Voornamelijk koper hier en ja. Vind het wel zo netjes maar krijg niet altijd iets terug en dat vind ik wel jammer eigenlijk. Maar goed, ik ben dan voornamelijk eBay gewend als online tweedehands platform en daar gold lang een review achterlaten iets wat je gewoon deed als ongeschreven regel na de (ver)koop succesvol was afgerond.
Als koper eigenlijk altijd, dat doe ik meteen nadat ik op ‘Oke’ heb geklikt want dan ben ik ook meteen van de herinneringen af
. Als verkoper alleen als ik er aan denk, bijv. wanneer de koper een review achter gelaten heeft.
Ja altijd, beide kanten op: kleine moeite.
soms vergeet ik het zelf te schrijven maar dan komt er gewoon een automatische 5 sterren recensie
zat laatst door mn eigen reviews te scrollen en toen zag ik dat iemand mij 4 sterren had gegeven omdat ik bij haar geen zelf geschreven review had achter gelaten?? terwijl ze dus gewoon een automatische 5 sterren review had gekregen dan. haha echt zo raar waarom zou je dat doen
Stom, aangezien ik geen reactie meer kreeg op mijn berichten heb ik het gelaten voor wat het was en kreeg ze een automatische review.
Nu, een maand later (wist überhaupt niet dat dat kon) heeft ze me toch nog een driesterrenreview gegeven. Mijn eerste review die geen vijf sterren is. Jammer wel.
Je kan je eigen review voor haar aanpassen. Zou ik zelf wel doen gezien je rare ervaring. Je kan ook reageren op haar review voor jou met wat context, dat zien mensen dan als ze naar jouw reviews kijken.
Ik had een aardewerk waterkan/pitcher verkocht aan een Fransman. Krijg ik een 1 ster review omdat het product ‘dysfunctional’ zou zijn. Ik had nog maar een berichtje gestuurd of het kapot was gegaan of wat het probleem was. Het bleek dat hij niet tevreden was over de manier waarop het water eruit kwam als hij schenkt. Er zou te veel water in een keer uitkomen waardoor hij een klein glas niet kon vullen?? Ik werd gekkkkk haha. Er is echt precies niks mis met die hele waterkan haha
Ik heb ook eens drie sterren gekregen van een Franse meid voor een paar hakken, ‘omdat de hak toch wel te hoog was’. Gaaatie ![]()
Ik had een keer iets verkocht en kreeg 3 sterren met de commentaar “très satisfaite de mon achat…merci”. waarom geef je dan zo weinig sterren?!
Sowieso mogen ze dat hele sterrensysteem opdoeken van mij. Doe zoals eBay: positief - neutraal - negatief. Die sterren zorgen echt voor zulke knullige shit als dit.
Weet niet of dat gaat helpen. Dan gaan deze debielen alsnog negatief achterlaten. Ik heb dan liever dit, kun je iig zien dat de reden bullshit is.
Damn ja, daar heb je een punt want dat is ook wel weer zo ja. Op Marktplaats vind ik het ook zo vreemd dat je een review kan krijgen ook al heb je het uiteindelijk niet aan diegene verkocht maar wel mee hebt gechat.
Ja als koper sowieso! Als verkoper meestal als ze mij ook een positieve review hebben gegeven
Sommige mensen kunnen zo zeuren. Had ook laatst een 4 sterren review omdat ik het niet binnen 1 dag had verzonden, dan is het niet perfect, dus geen 5 sterren. Kreeg ik ook nog bericht dat ze zelden 5 ster reviews gaf omdat haar motto is dat er altijd ruimte is voor verbetering. ?? Je zit op Vinted, niet bij een examen.
Komt ze uit een christelijk milieu? Een 10 is voor God!
Ik had een keer een 4 sterren review en toen vroeg ik of er iets niet in orde was en toen zei de koper; nee het was top ik geloof alleen niet in perfectie
🫠
Ik had laatst een 3 sterren review gekregen en toen vroeg ik ook of daar een reden voor was en toen zei ze: nee was een foutje, alles was prima in orde - maar ze heeft het nooit aangepast! ![]()
Haha nee, ze was Nederlands!
Krijgt zij 4 sterren terug ![]()
![]()