Love Island (Deel 2)

UK33

Neejoh, na afl 33 vind ik Andrew nog een grotere kneus, what the fuck hoor. En dan nog steeds in de slachtofferrol kruipen. Hij kan zich niet meer herinneren dat hij haar tieten heeft gelikt en heeft gezoend in het zwembad hahaha :o_o: hoop dat er alsnog een leuke man voor Tasha komt en dat Andrew en Coco morgen naar huis gaan (kan toch bijna niet anders).

Vind het sowieso irritant dat al die mannen (Andrew, Dami, Jacques) allemaal dingen doen in Casa Amor, en dan ineens spijt hebben als ze terug zijn in de villa en horen dat hun koppelpartner gewoon rustig aan heeft gedaan. Dan komen ze weer met hangende pootjes terug. Hoop dat Indiyah en Paige allebei vriendelijk bedanken.

2 likes

Is dit seizoen het waard om nog te bingen?

1 like
aflevering 33

Ugh ja Andrew moet echt naar huis, is ook gewoon beter voor hemzelf want volgens mij doet hem dit echt geen goed, voor zn eigen geestelijke gezondheid zeg maar
Het feit dat ie een complete 180 deed toen die meiden vertelden over Tasha was natuurlijk al een slecht begin want hij had het nooit daarvan af moeten laten hangen maar er zat al zo veel twijfel bij hem. Die ik voor het grootste deel wel begrijp gezien Tasha 2 keer een nieuwe jongen wou leren kennen, maar ze hebben er nooit fatsoenlijk over gepraat met elkaar en ik denk dat ze dat ook niet kunnen omdat ze gewoon niet bij elkaar passen.

Ik stond echt te kijken van de woorden tussen Indiyah en Dami bij die herkoppeling? Waar kwam dat vandaan? Het herkoppelen an sich verraste me niet eens zo erg, maar het klonk alsof er al van alles speelde voor Casa Amor

En jammer van Jay en Chyna! Leek me echt een leuk stel. Verder denk ik ook dat de overige koppels geen stand houden. Ik denk dat Dami en Indiyah weer bij elkaar komen, dat Jacques wordt er EINDELIJK uitgestemd (wat een walgelijke manipulatieve kleuter is dat) en ik denk dat Paige er lang in wordt gehouden door het publiek want deze situatie heeft haar wel de gunfactor opgeleverd natuurlijk

Wel echt een chaos in de villa na deze herkoppeling, ik had het niet verwacht! Hopelijk gaan er vanavond 4 mensen naar huis, echt te druk.
Ik stoor me trouwens ook aan Luca, hoe hij altijd bij drama aanwezig lijkt te willen zijn/het aanmoedigt ofzo, hij moet altijd lachen als er iets is. Ik krijg daar een naar gevoel van maar dat kan ook komen door het claimerige gedrag naar Gemma

En ja het enige echt positieve zijn toch Davide en Ekin-Su :heart_eyes: ik kan zo genieten van de blikken die zij uitdelen naar elkaar

3 likes
Samenvatting

Hahaha jaaaaa dit kwam daarna pas vandaar m’n edit :sob:

2 likes

Aflevering 33

IK hou zo van Davide en Ekin - Su maar ik denk dat ze tot movie night samen blijven en daarna is het echt klaar.
Ik hoop dat als Paige zichzelf terug ziet dar ze hier iets van leert want hoe Jaques haar behandelt, is niet okƩ. Die twee komen helaas weer bij elkaar want hij heeft haar onder de duim.
Ik vind wel dat Paige extreem veel screen time krijgt in tegenstelling tot bijvoorbeeld Indiyah en Jay want ik snap nog steeds niet wat er mis met hun relaties.
Gemma vind ik ook heel leuk maar ik geloof gewoon echt niet dat ze Luca zo leuk vind. Het is echt een kwal en hij denkt echt dat hij al heeft gewonnen.

Nieuwe islander

Adam (season 4) is terug! Ik denk dat hij voor Paige gaat.

Gaat iemand vanavond Love Island NL kijken?

afl 33

OMG hahahaha Adam Collard is terug. OG Toxic boy. Denk dat hij sowieso voor Paige gaat. Of Ekin-Su. Ben zo klaar met Paige, echt een sneaky bitch.

1 like

Haha huh hoezo sneaky bitch?

