Marktplaats/Vinted #2

Ik had een Vinted pakketje verzonden via Mondial relay, maar blijkbaar deed de track and trace het niet, want ik kreeg geen verzendbevestiging of updates. Ik heb ze gebeld en er is onderzoek ingesteld en als Godswonder kreeg ik een melding dat m’n pakket weer klaarligt bij mijn eigen pakketpunt. Met een andere track and trace. Maar als ik nu weer het pakket naar koper wil sturen, hoe kom ik dan aan een nieuw werkend verzendlabel via Vinted? Met de faq kom ik er niet echt uit.

Ik zou de bestelling annuleren/afronden als dat lukt en koper vragen opnieuw te kopen.

1 like

Krijg net een bericht dat ze het item niet kon vinden. Maar dat communiceer je dan toch eerder. Ze had al verlening had het gemeld en dan eerst annuleren. Nu heeft ze het item gevonden.

Ik heb weer wat geks via vinted: ik had - dacht ik - een pakje gekocht, betaald & het geld is afgeschreven van mijn rekening maar nu staat hij niet bij mijn aankopen en wel als ‘verkocht’ bij die persoon.

Zie je het in de chat staan dat je het gekocht hebt?

Nee dat is het gekke… en precies het bedrag is dus afgeschreven op mijn rekening. Heb contact opgenomen en ze zeggen dat het vaker voorkomt, het systeem heeft dan niet goed geregisreerd dat het al gekocht is (?) moet nu wachten op mijn geld terug.

Heb je een bevestiging gehad van de aankoop op je email?

1 like

Ik heb dit nu ook. Staat niet bij mijn melding. Maar ik zie wel de afschrijving en als ik daar op klik zie ik wel verkocht.
Maar ook geen mail oid.

2 likes

Mega leuk setje voor de warme dagen gekocht 2 weken geleden, is er nog steeds niet en kan tot 28 juli duren :sob: (ja, daarna is het vast ook nog warm maar ik wil het NU want heb al weinig zomer items)

nonnnnn is de actie op boeken nu over???

Nee, ik heb vandaag nog een boek gekocht op Vinted zonder verzendkosten. Ik zie nog steeds boeken zonder extra kosten op de servicekosten.
Als je de prijs ziet en daaronder exact dezelfde prijs heb je een boek uit Nederland zonder verzending meegerekend (geen idee of belgie mee doet)

Ik zie het nu nog

1 like

Ik wilde een bundel van boeken maken maar had gewoon verzending…

Misschien staat een item in de verkeerde categorie?

1 like

De gratis verzending geld alleen voor binnen Nederland.
Ik weet niet of bundels daar aan mee doen.

Bundels doen mee zolang het boeken zijn die individueel ook voldoen aan de voorwaarden van de actie.
Je kan dus geen boek met een shirt bundelen (werd misbruik van gemaakt namelijk).

7 likes

Er lijkt (iig bij sommige mensen) een bug te zitten bij die actie. Ik kom regelmatig verkopers uit Nederland tegen, die hun boeken netjes in de categorie boeken hebben geplaatst en waarbij ik toch verzendkosten te zien krijg (en ja, dan kijk ik bij verzending naar een verzendpunt). Bij andere verkopers zie ik dan wel weer gratis verzending. Heel irritant!

3 likes

Pfff ik heb voor mijn dochter met echt heeeele specifieke wensen qua speelgoed voor haar verjaardag een bundel bij iemand gekocht die toevallig meerdere dingen te koop had daarvan. Speelgoed dat niet meer in de normale winkels te koop is. Nu staat er alleen maar dat het 30 juni opgehaald is uit een automaat en daarna geen updates. Ik ben echt zo bang dat het kwijt gaat raken. Het is met Mondial relay. Ik weet dat het vaker gevaagd wordt hier maar is dit normaal? Meestal staat er toch wel iets van Aangekomen in sorteer centrum ofzo. Ik koop bijna nooit via MR, dus misschien is dit vaker bij hun dat info zo minimaal is of achterloopt…

2 likes

Komt wel goed, is maar 1 dag en daarna was t weekend. Ik zou morgen of dinsdag weer een update verwachten.

1 like

30 juni was een dinsdag dus daarom dacht ik nou er moet toch wel een keer staan dat het aangekomen is op een sorteercentrum op wo tm vr. Maar misschien is MR niet zo secuur met bijhouden. Het geeft me stress :face_with_diagonal_mouth:

2 likes

Ohja sorry dacht donderdag, duurt wel een beetje lang dan idd maar komt meestal goed! MR houdt wel bij maar is wel mega traag

3 likes