Wie kan mij helpen?
Ik had via vinted een nieuwe armed angels trui gekocht. Op het moment dat ik de trui binnen kreeg voelde ik direct dat het nep was, het rook en voelde als polyester.
De verkoper reageerde direct erg onaarsig, sneerde dat ik een echte textielexpert was etc. Benoemde dat ik het 9 oktober terug kon sturen en dat het klaar was. Ik heb via vinted een melding gemaakt mbt de nepheid van het product, bovendien heb ik geen zin verzendkosten te betalen. Vinted is het nog aan het onderzoeken, maar de verkoper heeft al een retourverzoek gestuurd (waarbij ik verzendkosten zou betalen).
Het gekke is echter. Dat ik vorige week donderdag een betaling heb gehad via ppr payment services so, van precies dat bedrag. Dit is dus al geweest voordat ik een melding heb gemaakt of het ĂŒberhaupt al binnen had ( dat was afgelopen maandag). Het viel me wel op dat de gebruiker geblokkeerd was afgelopen maandag, kan het daar iets mee te maken hebben?
Iemand dit wel eens meegemaakt? Vinted doet volgens mij geen betaling via ppr payment servives toch?