Love Island (Deel 2)

UK aflevering 37 (wat er vanavond dus gaat gebeuren)

Oooohh ik lees nu dat Jacques de villa heeft verlaten? Dat dat in de aflevering van vanavond zit en het is een statement van Love Island zelf dus het zal wel kloppen?
Ik vond z’n halve excuus naar Paige ook al zo slap, zo passief en drukkend op haar ofzo. Wel heel typisch natuurlijk want als er dan iets gebeurt/niet goed gaat zou ie haar de schuld kunnen want ja jij wou het zo…

Uiteindelijk beter voor beide partijen als ie vertrekt dus ik hoop dat het klopt

aflevering 36

Het valt mij ook wel wat tegen hoe makkelijk de koppels weer gevormd worden. Tasha en Andrew wtf kan IEMAND die 2 redden van elkaar en zichzelf? Tasha weer helemaal happy met Adam in de villa ook. Does that girl not learn?

Ik hoop niet dat Ekin-Su zich te veel aantrekt van het hele “friendship vibes” wat Adam dr aan probeert te praten. Ik zie het in ieder geval niet en wie is hij überhaupt :dizzy_face::dizzy_face: laat die mensen met rust vieze gluiperd en Ekin-Su is sowieso echt mn favoriet geworden :heart: love haar peptalks naar de andere meiden

Ik vind het wel opvallend dat ze continu praten over “positive vibes!!!” terwijl er mijns inziens zelden een groep is geweest die zo veel gedoe heeft onderling. En dan bedoel ik dus niet drama voortkomend uit een herkoppeling oid maar vooral hoe ze tegen en over elkaar praten, ik vind dat regelmatig best vuil/fel

2 likes

Aflevering 36

ja dit was echt voorspelbaar inderdaad maar vond het wel een hele onterechte bottom 2 qua koppels, Jay :broken_heart: ben hem echt leuk gaan vinden. Ik ben ook echt teleurgesteld in ongeveer iedereen sinds casa amor

1 like

Hoe irritant praat Sunita

4 likes

Wat doet iedereen overdreven zeg over dat die ene van 20 nog geen seks heeft gehad. Die gast waarmee ze gematcht is is ook echt een ei.

6 likes

Ja ze kreunt het laatste woord van haar zin er steeds uit. Vreselijk.

1 like

Die Merijn komt me zo bekend voor, heeft hij niet ooit eerder aan iets op tv meegedaan?
Vind die mensen vaak zo jong trouwens, denk omdat ze zo zelfverzekerd zijn voor begin twintigers. Voel me vaak oud als ik dat programma kijk :sweat_smile:

1 like

Ja dat dacht ik ook maar misschien lijkt hij gewoon op al die typische jongens die aan temptation island/ex on the beach etc meedoen

Ja het zijn ook allemaal van die jochies met kinderachtige humor. Nu weer die nieuwe jongen Jules, sorry maar als hij binnenkomt dan baal je toch ook als vrouw?

Vind tot nu toe alleen Tene leuk, maar zoals het nu gaat zal zij er wel snel uitvliegen.

6 likes

Ja, ik irriteer me hier zo mateloos aan. Ze is 20, geen 50 (en al iemand op dr 50e nog maagd, boeiend). Duidelijk dat ze allemaal zo snel mogelijk seks willen en een maagd die dat niet zomaar doet past dan niet in het plaatje hè :smiling_face_with_tear:

Millie en Liam hebben vandaag bekend gemaakt uit elkaar te zijn. Einde contract?

3 likes

Op Insta reageert iemand dat Sunita wat heeft aan haar stembanden en dat ze er dus niks aan kan doen dat ze zo praat.

ik ben bij love island NL echt alleen maar aan het doorspoelen, met name als die Lennert aan het woord is wat een leeghoofd is dat. Het gaat ook alleen maar over uiterlijk bij hem en die opmerkingen over/naar Amandine ook over het feit dat ze nog maagd is, wat een kleuter.
Ik vind die jongens sowieso helemaal niks en ik vraag me ook af ze iets van matchmaking van tevoren gaat of dat dit echt random gebeurt.

