Love Island (Deel 2)

Afl14

Het schijnt dat Davide en Jacques elkaar al kenden voor Love Island. Davide volgde Gemma ook al voor Love Island, waarschijnlijk via Jacques toen ze nog een relatie hadden.
Ik denk dat dit de keuze wel een beetje verklaart, en daarnaast kiezen ze altijd voor de OG islander als er geen romantische klik is met een ander. :sweat_smile:

Ik hoop ook dat Dami snel inziet dat hij bij Amber weg moet. Als hij en Paige samenkomen zou dat wel mijn favo koppel zijn, maar ik zie het nog niet gebeuren helaas. :yum:

UK S08

Loop een beetje achter, ben bij de aflevering met alle Ekin vs. Davide drama. Hoe Indiyah erbij zat toen Ekin begon te huilen, en daarna die opmerking: “Are you crying because you’re upset or are you crying because you got caught out?” Zo on the nose.

1 like
UK aflevering 15

Ok best een twist dat het publiek blijkbaar de HELE dumping in handen heeft. Het is toch vaak op basis van de kijker dat er mensen worden geselecteerd en ze vervolgens zelf moeten kiezen wie echt gaat
Ik was bij de jongens toch wel verrast, ik had Ikenna en Andrew daar niet verwacht. Wat mij betreft hadden naast Jay daar Jacques en Luca moeten staan maar ja. Ik denk dat Jay uiteindelijk naar huis gaat maar ik hoop eigenlijk Ikenna. Hoe leuk ik hem ook vind, ik gun het Ekin-Su wel dat Jay blijft
Bij de meiden had ik Gemma gehoopt ipv Ekin-Su maar ik verwacht hoe dan ook wel dat Amber daar de minst populaire is. Amber en Ikenna naar huis zou wel de ideale situatie zijn want hallo Dami en Indiyah :heart::heart::heart::heart: winnaars seizoen 8

UK S08E15

Omg, ik hoop echt zooo hard dat Ekin-Sue eruit wordt gekickt, zij zit zo in mijn irritatiezone. Die vrouw is 28 maar kan geen normaal gesprek voeren. Dat gesprek met Amber, je vraagt erom, maar als iemand dan ook daadwerkelijk eerlijk tegen je is ga je zo reageren?! Zij wil alleen maar horen hoe goed en geweldig ze is, en iedereen die dat niet doet is slecht. Echt, weg ermee. Van de mannen hoop ik dat Ikenna blijft, die andere twee zijn zo nietszeggend. Alhoewel ik het voor Tascha ergens ook wel jammer zou vinden als Andrew gaat, ondanks dat ze veel beter kan krijgen, dus dan Jay maar.

aflevering 15

Haha oh nee ik was echt kamp Ekin-Su in deze, ik vind Amber zo sneaky en mean girl achtige vibes afgeven. Vond het vooral heel kinderachtig hoe die andere meiden zich er ook ineens mee gingen bemoeien onder het mom van “we spreken ons nu uit” :nauseated_face:

Ik heb juist helemaal niks met Tasha dus ik hoop nog steeds dat er iemand binnenkomt voor Andrew die wel volledig voor hem gaat want dat gevoel heb ik bij haar gewoon niet, ik vind het niet oprecht overkomen en ik denk dat dat ook de voornaamste reden is dat zij bij de bottom 3 zit

aflevering 16

Ok, best outcome ever voor hopelijk een nieuw koppel :heart: sorry ik val echt in herhaling maar Dami en Indiyah zijn vanaf het begin favorieten van mij dus hoe leuk als die een koppel gaan vormen

ik hoop dat die Jay HEEL snel zn true colors laat zien want ik vind dat zo’n vieze, ik geloof niks van wat ie zegt. Ekin-Su houdt duidelijk van drama en ik denk ook wel dat ze een soort self reflecting to do heeft maar ik begrijp veel van haar (re)acties wel dus ze heeft bij mij een soort gunfactor gecreĂ«erd

