aflevering 12 UK
Hehe eindelijk een beetje drama
Ik had bijna medelijden met Davida. Ik vind Ekin-Su zich echt vreselijk kinderachtig gedraagd. Ook helemaal in de slachtofferrol kruipen. Prima dat je iemand anders wil leren kennen maar zeg dat dan gewoon eerlijk ipv zo sneaky. Als dit andersom zou gebeuren dan zou het huis echt te klein zijn gok ik
Sowieso vind ik dat ze meer moeten communiceren met elkaar. Bijv Gemma ergert zich aan Luca, maar zegt dat niet tegen hem, zo vermoeiend wel. Snap overigens wel dat ze hem te claimerig vindt
Oh en Tasha en Andrew vind ik ook irritant, ik geloof niet dat zij oprecht is hoor.
aflevering 12
Haha ja Ekin-Su zorgt wel voor de drama maar hypocriet is het wel en ook dat ze maar blijft zeggen dat ze niet gelogen had girl, own het gewoon. Wat dat betreft past ze goed bij Jay want die komt tot nu toe ook maar sneaky over vind ik
Zo gelachen om het hoofd van Indiyah tijdens deze hele situatie, die zat continu zo
Ik denk niet dat Dami en Amber nog lang stand houden. Volgens mij vindt zij hem helemaal niet zo leuk en een paar afleveringen geleden leek het alsof ze iets zocht om over te zeuren. Vind haar sowieso een beetje⊠weet het woord even niet maar zij was ook degene die het in de groep gooide dat Ekin-Su en Jay gezoend hadden
Ik vind Jacques steeds irritanter worden! Ook hoe âtroostendâ ie deed naar Davide, komt zo fake over ofzo. Die laatste reageerde wel wat heftig maar geef m verder wel gelijk, Ekin-Su heeft dit echt verkeerd aangepakt
Dat nieuwe meisje kwam trouwens net zo heftig binnen als zij zelf deed en nu Danica t deed, zat Ekin-Su hele tijd zo haha dat wordt vast drama ik hoop dat Danica voor Jay gaat maar denk het niet
Ik vind het jammer dat het erop lijkt dat Jay en Remi niet mogen kiezen bij de herkoppeling ook al zijn ze er pas net. Ik zou het jammer vinden als Remi naar huis gaat
12
Oh ja die Amber doet me heel erg aan Anna denken van seizoen 5! Uiterlijk maar ook innerlijk
Heb 't idee dat ze nu op safe speelt, maar zodra er iemand binnenkomt die 100% haar type is, ze overstag gaat. Ik denk bij Casa Amor. Ik vind Dani ook te leuk voor haar.
Ik doe het even zo voor als je de meest recente aflevering nog niet hebt gezien
reactie op je post over aflevering 12
Ik snap helemaal wat je bedoelt met de vergelijking tussen Anna en Amber. Ik krijg een beetje dezelfde mean girl vibes, alsof ze constant ook niet helemaal eerlijk is. Ik heb het idee dat Dami ook wel slim genoeg is om dat in te zien dus hopelijk doet ie dat binnenkort
aflevering 14
Ok ik kreeg echt een rare vibe bij deze aflevering en ze hebben 1 ding gemeen: pro-duc-tie
Hoezo kiest Gemma Davide bij de herkoppeling?? Ik vond dat zo vreemd. En HOE raar dat Indiyah voor ikenna kiest maar de dag erna allerlei twijfels uitspreekt over hun situatie? Ga dan lekker meteen voor Remi ik bedoel hallo hij sprak ook zo duidelijk zijn interesse uit
Daarnaast vond ik de matching outfits van Danica en Luca te verdacht en al helemaal in relatie tot de setting van die date, dat gelooft toch niemand meer?
Voordat ik de aflevering had gezien zei ik nog tegen een vriendin die dit ook kijkt dat ik hoopte dat het publiek binnenkort zou mogen stemmen dus daar ben ik HEEL blij mee dat dit nu gebeurt. Ik hoop bijna dat het sommigen een reality check geeft oid? Tuurlijk is dat niet het doel van het programma en ik vind de heksenjachten die soms op social media gaande zijn echt te ver gaan, maar ik hoop echt dat Luca onderaan belandt. Ik vond hem zo arrogant en kinderachtig naar Danica toe toen zij hem koos, doe even chill zeg?
