Staat volgens mij op het label zelf, dat bestaat uit 2 delen. 1 voor in het pakket en 1 voor erop als verzendlabel. Volgens mij kom je daar helaas niet onderuit
Ik heb nu een Fransoos die het pakketje heeft âopgehaaldâ (het staat op âafgeleverdâ) maar direct maakte hij een melding van een probleem en het lijkt erop of hij iets noemt over dat de kluis leeg was. Een Vinted Go Pakketkluis? Nu hoop ik niet dat hij bedoelt dat mijn doos leeg was (en dat ik hem oplicht) of dat hij sowieso de boel probeert te naaien voor 20eu. ![]()
Er zijn inderdaad twee soorten labels van Vinted Go. Maar ik dénk wel dat ik beide soorten kon printen aan de automaat (ondanks dat het bij het ene label niet letterlijk erop staat).
Wel in België.
De boeken actie is weer verlengd op Vinted ![]()
Dat is zeer waarschijnlijk oplichting.
Volgens mij nu niet meer met een bundel met andere artikelen, of wel? Ik kan het niet goed vinden
100% een scammer
Voor mijn gevoel zijn er echt veel Franse en Italiaanse scammers die op die manier het pakket en hun geld willen houden
Dat was de afgelopen maand al niet meer, er werd misbruik van gemaakt helaas
Was er al bang voor⊠Helaas iemand met meer dan 400 goede recensies.
Je zou denken als het een scammer is en ze het vaker doen, dan moet er bij Vinted toch een belletje gaan rinkelen?
Benieuwd of ik iets moet gaan aantonen van verpakking of inhoud en of ik mijn geld kwijt ben. ![]()
Kan het niet echt mis zijn gegaan? Gebeurt hier ook wel eens toch.
Ja dat zou kunnen uiteraard! Maar diegene stuurt geen persoonlijk bericht naar mij hierover, vind ik al raarâŠ
Ik vind het juist wel logisch dat die persoon jou niks persoonlijk stuurt omdat het uiteraard niet jouw fout is dat de pakketkluis leeg is. (Al zou ik zelf wel een berichtje sturen hoor.)
Ik heb iets besteld op Vinted en de verkoper heeft het niet meer. Ze vraagt me nu om de bestelling te annuleren, maar dan krijg ik toch een negatieve review?
Als je klikt op âin overleg met verkoperâ krijg je geen negatieve review. Maar ze kan hem toch ook zelf annuleren?
Als ze zelf annuleert krijgt ze wel een negatieve review
Ja dat snap ik ook niet helemaal. Maar dan doe ik wel in overleg. Dank voor je snelle reactie.
Ik heb laatst iets moeten annuleren (als verkoper) en kreeg geen slechte review
Ik heb in korte tijd al twee mensen gehad die iets niet ophalen, echt zo irritant!!! En een van die pakketten is ook nog eens kwijtgeraakt op de terugweg ![]()
Edit: haha dit hoefde geen reactie op jou te zijn ![]()
Nee hoor, zij (de verkoper) kan ook kiezen voor âin overleg met koperâ en krijgt dan geen negatieve review. Niet helemaal waterdicht systeem want je hoeft niet eens te overleggenâŠ
En surprise surprise heeft ze de retour niet opgehaald