Ben nog steeds geĂŻrriteerd over het feit dat Jacques en Luca schijnbaar meer stemmen hebben gekregen dan Ikenna en Andrew want jezus want zijn dat kleuters zeg, ik vind het zo onaantrekkelijk. Raar Brits (stemmend) publiek

Ik hoop zo dat met die nieuwe meid Jay keihard door de mand valt, weg met hem aub

1 like
E21

Wat is Tasha haar probleem nu? Zij heeft toch Andrew laten merken dat ze die nieuwe guy wel zag zitten? Hij blijft maar lief en zij doet helemaal stand-off ish

1 like

UK algemeen: Ik vind het zo jammer dat ze de laatste paar seizoenen die Best Bits doen, alle leukste momenten zitten daarin. Vroeger zat dat gewoon in de gewone afleveringen en hadden ze zaterdag een soort samevatting-aflevering (scheelde ook weer een aflevering per week kijken als je de rest al had gezien). Vind veel eilanders ook echt een stuk leuker in de Best Bits afleveringen dan in de normale, hun persoonlijkheid komt veel meer naar voren

2 likes
aflevering 21

Ok het enige leuke vind ik nog Dami en Indiyah want verder?? Ik werd zo ongemakkelijk van Paige en die hele situatie tussen haar en Jacques en Jay. Ik kreeg echt het gevoel alsof ze “uitgewisseld” werd en alsof ze zelf niks in te brengen had. Ik vond r, met name in het begin, ook wel erg passief. Ik begin me sowieso een beetje te storen aan dat gegiechel de hele tijd, en ook dat ze eerst niks wou zeggen tegen Jacques terwijl ze duidelijk gehuild had. Hallo, jij en je gevoel mogen er ook gewoon zijn??

Maar ik vind Jacques ook echt een irritante kleuter en schijnbaar is ie ook zo onsympathiek als wat want Remi heeft na z’n exit over Jacques in de villa verteld en dat was alles behalve positief. Verbaast me echt niks, ik vrees alleen dat ie icm Paige wel populair is en er dus niet snel uitgestemd zal worden :nauseated_face::nauseated_face:

Verder vind ik Tasha aan de ene kant irritant en tegelijkertijd ook wel een beetje sneu. Alsof ze totaal niet weet hoe om te gaan met dit soort emoties, terwijl er niks mis is met ze doet (mijns inziens), maar de manier waarop en het gebrek aan communicatie maken het wel een beetje shady
Ik denk dat ze gewoon moet ownen dat ze Andrew niet zo leuk vind en ze zouden (beter) moeten praten hierover want ze hebben duidelijk een andere manier van omgaan met dit soort dingen. ik zou namelijk ook helemaal geĂŻrriteerd worden van dat gekloot en geaai in bed terwijl Andrew t goed bedoelt, maar, nee :confounded:

Super savage trouwens van Davide dat ie Danica niet koos na die kus, is aan de ene kant z’n goed recht maar zo zonder uitleg wel lullig. Ik vind haar nogal irritant overkomen maar dit verdient ze niet.

Love Ekin-Su echt voor de drama die zij brengt, zonder haar was het maar saai :heart_eyes:

2 likes

Eens! Ze is alleen met Andrew omdat geen van de andere mannen haar wil.

