Ik heb een vast pakketpunt waar ik weet dat ze een printer hebben. Ik betaal een euro voor 1 of 2 printjes en vind dat prima. Het is de moeite waard om zo’n vast punt te hebben!
Ja er zit er 1 in de buurt bij mij wat een printshop is maar die is op onmogelijke tijden voor mij open. 12/18. Ik heb even gevraagd of een vriendin een printje wil maken. Lekker omslachtig wel
Op mijn vaste pakketpunt kun je een label laten printen, tegen betaling uiteraard. Heb dat wel vaker op plekken gezien, dus wie weet bij jou ook?
Naast al wat gezegd is met dat sommige pakketpunten tegen een vergoeding kunnen printen: heb je een bibliotheek in je woonplaats? Daar mag/kan je vaak ook tegen een kleine vergoeding printen.
Ik ben bekend met alle opties maar ik vind dat allemaal heel veel moeite? Ik heb geen abbo van de bieb en ik ben ook niet geïnteresseerd in om dat te nemen en dan moet ik helemaal een bonnetje kopen. Je opdracht uitvoeren op zo’n kenker slome pc. Printen uitzoeken wat elke keer weer anders is want dan is er weer een printer vervangen, dan moet je maar net je plakband niet vergeten, dat daar dan in gaan zitten pakken, naar het pakketpunt fietsen etc. Je bent zo een uur bezig. Geef me gewoon een qr code
Maargoed ik ben een luie hond.
Ik denk dat de meeste mensen de labels op hun werk printen. Is dat nog een optie?
Nee ik ben het hier helemaal mee eens hoor. Vooral omdat alle anderen met QR-codes werken. Super omslachtig en zonde om een hele A4 te moeten printen terwijl praktisch alleen een code nodig zou moeten zijn.
En er zitten ook nog eens 0 Mondial punten bij mij in de buurt.
Ik print op mijn werk maar ik ga daar maar 2x per week naartoe, dus toen ik nog actief verkocht zette ik daar altijd bij dat ik bij Mondial Relay ongeveer 7 dagen nodig had om te versturen. Je kan ook gewoon helemaal weigeren via Mondial te verzenden (en dat groot in je advertentie zetten). Vind ik valide tbh
Ja ik werk niet op plekken met printers. Ik wacht op de dag dat je MR kan uitzetten op Vinted maar helaas. Ik heb het ook echt met hoofdletters in m’n advertentie staan maar blijkbaar lezen mensen het niet?
Ik wil het nu wel doen want 125 euro is op zich de moeite waard. Daarna nooit meer
Dit doe ik ook, in mijn beschrijving staat dat bij printen van labels het langer duurt om het pakket af te geven. Ik heb het idee dat het wel helpt, maar who knows of dat echt zo is.
Ha, ik wil juist VintedGo uitzetten omdat ik niet de QR codes kan doen en juist wel printen. Was er maar een oplossing die werkte dat we echt alles konden aan- en uitzetten wat voor ons werkt ipv die twee met geen mogelijkheid uit te zetten zijn ![]()
Ik ben nu wel nieuwsgierig, hoezo werkt de qr code niet voor jou?
Ik heb al wat jaren geen smartphone meer dus heel veel features zoals QR codes zijn voor mij weggevallen.
Je kan de QR toch printen dan. ![]()
Kan dat? Oh huh haha dan ga ik dat vervolgens doen want ik heb wel nog een printer gelukkig. Weer wat geleerd dus dank je hiervoor ![]()
Toen ik nog bij jou in de wijk woonde, gebruikte ik deze (of die met die onmogelijke openingstijden idd)
En deze heeft een printservice (€1 per printje volgens mij). Wel ook vrij moeilijke openingstijden nu ze niet meer op de zaterdag open zijn.
Ik had een bundeltje verkocht op vinted aan een française maar ze heeft het pakketje niet opgehaald en reageert ook nergens meer op. Nu kreeg ik bericht dat het retour gestuurd wordt (neem aan naar het pakketpunt) en zij haar geld terugkrijgt zodra ik meldt dat ik het ontvangen heb. Weet iemand ook wat er gebeurt als ik het ook niet ophaal? Ik bedoel dus krijgt ze dan haar geld niet?
Godver ben volgens mij in een Sheinscammer getrapt die iets afdeed als een ander merk en voor best veel geld verkocht. Heb de recensies niet gelezen. Doe dat normaal altijd maar vrees dat ik nu dus echt een keer 30 euro heb uitgegeven aan Shein meuk ![]()
Heb het geannuleerd en ze reageert uiteraard niet (wel online), nog niet verzonden ook. Heb maar even overal printsscreens van gemaakt want ze zal het ongetwijfeld gewoon verzenden
Nouhouu ik had een trui gekocht op Vinted, werd niet op tijd verzonden dus geld terug. Zelfde trui opnieuw gevonden en gekocht bij een andere verkoper. Weer niet op tijd verzonden! Nog nooit eerder gehad dat iets niet werd verzonden. Zit er een vloek op die trui ofzo?
Ik heb dit nu 2x gehad en tot 2x toe naar mijn huisadres verstuurd en dan meld dhl het gewoon als bezorgd