Ook denk ik dat Gemma en Amber onderaan belanden en met name die laatste loopt denk ik risico naar huis te gaan gezien haar situatie met Dami
Ik vond het van Indiyah echt stom dat ze niet voor Remi ging maar als zij dan binnenkort herkoppelt met Dami is mijn favoriete koppel geboren
Ik kom hier even binnenvallen, welke van de love island seizoenen is het leukste om te kijken?
UK series 3 is nog steeds mijn fave!
Mijn favoriet is UK seizoen 5, ondanks dat mân all time favorite koppels in andere seizoenen zitten
Ik vond dit seizoen precies de goeie balans hebben van drama en liefde en vond bij andere seizoenen een paar islanders te veel aanwezig
Seizoen 2 UK staat overigens op een sterke tweede plek! Ook omdat het toen nog wat minder bekend was dat het nu is, en daardoor (in ieder geval voor mijn gevoel) oprechter
Afl14
Het schijnt dat Davide en Jacques elkaar al kenden voor Love Island. Davide volgde Gemma ook al voor Love Island, waarschijnlijk via Jacques toen ze nog een relatie hadden.
Ik denk dat dit de keuze wel een beetje verklaart, en daarnaast kiezen ze altijd voor de OG islander als er geen romantische klik is met een ander.
Ik hoop ook dat Dami snel inziet dat hij bij Amber weg moet. Als hij en Paige samenkomen zou dat wel mijn favo koppel zijn, maar ik zie het nog niet gebeuren helaas.
UK S08
Loop een beetje achter, ben bij de aflevering met alle Ekin vs. Davide drama. Hoe Indiyah erbij zat toen Ekin begon te huilen, en daarna die opmerking: âAre you crying because youâre upset or are you crying because you got caught out?â Zo on the nose.
UK aflevering 15
Ok best een twist dat het publiek blijkbaar de HELE dumping in handen heeft. Het is toch vaak op basis van de kijker dat er mensen worden geselecteerd en ze vervolgens zelf moeten kiezen wie echt gaat
Ik was bij de jongens toch wel verrast, ik had Ikenna en Andrew daar niet verwacht. Wat mij betreft hadden naast Jay daar Jacques en Luca moeten staan maar ja. Ik denk dat Jay uiteindelijk naar huis gaat maar ik hoop eigenlijk Ikenna. Hoe leuk ik hem ook vind, ik gun het Ekin-Su wel dat Jay blijft
Bij de meiden had ik Gemma gehoopt ipv Ekin-Su maar ik verwacht hoe dan ook wel dat Amber daar de minst populaire is. Amber en Ikenna naar huis zou wel de ideale situatie zijn want hallo Dami en Indiyah winnaars seizoen 8
UK S08E15
Omg, ik hoop echt zooo hard dat Ekin-Sue eruit wordt gekickt, zij zit zo in mijn irritatiezone. Die vrouw is 28 maar kan geen normaal gesprek voeren. Dat gesprek met Amber, je vraagt erom, maar als iemand dan ook daadwerkelijk eerlijk tegen je is ga je zo reageren?! Zij wil alleen maar horen hoe goed en geweldig ze is, en iedereen die dat niet doet is slecht. Echt, weg ermee. Van de mannen hoop ik dat Ikenna blijft, die andere twee zijn zo nietszeggend. Alhoewel ik het voor Tascha ergens ook wel jammer zou vinden als Andrew gaat, ondanks dat ze veel beter kan krijgen, dus dan Jay maar.
