Je doet alsof ze je probeert op te lichten? Rustig joh ze heeft zich vergist.
Ik snap je wel hoor, haar reactie komt laconiek over. Ik denk dat dit in positieve zin iets over jezelf zou kunnen zeggen, nl dat je het graag goed doet en niet graag fouten maakt in je advertenties. Onbedoeld leg je die verwachting nu misschien ook aan haar op. Ik had laatst iets vergelijkbaars via Vinted, waarbij de verkoper net zo nonchalant reageerde. Dat stemde me dan toch niet helemaal tevreden, terwijl ik ook niet goed kan benoemen wat ik dan wel had willen horen. Misschien gewoon iets oprechter een sorry en zoiets als āik zal er voortaan beter op lettenā ![]()
Ik denk dus ook dat ik gescamd ben. Had een zwart en wit COS-shirt aan een Duitse verkocht als bundel. Ze had nog gevraagd of er geen gele vlekken bij de kraag en oksels van het witte shirt zaten, ik daar nog extra fotoās van gemaakt. Allemaal in orde.
Heeft ze het ontvangen, stuurt ze meteen: de kraag is geel. Met een foto van een wit shirt met een super gelige kraag. Ik zeg: kijk nog eens naar die fotoās die ik je heb gestuurd, daar is alles wit, hoezo is het nu ineens zo geel dan, is dit wel echt een foto van MIJN shirt?!
Ja volgens haar was het verschil dat mijn fotoās binnen waren gemaakt en die van haar buiten bij daglicht, dus dan zag je het pas. ![]()
Geloof er nog steeds geen fuck van dat dat fotoās van de kraag van mijn shirt waren, maar had ook geen zin in gedoe via Vinted, dus heb maar toegegeven en haar de helft van het geld teruggegeven, wat ze suuuuuper aardig vond. Jaja.
sowieso trouwens goed om die labels te checken, die Italiaanse/franse komen vaak niet met de onze overeen
Nu heb ik dus toch mijn geld terug gekregen! Er stond retour naar afzender en ineens was hij bezorgd (waar dan? Geen idee, niet bij mij in ieder geval) en toen had ik meteen mijn geld terug gelukkig.
Ik heb ook een keer zoiets gehad en Vinted oordeelt dan in je voordeel, waardoor zij gewoon alles moest betalen. Ik had toen zelfs nog als coulance/stop a.u.b. met dit gezeik 20 euro ofzo aangeboden, daar ging ze niet mee akkoord en toen moest ze dus uiteindelijk wel alles betalen haha
Goed om te weten! Ik denk altijd: het gaat 10-20x goed en dan 1x minder goed, neem mān verlies wel, geen zin om er tijd en energie aan te besteden. ![]()
Ja goede keuze denk ik!
Weet iemand hoe het zit met een vinted go label aanmaken?
De vorige twee keren kon ik gewoon naar zoān box en hoefde ik het niet zelf uit te printen.
Nu heb ik iets verkocht en moet dat wel. Is er iets in mijn instellingen waardoor ik het zelf uitprinten kan vermijden?
Moet het naar het buitenland misschien? Naar mijn weten moet je dan altijd printen en moet er ook een deel in je pakket.
Ja Frankrijk! Maar zie niks staan dat er iets in mijn pakket moet!
Dat zal het in ieder geval wel zijn dan helaas haha
Staat volgens mij op het label zelf, dat bestaat uit 2 delen. 1 voor in het pakket en 1 voor erop als verzendlabel. Volgens mij kom je daar helaas niet onderuit
Ik heb nu een Fransoos die het pakketje heeft āopgehaaldā (het staat op āafgeleverdā) maar direct maakte hij een melding van een probleem en het lijkt erop of hij iets noemt over dat de kluis leeg was. Een Vinted Go Pakketkluis? Nu hoop ik niet dat hij bedoelt dat mijn doos leeg was (en dat ik hem oplicht) of dat hij sowieso de boel probeert te naaien voor 20eu. ![]()
Er zijn inderdaad twee soorten labels van Vinted Go. Maar ik dƩnk wel dat ik beide soorten kon printen aan de automaat (ondanks dat het bij het ene label niet letterlijk erop staat).
Wel in Belgiƫ.
De boeken actie is weer verlengd op Vinted ![]()
Dat is zeer waarschijnlijk oplichting.
Volgens mij nu niet meer met een bundel met andere artikelen, of wel? Ik kan het niet goed vinden
100% een scammer
Voor mijn gevoel zijn er echt veel Franse en Italiaanse scammers die op die manier het pakket en hun geld willen houden
Dat was de afgelopen maand al niet meer, er werd misbruik van gemaakt helaas
Was er al bang voor⦠Helaas iemand met meer dan 400 goede recensies.
Je zou denken als het een scammer is en ze het vaker doen, dan moet er bij Vinted toch een belletje gaan rinkelen?
Benieuwd of ik iets moet gaan aantonen van verpakking of inhoud en of ik mijn geld kwijt ben. ![]()