Casa Amor mag wel komen hoor, wat een saai seizoen tot nu toe

3 likes

Afl 22

Ik vind Gemma nog steeds zoooo irritant, en sneaky. Want het was wel duidelijk dat ze het eens was met wat Dami zei, als er een nieuwe man binnenkomt die 100% haar type is, is ze weg bij Luca. Hij heeft ook een bord voor z’n kop hoor. Net als Andrew

Van Ekin-Su wel lullig dat ze het gelijk doorlult haha en dan weer in de slachtofferrol kruipen van huh hoezo moet iedereen mij hebben. Maar het levert iig leuke tv op, kan er ook wel om lachen

Want verder is 't maar saai. Hoe lang is er al geen challenge geweest? En dan niet zo’n eetchallange maar eentje met roddels van buiten enzo

1 like
ep24

Oke maar nu moeten ekin su en Davide winnen
Ik vind Paige ineens echt irritant
En ja danica wilde gewoon echt niet met die blonde Guy dus doet ze net alsof ze die andere (Jay?) Verkeerd begrepen heeft lol

aflevering 25

Ok het allervreemdste aan de afgelopen paar afleveringen vond ik toch wel de dubbele herkoppeling met dezelfde mensen? Why?
Of nou ja ik weet eigenlijk wel waarom. Ik heb namelijk het idee dat de productie hoopte met de Charlie-Tasha-Andrew en Jay-Paige-Jacques driehoeken drama te creëren maar dat viel een beetje tegen
Verder was dit namelijk echt raar

Ik vind Jacques wel echt steeds vervelender worden, ook die “you are pathetic” naar Paige toe. EXCUSE you? :face_with_raised_eyebrow: Ik vind m zo manipulatief overkomen

Ik vind het wel jammer en ook gek dat Jay Antigoni zo lijkt te negeren want die eerste date van hun leek super leuk?
Verder werd ik zo blij van de date van Ekin-Su en Davide haha :heart_eyes::heart_eyes: te cute, maar Dami en Indiyah zijn nog steeds mijn winnaars. Die gaan ook sowieso Casa Amor overleven en bij de andere koppels twijfel ik daaraan
Of ja bij Paige en Jacques hoop ik vooral dat ze casa amor niet overleven want ook al vind ik Paige inmiddels ook wat irritant, ze verdient wel beter dan Jacques

Verder denk ik nog steeds dat Tasha Andrew leuk vindt omdat hij haar zo leuk vindt. Ik vond het ook zo overdreven hoe lang ze dat hele hartslag gebeuren uit leek te melken. Dat gold ook voor anderen trouwens, zo vermoeiend
Ik zat wel echt zo :star_struck::star_struck::star_struck: te kijken naar de show van Danica, echt wow
Ik zie ook de chemie tussen Gemma en Luca echt niet, afgezien van het zoenen vind ik ze net broer en zus

Verder denk/hoop ik dat Danica en Charlie naar huis gaan. Niet dat het ze niet gegund is en met name Charlie heeft geen kans gehad maar ik denk dat er een grotere kans is dat Jay en Antigoni nog wat worden en zo niet is er altijd Casa amor, go Antigoni :heart::heart: vind r zo cool

1 like

Klinkt als een saaie aflevering :joy: of moet ik wel kijken

1 like
love island uk tm 25

25? Ik vond m wel leuker dan 24, dat was echt vreemd want volgens mij (ik kan t me al niet eens herinneren en heb deze dus vanmorgen gezien) was dat alleen maar gedoe rond die rare herkoppeling?
In 25 zaten nog wel leuke/lieve momenten rond dates enzo

Maar het is inderdaad saai, ik vond het ook raar dat tussen die 2 herkoppelingen niks gebeurde qua challenges? Alleen maar gepraaaatt. Of heb ik echt zitten slapen :face_with_raised_eyebrow:

Gelukkig vanavond casa amor!!! :star_struck::heart: Give me some nieuwe koppels

1 like

Begin afl. 26

Wooow Antigoni had ik niet verwacht! Ik snap ‘t ook totaal niet, heb het idee dag niemand Danica ziet zitten en toch mag ze blijven, ok

Charlie snap ik wel, maar zag liever Jay gaan. En grappig dat Tasha en Andrew ook voor het publiek helemaal onderaan staan. Snap ‘t wel, nep stel. En jammer dat Islanders dan altijd voor “vrienden” kiezen ipv voor mensen die nog geen liefde hebben gevonden.

