Dit is een vinted go pakket dus denk wel dat deze naar het pakketpunt gaat. Het meest frustrerend vind ik dat er niet even gereageerd wordt met een sorry maar…
Paar dagen voor de verstreken datum niet meer online en nu het pakket retour is wel weer maar las in een review dat ze dit vaker doet.
Ik denk dat ik maar beter voortaan eerst moet vragen van een foto van het label en de maat als die niet gefotografeerd zijn. Dit heb ik nu weer niet gedaan omdat ik uit ga van de info van de advertentie waarin weer stond Shoeby en maat M. Nu heb ik weer een rok gekocht op basis van de advertentie info: Shoeby maat M. Ik pak het het uit en wat zie ik: een of ander marktmerk en maat L. Verder wel een leuke rok voor een goedkope prijs en hou hem wel. Hij zit best ruim dus hopelijk kruipt die niet omhoog, anders ga ik hem weggeven.
Waarom zou jij het pakket niet ophalen?
Het was vooral even de frustratie en omdat ze niet reageerde op een heel vriendelijke vraag van mij. Maar je hebt gelijk, geen kwaad met kwaad vergelden. ![]()
Maar eigenlijk ben ik wel van mening gekocht is gekocht en als je het om de éen of andere reden dan toch niet meer wilt kun je het zelf weer te koop aanbieden .
Jonge misschien is ze wel doodgereden ofzo weten wij veel
God straft meteen maar ik hoop niet dat ze het niet ophalen van haar pakket met de dood heeft moeten bekopen ![]()
Haha, nou denk het niet want vlak nadat het pakket retour gestuurd was was ze weer online na 3 dagen stilte
Ik heb 5 bestellingen lopen op Vinted waarvan 4 met Vinted Go en ze bleven allemaal al minstens een week steken op sorteercentrum Breda ![]()
Is er iemand bij wie Vinted Go pakketjes wel aankomen op het moment?
Ik heb hetzelfde met een pakketje. Hoe vaak gaat het nog naar het sorteercentrum???
Maar een pakketje dat ik zelf 4 dagen geleden heb verzonden is vandaag al bezorgd.
Ik heb ook een vintedgo pakketje met vertraging. Volgens mij ook Breda. Ander pakketje op dezelfde dag verstuurd is ook een paar dagen geleden al bezorgd
Ik heb heel veel pakjes met vertraging (gekocht en verkocht), allemaal Breda
Waardeloos! In ieder geval weer even genezen van teveel Vinted aankopen doen.
Hahahaha okee het is letterlijk nu bezorgd.
Ik heb dit bijna altijd met vinted go. En dan vaak ook een melding “je pakket wordt vandaag bezorgd in het pakketpunt” en dan duurt het nog dagen. Ik vind het op zich goed dat het langer duurt want we moeten af van het idee dat pakketjes er binnen een paar dagen moeten zijn (misschien ijdele hoop dat ze daardoor in zo’n sorteercentrum meer pakketjes voor één locatie afwachten voordat ze ze uitsturen) maar die vele meldingen en onduidelijke tracking zijn wel irritant
Ik heb een keer gehad dat een pakketje dat ik verstuurd had er bijna een maand over deed en verder is alles er altijd heel snel, ook met Vinted go.
Vraagje… ik heb nu in 3 weken tijd 5x hetzelfde
Meegemaakt op wisselend marktplaats en Facebook marktplaats.
Er reageert iemand, altijd met een buitenlandse naam (Hakim / Bilal / Ilhan, altijd man) alleen Engels sprekend en ze komen dan tot een bod. We komen tot overeenstemming, dus er is ook gesprek, niet alleen een bod of “can you sent this?”.
Vervolgens komen zij of ik met een voorstel qua dag en tijd en dat is dan akkoord. Dan vragen ze om een adres en of… je hoort niks meer? Als in, ze reageren nergens op en komen ook niet opdagen. Of ze zeggen na een uur:
I would not be able to come today
Apologies. You can continue with another buyer
Dit voelt best wel naar want die mensen hebben dus wel telkens m’n adres, maar ja op welk punt deel je dat anders? Of spreken jullie allemaal op anonieme openbare plekken af met je pax kast en wasmachine haha.
Edit: vind het ook lastig te rapporteren want… hij spreekt Engels? Of “hij zei af”. Niet echt een reden om te rapporteren maar het gebeurd echt vaak nu.
Ook met niet lege accounts en mensen met bijv wel een paar recensies
Superirritant dit ja, heb het ook wel een paar keer gehad, zeker bij duurdere dingen als een fiets of kinderbed. Wij zeggen meestal ‘we wonen in de buurt van bekend gebouw x’ en delen dan een uurtje voor de afspraak ons adres. Maar als het voor deze mensen een scam is om je adres te weten (maar waarom idd?) kunnen ze natuurlijk ook daar nog op wachten.
Kees van der Spek contacteren haha nu ben ik ook heeel benieuwd
Ja die van vandaag zei: dan kom ik zo rond 15.30 en om 15u, toch niet. Want geen vervoer?
Het is ook niet dat je op mijn mp account bijv ziet dat ik dure spullen te koop heb ofzo. Stel je hebt een MacBook en een design kastje en een dure antieke vaas ofzo erop staan is het misschien nog interessant om in te breken haha. Maar IKEA meubels zijn niet echt super aantrekkelijk toch ![]()
Edit; en het ging nu om een simpel ding van 30€. Niet eens echt duur dus haha
Krijg je als verkoper bericht wanneer de koper het product niet ophaalt? Mijn product is 10 dagen geleden aangekomen, maar ik kring geen update oid. Heb nog een berichtje gestuurd, maar dat negeert ze. (Ze is wel online).
Ben geen groots vinted verkoper, dus weet niet of dit vaak voor komt?