Love Island (Deel 2)

Ja, ik irriteer me hier zo mateloos aan. Ze is 20, geen 50 (en al iemand op dr 50e nog maagd, boeiend). Duidelijk dat ze allemaal zo snel mogelijk seks willen en een maagd die dat niet zomaar doet past dan niet in het plaatje hè :smiling_face_with_tear:

Millie en Liam hebben vandaag bekend gemaakt uit elkaar te zijn. Einde contract?

3 likes

Op Insta reageert iemand dat Sunita wat heeft aan haar stembanden en dat ze er dus niks aan kan doen dat ze zo praat.

ik ben bij love island NL echt alleen maar aan het doorspoelen, met name als die Lennert aan het woord is wat een leeghoofd is dat. Het gaat ook alleen maar over uiterlijk bij hem en die opmerkingen over/naar Amandine ook over het feit dat ze nog maagd is, wat een kleuter.
Ik vind die jongens sowieso helemaal niks en ik vraag me ook af ze iets van matchmaking van tevoren gaat of dat dit echt random gebeurt.

UK aflevering 37

Jacques inderdaad naar huis, beter zo wel maar pff dat afscheid… ik denk dat ik inmiddels ook echt tunnelvisie heb wat hem betreft en mogelijk (waarschijnlijk?) gedraagt ie zich ook zo omdat ie echt niet lekker in zn vel zit maar hij deed ook echt z’n best niet Paige nog met een redelijk ok gevoel achter te laten. Wat een dramatische woorden. Ook al is Paige niet mijn favoriet, ik hoop dat ze zich dit niet al te veel aantrekt en met Adam herkoppelt zodat er gestemd kan worden en ze in de bottom 2 eindigen en naar huis gestuurd worden doei. vast niet, want Paige is volgens mij hartstikke populair maar dit zou echt de best outcome zijn
Of Andrew & Tasha, want die gaan ook weer een koppel vormen dus dan eindigen ze sowieso weer onderaan, echt klaar met die mensen.
Ik vind het wel jammer dat er nog steeds niet/niet meer een koppel is dat ik super leuk vind :frowning:

1 like

Ja eens ik vind ook geen enkel koppel leuk genoeg, boeit me niet wie er winnen. Hoop dat er nog wat nieuwe mensen bijkomen maar ben bang van niet. Vind dit denk ik het minst leuke UK seizoen haha (al heb ik UK1 nooit gekeken, dus geen idee of die nog saaier is). Hopelijk begint binnenkort Love Island AU weer ofzo

UK 38

Die date van Luca en Gemma zag er ook zo ongemakkelijk uit, zo saai ook. Sowieso komen nu al die koppeldates, vind dat altijd de saaiste afleveringen. Die Danica vind ik ook steeds irritanter worden, ze praat iedereen zo erg naar de mond

En echt het is nu afl 38 en hoeveel challanges zijn er nou geweest? 2 ofzo?

1 like

nu je het zegt: volgens mij zijn er maar 2 challenges geweest ofzo. Ik hoop echt dat ze nog een movienight of iets anders dramatisch doen. Dit seizoen duurt ook 2 weken langer dan normaal.

2 likes

2 weken langer ja? :open_mouth: dan verwacht ik dat er nog wel wat mensen bijkomen! Voor m’n gevoel zijn die koppeldates altijd op 't einde

Omg het is echt een grote Fé show. Ze is er net een dag en doet nu al of ze getrouwd is. Wel zin in de drama die er ongetwijfeld nog gaat komen

En die Lennert vindt zichzelf ook veels te leuk he, snap ook niet wat iedereen in hem ziet. Vreselijk ventje

11 likes

Ja volgens mij denkt ze dat dat hele programma om haar en die Lennert draait. Wel jammer dat het programma daar zo in mee gaat en ze niet wat meer andere mensen naar voren laten komen (maar waarschijnlijk is dat nog saaier).

2 likes

Trouwens, Fé zei tegen Jotti dat ze ook als bombshell was binnen gekomen maar zo was ze toch niet geintroduceerd? Enkel als nieuwe islander net nadat de eerste groep binnen was? Heeft ze zichzelf nou gebombardeerd tot bombshell :joy:?

1 like

Ja volgens mij is de laatste aflevering op 6 of 7 augustus! Maar dat is niet 2 weken langer dan normaal toch, volgens mij zijn de laatste paar seizoenen ook al 2 maanden, alleen die wintereditie was korter dacht ik

1 like

oooh in de aflevering van love island UK die vanavond wordt uitgezonden is het Movie Night, dus dat ze beelden van elkaar te zien krijgen in Casa Amor. Dra-ma :upside_down_face: Maar ik hoop ook nog steeds op de Twitter challenge, m’n favoriet

UK aflevering 39

Ik hoop dat Paige ook beelden te zien krijgt van Jacques, ook al is ie er niet meer. Dan kan ze 'm hopelijk echt uit r hoofd zetten want heb nog steeds beetje het idee dat ze maar doet alsof, ook door de opmerking dat ze m uit 'r hoofd moet blokken en dat happy/positive vibes de hele tijd komt zo nep over
Ik ben benieuwd wie er naar huis gaan van de bottom 3 als het puur aan publiek ligt, ik zou zeggen van de meiden Tasha en de jongens denk ik Deji maar puur omdat hij weinig in beeld komt, want van mij mag het Josh zijn, ik vind hem niet sympathiek oid. Coco en Summer hebben niet echt iets fout gedaan zoals Tasha het spel speelt en eerst had ik nog medelijden met Andrew maar nu is het gewoon een trieste bedoening. Het was toch maar 2 afleveringen geleden dat Tasha naar Billy haar hart luchtte over haar twijfels over Andrew en positief was over de band tussen haar en Billy en nu heeft ze een relatie met Andrew? Ze houden elkaar en zichzelf voor de gek
En die date van Luca en Gemma vond ik ook maar ongemakkelijk, ik zie het gewoon echt niet

Love island uk komt 8 augustus eeeindelijk op videoland!