Oh en Luca is echt obsessed met Gemma maar andersom zie ik dat totaal niet

Zin in Casa Amor wel! Hoop op dramaaa

aflevering 26

Ja ik had ook echt niet verwacht dat Antigoni naar huis werd gestuurd, vond het argument voor Danica ook nogal stom “ja ze doet r best” ja is dat alles?

aflevering 29

Woooh Dami en Luca aan het einde, daar borrelt al een tijdje iets lijkt het want het ging ineens heel snel?

Verder vind ik wel een beetje raar dat al die jongens zo enthousiast zijn dat Andrew met Coco gezoend heeft, want vlak ervoor zeggen ze nog dat zij een spel speelt? Vervolgens gaat hij er helemaal serieus in met haar en zijn ze blij voor m? Daar is wel echt een anti Tasha lobby aan de gang en ik ben ook echt haar fan niet maar dit lijkt wel meteen een complete 180 te zijn voor Andrew en ik vertrouw Coco ook gewoon niet

Echt benieuwd of er koppels gevormd gaan worden aan het einde van casa amor, ik denk dat er veel gebeurt in de villas maar dat er weinig echt herkoppelen. Doet me denken aan de Millie/Lilly/Liam situatie van vorig jaar oooohh dat was heftig

Ik denk wel dat Jay en Chyna een leuk stel kunnen zijn!! En ik snap de hype rond Mollie niet helemaal

29

Haha er doet altijd wel een Mollie mee (en ze zijn altijd blond :upside_down_face:)

Oef dat einde, ik vond Dami wel een beetje een snake hoor. Alsof z’n ware aard naar bovenkwam, kreeg echt slechte vibes van z’n reactie. Zo overtrokken ook, hij is echt niet “onschuldig” hoor. Valt me van hem tegen. Heb verder niks met Luca

En ik vond het best lullig allemaal tegenover Tascha trouwens, ik denk ook dat daar meer speelt en dat wij wat context missen, alsof niemand haar mag.

En ik denk ook dat ze allemaal een beetje gaan zoenen met elkaar maar uiteindelijk toch voor huidige partner kiezen, nog steeds niet echt spannend allemaal

1 like

afl 32 Casa Amor recoupling

Eindelijk iets meer drama haha

Ok ik vind Andrew dus echt een hond en zo hypocriet ook, hij is toch ook voor een ander gegaan? Ben wel benieuwd wat die vrouwen over Tasha hebben geluld in de vila want hoewel ik niks met haar heb, dit verdient zij niet hoor

Dami en Indiyah hadden ook echt een awkward weerzien haha, jammer dat Indiyah zich zo liet kennen. Dami vind ik ook echt een kneus ineens, ook die ‘ik zie eindelijk je true colors’, ehh hoezo???

Ik hoop dat Ekin-Su en Davide er alsnog samen uitkomen! Echt een soort Maura en Chris van s5. En ik heb ook heel erg te doen met Paige, zo jammer dit. Die jacques is echt nog een jochie terwijl zij er mega volwassen en serieus in staat, wat logisch is. Hoop dat er alsnog een leuke man voor haar binnenkomt. Oh en ook leuk dat Danica eindelijk iemand gevonden heeft

Edit: Oja en Luca en Gemma :upside_down_face: :yawning_face: :upside_down_face: Gemma lijkt ook zo niet blij met hem, vind haar vibe echt raar. En hij ging haar gelijk zo obsessief ondervragen of ze met iemand had gepraat in bed

2 likes
e33

Ik vind Andrew en tasha toch wel cute of zo?? Edit: oke nee neem het terug was nog niet klaar met de aflevering
Idd ik hoop dat ekin en Davide winnen, hoe hij naar haar kijkt :smiling_face_with_three_hearts:
Jacques is echt een douchebag bah
Ik vind de vibe tussen Gemma en Luca ook raar maar Gemma op zichzelf vind ik wel echt leuk