Love Island (Deel 2)

Het staat inderdaad niet op Videoland, ik kijk online via Flixtor

@Brum Ik heb nog nooit zo snel een LI seizoen gebinged (waren ook maar 27 afl) en het einde vind ik ook altijd saai met die speeches enzo maar (spoiler winnaars):

HEEL BLIJ MET DE WINNAARS :smiling_face_with_three_hearts: wat een leuk stel en ik heb gezien dat ze nog samen zijn dus dat maakt het extra leuk

Vond Zoƫ en Chris ook leuk maar zie dat ze al uit elkaar zijn. Volgens mij is het overgrote deel niet meer samen (goh).

Ik zit seizoen 1 van love island terug te kijken (de nederlands/belgische versie). En die Martin die er in zit… ik dacht waar KEN ik deze gast nou van, ik kon het maar niet plaatsen. Maar ik ben er achter: hij doet ook van die digitale Basic Fit groepslessen hahahaha

7 likes

Blijkbaar zijn Siannise en Luke uit elkaar :eek: Paige en Finley zijn nog wel samen!

1 like

Ja ook al vanaf oktober/november ofzo, kwam ik een maand geleden achter. Van heel veel samen posten naar helemaal niks meer.

Job en Esmee zijn uit elkaar. Vorig jaar werd er al over gesproken mbt o.a. Joan en Mert, maar ook dit is weer na ongeveer een jaar. Toeval? (Ze spraken destijds over contracten die winnaars moesten tekenen dat ze voor de buitenwereld een jaar samen moesten zijn).

Ik lees dit nu pas maar wat erg, dit was echt mijn favoriete Love Island koppel ever :sob:en wat irritant dat ze nergens een verklaring delen grr

1 like

Maar die floor en daniel zijn überhaupt nooit samen geweest? Misschien hebben ze de regels aangepast maar verplicht een jaar samen zijn is toch echt te gek voor woorden. Wie tekent daar nou voor. En sianisse en luke zijn idd al lang uit elkaar. Volgens mij kwam het eigenlijk cooral naar buiten omdat ze niks meer samen aan het posten waren. Vond dat überhaupt helemaal geen match. Esmee en job wel.

Love island UK begint maandag 6 juni weer!

10 likes

Ik keek altijd Love Island UK via The Reality Archive maar die lijkt inactief… :smiling_face_with_tear: Heeft iemand een tip waar ik het nieuwe seizoen kan kijken?
Edit: Ik ben voorzien! :smiling_face:

Waar heb je het uiteindelijk gekeken?

Ik heb een link ontvangen van iemand via DM!

1 like

Echt leuk dat 't weer begonnen is

Ik vind die Italiaan nu al irritant, volgens mij zet 'ie z’n accent extra aan omdat die vrouwen dat sexy vinden. En die Gemma zit ook al in m’n allergie, zie hun nog wel een koppel vormen samen

Indiyah en Paige lijken me wel leuk. Ikenna is hot maar wat een leeeeeghoofd

2 likes

Zo ja echt een slechte start van het seizoen vind ik, ik vind alleen Indiyah leuk tot nu toe maar ja verandert vast allemaal snel (hopelijk)

Ik vind Gemma echt heel… vreemd? Alsof ze er helemaal niet wilt zijn. Ik snap dat het merendeel inmiddels gevraagd wordt ipv dat ze zichzelf aanmelden maar vind het bij deze eerste 11 wel heel extreem. Luca net zo vreemd tot nu toe.
Die Italiaan vindt zichzelf ook echt te lekker, er kwamen al behoorlijk wat arrogante uitspraken voorbij in die 20 minuten dat ie erin zat

Ben ondertussen seizoen 5 opnieuw aan het kijken! Love de drama die daarin zat en Maura en Ovie en Chris :two_hearts: hopelijk zitten er weer net zulke leuke islanders in dit seizoen!

3 likes

Waar kijken jullie het? Ik ben op zoek naar een werkende site!

Heb je een pm gestuurd!

@Calypso ja ik dacht er wel aan maar zeg in m’n post niks over dumpings of spannende twists ofzo, er gebeurt echt 0 in zo’n eerste aflevering
Maar zal t vanaf nu wel doen!! Volgens mij is aflevering 2 altijd de eerste herkoppeling

1 like

Wil je mij ook pm’en!? :pleading_face:

Probeerde ik net via nieuw bericht en dan jou als user te selecteren maar ik kreeg de melding dat je geen berichten accepteert. Is er een manier om daar omheen te werken?

2 likes

Waaaar blijft episode 2 :tired_face:

1 like

Zou ik een pm mogen met een link?