 geloof ik :flushed: vandaag en gisteren niet veel gedaan naast love island kijken haha

Ik vond het wel confronterend dat ze allemaal zo jong zijn :flushed: volgens mij is alleen Jordan >25

En ik vind het altijd grappig om te merken (bij mezelf) hoe likeability kan groeien of minder worden. Een paar die ik in het begin niet kon uitstaan vind ik inmiddels super leuk (doet me denken aan Sianisse van love island uk haha)

Haha ik heb dit ook, ene moment kan ik iemand niet uitstaan en een paar afleveringen later vind ik die persoon ineens wel leuk.

Rachael en Chris lijken nu een beetje de Sianisse en Luke van het seizoen haha ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.

En ik erger me zo ontzettend aan Mitch en hoe hij steeds z’n pik achterna loopt. Vind het zo sneu voor Tina (ben nu bij afl 8 maar denk dat 'ie haar gaat dumpen voor Emely). Snap ook niet wat iedereen in hem ziet qua looks :woozy_face:

Ik hoop trouwens dat er wel Casa Amor komt maar ben bang van niet…

Edit: Ok lama, wat een plottwist. Rachael naar huis :exploding_head: Jammer joh, ik vind Lexy en Ryan echt drie keer niks.

love island Australië tm aflevering 8

Haha ik vond Rachael dus echt verschrikkelijkkkk, kan me ook niet voorstellen dat dat nog zou komen

Ik was wel echt in shock met die dumping want had niet verwacht dat zij zou gaan, gezien Chris in de top 3 zat en zij zat met hem in een koppel
Maar ja Chris :two_hearts::two_hearts: die verdient veel leuker

Ik snap ook niet wat iedereen in Mitch ziet inderdaad en die Emily vind ik al helemaal irritant. Die kan echt alleen maar flirten en dr haar hangt zo zwaar langs dr gezicht, dat doet echt niks voor dr.
En Tina is m’n favoriet :two_hearts: dus alles in haar nadeel vind ik sowieso kut haha

Er komt trouwens wel casa!! Maar heel gek, eerst die mannen in de villa met nieuwe vrouwen terwijl hun partners ergens anders zijn (zonder mannen dus) en dan andersom, dus niet tegelijk. Doet wel veel want die vrouwen weten dus meer op het moment dat zij de nieuwe mannen ontmoeten :scream:

2 likes

Oke ik ben nu bij 21 inmiddels dus moet ff ventileren :stuck_out_tongue:

Casa Amor was echt raar vond ik. Ben benieuwd hoe het gelopen zou zijn als de vrouwen niet te zien kregen wat de mannen hadden gedaan. Bijvoorbeeld Lexi was dan allang naar huis natuurlijk.

Alhoewel ik Mitch nog steeds niet vertrouw, hoop ik wel dat hij en Tina winnen, vind ze leuk samen en volgens mij zijn ze nu ook wel steady, zie ook geen enkel ander koppel winnen. En ik vind Tina heel leuk! En dan Zoë en Chris als tweede

Jess vond ik al zo saai maar nu vind ik haar ook nog heel erg vermoeiend. Alleen al hoe ze praat. Dat gedoe met Aaron over die tiet die eruit vloog was zo opgeblazen. Enerzijds snap ik wel dat Aaron gek van haar werd en naar huis wilde, anderszijnds vind ik hem ook maar saai haha. Hij toont ook totaal geen emotie, heb er op zitten letten maar hij heeft geen enkele traan gelaten haha

Heb geen woorden voor Ryan, echt een kneus. Maarja vind je het gek, hij heeft met 500+ vrouwen seks gehad, is daar trots op, en dan issie nu ineens heel betrouwbaar zeker. Hopelijk vliegt 'ie er snel uit. Lexi vind ik ook maar hypocriet en vind haar ook zo saai echt wat ziet iedereen in haar?

En ik weet niet goed wat ik van Courtney vind, enerzijds denk ik ja leuke meid en anderzijds vind ik haar irritant en denk ik doe is chill. Vind dr soms wel grappig hoor en volgens mij is ze ook heel lief, ik denk dat de juiste man voor haar nog niet binnen is gekomen en dat ze er daarom alles aan doet om maar te blijven.

