aflevering 25
Ok het allervreemdste aan de afgelopen paar afleveringen vond ik toch wel de dubbele herkoppeling met dezelfde mensen? Why?
Of nou ja ik weet eigenlijk wel waarom. Ik heb namelijk het idee dat de productie hoopte met de Charlie-Tasha-Andrew en Jay-Paige-Jacques driehoeken drama te creëren maar dat viel een beetje tegen
Verder was dit namelijk echt raar
Ik vind Jacques wel echt steeds vervelender worden, ook die “you are pathetic” naar Paige toe. EXCUSE you? Ik vind m zo manipulatief overkomen
Ik vind het wel jammer en ook gek dat Jay Antigoni zo lijkt te negeren want die eerste date van hun leek super leuk?
Verder werd ik zo blij van de date van Ekin-Su en Davide haha te cute, maar Dami en Indiyah zijn nog steeds mijn winnaars. Die gaan ook sowieso Casa Amor overleven en bij de andere koppels twijfel ik daaraan
Of ja bij Paige en Jacques hoop ik vooral dat ze casa amor niet overleven want ook al vind ik Paige inmiddels ook wat irritant, ze verdient wel beter dan Jacques
Verder denk ik nog steeds dat Tasha Andrew leuk vindt omdat hij haar zo leuk vindt. Ik vond het ook zo overdreven hoe lang ze dat hele hartslag gebeuren uit leek te melken. Dat gold ook voor anderen trouwens, zo vermoeiend
Ik zat wel echt zo te kijken naar de show van Danica, echt wow
Ik zie ook de chemie tussen Gemma en Luca echt niet, afgezien van het zoenen vind ik ze net broer en zus
Verder denk/hoop ik dat Danica en Charlie naar huis gaan. Niet dat het ze niet gegund is en met name Charlie heeft geen kans gehad maar ik denk dat er een grotere kans is dat Jay en Antigoni nog wat worden en zo niet is er altijd Casa amor, go Antigoni vind r zo cool