UK aflevering 37

Jacques inderdaad naar huis, beter zo wel maar pff dat afscheid… ik denk dat ik inmiddels ook echt tunnelvisie heb wat hem betreft en mogelijk (waarschijnlijk?) gedraagt ie zich ook zo omdat ie echt niet lekker in zn vel zit maar hij deed ook echt z’n best niet Paige nog met een redelijk ok gevoel achter te laten. Wat een dramatische woorden. Ook al is Paige niet mijn favoriet, ik hoop dat ze zich dit niet al te veel aantrekt en met Adam herkoppelt zodat er gestemd kan worden en ze in de bottom 2 eindigen en naar huis gestuurd worden doei. vast niet, want Paige is volgens mij hartstikke populair maar dit zou echt de best outcome zijn
Of Andrew & Tasha, want die gaan ook weer een koppel vormen dus dan eindigen ze sowieso weer onderaan, echt klaar met die mensen.
Ik vind het wel jammer dat er nog steeds niet/niet meer een koppel is dat ik super leuk vind :frowning:

1 like

Ja eens ik vind ook geen enkel koppel leuk genoeg, boeit me niet wie er winnen. Hoop dat er nog wat nieuwe mensen bijkomen maar ben bang van niet. Vind dit denk ik het minst leuke UK seizoen haha (al heb ik UK1 nooit gekeken, dus geen idee of die nog saaier is). Hopelijk begint binnenkort Love Island AU weer ofzo

UK 38

Die date van Luca en Gemma zag er ook zo ongemakkelijk uit, zo saai ook. Sowieso komen nu al die koppeldates, vind dat altijd de saaiste afleveringen. Die Danica vind ik ook steeds irritanter worden, ze praat iedereen zo erg naar de mond

En echt het is nu afl 38 en hoeveel challanges zijn er nou geweest? 2 ofzo?

1 like

nu je het zegt: volgens mij zijn er maar 2 challenges geweest ofzo. Ik hoop echt dat ze nog een movienight of iets anders dramatisch doen. Dit seizoen duurt ook 2 weken langer dan normaal.

2 likes

2 weken langer ja? :open_mouth: dan verwacht ik dat er nog wel wat mensen bijkomen! Voor m’n gevoel zijn die koppeldates altijd op 't einde

Omg het is echt een grote Fé show. Ze is er net een dag en doet nu al of ze getrouwd is. Wel zin in de drama die er ongetwijfeld nog gaat komen

En die Lennert vindt zichzelf ook veels te leuk he, snap ook niet wat iedereen in hem ziet. Vreselijk ventje

11 likes

Ja volgens mij denkt ze dat dat hele programma om haar en die Lennert draait. Wel jammer dat het programma daar zo in mee gaat en ze niet wat meer andere mensen naar voren laten komen (maar waarschijnlijk is dat nog saaier).

2 likes

Trouwens, Fé zei tegen Jotti dat ze ook als bombshell was binnen gekomen maar zo was ze toch niet geintroduceerd? Enkel als nieuwe islander net nadat de eerste groep binnen was? Heeft ze zichzelf nou gebombardeerd tot bombshell :joy:?

1 like

Ja volgens mij is de laatste aflevering op 6 of 7 augustus! Maar dat is niet 2 weken langer dan normaal toch, volgens mij zijn de laatste paar seizoenen ook al 2 maanden, alleen die wintereditie was korter dacht ik

1 like

oooh in de aflevering van love island UK die vanavond wordt uitgezonden is het Movie Night, dus dat ze beelden van elkaar te zien krijgen in Casa Amor. Dra-ma :upside_down_face: Maar ik hoop ook nog steeds op de Twitter challenge, m’n favoriet

UK aflevering 39

Ik hoop dat Paige ook beelden te zien krijgt van Jacques, ook al is ie er niet meer. Dan kan ze 'm hopelijk echt uit r hoofd zetten want heb nog steeds beetje het idee dat ze maar doet alsof, ook door de opmerking dat ze m uit 'r hoofd moet blokken en dat happy/positive vibes de hele tijd komt zo nep over
Ik ben benieuwd wie er naar huis gaan van de bottom 3 als het puur aan publiek ligt, ik zou zeggen van de meiden Tasha en de jongens denk ik Deji maar puur omdat hij weinig in beeld komt, want van mij mag het Josh zijn, ik vind hem niet sympathiek oid. Coco en Summer hebben niet echt iets fout gedaan zoals Tasha het spel speelt en eerst had ik nog medelijden met Andrew maar nu is het gewoon een trieste bedoening. Het was toch maar 2 afleveringen geleden dat Tasha naar Billy haar hart luchtte over haar twijfels over Andrew en positief was over de band tussen haar en Billy en nu heeft ze een relatie met Andrew? Ze houden elkaar en zichzelf voor de gek
En die date van Luca en Gemma vond ik ook maar ongemakkelijk, ik zie het gewoon echt niet