UK aflevering 37 (wat er vanavond dus gaat gebeuren)
Oooohh ik lees nu dat Jacques de villa heeft verlaten? Dat dat in de aflevering van vanavond zit en het is een statement van Love Island zelf dus het zal wel kloppen?
Ik vond z’n halve excuus naar Paige ook al zo slap, zo passief en drukkend op haar ofzo. Wel heel typisch natuurlijk want als er dan iets gebeurt/niet goed gaat zou ie haar de schuld kunnen want ja jij wou het zo…
Uiteindelijk beter voor beide partijen als ie vertrekt dus ik hoop dat het klopt
aflevering 36
Het valt mij ook wel wat tegen hoe makkelijk de koppels weer gevormd worden. Tasha en Andrew wtf kan IEMAND die 2 redden van elkaar en zichzelf? Tasha weer helemaal happy met Adam in de villa ook. Does that girl not learn?
Ik hoop niet dat Ekin-Su zich te veel aantrekt van het hele “friendship vibes” wat Adam dr aan probeert te praten. Ik zie het in ieder geval niet en wie is hij überhaupt laat die mensen met rust vieze gluiperd en Ekin-Su is sowieso echt mn favoriet geworden
love haar peptalks naar de andere meiden
Ik vind het wel opvallend dat ze continu praten over “positive vibes!!!” terwijl er mijns inziens zelden een groep is geweest die zo veel gedoe heeft onderling. En dan bedoel ik dus niet drama voortkomend uit een herkoppeling oid maar vooral hoe ze tegen en over elkaar praten, ik vind dat regelmatig best vuil/fel