aflevering 15
Haha oh nee ik was echt kamp Ekin-Su in deze, ik vind Amber zo sneaky en mean girl achtige vibes afgeven. Vond het vooral heel kinderachtig hoe die andere meiden zich er ook ineens mee gingen bemoeien onder het mom van âwe spreken ons nu uitâ
Ik heb juist helemaal niks met Tasha dus ik hoop nog steeds dat er iemand binnenkomt voor Andrew die wel volledig voor hem gaat want dat gevoel heb ik bij haar gewoon niet, ik vind het niet oprecht overkomen en ik denk dat dat ook de voornaamste reden is dat zij bij de bottom 3 zit
aflevering 16
Ok, best outcome ever voor hopelijk een nieuw koppel sorry ik val echt in herhaling maar Dami en Indiyah zijn vanaf het begin favorieten van mij dus hoe leuk als die een koppel gaan vormen
ik hoop dat die Jay HEEL snel zn true colors laat zien want ik vind dat zoân vieze, ik geloof niks van wat ie zegt. Ekin-Su houdt duidelijk van drama en ik denk ook wel dat ze een soort self reflecting to do heeft maar ik begrijp veel van haar (re)acties wel dus ze heeft bij mij een soort gunfactor gecreĂ«erd
Ben nog steeds geĂŻrriteerd over het feit dat Jacques en Luca schijnbaar meer stemmen hebben gekregen dan Ikenna en Andrew want jezus want zijn dat kleuters zeg, ik vind het zo onaantrekkelijk. Raar Brits (stemmend) publiek
Ik hoop zo dat met die nieuwe meid Jay keihard door de mand valt, weg met hem aub
E21
Wat is Tasha haar probleem nu? Zij heeft toch Andrew laten merken dat ze die nieuwe guy wel zag zitten? Hij blijft maar lief en zij doet helemaal stand-off ish
UK algemeen: Ik vind het zo jammer dat ze de laatste paar seizoenen die Best Bits doen, alle leukste momenten zitten daarin. Vroeger zat dat gewoon in de gewone afleveringen en hadden ze zaterdag een soort samevatting-aflevering (scheelde ook weer een aflevering per week kijken als je de rest al had gezien). Vind veel eilanders ook echt een stuk leuker in de Best Bits afleveringen dan in de normale, hun persoonlijkheid komt veel meer naar voren
aflevering 21
Ok het enige leuke vind ik nog Dami en Indiyah want verder?? Ik werd zo ongemakkelijk van Paige en die hele situatie tussen haar en Jacques en Jay. Ik kreeg echt het gevoel alsof ze âuitgewisseldâ werd en alsof ze zelf niks in te brengen had. Ik vond r, met name in het begin, ook wel erg passief. Ik begin me sowieso een beetje te storen aan dat gegiechel de hele tijd, en ook dat ze eerst niks wou zeggen tegen Jacques terwijl ze duidelijk gehuild had. Hallo, jij en je gevoel mogen er ook gewoon zijn??
Maar ik vind Jacques ook echt een irritante kleuter en schijnbaar is ie ook zo onsympathiek als wat want Remi heeft na zân exit over Jacques in de villa verteld en dat was alles behalve positief. Verbaast me echt niks, ik vrees alleen dat ie icm Paige wel populair is en er dus niet snel uitgestemd zal worden
Verder vind ik Tasha aan de ene kant irritant en tegelijkertijd ook wel een beetje sneu. Alsof ze totaal niet weet hoe om te gaan met dit soort emoties, terwijl er niks mis is met ze doet (mijns inziens), maar de manier waarop en het gebrek aan communicatie maken het wel een beetje shady
Ik denk dat ze gewoon moet ownen dat ze Andrew niet zo leuk vind en ze zouden (beter) moeten praten hierover want ze hebben duidelijk een andere manier van omgaan met dit soort dingen. ik zou namelijk ook helemaal geĂŻrriteerd worden van dat gekloot en geaai in bed terwijl Andrew t goed bedoelt, maar, nee
Super savage trouwens van Davide dat ie Danica niet koos na die kus, is aan de ene kant zân goed recht maar zo zonder uitleg wel lullig. Ik vind haar nogal irritant overkomen maar dit verdient ze niet.
Love Ekin-Su echt voor de drama die zij brengt, zonder haar was het maar saai
Eens! Ze is alleen met Andrew omdat geen van de andere mannen haar wil.
Casa Amor mag wel komen hoor, wat een saai seizoen tot nu toe
Afl 22
Ik vind Gemma nog steeds zoooo irritant, en sneaky. Want het was wel duidelijk dat ze het eens was met wat Dami zei, als er een nieuwe man binnenkomt die 100% haar type is, is ze weg bij Luca. Hij heeft ook een bord voor zân kop hoor. Net als Andrew
Van Ekin-Su wel lullig dat ze het gelijk doorlult haha en dan weer in de slachtofferrol kruipen van huh hoezo moet iedereen mij hebben. Maar het levert iig leuke tv op, kan er ook wel om lachen
Want verder is 't maar saai. Hoe lang is er al geen challenge geweest? En dan niet zoân eetchallange maar eentje met roddels van buiten enzo
ep24
Oke maar nu moeten ekin su en Davide winnen
Ik vind Paige ineens echt irritant
En ja danica wilde gewoon echt niet met die blonde Guy dus doet ze net alsof ze die andere (Jay?) Verkeerd begrepen heeft lol