Marktplaats/Vinted #2

Dat laatste had ik afgelopen weekend al in Wallonië. Mon dieu, wat waren er weinig Engelssprekenden en dat nog wel in een museum :smiling_face_with_tear:

Maar dat bolletje heb ik ook en geef me gewoon x nieuwe artikelen.

Aanfoto vragen stem ik ook voor want dit klinkt echt als kul en dan die foto door zo’n machine halen om te kijken of er met AI dingen gesleuteld zijn.

1 like

En @Venkel wat raar dat iedereen verschillende dingen heeft, maar helemaal niks lijkt me nog irritanter…

1 like

“Al” in Wallonië? Je beseft dat ze daar Frans spreken?

2 likes

Ik ook niet meer nee. Super irritant

Dat besef en weet ik heel goed ja maar het was meer dat ik het niet had verwacht had bij een groot museum met dito expo qua personeel. De bus, winkels, etc. prima maar op zo’n locatie verwacht je toch juist meertalige bezoekers? Gelukkig was de expo ook te lezen in het Nederlands en Engels.

1 like

Oh dit doe ik echt áltijd, nooit gedacht dat mensen zich daaraan konden ergeren. Vind die knop juist top en super handig. Ik typ ook altijd in het Nederlands.

15 likes

Haha nee hoor, volgens mij is dat gewoon een newbie ergernis. Letterlijk iedereen spreekt hun eigen taal en als je één keer op de vertaalknop heb geklikt vertaalt de app daarna de chat automatisch. Het is echt een non-ergernis.

7 likes

Zo vreemd is het toch niet om te verwachten dat medewerkers van een museum waar ook toeristen komen basis-Engels kunnen spreken? Ik probeer het zelf wel altijd in het Frans, maar ben toch altijd opgelucht als de ander uit zichzelf overgaat op Engels, want dat beheers ik een stuk beter.

2 likes

Op Vinted kan ik nergens aanvinken dat ik alleen advertenties uit mn eigen land wil zien ofzo toch? In verband met die gratis verzending op boeken… Ik klik echt aan de lopende band advertenties van Belgen aan, zou handig zijn als ik ergens een vinkje zou kunnen aanzetten dat ik alleen advertenties zie van boeken die aan die voor gratis verzending in aanmerking komen.

2 likes

Ik blokkeer iedereen die zn kleding debiel neerlegt, want ik word daar echt ongelofelijk agressief van.
Het wordt alleen niet minder helaas. :unamused:

Samenvatting

:face_with_symbols_over_mouth: :triumph: :gun:

7 likes

Hahaha da’s bijna handdoekorigami zoals ze wel eens in hotels doen

5 likes

Het lijkt nu net op een rompertje voor baby’s

2 likes

Lap, ze heeft mijn berichten gelezen (2 dagen geleden) maar antwoordt er niet op. Vinted stuurt me de hele tijd notificaties dat ik een review moet schrijven en ik weet niet wat ik ermee moet.

Een slechte review achterlaten is misschien onterecht want misschien heeft ze wel gelijk, dus dat lijkt me een slecht idee. Maar ik vind het ook heel vervelend dat ze nu niet meer antwoordt.

Genoeg verkopers die mij nooit feedback geven en ikkrijg dan nooit een automatisch alles okay terwijl ik wel altijd reviews achterlaat bij de verkopers.

Dat ze niet reageert is wel vreemd maar misschien had ze jouw (terechte!) reactie niet verwacht?

2 likes

Lekker laten joh. Ze heeft de verkoop al afgerond en als ze niet meer reageert dan zal ze zich dat zelf ook wel beseffen. Een slechte review achterlaten levert meestal een slechte review terug op ook.

7 likes

Ik zie dat je nu bij boeken ook de kopersbescherming niet meer hoeft te betalen. Vind ik persoonlijk wel chill.

5 likes

De x nieuwe artikelen van je gevolgde zoekopdracht is terug bij mij in plaats van dat nietszeggende bolletje :partying_face:

4 likes

Omg bij mij ook!

1 like

Ik heb veel oude stainless steel sierraden van My Jewellery die ik niet meer draag. Alles los erop zetten is bijna de moeite niet, want kan er amper iets voor vragen denk ik.

Hebben jullie ervaring met ‘bundels’ sieraden, dus dat je gewoon meerdere sierraden in één advertentie zet op Vinted?

1 like

Wat voor sieraden zijn het? Ik heb wellicht wel interesse