Verder ben ik ook Taku-moe, hij weet dat 'ie populair is en daar gedraagt 'ie zich dan ook naar. Vind die nieuwe meid van 'm ook niet boeiend. Je ziet ze ook heel weinig heb ik het idee

love island Australië afl 21

Haha ja casa amor was zoooo raar, stel je voor dat het andersom geweest en de vrouwen waren eerst gegaan, dan was er al helemaal niks gebeurd. Wat dat betreft was dit wel het beste scenario qua drama/verandering

Lexy was voor mij dus iemand die ik in het begin super leuk vond en naarmate de afleveringen vorderde werd dat steeds minder.
En Mitch en Aaron werden juist leuker haha die kon ik in het begin echt niet uit-staan, vooral Aaron niet en Mitch vertrouwde ik idd ook niet zo, met name door dat Emily gedoe. Vond haar zo irritant, zag niet dat hij daar niet doorheen prikte maar ok
En ik vond Aaron zo cool/volwassen tijdens en over casa amor dus die won daar ook punten bij mij

Jess praat inderdaad zooo irritant ik geloof de dingen die ze zegt ook niet? Ik vind het zo gemaakt overkomen
En ik vind Courtney ZO irritant, echt wow zelden me zo geërgerd aan een deelnemer van love island

Chris en Zoë :heart_eyes: volgens mij passen die super goed bij elkaar en sowieso Chris :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Spoiler Love Island Australië afl 22

Haha ja wel eens wat betreft Aaron, vind 'm wel steeds leuker worden en eigenlijk ook wel ‘te goed’ voor Jess, vooral na dat akkefietje wat volledig is opgeblazen. Alleen ik vind het zo bijzonder dat je nooit iets van emotie bij 'm ziet, ga bijna twijfelen aan wat 'ie zegt ofzo.

En nu zijn die nieuwe meiden erin, zou het stiekem wel leuk vinden als hij voor een van die gaat haha drama

Ah ik ben nu bij de dumping dat Ryan en Tayla naar huis moeten, mooiiiiii :+1: (al vond ik Tayla best leuk)

1 like

Ik ben zó benieuwd waar jullie AUS season 3 kijken? Ik kan het op Videoland nog niet vinden :dizzy_face:

Het staat inderdaad niet op Videoland, ik kijk online via Flixtor

@Brum Ik heb nog nooit zo snel een LI seizoen gebinged (waren ook maar 27 afl) en het einde vind ik ook altijd saai met die speeches enzo maar (spoiler winnaars):

HEEL BLIJ MET DE WINNAARS :smiling_face_with_three_hearts: wat een leuk stel en ik heb gezien dat ze nog samen zijn dus dat maakt het extra leuk

Vond Zoë en Chris ook leuk maar zie dat ze al uit elkaar zijn. Volgens mij is het overgrote deel niet meer samen (goh).

Ik zit seizoen 1 van love island terug te kijken (de nederlands/belgische versie). En die Martin die er in zit… ik dacht waar KEN ik deze gast nou van, ik kon het maar niet plaatsen. Maar ik ben er achter: hij doet ook van die digitale Basic Fit groepslessen hahahaha

7 likes

Blijkbaar zijn Siannise en Luke uit elkaar :eek: Paige en Finley zijn nog wel samen!

1 like

Ja ook al vanaf oktober/november ofzo, kwam ik een maand geleden achter. Van heel veel samen posten naar helemaal niks meer.

Job en Esmee zijn uit elkaar. Vorig jaar werd er al over gesproken mbt o.a. Joan en Mert, maar ook dit is weer na ongeveer een jaar. Toeval? (Ze spraken destijds over contracten die winnaars moesten tekenen dat ze voor de buitenwereld een jaar samen moesten zijn).

Ik lees dit nu pas maar wat erg, dit was echt mijn favoriete Love Island koppel ever :sob:en wat irritant dat ze nergens een verklaring delen grr

1 like

Maar die floor en daniel zijn überhaupt nooit samen geweest? Misschien hebben ze de regels aangepast maar verplicht een jaar samen zijn is toch echt te gek voor woorden. Wie tekent daar nou voor. En sianisse en luke zijn idd al lang uit elkaar. Volgens mij kwam het eigenlijk cooral naar buiten omdat ze niks meer samen aan het posten waren. Vond dat überhaupt helemaal geen match. Esmee en job wel.

Love island UK begint maandag 6 juni weer!

10 likes

Ik keek altijd Love Island UK via The Reality Archive maar die lijkt inactief… :smiling_face_with_tear: Heeft iemand een tip waar ik het nieuwe seizoen kan kijken?
Edit: Ik ben voorzien! :smiling_face:

Waar heb je het uiteindelijk gekeken?