Ik heb wel iets gehoord dat ze bij die hele goedkope verzenders een bepaald aantal (bijv 2000) verzendplekken hebben. Als dat overschreden is, dan kun je die verzendoptie niet meer kiezen.
Maar geen idee of dit verhaal klopt ![]()
Ik heb wel iets gehoord dat ze bij die hele goedkope verzenders een bepaald aantal (bijv 2000) verzendplekken hebben. Als dat overschreden is, dan kun je die verzendoptie niet meer kiezen.
Maar geen idee of dit verhaal klopt ![]()
Mm dit is het niet bij mij… ik woon in een stad met veel vinted go opties, als ik uitzoom krijg ik ook niks extra’s als mogelijkheid helaas.
Geen idee hoe dat kan. Vind het zelf ook frustrerend want ik had vinted go uitgezet, koopt er toch iemand iets met vinted go? Het was €15 dus ok dan rij ik wel naar het volgende dorp. Ik schakel vinted go maar weer aan in het geval iemand nog iets wil kopen, dan neem ik dat gelijk mee. Zegt iemand tegen mij dat ze vinted go wil kiezen maar alleen mondial relay kan kiezen terwijl ik dat ook uit heb staan. Wtf vinted.
Ik kreeg 21 mei een mail dat mijn pakket was aangekomen bij mijn gekozen pakketpunt (in mijn woonplaats). Helaas was die even dicht en zodra ze open was bleek mijn pakketje er niet te zijn. De verkoper heeft nu verhaal gehaald bij DPD en blijkt dat het gebracht is bij een pakketpunt in een heel andere stad, een uur rijden vanaf huis… Zo irritant.
Ik post een pakket met 4 slaapzakjes en echt binnen een paar minuten al 72 bekeken, 12 favorieten en een paar biedingen. En sommige artikelen krijgen niet eens 1 view en staan er al maanden op? Ik snap echt niks van dat algoritme.
Daarnaast had ik luiers in een grote maat erop gezet en werd hij verwijderd want het was een verboden product. Zelfs na bezwaar blijven ze erbij. Ik zie gewoon heel veel luiers te koop staan en het is ook een categorie van hun. Ze zijn echt vreemd soms met hun beslissingen.
Luiers mogen alleen er op als ze nieuw zijn. Ik zette ze gewoon als nieuw er op en dan in een privébericht benadrukken dat ze wel gebruikt zijn. Overigens heb ik alle luiers uiteindelijk via marktplaats verkocht. Grotendeels aan refo gezinnen die hun 8e kind in de luiers hadden ![]()
Ja ze zijn ook nieuw in dichte verpakking! Ach ja dan niet hoor. Op marktplaats staan ze ook maar doet niet veel daar. Het zijn ook wel grote maat luiers, dus niet reguliere maat maar voor tieners enzo dus bijv mensen met een beperking. Dus misschien dat vinted dat niet wil, en alleen baby en kinderen. Maar ja wel jammer….
Dat is wel een specifieke doelgroep dan idd. Zonde wel want een mooi product.
Ik merk dat de dag en tijdstip van uploaden hier ook mee te maken heeft. Ik heb eens geüpload op zondag rond 16:00 en mn items waren allemaal snel verkocht.
Soms upload ik oude items gewoon opnieuw. Vaak geraken ze dan wel verkocht
Ik paste een blouse niet meer maar vond 'm nog zo leuk. Nu heb ik 'm in een maatje groter van Vinted voor maar 4 euro ![]()
Weer iemand via mp die gewoon niet komt opdagen. Gister zou ze komen, en zei ze dat ze later zou zijn ivm werk. Daarna zei ze dat ze het niet ging redden want het verkeer stond vast, of ze aub morgen mocht komen. Ik zei is prima en vroeg of ze weer savonds kwam, maar dat heeft ze gelezen en niks op gezegd verder. Maar vandaag dus niet op komen dagen. En als ik vraag of ze nog komt is het stilte. Echt zo irritant en aso. Echt jammer dat je bij mp lastig slechte reviews kan achterlaten. Hoe kan je zo zijn?! Ik denk soms zelfs dat mensen dit voor de lol doen terwijl ze gewoon thuis op de bank zitten, maar ze krijgt verder wel goede reviews.
3 euro? Je bedoelt gratis🫠 mijn peuter kreeg het gratis van de juffen op de peuterspeelzaal. Het is volgens mij van een stichting om het samen lezen te stimuleren.
Ja dit doen kringlopen dus ook, ik erger me daar zo aan. Als je iets binnenkrijgt wat de brenger gratis heeft gekregen, hoezo leg je het dan niet op een speciale weggeefplank of zo? Ik denk er vast te makkelijk over maar het zit me gewoon dwars dat er dan geld wordt gevraagd voor een initiatief dat bedoeld was om iets - bv lezen - te stimuleren
Oh ik heb m gister gekocht in de boekenwinkel, voor 3 euro. Maar je kan ook een boek voor een ander kopen dan, ook weer 3 euro, en dat gaat dan naar die stichting en dus waarschijnlijk ook naar jouw peuterspeelzaal.
Dit boekje van, volgens mij nog geen 150 paginas, was gratis tijdens de Engelse boekenweek. Nu op Vinted voor 25-30€ ![]()
En aan de titel en auteur te zien moet je wat mij betreft eigenlijk nog betaald worden om dit te lezen.
Ik heb het gelezen en kan dit bevestigen! ![]()
Voor dit specifieke boekje kunnen ze zoveel vragen omdat het een hele populaire auteur/serie is, en dit deel(tje) alleen in Nederland is uitgebracht
Het is inderdaad onderdeel van een hallmark serie maar dan nog. 30€ voor iets wat je gratis krijgt.
Hoe moet een kringloop weten dat iets gratis was? Ze kunnen toch niet bij elk item research gaan doen ![]()