Ik heb het ook bij 2 pakketjes, een die ik gekocht heb en 1 die ik verstuurd heb.
Er zit al 10 dagen geen beweging in dus bang dat ze kwijt zijn. Hopelijk gaat die van jou wel snel bewegen!
Al vaker gehad, totaal geen updates, en dan inesns bericht dat ik mijn pakket kan afhalen.
Bij mij ook via Vinted go. Heb wat dingen verstuurd Ʃn gekocht (op verschillende datums) en alles hangt al eeuwen vast. Zoooooo vervelend.
Weet iemand toevallig of er een manier is om te achterhalen bij welk pakketpunt van Vinted Go je iets hebt besteld? Ik krijg dan een bericht dat je pakket vandaag aankomt. Na eeuwen vast staan ook. En ik weet niet meer bij welk punt ik ze heb laten bezorgen en kan het ook niet terug vinden. Ik krijg dat wel te zien als het pakket is geleverd, maar ik wil nu alvast kijken of het gaat lukken met ophalen met de openingtijden etc.
Nee want kan last minute veranderen
Nee vgm kan dat niet, echt wat een gedoe soms he. Je moet eigenlijk een screenshot nemen bij het afrekenen maar het kan zo een ander punt zijn
Ik weet dat het zo werkt maar blijf het ergens toch wonderlijk vinden dat mensen bij iets van 4 of 5 euro, dan alsnog de helft gaan bieden.
Kreeg net ook een berichtje of ik het voor de helft wilde verkopen en dan wel gelijk vandaag moest verzenden omdat ze op vakantie gaat ![]()
Die eisen erbij ook voor iets van 2 euro
en dan zeker 3 sterren omdat het te laat kwam.
Ik verkoop eigenlijk niks onder de 5 euro omdat ik het de moeite van t verzenden niet waard vind (waarom iets van 2 euro helemaal naar Portugal sturen?) maar ook het voor mezelf niet de moeite vind. Dan breng ik t wel naar de kringloop.
Zo reken ik vooral uit wat het mij kost. Alsin verpakking e.d. en de moeite van mijn fietstochtje. Het moet me wel rendabel blijven.
Heb gelukkig zo 2 pakketjes voor vinted go. Helaas ook eentje voor mondial relay en dat vind ik altijd net vervelend.
Hmm ik ben eerder lui dan dat ik rendabel wil zijn, zie het meer als een soort ruilhandel!
Pff vervelend zeg!
Hier gelukkig nu toch een update dat het pakketje in beweging is
echt opgelucht!
Hopelijk komen de jouwe ook nog gewoon ![]()
Heeeeeel gek maar ze zijn ineens allebei in sorteercentrum!!
Waarom bieden mensen, ik accepteer en zij kopen het niet aan? Meermaals deze week meegemaakt ![]()
Haha ik ben soms die persoon. Dan ga ik toch weer twijfelen.
Ik wachtte al twee weken op een Vinted pakketje en nu kreeg ik een melding dat de bezorger het net niet bij de winkel kon bezorgen (die is dicht op maandag) en het retour gaat ![]()
Hier precies hetzelfde. Ook dpd toevallig?
Ik was echt kwaad. Vrijdag nog een mail het komt eraan en kan wat vertraging hebben en nu is hij retour.
Ja dpd! Die winkel is elke zondag en maandag dicht, is niet alsof het onvoorzien was ofzo. Echt kut
Kwam jouw pakket ook uit het buitenland? Als ik de tracking invul op de site dan was het pakket vandaag nog in Belgiƫ (het kwam uit Frankrijk en ik woon in NL)
Ja, uit Frankrijk, maar het lag al in een depot hier in NL vanaf zaterdag en is nu retour.
Ah okƩ. Ik heb maar een mail gestuurd maar die zal wel over twee weken beantwoord worden. Baal echt wilde het pakketje zo graag ![]()