Heb je even?
Lichamelijk: kan qua gezicht eigenlijk alleen lachen, met Mn linkeroog knipogen en een onderkin maken. De rest van Mn gezicht kan ik niks mee: kan niet scheel kijken, wenkbrauwen optrekken, oren of neus bewegen, tong oprollen. Ik heb -4 dus Mn ogen zijn sowieso slecht. Ik ruik ook heel slecht. Ik wou dat ik zoals Jim Carrey was, heb nu maar twee gezichtsuitdrukkingen.
Sport: kan niet hoepelen, geen ballen vangen, handstand maken of radslag of koprol, heb totaal geen coördinatie over Mn lichaam waardoor ik geen choreografie kan aanleren, want links en rechts bewegen kan ik niet tegelijkertijd. Ik loop overal tegenaan en val ook vaak trappen op ipv af. Ik ben ook heel erg niet lening, kan geen kleermakerszit omdat Mn muniscus is afgescheurd en dan kan ik niet meer lopen. Kan niet goed strekken of spieren knakken. Oh en ik heb nog nooit een armpjedrukken gewonnen omdat ik letterlijk nul kracht heb in Mn armen: ik kan amper iets zwaars optillen en Mn armen worden vet moe als ik een staart maak in Mn haar.
Vaardigheden: kan geen auto rijden, niet schaken of dammen, niks qua brijen, haken etc., kan geen band plakken, geen kaarten schudden voor een spel, kan geen noten lezen, geen enkel muziekinstrument bespelen, groenten in kleine gelijke stukjes snijden, ik ben toondoof en kan dus niet horen of ik of iemand anders op het ritme, in de goede melodie of vals zingt, kan ook niet zingen of rappen, kan niet goed acteren, ik kan geen namen en gezichten onthouden, kan geen enkel accent nadoen, niet beatboxen.