Love Island (Deel 2)

Echt leuk dat 't weer begonnen is

Ik vind die Italiaan nu al irritant, volgens mij zet 'ie z’n accent extra aan omdat die vrouwen dat sexy vinden. En die Gemma zit ook al in m’n allergie, zie hun nog wel een koppel vormen samen

Indiyah en Paige lijken me wel leuk. Ikenna is hot maar wat een leeeeeghoofd

2 likes

Zo ja echt een slechte start van het seizoen vind ik, ik vind alleen Indiyah leuk tot nu toe maar ja verandert vast allemaal snel (hopelijk)

Ik vind Gemma echt heel… vreemd? Alsof ze er helemaal niet wilt zijn. Ik snap dat het merendeel inmiddels gevraagd wordt ipv dat ze zichzelf aanmelden maar vind het bij deze eerste 11 wel heel extreem. Luca net zo vreemd tot nu toe.
Die Italiaan vindt zichzelf ook echt te lekker, er kwamen al behoorlijk wat arrogante uitspraken voorbij in die 20 minuten dat ie erin zat

Ben ondertussen seizoen 5 opnieuw aan het kijken! Love de drama die daarin zat en Maura en Ovie en Chris :two_hearts: hopelijk zitten er weer net zulke leuke islanders in dit seizoen!

3 likes

Waar kijken jullie het? Ik ben op zoek naar een werkende site!

Heb je een pm gestuurd!

@Calypso ja ik dacht er wel aan maar zeg in m’n post niks over dumpings of spannende twists ofzo, er gebeurt echt 0 in zo’n eerste aflevering
Maar zal t vanaf nu wel doen!! Volgens mij is aflevering 2 altijd de eerste herkoppeling

1 like

Wil je mij ook pm’en!? :pleading_face:

Probeerde ik net via nieuw bericht en dan jou als user te selecteren maar ik kreeg de melding dat je geen berichten accepteert. Is er een manier om daar omheen te werken?

2 likes

Waaaar blijft episode 2 :tired_face:

1 like

Zou ik een pm mogen met een link?

Ik ook! :nerd_face:

1 like

Als je gewoon googled Love Island UK watch online oid dan zijn er heel veel linkjes te vinden.

1 like

Met een vpn en een gratis ITV account kun je gewoon legaal én live kijken.

1 like
aflevering 5

Ok eerste week voorbij!! First of all: zo jammer dat Liam is vertrokken ik vond hem zo lief overkomen. Gezien hij ook door het publiek werd gekozen voor beide dates was het hem echt gegund. Schijnbaar krijgt Gemma nu al shit daarover, gestoord eigenlijk hoe dat werkt: dat de achterblijvers damage control moeten doen terwijl zij in die villa zitten.

Gemma vind ik inmiddels wel veel leuker, met name haar reacties en emoties rond Ekin-Su kon ik zoooo voelen haha wat een heftige entree had die en ook daarna nog, wel een intens type

Verder vind ik Dami echt een schatje en hoop ik nog steeds dat Davide als eerstvolgende man eruit gaat pff die vindt zichzelf echt te lekker, die work out met Ekin-Su op z’n schouders, ongemakkelijk
Ik hoop ook dat er iemand komt voor Paige want vind haar echt leuk

1 like
afl 5

Aah ik vond Liam ook leuk inderdaad! Vind de mannen nu echt drie keer niets, behalve Dami inderdaad en Ikenna is ook wel ok bij nader inzien. Alleen denk ik dat 'ie geen goede match is met Indiyah.

Indiyah en Paige zijn nog steeds m’n favo’s. Hoop op een leuke man voor Paige! Verder vind ik het heel irritant dat ze veel met zonnebrillen op lopen, ook als ze wakker worden in bed gaat gelijk die bril op zucht.

Oh en ik heb geen woorden voor Davida, wat een irritante gozer zeg. Lekker naar huis joh, samen met Ekin-Su, wat een intens type. Vond dat ze heel kleinerend deed naar Gemma, en ze doet wel of ze super zelfverzekerd is maar volgens mij kwam dat echt uit onzekerheid. Zorgt straks denk ik wel lekker voor drama haha. Gemma trek ik overigens nog steeds slecht, maar dan bedenk ik me weer dat ze nog maar 19 is joh.

Ik vind ‘t trouwens nog best een beetje saai, mag wel wat meer gebeuren! Challenges enzo

1 like

Dat is vanwege de studiolichten in de slaapkamer, snap dat helemaal, zeker als je net wakker bent wil je toch niet zulk heftig licht in je ogen

Dat kan, of omdat ze niet met hun brakke kop op tv willen

Eerder was dat nooit zo, maar nu dragen ze echt vaak zonnebrillen (niet iedereen gelukkig)

In oude seizoenen was het ook hoor. En deze slaapkamer heeft geen/minder ramen, in de vorige villa was een hele wand raam, dus hier hebben ze waarschijnlijk meer lampen nodig.
Brak zullen ze niet zijn, ze krijgen maar heel weinig alcohol te drinken in de laatste paar seizoenen

1 like

Ik bedoel niet brak als in dat ze gezopen hebben, maar meer dat ze geen make-up dragen in de ochtend als ze wakker worden

2 likes

Ja er zijn echt weinig challenges tot nu toe!! In die zin is het best saai om naar te kijken
Ik keek gisteren die aflevering van seizoen 5 waarbij ze tweets voorlezen met woorden weggelaten en dat ze dan moeten raden wiens naam er stond haha m’n favo, drama :heart:

aflevering 10

Jacques liet zich echt kennen toen die 2 nieuwe jongens binnen kwamen zeg, zo onnodig. Vind hem helemaal niet leuk hopelijk gaat ie er snel uit en Paige met 1 van de nieuwe 2!!

Ik zie het al heeeeelemaal voor me tussen Remi en Indiyah :heart_eyes: love wel hoe die jongens meteen zenuwachtig zijn met 2 nieuwe. Stoor me aan Luca alsof ie t zo zwaar heeft maar ja dat is het programma? Je bent nooit “safe” en nu die 2 nieuwe jongens Gemma niet kozen is ie ineens helemaal happy de peppie. Ik zie hem en Gemma overigens echt NIET samen. hij irriteert haar continu en ik geef haar groot gelijk, hij is zo… pushy ofzo, en kinderachtig. Hij zit haar de hele tijd te fucken en geeft haar dan de schuld

Ben verder na een tweede week nog steeds Dami en Paige fan en Tasha kan ik echtttt niet peilen, weet niet wat het is
Ben nog maar halverwege de aflevering dus hopelijk gaat er nog iets spannends gebeuren pff

1 like

10!

omg de aflevering van morgen beloofd wat :stuck_out_tongue: ik vind die nieuwe jongen (niet Remi) dus helemaal niets, soort van milde Davida, denkt ook dat iedereen hem wil

Remi vind ik heel cute met Indiyah inderdaad! Zie dat nog wel gebeuren.

Maar nog steeds… saaaai. Ik wil idd van die ordinaire challenges met roddels en weet ik het. Denk trouwens wel dat er drama komt om die nieuwe guy omdat meerdere meiden 'm wel zien zitten

LI UK

Die dates met dat koken. Die borden gingen allemaal gewoon vol weer terug, wat een waste. Maar ze waren wel cute, vooral Remi & Indiyah en Remi & Paige Ben toch ook wel benieuwd wat er verder gaat gebeuren. Met Ekin Sue ga ik echt heen en weer, de ene aflevering vind ik haar schijtirritant, de volgende weer heel leuk.

1 like