Zal thuis even fotootjes maken!
Moet zeggen dat ik de afgelopen periode behoorlijk wat goede Marktplaats ervaringen heb. Mensen die normale berichtjes stuurden, geen gedoe over de prijs, afspraak snel gemaakt en allemaal komen opdagen.
Waren wel allemaal fiets-items voor (jonge) kinderen. Trekt misschien toch een ander publiek ![]()
Ik heb op 15 mei een aankoop direct geannuleerd nadat bleek dat het om een nep product ging. Het zou vijf werkdagen duren voor ik m’n geld terug zou hebben, maar ik heb nog steeds niks.
Iemand hier ook ervaring mee?
Dat is net 5 werkdagen geleden, zal dinsdag wel komen
Meestal heb ik het direct diezelfde dag nog terug. Dus dat ik er nu al zo ‘lang’ op wacht verbaast me.
Weet iemand hoe het kan dat Vinted soms zelf de verzendoptie selecteert? Ik wil graag Vinted Go (scheelt de helft verzendkosten, is een klein pakketje) en zowel de verkoper als ik hebben dat als optie maar Vinted selecteert automatisch alleen DHL mm.
Ik heb gemerkt dat mijn vinted go pakket punt om de hoek niet altijd plek heeft en daardoor dhl selecteerd. Als ik verder uitzoom kan ik wel vinted go.
Ik heb normaal echt hele normale marktplaatsinteracties gelukkig en nu had ik iets 'gekocht dat volgens de omschrijving nog nieuw in de verpakking zat en direct bij het in gebruik nemen bleek het kapot
een beleefd bericht gestuurd dat het kapot was en dat ik de kopersbescherming ging inschakelen. Nu heb ik al serieus 20 boze berichten ontvangen dat ik een fraudeur ben, dat ze de stoel heeft uitgetest voor het verzenden (waarom doe je dat als hij nieuw is, maar ok), dat ik lieg en ze heeft me ook als oplichter gemeld. Mijn God, wat irritant.
Ik heb wat gekocht wat namaak bleek te zijn. Heb het gemeld en foto’s geüpload, met een duidelijke uitleg er bij waaraan je kan zien dat het namaak is. Nu moet ik het terug sturen op eigen kosten. Vind het terug sturen niet erg want wil het product ook niet dragen maar waar betaal ik kopersbescherming voor als ik als nog de verzendkosten moet betalen. Ben af en toe zo klaar met Vinted, dit is het 3e pakketje op rij waar wat mee is.
Ik heb het idee dat dit bij mij ook nog eens veranderd als het avond is en overdag maar geen idee of dat kan kloppen haha
Ik wilde komen posten dat ik tot nu toe echt zo’n chille ervaring heb met Vinted
Heb in een keer echt heel veel verkocht. Had zo fucking geen zin om dingen online te zetten maar een maand geleden maar ff 2 uurtjes vrijgemaakt
Allemaal tevreden verkopen gedaan , tevreden kopers en alleen maar fijne reviews
Alles vlot snel no problems ook met Fransen en Spanjaarden
Ook op marktplaats het een ander gekocht aan spullen en die praatjes aan de deur bij het ophalen zo gezellig en leuke mensen, allemaal ook zo vlot, snel en positief
Deze ervaringen konden echt zo in een reclamespotje denk ik
ik zweer het haha
Ik kan me herinneren dat ik deze ervaring ook had toen ik aan het verhuizen was en allemaal spullen te koop had staan op marktplaats. Allemaal leuke kopers in huis tijdens de verhuizing die spullen kwamen ophalen enzo. Echt zo’n gemeenschapsgevoel
Er moet nog een keer wat misgaan denk ik maar heeeel chill dit
Ohja om deze
reclame achtige ervaring
helemaal af te maken is toen ik vorige week een Vinted pakketje naar zo’n automaat bracht en daar een dhl medewerker druk bezig was met in en uitruimen (of hoe je noem je dat, al die kluisjes aanvullen organiseren zegmaar), begon met hem te kletsen en eindstand: heb ik nog random een half uurtje meegeholpen met al die pakketjes ![]()
Ik heb wel iets gehoord dat ze bij die hele goedkope verzenders een bepaald aantal (bijv 2000) verzendplekken hebben. Als dat overschreden is, dan kun je die verzendoptie niet meer kiezen.
Maar geen idee of dit verhaal klopt ![]()
Mm dit is het niet bij mij… ik woon in een stad met veel vinted go opties, als ik uitzoom krijg ik ook niks extra’s als mogelijkheid helaas.
Geen idee hoe dat kan. Vind het zelf ook frustrerend want ik had vinted go uitgezet, koopt er toch iemand iets met vinted go? Het was €15 dus ok dan rij ik wel naar het volgende dorp. Ik schakel vinted go maar weer aan in het geval iemand nog iets wil kopen, dan neem ik dat gelijk mee. Zegt iemand tegen mij dat ze vinted go wil kiezen maar alleen mondial relay kan kiezen terwijl ik dat ook uit heb staan. Wtf vinted.