3 likes
aflevering 35

Ugh ben helemaal een beetje van m’n apropos door die dumping omdat ik het irritant vind welke koppels er gered zijn. Ik had NOOIT verwacht dat Andrew en Coco voor Jay en Chyna en Summer en Dami zouden eindigen. Stom Brits stemmend publiek :fu:t2:ze hadden er ook echt wel 4 mogen laten gaan mijn hemel zo veel koppels

Ik zou oprecht bijna stoppen met kijken omdat ik het zo naar vind om te zien hoe Jacques Paige helemaal in zn macht heeft, 100% dat zij teruggaat naar hem. Love island zit, naar eigen zeggen, steeds meer op de mental health van de deelnemers maar ik vraag me af of er momenten zijn dat ze ook echt zouden ingrijpen en op welke manier dan. Volgens mij is er wel altijd een psycholoog aanwezig waarmee ze kunnen praten

En wat een lage zet om een ex islander toe te laten, nog zo’n kleuter met toxic gedrag, hadden we er nog niet genoeg van in de villa!!
:fu:t2: Valt me echt tegen en ik hoop dat ie zsm weer vertrekt en zo min mogelijk schade aanricht

4 likes

Ik vind Paige ook nep

4 likes

Ja! En tot nu toe vind ik alle deelnemers heel erg nep.

3 likes

Nou dit inderdaad, voel echt helemaal niks bij deze mensen :sweat_smile:

1 like

UK afl 36

Ah kut dat Dami mag blijven (dacht ik al). Ben echt zooo op hem afgeknapt, nare vent. Jammer dat hij en Indiyah nu weer helemaal ā€œgelukkigā€ zijn

UK aflevering 37 (wat er vanavond dus gaat gebeuren)

Oooohh ik lees nu dat Jacques de villa heeft verlaten? Dat dat in de aflevering van vanavond zit en het is een statement van Love Island zelf dus het zal wel kloppen?
Ik vond z’n halve excuus naar Paige ook al zo slap, zo passief en drukkend op haar ofzo. Wel heel typisch natuurlijk want als er dan iets gebeurt/niet goed gaat zou ie haar de schuld kunnen want ja jij wou het zo…

Uiteindelijk beter voor beide partijen als ie vertrekt dus ik hoop dat het klopt

aflevering 36

Het valt mij ook wel wat tegen hoe makkelijk de koppels weer gevormd worden. Tasha en Andrew wtf kan IEMAND die 2 redden van elkaar en zichzelf? Tasha weer helemaal happy met Adam in de villa ook. Does that girl not learn?

Ik hoop niet dat Ekin-Su zich te veel aantrekt van het hele ā€œfriendship vibesā€ wat Adam dr aan probeert te praten. Ik zie het in ieder geval niet en wie is hij überhaupt :dizzy_face::dizzy_face: laat die mensen met rust vieze gluiperd en Ekin-Su is sowieso echt mn favoriet geworden :heart: love haar peptalks naar de andere meiden

Ik vind het wel opvallend dat ze continu praten over ā€œpositive vibes!!!ā€ terwijl er mijns inziens zelden een groep is geweest die zo veel gedoe heeft onderling. En dan bedoel ik dus niet drama voortkomend uit een herkoppeling oid maar vooral hoe ze tegen en over elkaar praten, ik vind dat regelmatig best vuil/fel

2 likes

Aflevering 36

ja dit was echt voorspelbaar inderdaad maar vond het wel een hele onterechte bottom 2 qua koppels, Jay :broken_heart: ben hem echt leuk gaan vinden. Ik ben ook echt teleurgesteld in ongeveer iedereen sinds casa amor

1 like

Hoe irritant praat Sunita

4 likes

Wat doet iedereen overdreven zeg over dat die ene van 20 nog geen seks heeft gehad. Die gast waarmee ze gematcht is is ook echt een ei.

6 likes

Ja ze kreunt het laatste woord van haar zin er steeds uit. Vreselijk.

1 like

Die Merijn komt me zo bekend voor, heeft hij niet ooit eerder aan iets op tv meegedaan?
Vind die mensen vaak zo jong trouwens, denk omdat ze zo zelfverzekerd zijn voor begin twintigers. Voel me vaak oud als ik dat programma kijk :sweat_smile:

1 like

Ja dat dacht ik ook maar misschien lijkt hij gewoon op al die typische jongens die aan temptation island/ex on the beach etc meedoen

Ja het zijn ook allemaal van die jochies met kinderachtige humor. Nu weer die nieuwe jongen Jules, sorry maar als hij binnenkomt dan baal je toch ook als vrouw?

Vind tot nu toe alleen Tene leuk, maar zoals het nu gaat zal zij er wel snel uitvliegen.

6 likes