Marktplaats/Vinted #2

Ik heb al wat jaren geen smartphone meer dus heel veel features zoals QR codes zijn voor mij weggevallen.

1 like

Je kan de QR toch printen dan. :sweat_smile:

2 likes

Kan dat? Oh huh haha dan ga ik dat vervolgens doen want ik heb wel nog een printer gelukkig. Weer wat geleerd dus dank je hiervoor :blush:

1 like

Toen ik nog bij jou in de wijk woonde, gebruikte ik deze (of die met die onmogelijke openingstijden idd)

2 likes

En deze heeft een printservice (€1 per printje volgens mij). Wel ook vrij moeilijke openingstijden nu ze niet meer op de zaterdag open zijn.

1 like

Ik had een bundeltje verkocht op vinted aan een française maar ze heeft het pakketje niet opgehaald en reageert ook nergens meer op. Nu kreeg ik bericht dat het retour gestuurd wordt (neem aan naar het pakketpunt) en zij haar geld terugkrijgt zodra ik meldt dat ik het ontvangen heb. Weet iemand ook wat er gebeurt als ik het ook niet ophaal? Ik bedoel dus krijgt ze dan haar geld niet?

2 likes

Godver ben volgens mij in een Sheinscammer getrapt die iets afdeed als een ander merk en voor best veel geld verkocht. Heb de recensies niet gelezen. Doe dat normaal altijd maar vrees dat ik nu dus echt een keer 30 euro heb uitgegeven aan Shein meuk :sob:
Heb het geannuleerd en ze reageert uiteraard niet (wel online), nog niet verzonden ook. Heb maar even overal printsscreens van gemaakt want ze zal het ongetwijfeld gewoon verzenden

1 like

Nouhouu ik had een trui gekocht op Vinted, werd niet op tijd verzonden dus geld terug. Zelfde trui opnieuw gevonden en gekocht bij een andere verkoper. Weer niet op tijd verzonden! Nog nooit eerder gehad dat iets niet werd verzonden. Zit er een vloek op die trui ofzo?

Ik heb dit nu 2x gehad en tot 2x toe naar mijn huisadres verstuurd en dan meld dhl het gewoon als bezorgd

2 likes

Dit is een vinted go pakket dus denk wel dat deze naar het pakketpunt gaat. Het meest frustrerend vind ik dat er niet even gereageerd wordt met een sorry maar

Paar dagen voor de verstreken datum niet meer online en nu het pakket retour is wel weer maar las in een review dat ze dit vaker doet.

1 like

Ik denk dat ik maar beter voortaan eerst moet vragen van een foto van het label en de maat als die niet gefotografeerd zijn. Dit heb ik nu weer niet gedaan omdat ik uit ga van de info van de advertentie waarin weer stond Shoeby en maat M. Nu heb ik weer een rok gekocht op basis van de advertentie info: Shoeby maat M. Ik pak het het uit en wat zie ik: een of ander marktmerk en maat L. Verder wel een leuke rok voor een goedkope prijs en hou hem wel. Hij zit best ruim dus hopelijk kruipt die niet omhoog, anders ga ik hem weggeven.

1 like

Waarom zou jij het pakket niet ophalen?

Het was vooral even de frustratie en omdat ze niet reageerde op een heel vriendelijke vraag van mij. Maar je hebt gelijk, geen kwaad met kwaad vergelden. :v:

Maar eigenlijk ben ik wel van mening gekocht is gekocht en als je het om de éen of andere reden dan toch niet meer wilt kun je het zelf weer te koop aanbieden .

1 like

Jonge misschien is ze wel doodgereden ofzo weten wij veel

3 likes

God straft meteen maar ik hoop niet dat ze het niet ophalen van haar pakket met de dood heeft moeten bekopen :sob:

2 likes

Haha, nou denk het niet want vlak nadat het pakket retour gestuurd was was ze weer online na 3 dagen stilte

Ik heb 5 bestellingen lopen op Vinted waarvan 4 met Vinted Go en ze bleven allemaal al minstens een week steken op sorteercentrum Breda :upside_down_face:

Is er iemand bij wie Vinted Go pakketjes wel aankomen op het moment?

Ik heb hetzelfde met een pakketje. Hoe vaak gaat het nog naar het sorteercentrum???

Maar een pakketje dat ik zelf 4 dagen geleden heb verzonden is vandaag al bezorgd.

6 likes

Ik heb ook een vintedgo pakketje met vertraging. Volgens mij ook Breda. Ander pakketje op dezelfde dag verstuurd is ook een paar dagen geleden al bezorgd

Ik heb heel veel pakjes met vertraging (gekocht en verkocht), allemaal Breda

1 like