De chatbot al geprobeerd? Zo heb ik een paar maanden terug een pakketje kunnen “redden” om weer een bezorgpoging te doen ipv weer terug naar land van herkomst.
Ik heb vanmiddag de klantenservice gebeld en ze konden niets meer doen, want was al retour.
Nadat hij 4x had gevraagd wat de postcode van de ontvangst was (ik weet dus niet meer precies wat ik als locatie had opgegeven) en ik 3 postcodes van dpd punten kon gaan zitten googlen. Toen was dus de conclusie dat ik nog steeds niet de goede postcode had doorgegeven (wtf dit zijn de enige punten binnen een straal van 4 km ofzo), was de conclusie dat de automaat vast kapot was. En dat hij niks meer kon doen.
Automaat is niet kapot, ik was vanmiddag toevallig in de buurt en winkel voor aflevering dichtbij is wel dicht op maandag.
Ik baal zo, want onnodige milieuvervuiling zo en ik wilde het kledingstuk echt heel graag. En waarom lever je niet gewoon bij een ander punt of probeer je het morgen nog een keer? Zoals elk ander pakketbezorgingsbedrijf?
Nou exact dat dus? Liever volgende dag opnieuw proberen en als dat niet gaat een ander punt. Helemaal terug is ook zo zonde. Vooral met die kluizen zou je toch denken mogelijkheden genoeg?
Heb dat allebei weleens gehad van opnieuw (DPD) maar ook ander punt (DHL) en beide zijn uiteindelijk goed gekomen.
Oh knap. Hoe dan? Bij mij gaat het al mis dat ik een Franse track en trace heb en de chatbot wil alleen een code met enkel getallen, in dat van mij staan ook letters. Dus dan kan die niks voor me doen.
@SleepingBeauty Misschien zat de automaat dan vol? Ja het is zo onnodig en stom. En dan staat er op de dpd site dat ze druk zijn, dit veroorzaakt dan juist ook weer meer drukte.
De Vinted verkoper vindt het mijn schuld want zij zegt dat ik het te laat heb opgehaald. Ik gok dat ze het niet nog een keer wil verzenden ![]()
Eh nee dat is niet jouw probleem maar als je even aangeeft wat het is wil ik het wel voor je proberen te kopen anders? Mocht het nodig zijn he.
Je Franse T&T in Chronopost kent ook een latere DPD code waarmee je op de site van DPD kan tracken. Zelf gooi ik altijd elke trackingcode van welk bedrijf ook in de website Parcelsapp.com zodat ik niet steeds met allemaal eigen sites zit. Dan staat daar rechts ook van next tracking code en dat is dan je Nederlandse DPD code.
Komt het van een andere planeet ofzo?
Ik heb twee superdure ongedragen bh’s verkocht op Vinted voor € 10 en dan krijg ik een klacht dat er geen beugels in zitten. Dat klopt, want het zijn beugelvrije beha’s. Als zij moeilijk gaat doen om die € 10 mag ze het van mij houden, maar ik zou niet weten hoe ik dat aan moet geven. Ik kan alleen maar een retourzending aanklikken. Weet iemand dit?
Ik vind mensen die de hoofdprijs vragen stom: een speelkleed dat nieuw 79e kost (gewoon nog te koop, vaste prijs) gebruikt aanbieden voor 75e.
Mijn man ging gisteren bij het dpd punt iets voor zichzelf ophalen en toen vroeg die man daar of hij ook een pakket voor mij kwam ophalen. Lag het daar toch!
Bijna een happy end, het is helaas niet het model broek dat ik wilde, had het niet goed gezien in de advertentie dus ik ben alsnog niet blij hahaha
Heel irritant vind ik dit ook
Ja kan korting geven geloof ik, maar ik zou dat in dit geval niet doen. Klinkt alsof je al 90% korting hebt gegeven van de nieuwprijs en ze gewoon niet goed gelezen heeft. Je bent geen winkel hoor
Ik heb ergens geklikt dat zij de bh’s en het geld mag houden. Ik hoef echt geen pakketje helemaal terug van vanuit Frankrijk.
Nee zou ik ook niet willen! Nou heeft zij geluk met jou!
Kennen jullie die push melding van “je favoriete item X is verkocht voor €100”? Ik check die altijd want ben dan wel nieuwsgierig voor hoeveel iets gegaan is.
Maar bij mij is het bedrag in die melding áltijd gelijk aan de vraagprijs, terwijl in het idee heb dat de meeste mensen op vinted toch wel afdingen? Krijgen jullie wel eens andere prijzen te zien?
Ja, als het voor minder is weggegaan staat er iets van : ‘je favoriete item is verkocht’, dus zonder bedrag.
Dat klopt niet! Mijn vriend en ik hadden een keer iets gefavoriet. Ik heb het gekocht voor minder dan de vraagprijs en hij kreeg nog steeds de melding “verkocht voor vraagprijs”.
Ik krijg altijd de melding dat iets verkocht is uit mijn favorieten maar niet voor een bepaalde prijsvermelding of iets?
@Luzari ik zou d’r wel lekker laten terugsturen want dit voelt anders willen houden voor (bijna) niks. Maar goed, ik ben dan gelijktijdig ook zo’n “zeikerd” die foto’s wil van het label om echt zeker te zijn van dat de maat klopt.
@Bertha fijn dat je pakje er toch nog lag maar wel weer jammer dat de broek het net niet is ![]()
Ik kan geen gesprekken meer verwijderen op Vinted. Heel irritant, want zo wordt het heel onoverzichtelijk. Meer mensen die hier last van hebben?
Ja ik kan het ook niet meer. Heel irritant want ik gooide afgeronde verkopen altijd weg.