Marktplaats/Vinted #2

Ik heb dit kortgeleden gehad maar kreeg na ongeveer 7 of 8 dagen bericht dat het retour gestuurd werd. Als je doorgaat naar de tracking kun je zien hoeveel dagen ze nog heeft om het op te halen of dat het dus retour komt.

Edit : Maar misschien ligt het ook aan vinted want ik krijg momenteel regelmatig bericht dat er een storing is
EN…ook zo raar, als een pakketje bezorgd was kreeg ik altijd bericht "we wachten op de koper om het op te halen maar nu ook niet, dus houd ik nu zelf de track and trace een beetje in de gaten en zag net dat er weer een pakketje (dat lang onderweg was) vanochtend afgeleverd is maar geen bericht van gehad. Zijn er meer mensen die dit hebben?

2 likes

Volgens mij heeft Vinted Go het echt heel druk momenteel. Ik heb vanmiddag een pakket ingeleverd maar ik heb nog niet eens een bevestiging van verzending (behalve de sticker). Was zelfs terug gegaan naar de winkel voor de zekerheid en toen ze de QR scanden stond er: is al in behandeling.
Ondertussen zitten Vinted Go boxen hier in de stad -010- vol. En een groot Vinted Go punt is tot en met 19 mei gesloten vanwege vakantie. Dat helpt ook niet mee dus…

1 like

Ik kan nu zien dat ze het de 23e al heft opgehaald. Dat wordt alleen niet geupdate in vinted, ben benieuwd of ik dit geld nog krijg

1 like

Dat had je dan inderdaad al moeten hebben. Het gaat dus niet helemaal goed bij vinted momenteel.

2 likes

Dat zou wel wat verklaren! Ik heb om half zes twee pakketjes verstuurd. Bij de eerste kwam er direct te staan verzonden, bij de andere staat nog steeds dat ik moet verzenden. Hopelijk snel opgelost

Vorige week kreeg ik zelf een pakketje binnen via Vinted en die stond nog niet eens op afgeleverd… Heb het met een omweg nu zelf maar bevestigd zodat de verkoper niet langer hoeft te wachten op haar geld

1 like

Zag net dit voorbijkomen

4 likes

Ja dus, dat bleek ook wel. Komt vast eerdaags wel weer goed.:crossed_fingers:

Haha en terwijl je dit post krijg ik eindelijk de verzendupdate van Vinted. Toevallig

1 like

Even ergernis. Iets gekocht via Vinted, verzending duurde heel lang. Verkoopster vraagt mij meerdere malen waarom het zo lang duurt. Ja dat weet ik ook niet? We hebben dezelfde info.
Is het gisteren einde van de middag aangekomen op het pakketpunt, vraagt ze of ik al op “ontvangen” kan klikken omdat ze nu eindelijk haar geld wel eens wil krijgen.
Zo irritant.

Wat een gekkie, straks geeft ze jou nog een slechte review omdat het zo lang duurde voor je het ontvangen had haha

2 likes

Ben best veel op mp aan het kijken voor tuin dingen en sommige mensen hebben echt een onrealistische verwachting. Verkopen dan stenen, bomen of speeltoestellen maar zetten dan in de advertentie erbij ‘wel zelf uitgraven’ of ‘zelf uit elkaar halen’ en dat snap ik ergens nog wel als het gratis is. Maar én geld vragen en dan ook nog verwachten dat ik je boom zelf kom uitgraven? :roll_eyes:

En ook gratis basic groen uitgeslagen terrastegels eruit halen voor jou en dan afvoeren zonder dat het die mensen geld, tijd of inspanning kost is eigenlijk ook een hele slechte deal.

4 likes

Vinted go heeft wéér een pakketje opgestuurd naar een niet gekozen pakketpunt. Het gekozen punt is gewoon open, niet geslotem.
Deze is gelukkig iets dichterbij dan een retourtje 3,5 uur fietsen :upside_down_face: , maar alsnog vind ik het heel irritant. Ik kies niet voor niks een bepaald punt en waarom gebeurt dit zomaar. Ze kunnen het ook gewoon doen zonder “gevolgen”. Ze waren niet in de buurt van het gekozen punt, wilden niet omrijden, dit was het enige pakket ofzo?

2 likes

Jij woont ook in een grote stad toch? Veel pakketpunten zijn vol heb ik vernomen. Het aantal pakketten zou zo groot zijn dat ze geweigerd worden. Maar weet natuurlijk niet of dat nu de precieze reden is. Het is hoe dan ook vervelend voor je.

1 like

Ah misschien door de vakantie dan, dat mensen hun pakketten niet komen halen. Al lijkt die toko normaal nooit pakketten te weigeren, zo vol als het kan zijn daar.

Zou zomaar kunnen, dat belooft wat voor de zomervakantie dan :sweat_smile:

Mensen die een andere maat selecteren omdat zij het klein vinden vallen.
Ik zoek op xs van dit merk omdat ik een xs wil. Niet omdat jij de S klein vind vallen.

11 likes

Ik probeer iets te kopen maar ik krijg een melding dat ik “op dit moment niets van deze verkoper kan kopen”.

De verkoper lijkt niet op vakantie te zijn.
Echt irritant dit.

Het gratis verzenden van boeken is afgelopen. Vind ik wel jammer want heb best veel gekocht en gelezen!

4 likes

Oh ik heb bij boeken wel nog gratis verzenden. Er staat niet meer bij 100% korting op verzenden maar gewoon 0,00 bij verzendkosten.

3 likes