Love Island (Deel 2)

aflevering 25

Ok het allervreemdste aan de afgelopen paar afleveringen vond ik toch wel de dubbele herkoppeling met dezelfde mensen? Why?
Of nou ja ik weet eigenlijk wel waarom. Ik heb namelijk het idee dat de productie hoopte met de Charlie-Tasha-Andrew en Jay-Paige-Jacques driehoeken drama te creëren maar dat viel een beetje tegen
Verder was dit namelijk echt raar

Ik vind Jacques wel echt steeds vervelender worden, ook die “you are pathetic” naar Paige toe. EXCUSE you? :face_with_raised_eyebrow: Ik vind m zo manipulatief overkomen

Ik vind het wel jammer en ook gek dat Jay Antigoni zo lijkt te negeren want die eerste date van hun leek super leuk?
Verder werd ik zo blij van de date van Ekin-Su en Davide haha :heart_eyes::heart_eyes: te cute, maar Dami en Indiyah zijn nog steeds mijn winnaars. Die gaan ook sowieso Casa Amor overleven en bij de andere koppels twijfel ik daaraan
Of ja bij Paige en Jacques hoop ik vooral dat ze casa amor niet overleven want ook al vind ik Paige inmiddels ook wat irritant, ze verdient wel beter dan Jacques

Verder denk ik nog steeds dat Tasha Andrew leuk vindt omdat hij haar zo leuk vindt. Ik vond het ook zo overdreven hoe lang ze dat hele hartslag gebeuren uit leek te melken. Dat gold ook voor anderen trouwens, zo vermoeiend
Ik zat wel echt zo :star_struck::star_struck::star_struck: te kijken naar de show van Danica, echt wow
Ik zie ook de chemie tussen Gemma en Luca echt niet, afgezien van het zoenen vind ik ze net broer en zus

Verder denk/hoop ik dat Danica en Charlie naar huis gaan. Niet dat het ze niet gegund is en met name Charlie heeft geen kans gehad maar ik denk dat er een grotere kans is dat Jay en Antigoni nog wat worden en zo niet is er altijd Casa amor, go Antigoni :heart::heart: vind r zo cool

1 like

Klinkt als een saaie aflevering :joy: of moet ik wel kijken

1 like
love island uk tm 25

25? Ik vond m wel leuker dan 24, dat was echt vreemd want volgens mij (ik kan t me al niet eens herinneren en heb deze dus vanmorgen gezien) was dat alleen maar gedoe rond die rare herkoppeling?
In 25 zaten nog wel leuke/lieve momenten rond dates enzo

Maar het is inderdaad saai, ik vond het ook raar dat tussen die 2 herkoppelingen niks gebeurde qua challenges? Alleen maar gepraaaatt. Of heb ik echt zitten slapen :face_with_raised_eyebrow:

Gelukkig vanavond casa amor!!! :star_struck::heart: Give me some nieuwe koppels

1 like

Begin afl. 26

Wooow Antigoni had ik niet verwacht! Ik snap ‘t ook totaal niet, heb het idee dag niemand Danica ziet zitten en toch mag ze blijven, ok

Charlie snap ik wel, maar zag liever Jay gaan. En grappig dat Tasha en Andrew ook voor het publiek helemaal onderaan staan. Snap ‘t wel, nep stel. En jammer dat Islanders dan altijd voor “vrienden” kiezen ipv voor mensen die nog geen liefde hebben gevonden.

Oh en Luca is echt obsessed met Gemma maar andersom zie ik dat totaal niet

Zin in Casa Amor wel! Hoop op dramaaa

aflevering 26

Ja ik had ook echt niet verwacht dat Antigoni naar huis werd gestuurd, vond het argument voor Danica ook nogal stom “ja ze doet r best” ja is dat alles?

aflevering 29

Woooh Dami en Luca aan het einde, daar borrelt al een tijdje iets lijkt het want het ging ineens heel snel?

