Soms ligt het ook aan de openingstijden van het pakketpunt. Als je dan op een ander moment in de week/dag kijkt, staan er soms wel andere opties bij.
Ik zou morgenochtend even checken.
Ik check het altijd wel voor ik een bod doe, soms vind ik de kosten te hoog tov het product, soms staat het product ook in NL te koop met betere verzendkosten (+minder impact op milieu want kortere afstand)
Ik wist niet dat ik het van tevoren kon bekijken. Verkoper reageert nog steeds niet. Het is een kerstkandelaar die ik al een halfjaar zoek. Vind je niet zo snel in de buurt. Dus twijfel nu toch gewoon het te kopen met de hoge verzendkosten
Heb het maar gewoon gedaan:
Ik zou hier 50 voor hebben betaald, je hebt alsnog een goeie deal denk ik. Nu wil ik er ook zo 1…
Pff ik heb nu een boze verkoper, ik heb een bundel gekocht van een duurder item ( 40 euro) en daarbij wat goedkopere items . Blijkbaar was die bundel korting zo opgestapeld dat ik nu maar 25 euro hoef te betalen. Ik heb de bundel gewoon gekocht, ik dacht ik hoor het wel.
Nu geeft hij aan dat hij hier niet mee akkoord wil gaan en noemt mij een oplichter (???). Ik heb al aangegeven er best wat geld bij te willen doen of dat hij de verkoop kan annuleren, maar hij zit me alleen maar in het Frans af te zeiken.
Ik heb die bundel korting niet aangezet sjomp.
Haha snap ik. Echt een tof ding
Je hebt ze ook nog groter, die staat ook nog op mn lijstje, met nog een verdieping. Die gaan meestal voor rond de €80
er staat er nu 1 op marktplaats maar die vind ik iets te beschadigd.
Dit is gewoon dom van diegene.
Ik heb ook hoge bundelkorting en zo een draagzak verkocht voor veel te weinig geld🥲
Was een dure draagzak, met wat babykleding van €1 en uiteindelijk 25% bundelkorting. Het is gewoon slim van diegene, of jou in dit geval (even los van of het bewust/onbewust is).
En die persoon moet dan de bundelkorting alsnie er niet blij mee is. Ik denk zelf hoe meer ik verkoop/opruim hoe beter haha.
Dom van de ander, en hij kan toch gewoon annuleren??
Als je niet wil dat mensen gebruik van bundelkorting maken moet je het gewoon uitzetten dan wel de hoeveelheid verminderen? Eigen schuld hoor.
Having that said: mwuh, ik had een back up paar van mijn favo sandalen gevonden op Vinted heeft de verkoopster ze onlangs naar de kringloop gebracht en vergeten van Vinted af te halen ![]()
Ach ja wel ipv daarvan net een mooi vintage horloge op Marktplaats gescoord. Hopelijk krijg ik 'm aan de praat mocht-ie het toch niet doen bij aankomst.
Oh noooo da’s wel zuur.
Ik heb al meermaals aangegeven dat hij het best mag annuleren of ik de prijs omhoog wil doen voor hem, alleen dat is in zijn handen. Hij heeft tot op heden nog niks gedaan.
Heb d’r gezegd dat, als ze daar weer komt en ze nog te koop zijn, ik ze voor die meerwaarde wel wil kopen om ze terug te kopen zeg maar. Maar ja, risico van op Vinted kopen en da’s net zo met jouw Fransman hoor. Verwacht eerder dat-ie in jouw geval niks gaat sturen maar dan nog eindigt hij met 1 ster? Want bij annuleren net zo dacht ik.
Op vinted vraagt een potentiele verkoper of ik met DHL wil verzenden. Ze heeft het namelijk morgen nodig.
Kopers selecteren toch de verzendwijze? Of kan de verkoper hier invloed op uitoefenen?
Gaat deze koper uiteindelijk aangegeven dat er ‘een probleem’ was en kan ik dan fluiten naar mijn centen?
Soms willen verkopers bepaalde verzenddiensten niet gebruiken. Meestal staat dat dan wel in de advertentie maar misschien dat ze het daarom vraagt. Ik zou het alsnog niet doen want als DHL vandaag al bij jouw pakketpunt is geweest heeft ze het alsnog niet morgen in huis. Sowieso waarom kies je vinted als je het zo snel nodig hebt.
Die pas op ook echt ![]()
Is dit niet vertaald vanuit het Engels, dat het take care ofzo was?
Ja een stomme Fransoos ‘Prenez soin de vous’ dus denk zoiets als pas goed op jezelf ![]()
Ik heb een Adidas broek besteld die onderweg is, wil ik even kijken waar ie ongeveer is, zie ik toevallig dat het lid is geblokkeerd als ik op het profiel klik?? Wel gewoon 71 reviews met gemiddeld 4.8 sterren. Heel raar verhaal dit.
Ik vind het zo lastig als je iets groots gratis af te halen op marktplaats hebt staan, hoelang je het reserveert voor iemand? Eigenlijk ben ik geneigd om de eerste die kan het te laten afhalen, maar het is ook zo lullig als iemand al vervoer geregeld heeft dan nog af te zeggen. Maar Jaa, ik heb ook wel eens na een week reserveren gehad: ‘we hebben toch iets anders, bedankt!’
Ik doe altijd, degene die als eerst komt mag hem meenemen. En dan communiceer ik ook zo. Stel dat iemand pas over 2 weken wil komen, kan je eventueel vragen of ze al de helft willen betalen bijv?
Zou het kunnen dat het een nep Adidas broek is en dat diegene daarvoor geblokkeerd is?