Marktplaats/Vinted #2

Kan het niet echt mis zijn gegaan? Gebeurt hier ook wel eens toch.

3 likes

Ja dat zou kunnen uiteraard! Maar diegene stuurt geen persoonlijk bericht naar mij hierover, vind ik al raar

2 likes

Ik vind het juist wel logisch dat die persoon jou niks persoonlijk stuurt omdat het uiteraard niet jouw fout is dat de pakketkluis leeg is. (Al zou ik zelf wel een berichtje sturen hoor.)

5 likes

Ik heb iets besteld op Vinted en de verkoper heeft het niet meer. Ze vraagt me nu om de bestelling te annuleren, maar dan krijg ik toch een negatieve review?

1 like

Als je klikt op “in overleg met verkoper” krijg je geen negatieve review. Maar ze kan hem toch ook zelf annuleren?

1 like

Als ze zelf annuleert krijgt ze wel een negatieve review

1 like

Ja dat snap ik ook niet helemaal. Maar dan doe ik wel in overleg. Dank voor je snelle reactie.

1 like

Ik heb laatst iets moeten annuleren (als verkoper) en kreeg geen slechte review

2 likes

Ik heb in korte tijd al twee mensen gehad die iets niet ophalen, echt zo irritant!!! En een van die pakketten is ook nog eens kwijtgeraakt op de terugweg :skull:

Edit: haha dit hoefde geen reactie op jou te zijn :rofl:

2 likes

Nee hoor, zij (de verkoper) kan ook kiezen voor ‘in overleg met koper’ en krijgt dan geen negatieve review. Niet helemaal waterdicht systeem want je hoeft niet eens te overleggen

En surprise surprise heeft ze de retour niet opgehaald

1 like

Ik heb een vriezer te koop staan

“Is it does functionating?”
“Yes! Of course!”
“Ok. Is it very cold?”
“Yes!”
“Ok. Can make ice with this vriezer?” (Met vriezer in NL dus)
“Yes”
“Ok.”

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:
Ja het is een vriezer en dus ja hij wordt koud en maakt ijs haha

1 like

Bedoelen ze niet dat hij een ijsblokjes machine heeft?

6 likes

Het is een standaard tafelmodel vriezer

Denk het niet toch? :sweat_smile:
Ga het merken als ze ‘m morgen komen halen of het aan de verwachting voldoet haha

2 likes

En anders kun je altijd nog zo’n ijsblokjeshouder adviseren.

1 like

Ik word altijd zo onrustig als ik iets op marktplaats zet. Ga dan meteen zitten balen als ik niet binnen een paar uur een reactie heb, meteen twijfelen aan de prijs, steeds op m’n mail letten omdat ik wel op tijd wil reageren als iemand iets wil. Zo irritant, ik wilde dat ik een beetje meer van dat slordige en laconieke had van heel veel MP-verkopers haha.

17 likes

Heerlijk als je iets duurs hebt verkocht op vinted en de koper binnen een uur na ontvangst al op ‘alles oke’ klikt :raised_hands:.

21 likes

Weet iemand of het mogelijk is om het het print gebeuren met Mondial relay te omzeilen is? Ik kom er niet helemaal uit met wat AI zegt en wat Vinted zegt, kan je dat verzendlabel bij het pakketpunt laten uitdraaien?

Er staat heel duidelijk in mijn profiel dat ik bestellingen die met Mondial relay zijn gedaan annuleer maar toch heeft iets bij me gekocht. Nu is het enigszins de moeite waard want 125EU.

Volgens mij verschilt dat per pakketpunt, als je weet waar je het naar toe wilt brengen zou ik die even bellen/contacten met de vraag of ze dit doen.

1 like

Ja daar was ik al bang voor. Mijn god wat een werk. We kunnen mensen naar de maan sturen maar we digitaal verzendlabel is nog steeds een probleem.

1 like