Verder vind ik wel een beetje raar dat al die jongens zo enthousiast zijn dat Andrew met Coco gezoend heeft, want vlak ervoor zeggen ze nog dat zij een spel speelt? Vervolgens gaat hij er helemaal serieus in met haar en zijn ze blij voor m? Daar is wel echt een anti Tasha lobby aan de gang en ik ben ook echt haar fan niet maar dit lijkt wel meteen een complete 180 te zijn voor Andrew en ik vertrouw Coco ook gewoon niet

Echt benieuwd of er koppels gevormd gaan worden aan het einde van casa amor, ik denk dat er veel gebeurt in de villas maar dat er weinig echt herkoppelen. Doet me denken aan de Millie/Lilly/Liam situatie van vorig jaar oooohh dat was heftig

Ik denk wel dat Jay en Chyna een leuk stel kunnen zijn!! En ik snap de hype rond Mollie niet helemaal

29

Haha er doet altijd wel een Mollie mee (en ze zijn altijd blond :upside_down_face:)

Oef dat einde, ik vond Dami wel een beetje een snake hoor. Alsof z’n ware aard naar bovenkwam, kreeg echt slechte vibes van z’n reactie. Zo overtrokken ook, hij is echt niet “onschuldig” hoor. Valt me van hem tegen. Heb verder niks met Luca

En ik vond het best lullig allemaal tegenover Tascha trouwens, ik denk ook dat daar meer speelt en dat wij wat context missen, alsof niemand haar mag.

En ik denk ook dat ze allemaal een beetje gaan zoenen met elkaar maar uiteindelijk toch voor huidige partner kiezen, nog steeds niet echt spannend allemaal

1 like

afl 32 Casa Amor recoupling

Eindelijk iets meer drama haha

Ok ik vind Andrew dus echt een hond en zo hypocriet ook, hij is toch ook voor een ander gegaan? Ben wel benieuwd wat die vrouwen over Tasha hebben geluld in de vila want hoewel ik niks met haar heb, dit verdient zij niet hoor

Dami en Indiyah hadden ook echt een awkward weerzien haha, jammer dat Indiyah zich zo liet kennen. Dami vind ik ook echt een kneus ineens, ook die ‘ik zie eindelijk je true colors’, ehh hoezo???

Ik hoop dat Ekin-Su en Davide er alsnog samen uitkomen! Echt een soort Maura en Chris van s5. En ik heb ook heel erg te doen met Paige, zo jammer dit. Die jacques is echt nog een jochie terwijl zij er mega volwassen en serieus in staat, wat logisch is. Hoop dat er alsnog een leuke man voor haar binnenkomt. Oh en ook leuk dat Danica eindelijk iemand gevonden heeft

Edit: Oja en Luca en Gemma :upside_down_face: :yawning_face: :upside_down_face: Gemma lijkt ook zo niet blij met hem, vind haar vibe echt raar. En hij ging haar gelijk zo obsessief ondervragen of ze met iemand had gepraat in bed

2 likes
e33

Ik vind Andrew en tasha toch wel cute of zo?? Edit: oke nee neem het terug was nog niet klaar met de aflevering
Idd ik hoop dat ekin en Davide winnen, hoe hij naar haar kijkt :smiling_face_with_three_hearts:
Jacques is echt een douchebag bah
Ik vind de vibe tussen Gemma en Luca ook raar maar Gemma op zichzelf vind ik wel echt leuk

UK33

Neejoh, na afl 33 vind ik Andrew nog een grotere kneus, what the fuck hoor. En dan nog steeds in de slachtofferrol kruipen. Hij kan zich niet meer herinneren dat hij haar tieten heeft gelikt en heeft gezoend in het zwembad hahaha :o_o: hoop dat er alsnog een leuke man voor Tasha komt en dat Andrew en Coco morgen naar huis gaan (kan toch bijna niet anders).

Vind het sowieso irritant dat al die mannen (Andrew, Dami, Jacques) allemaal dingen doen in Casa Amor, en dan ineens spijt hebben als ze terug zijn in de villa en horen dat hun koppelpartner gewoon rustig aan heeft gedaan. Dan komen ze weer met hangende pootjes terug. Hoop dat Indiyah en Paige allebei vriendelijk bedanken.

2 likes

Is dit seizoen het waard om nog te bingen?

1 like
aflevering 33

Ugh ja Andrew moet echt naar huis, is ook gewoon beter voor hemzelf want volgens mij doet hem dit echt geen goed, voor zn eigen geestelijke gezondheid zeg maar
Het feit dat ie een complete 180 deed toen die meiden vertelden over Tasha was natuurlijk al een slecht begin want hij had het nooit daarvan af moeten laten hangen maar er zat al zo veel twijfel bij hem. Die ik voor het grootste deel wel begrijp gezien Tasha 2 keer een nieuwe jongen wou leren kennen, maar ze hebben er nooit fatsoenlijk over gepraat met elkaar en ik denk dat ze dat ook niet kunnen omdat ze gewoon niet bij elkaar passen.

