aflevering 33
Ugh ja Andrew moet echt naar huis, is ook gewoon beter voor hemzelf want volgens mij doet hem dit echt geen goed, voor zn eigen geestelijke gezondheid zeg maar
Het feit dat ie een complete 180 deed toen die meiden vertelden over Tasha was natuurlijk al een slecht begin want hij had het nooit daarvan af moeten laten hangen maar er zat al zo veel twijfel bij hem. Die ik voor het grootste deel wel begrijp gezien Tasha 2 keer een nieuwe jongen wou leren kennen, maar ze hebben er nooit fatsoenlijk over gepraat met elkaar en ik denk dat ze dat ook niet kunnen omdat ze gewoon niet bij elkaar passen.
Ik stond echt te kijken van de woorden tussen Indiyah en Dami bij die herkoppeling? Waar kwam dat vandaan? Het herkoppelen an sich verraste me niet eens zo erg, maar het klonk alsof er al van alles speelde voor Casa Amor
En jammer van Jay en Chyna! Leek me echt een leuk stel. Verder denk ik ook dat de overige koppels geen stand houden. Ik denk dat Dami en Indiyah weer bij elkaar komen, dat Jacques wordt er EINDELIJK uitgestemd (wat een walgelijke manipulatieve kleuter is dat) en ik denk dat Paige er lang in wordt gehouden door het publiek want deze situatie heeft haar wel de gunfactor opgeleverd natuurlijk
Wel echt een chaos in de villa na deze herkoppeling, ik had het niet verwacht! Hopelijk gaan er vanavond 4 mensen naar huis, echt te druk.
Ik stoor me trouwens ook aan Luca, hoe hij altijd bij drama aanwezig lijkt te willen zijn/het aanmoedigt ofzo, hij moet altijd lachen als er iets is. Ik krijg daar een naar gevoel van maar dat kan ook komen door het claimerige gedrag naar Gemma
En ja het enige echt positieve zijn toch Davide en Ekin-Su
ik kan zo genieten van de blikken die zij uitdelen naar elkaar