Love Island (Deel 2)

Ik ook! :nerd_face:

1 like

Als je gewoon googled Love Island UK watch online oid dan zijn er heel veel linkjes te vinden.

1 like

Met een vpn en een gratis ITV account kun je gewoon legaal Ʃn live kijken.

1 like
aflevering 5

Ok eerste week voorbij!! First of all: zo jammer dat Liam is vertrokken ik vond hem zo lief overkomen. Gezien hij ook door het publiek werd gekozen voor beide dates was het hem echt gegund. Schijnbaar krijgt Gemma nu al shit daarover, gestoord eigenlijk hoe dat werkt: dat de achterblijvers damage control moeten doen terwijl zij in die villa zitten.

Gemma vind ik inmiddels wel veel leuker, met name haar reacties en emoties rond Ekin-Su kon ik zoooo voelen haha wat een heftige entree had die en ook daarna nog, wel een intens type

Verder vind ik Dami echt een schatje en hoop ik nog steeds dat Davide als eerstvolgende man eruit gaat pff die vindt zichzelf echt te lekker, die work out met Ekin-Su op z’n schouders, ongemakkelijk
Ik hoop ook dat er iemand komt voor Paige want vind haar echt leuk

1 like
afl 5

Aah ik vond Liam ook leuk inderdaad! Vind de mannen nu echt drie keer niets, behalve Dami inderdaad en Ikenna is ook wel ok bij nader inzien. Alleen denk ik dat 'ie geen goede match is met Indiyah.

Indiyah en Paige zijn nog steeds m’n favo’s. Hoop op een leuke man voor Paige! Verder vind ik het heel irritant dat ze veel met zonnebrillen op lopen, ook als ze wakker worden in bed gaat gelijk die bril op zucht.

Oh en ik heb geen woorden voor Davida, wat een irritante gozer zeg. Lekker naar huis joh, samen met Ekin-Su, wat een intens type. Vond dat ze heel kleinerend deed naar Gemma, en ze doet wel of ze super zelfverzekerd is maar volgens mij kwam dat echt uit onzekerheid. Zorgt straks denk ik wel lekker voor drama haha. Gemma trek ik overigens nog steeds slecht, maar dan bedenk ik me weer dat ze nog maar 19 is joh.

Ik vind ā€˜t trouwens nog best een beetje saai, mag wel wat meer gebeuren! Challenges enzo

1 like

Dat is vanwege de studiolichten in de slaapkamer, snap dat helemaal, zeker als je net wakker bent wil je toch niet zulk heftig licht in je ogen

Dat kan, of omdat ze niet met hun brakke kop op tv willen

Eerder was dat nooit zo, maar nu dragen ze echt vaak zonnebrillen (niet iedereen gelukkig)

In oude seizoenen was het ook hoor. En deze slaapkamer heeft geen/minder ramen, in de vorige villa was een hele wand raam, dus hier hebben ze waarschijnlijk meer lampen nodig.
Brak zullen ze niet zijn, ze krijgen maar heel weinig alcohol te drinken in de laatste paar seizoenen

1 like

Ik bedoel niet brak als in dat ze gezopen hebben, maar meer dat ze geen make-up dragen in de ochtend als ze wakker worden

2 likes

Ja er zijn echt weinig challenges tot nu toe!! In die zin is het best saai om naar te kijken
Ik keek gisteren die aflevering van seizoen 5 waarbij ze tweets voorlezen met woorden weggelaten en dat ze dan moeten raden wiens naam er stond haha m’n favo, drama :heart:

aflevering 10

Jacques liet zich echt kennen toen die 2 nieuwe jongens binnen kwamen zeg, zo onnodig. Vind hem helemaal niet leuk hopelijk gaat ie er snel uit en Paige met 1 van de nieuwe 2!!

Ik zie het al heeeeelemaal voor me tussen Remi en Indiyah :heart_eyes: love wel hoe die jongens meteen zenuwachtig zijn met 2 nieuwe. Stoor me aan Luca alsof ie t zo zwaar heeft maar ja dat is het programma? Je bent nooit ā€œsafeā€ en nu die 2 nieuwe jongens Gemma niet kozen is ie ineens helemaal happy de peppie. Ik zie hem en Gemma overigens echt NIET samen. hij irriteert haar continu en ik geef haar groot gelijk, hij is zo… pushy ofzo, en kinderachtig. Hij zit haar de hele tijd te fucken en geeft haar dan de schuld

Ben verder na een tweede week nog steeds Dami en Paige fan en Tasha kan ik echtttt niet peilen, weet niet wat het is
Ben nog maar halverwege de aflevering dus hopelijk gaat er nog iets spannends gebeuren pff

1 like

10!

omg de aflevering van morgen beloofd wat :stuck_out_tongue: ik vind die nieuwe jongen (niet Remi) dus helemaal niets, soort van milde Davida, denkt ook dat iedereen hem wil

Remi vind ik heel cute met Indiyah inderdaad! Zie dat nog wel gebeuren.

Maar nog steeds… saaaai. Ik wil idd van die ordinaire challenges met roddels en weet ik het. Denk trouwens wel dat er drama komt om die nieuwe guy omdat meerdere meiden 'm wel zien zitten

LI UK

Die dates met dat koken. Die borden gingen allemaal gewoon vol weer terug, wat een waste. Maar ze waren wel cute, vooral Remi & Indiyah en Remi & Paige Ben toch ook wel benieuwd wat er verder gaat gebeuren. Met Ekin Sue ga ik echt heen en weer, de ene aflevering vind ik haar schijtirritant, de volgende weer heel leuk.