Ik stond echt te kijken van de woorden tussen Indiyah en Dami bij die herkoppeling? Waar kwam dat vandaan? Het herkoppelen an sich verraste me niet eens zo erg, maar het klonk alsof er al van alles speelde voor Casa Amor

En jammer van Jay en Chyna! Leek me echt een leuk stel. Verder denk ik ook dat de overige koppels geen stand houden. Ik denk dat Dami en Indiyah weer bij elkaar komen, dat Jacques wordt er EINDELIJK uitgestemd (wat een walgelijke manipulatieve kleuter is dat) en ik denk dat Paige er lang in wordt gehouden door het publiek want deze situatie heeft haar wel de gunfactor opgeleverd natuurlijk

Wel echt een chaos in de villa na deze herkoppeling, ik had het niet verwacht! Hopelijk gaan er vanavond 4 mensen naar huis, echt te druk.
Ik stoor me trouwens ook aan Luca, hoe hij altijd bij drama aanwezig lijkt te willen zijn/het aanmoedigt ofzo, hij moet altijd lachen als er iets is. Ik krijg daar een naar gevoel van maar dat kan ook komen door het claimerige gedrag naar Gemma

En ja het enige echt positieve zijn toch Davide en Ekin-Su :heart_eyes: ik kan zo genieten van de blikken die zij uitdelen naar elkaar

3 likes
Samenvatting

Hahaha jaaaaa dit kwam daarna pas vandaar m’n edit :sob:

2 likes

Aflevering 33

IK hou zo van Davide en Ekin - Su maar ik denk dat ze tot movie night samen blijven en daarna is het echt klaar.
Ik hoop dat als Paige zichzelf terug ziet dar ze hier iets van leert want hoe Jaques haar behandelt, is niet oké. Die twee komen helaas weer bij elkaar want hij heeft haar onder de duim.
Ik vind wel dat Paige extreem veel screen time krijgt in tegenstelling tot bijvoorbeeld Indiyah en Jay want ik snap nog steeds niet wat er mis met hun relaties.
Gemma vind ik ook heel leuk maar ik geloof gewoon echt niet dat ze Luca zo leuk vind. Het is echt een kwal en hij denkt echt dat hij al heeft gewonnen.

Nieuwe islander

Adam (season 4) is terug! Ik denk dat hij voor Paige gaat.

Gaat iemand vanavond Love Island NL kijken?

afl 33

OMG hahahaha Adam Collard is terug. OG Toxic boy. Denk dat hij sowieso voor Paige gaat. Of Ekin-Su. Ben zo klaar met Paige, echt een sneaky bitch.

1 like

Haha huh hoezo sneaky bitch?

3 likes
aflevering 35

Ugh ben helemaal een beetje van m’n apropos door die dumping omdat ik het irritant vind welke koppels er gered zijn. Ik had NOOIT verwacht dat Andrew en Coco voor Jay en Chyna en Summer en Dami zouden eindigen. Stom Brits stemmend publiek :fu:t2:ze hadden er ook echt wel 4 mogen laten gaan mijn hemel zo veel koppels

Ik zou oprecht bijna stoppen met kijken omdat ik het zo naar vind om te zien hoe Jacques Paige helemaal in zn macht heeft, 100% dat zij teruggaat naar hem. Love island zit, naar eigen zeggen, steeds meer op de mental health van de deelnemers maar ik vraag me af of er momenten zijn dat ze ook echt zouden ingrijpen en op welke manier dan. Volgens mij is er wel altijd een psycholoog aanwezig waarmee ze kunnen praten

En wat een lage zet om een ex islander toe te laten, nog zo’n kleuter met toxic gedrag, hadden we er nog niet genoeg van in de villa!!
:fu:t2: Valt me echt tegen en ik hoop dat ie zsm weer vertrekt en zo min mogelijk schade aanricht

4 likes

Ik vind Paige ook nep

4 likes

Ja! En tot nu toe vind ik alle deelnemers heel erg nep.

3 likes

Nou dit inderdaad, voel echt helemaal niks bij deze mensen :sweat_smile:

1 like

UK afl 36

Ah kut dat Dami mag blijven (dacht ik al). Ben echt zooo op hem afgeknapt, nare vent. Jammer dat hij en Indiyah nu weer helemaal “gelukkig” zijn