Oke ik ben nu bij 21 inmiddels dus moet ff ventileren 
Casa Amor was echt raar vond ik. Ben benieuwd hoe het gelopen zou zijn als de vrouwen niet te zien kregen wat de mannen hadden gedaan. Bijvoorbeeld Lexi was dan allang naar huis natuurlijk.
Alhoewel ik Mitch nog steeds niet vertrouw, hoop ik wel dat hij en Tina winnen, vind ze leuk samen en volgens mij zijn ze nu ook wel steady, zie ook geen enkel ander koppel winnen. En ik vind Tina heel leuk! En dan Zoƫ en Chris als tweede
Jess vond ik al zo saai maar nu vind ik haar ook nog heel erg vermoeiend. Alleen al hoe ze praat. Dat gedoe met Aaron over die tiet die eruit vloog was zo opgeblazen. Enerzijds snap ik wel dat Aaron gek van haar werd en naar huis wilde, anderszijnds vind ik hem ook maar saai haha. Hij toont ook totaal geen emotie, heb er op zitten letten maar hij heeft geen enkele traan gelaten haha
Heb geen woorden voor Ryan, echt een kneus. Maarja vind je het gek, hij heeft met 500+ vrouwen seks gehad, is daar trots op, en dan issie nu ineens heel betrouwbaar zeker. Hopelijk vliegt 'ie er snel uit. Lexi vind ik ook maar hypocriet en vind haar ook zo saai echt wat ziet iedereen in haar?
En ik weet niet goed wat ik van Courtney vind, enerzijds denk ik ja leuke meid en anderzijds vind ik haar irritant en denk ik doe is chill. Vind dr soms wel grappig hoor en volgens mij is ze ook heel lief, ik denk dat de juiste man voor haar nog niet binnen is gekomen en dat ze er daarom alles aan doet om maar te blijven.
Verder ben ik ook Taku-moe, hij weet dat 'ie populair is en daar gedraagt 'ie zich dan ook naar. Vind die nieuwe meid van 'm ook niet boeiend. Je ziet ze ook heel weinig heb ik het idee