1 like
1 like

aflevering 12 UK

Hehe eindelijk een beetje drama

Ik had bijna medelijden met Davida. Ik vind Ekin-Su zich echt vreselijk kinderachtig gedraagd. Ook helemaal in de slachtofferrol kruipen. Prima dat je iemand anders wil leren kennen maar zeg dat dan gewoon eerlijk ipv zo sneaky. Als dit andersom zou gebeuren dan zou het huis echt te klein zijn gok ik

Sowieso vind ik dat ze meer moeten communiceren met elkaar. Bijv Gemma ergert zich aan Luca, maar zegt dat niet tegen hem, zo vermoeiend wel. Snap overigens wel dat ze hem te claimerig vindt

Oh en Tasha en Andrew vind ik ook irritant, ik geloof niet dat zij oprecht is hoor.

aflevering 12

Haha ja Ekin-Su zorgt wel voor de drama maar hypocriet is het wel en ook dat ze maar blijft zeggen dat ze niet gelogen had :thinking: girl, own het gewoon. Wat dat betreft past ze goed bij Jay want die komt tot nu toe ook maar sneaky over vind ik

Zo gelachen om het hoofd van Indiyah tijdens deze hele situatie, die zat continu zo :neutral_face:

Ik denk niet dat Dami en Amber nog lang stand houden. Volgens mij vindt zij hem helemaal niet zo leuk en een paar afleveringen geleden leek het alsof ze iets zocht om over te zeuren. Vind haar sowieso een beetje… weet het woord even niet maar zij was ook degene die het in de groep gooide dat Ekin-Su en Jay gezoend hadden

Ik vind Jacques steeds irritanter worden! Ook hoe ā€˜troostend’ ie deed naar Davide, komt zo fake over ofzo. Die laatste reageerde wel wat heftig maar geef m verder wel gelijk, Ekin-Su heeft dit echt verkeerd aangepakt

Dat nieuwe meisje kwam trouwens net zo heftig binnen als zij zelf deed en nu Danica t deed, zat Ekin-Su hele tijd zo :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: haha dat wordt vast drama ik hoop dat Danica voor Jay gaat maar denk het niet

Ik vind het jammer dat het erop lijkt dat Jay en Remi niet mogen kiezen bij de herkoppeling ook al zijn ze er pas net. Ik zou het jammer vinden als Remi naar huis gaat

12

Oh ja die Amber doet me heel erg aan Anna denken van seizoen 5! Uiterlijk maar ook innerlijk

Heb 't idee dat ze nu op safe speelt, maar zodra er iemand binnenkomt die 100% haar type is, ze overstag gaat. Ik denk bij Casa Amor. Ik vind Dani ook te leuk voor haar.

Ik doe het even zo voor als je de meest recente aflevering nog niet hebt gezien

reactie op je post over aflevering 12

Ik snap helemaal wat je bedoelt met de vergelijking tussen Anna en Amber. Ik krijg een beetje dezelfde mean girl vibes, alsof ze constant ook niet helemaal eerlijk is. Ik heb het idee dat Dami ook wel slim genoeg is om dat in te zien dus hopelijk doet ie dat binnenkort

aflevering 14

Ok ik kreeg echt een rare vibe bij deze aflevering en ze hebben 1 ding gemeen: pro-duc-tie
Hoezo kiest Gemma Davide bij de herkoppeling?? Ik vond dat zo vreemd. En HOE raar dat Indiyah voor ikenna kiest maar de dag erna allerlei twijfels uitspreekt over hun situatie? Ga dan lekker meteen voor Remi ik bedoel hallo :heart_eyes::heart_eyes: hij sprak ook zo duidelijk zijn interesse uit
Daarnaast vond ik de matching outfits van Danica en Luca te verdacht en al helemaal in relatie tot de setting van die date, dat gelooft toch niemand meer?

Voordat ik de aflevering had gezien zei ik nog tegen een vriendin die dit ook kijkt dat ik hoopte dat het publiek binnenkort zou mogen stemmen dus daar ben ik HEEL blij mee dat dit nu gebeurt. Ik hoop bijna dat het sommigen een reality check geeft oid? Tuurlijk is dat niet het doel van het programma en ik vind de heksenjachten die soms op social media gaande zijn echt te ver gaan, maar ik hoop echt dat Luca onderaan belandt. Ik vond hem zo arrogant en kinderachtig naar Danica toe toen zij hem koos, doe even chill zeg?
Ook denk ik dat Gemma en Amber onderaan belanden en met name die laatste loopt denk ik risico naar huis te gaan gezien haar situatie met Dami
Ik vond het van Indiyah echt stom dat ze niet voor Remi ging maar als zij dan binnenkort herkoppelt met Dami is mijn favoriete koppel geboren :two_hearts::two_hearts:

1 like

Ik kom hier even binnenvallen, welke van de love island seizoenen is het leukste om te kijken?

UK series 3 is nog steeds mijn fave!

Mijn favoriet is UK seizoen 5, ondanks dat m’n all time favorite koppels in andere seizoenen zitten
Ik vond dit seizoen precies de goeie balans hebben van drama en liefde en vond bij andere seizoenen een paar islanders te veel aanwezig
Seizoen 2 UK staat overigens op een sterke tweede plek! Ook omdat het toen nog wat minder bekend was dat het nu is, en daardoor (in ieder geval voor mijn gevoel) oprechter