aflevering 21
Ok het enige leuke vind ik nog Dami en Indiyah want verder?? Ik werd zo ongemakkelijk van Paige en die hele situatie tussen haar en Jacques en Jay. Ik kreeg echt het gevoel alsof ze âuitgewisseldâ werd en alsof ze zelf niks in te brengen had. Ik vond r, met name in het begin, ook wel erg passief. Ik begin me sowieso een beetje te storen aan dat gegiechel de hele tijd, en ook dat ze eerst niks wou zeggen tegen Jacques terwijl ze duidelijk gehuild had. Hallo, jij en je gevoel mogen er ook gewoon zijn??
Maar ik vind Jacques ook echt een irritante kleuter en schijnbaar is ie ook zo onsympathiek als wat want Remi heeft na zân exit over Jacques in de villa verteld en dat was alles behalve positief. Verbaast me echt niks, ik vrees alleen dat ie icm Paige wel populair is en er dus niet snel uitgestemd zal worden 

Verder vind ik Tasha aan de ene kant irritant en tegelijkertijd ook wel een beetje sneu. Alsof ze totaal niet weet hoe om te gaan met dit soort emoties, terwijl er niks mis is met ze doet (mijns inziens), maar de manier waarop en het gebrek aan communicatie maken het wel een beetje shady
Ik denk dat ze gewoon moet ownen dat ze Andrew niet zo leuk vind en ze zouden (beter) moeten praten hierover want ze hebben duidelijk een andere manier van omgaan met dit soort dingen. ik zou namelijk ook helemaal geĂŻrriteerd worden van dat gekloot en geaai in bed terwijl Andrew t goed bedoelt, maar, nee 
Super savage trouwens van Davide dat ie Danica niet koos na die kus, is aan de ene kant zân goed recht maar zo zonder uitleg wel lullig. Ik vind haar nogal irritant overkomen maar dit verdient ze niet.
Love Ekin-Su echt voor de drama die zij brengt, zonder haar was het maar saai