5 likes

UK 39!

Ik hoop zo dat Tasha en Andrew naar huis gaan! En als enkel een van de twee ‘moet’ en de ander gaat niet mee, dan bevestigen ze gelijk dat 't fake is allemaal

Heb me deze aflevering zo zitten ergeren aan ze, met dat boyfriend/girlfriend gedoe. Zelden zo’n onsymphatiek en nep koppel in de villa gezien. En dat ook iedereen ging juichen hahah terwijl, eerst vonden ze het allemaal maar een stom koppel :roll_eyes: Vraag me echt af wat er in hun hoofd omgaat. Wel blij dat het Engelse publiek dit doorheeft, gaan ze iig nooit winnen

En die Luca die ‘I love you’ tegen Gemma zegt, en zij zegt het niet terug haha (logisch). Zo cringe weer. Geloof wel dat hij haar helemaal geweldig vindt maar ik vind 'm echt too much

1 like

Ik kan Tene echt niet uitstaan haha, sowieso dit seizoen tot nu toe, zo leeg en echt niks aan

2 likes

UK42

Die filmavond heeft niet veel goeds gedaan haha :popcorn:

Allereerst geloof ik echt NIETS van wat Ekin-Su zegt, denk dat ze wel degelijk wat heeft gedaan in bed. Hoe graag ik haar ook samen zie met Davida, ik vind haar wel echt een grote red flag

En wát een aansteller is Luca weer. Er is precies niets gebeurd en Gemma krijgt weer de wind van voren, heb echt medelijden met dr. Vind haar ook zo volwassen reageren altijd voor haar leeftijd. Denk dat zodra ze uit de villa is ze wel wordt wakker geschud en ze niet lang samen zullen zijn. Oh en ook die beelden van Luca, vond 't wel mooi dat die eruit gepikt zijn en dat de crew van Love Island het blijkbaar dus ook opvalt dat hij constant soort van drama creëert, of er bij aanwezig is

Dami vind ik ook echt een eikel en respectloos, jammer dat Indiyah voor 'm blijft vallen. Maar denk ook dat zij niet lang samen zullen blijven in de buitenwereld

En Andrew en Tasha doen alsof ze helemaal happy zijn, maar denk dat ze gewoon hebben afgesproken om alsnog te winnen ofzo zodat ze iig geld hebben

1 like
uk aflevering 42

Zo ja dat laatste denk ik ook: ik vond het zo vreemd hoe opvallend rustig Tasha bleef onder de beelden die ze te zien kreeg van Andrew. Ze huilt continu als het over haar eigen positie gaat maar Andrew gerelateerd lijkt het haar zo weinig te doen ik vind dat echt vreemd.

Ik zat echt met open mond te kijken naar Dami die tekeer gaat tegen Summer ik vond dat ZO vuil. Hij was mn favoriet in het begin maar heeft echt een 180 gedaan mijn hemel wat een verrot gedrag.
Ik vind sowieso dat dit een kut seizoen is, zit echt niemand in waarvoor ik root. Ja eigenlijk alleen voor Summer: dat er nog maar een nieuwe vent mag binnenkomen voor haar waarmee ze wint :heart_eyes:

Ik was ook blij dat de beelden van Luca toonden dat hij continu iedereen zit op te jutten want dat doet ie al vanaf de eerste week. ZO hypocriet ook hoe hij over Gemma praat en ik werd er zowat een beetje bang van? Hij klonk zo haatdragend oid, dat ik denk: heb je echt 0 zelfreflectie ook? WAT heeft Gemma nou uiteindelijk gedaan? Vind het ook heel typisch dat hij haar dus niet gewoon gelooft, maar Billy erbij haalt dat ik denk ??? Die vent heeft nota bene zelf gezegd dat ie met alles en iedereen flirt, hij houdt dan echt geen rekening met Gemma en of ze ervoor open staat of nee, dat boeit zon vieze gluiperd echt 0. Luca zou Gemma gewoon moeten geloven op haar woord

Ik vind het sowieso super giftig gedrag van al die jongens om te zien, ik vraag me echt af of er geen klachten over gaan komen in het kader het geestelijke welzijn van die meiden want mijn hemel die worden gemanipuleerd en ze vallen er ook nog voor

Ik las vd week trouwens ook een item over Adam en dat ie zn “long term girlfriend” 2 weken voor de villa gedumpt heeft :+1:t3:

2 likes

Ik hoop dat die nieuwe Fé kiest

en wow wat gaat Sunita morgen vertellen

2 likes

Ik weet niet zeker of je dit sarcastisch bedoelt maar ik denk dat die preview puur montage is en dat de emoties horen bij het vertrek van 1 van de jongens. Ik denk dat het niets met elkaar te maken heeft eigenlijk

2 likes

Oh haha nee was niet sarcastisch maar nou je het zegt :expressionless: dat zal het wel zijn inderdaad

2 likes