Je doet alsof ze je probeert op te lichten? Rustig joh ze heeft zich vergist.
Ik snap je wel hoor, haar reactie komt laconiek over. Ik denk dat dit in positieve zin iets over jezelf zou kunnen zeggen, nl dat je het graag goed doet en niet graag fouten maakt in je advertenties. Onbedoeld leg je die verwachting nu misschien ook aan haar op. Ik had laatst iets vergelijkbaars via Vinted, waarbij de verkoper net zo nonchalant reageerde. Dat stemde me dan toch niet helemaal tevreden, terwijl ik ook niet goed kan benoemen wat ik dan wel had willen horen. Misschien gewoon iets oprechter een sorry en zoiets als ‘ik zal er voortaan beter op letten’ ![]()
Ik denk dus ook dat ik gescamd ben. Had een zwart en wit COS-shirt aan een Duitse verkocht als bundel. Ze had nog gevraagd of er geen gele vlekken bij de kraag en oksels van het witte shirt zaten, ik daar nog extra foto’s van gemaakt. Allemaal in orde.
Heeft ze het ontvangen, stuurt ze meteen: de kraag is geel. Met een foto van een wit shirt met een super gelige kraag. Ik zeg: kijk nog eens naar die foto’s die ik je heb gestuurd, daar is alles wit, hoezo is het nu ineens zo geel dan, is dit wel echt een foto van MIJN shirt?!
Ja volgens haar was het verschil dat mijn foto’s binnen waren gemaakt en die van haar buiten bij daglicht, dus dan zag je het pas. ![]()
Geloof er nog steeds geen fuck van dat dat foto’s van de kraag van mijn shirt waren, maar had ook geen zin in gedoe via Vinted, dus heb maar toegegeven en haar de helft van het geld teruggegeven, wat ze suuuuuper aardig vond. Jaja.
sowieso trouwens goed om die labels te checken, die Italiaanse/franse komen vaak niet met de onze overeen
Nu heb ik dus toch mijn geld terug gekregen! Er stond retour naar afzender en ineens was hij bezorgd (waar dan? Geen idee, niet bij mij in ieder geval) en toen had ik meteen mijn geld terug gelukkig.
Ik heb ook een keer zoiets gehad en Vinted oordeelt dan in je voordeel, waardoor zij gewoon alles moest betalen. Ik had toen zelfs nog als coulance/stop a.u.b. met dit gezeik 20 euro ofzo aangeboden, daar ging ze niet mee akkoord en toen moest ze dus uiteindelijk wel alles betalen haha
Goed om te weten! Ik denk altijd: het gaat 10-20x goed en dan 1x minder goed, neem m’n verlies wel, geen zin om er tijd en energie aan te besteden. ![]()
Ja goede keuze denk ik!